Topic: Discutii: depoul Straulesti
203 posts, 80774 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
andrei11
#Survola ne anunta ca depoul e aproape de final. Ma bucura vestea, tot timpul mi-a fost frica ca santierul poate fi suspendat in orice moment, depoul nefiind de fapt necesar pana ce nu se demareaza constructia lui M 6.
#Survola ne anunta ca depoul e aproape de final. Ma bucura vestea, tot timpul mi-a fost frica ca santierul poate fi suspendat in orice moment, depoul nefiind de fapt necesar pana ce nu se demareaza constructia lui M 6.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
Goldmund
Pare un depou urias, sau e(devine) cel mai mare din Bucuresti?!
Pare un depou urias, sau e(devine) cel mai mare din Bucuresti?!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
andrei11
Dupa calculele mele incap vreo 18 - 19 trenuri, nesocotind si liniile anexa pentru manevra, spalare exterioara, LDH - uri, utilaje intretinere linii, etc. Este calculat ca impreuna cu "parcarile" de la Otopeni si Gara Progresu sa asigure capacitatea pentruintreaga magistrala M 6 + apendicele de acces / retragere depou 1 Mai - Strand Straulesti. Din pacate pana ce nu se vor apuca efectiv si de M 6 depoul acesta este cam inutil. Nu chiar inutil, probabil ca aici vor fi transferate si cele 10 garnituri care servesc la ora actuala M 4 iar depoul de la Ciurel ( 7 trenuri ) va fi rezervat pentru M 5. Desi trenurile de la M 5 vor trebui sa circule in sistemul ''cale libera'' de la Eroilor la Petrache Poenaru pentru ca nu sunt compatibile cu sistemul de siguranta care se gaseste acum pe M 1 / M 2 / M 3.
Dupa calculele mele incap vreo 18 - 19 trenuri, nesocotind si liniile anexa pentru manevra, spalare exterioara, LDH - uri, utilaje intretinere linii, etc. Este calculat ca impreuna cu "parcarile" de la Otopeni si Gara Progresu sa asigure capacitatea pentruintreaga magistrala M 6 + apendicele de acces / retragere depou 1 Mai - Strand Straulesti. Din pacate pana ce nu se vor apuca efectiv si de M 6 depoul acesta este cam inutil. Nu chiar inutil, probabil ca aici vor fi transferate si cele 10 garnituri care servesc la ora actuala M 4 iar depoul de la Ciurel ( 7 trenuri ) va fi rezervat pentru M 5. Desi trenurile de la M 5 vor trebui sa circule in sistemul ''cale libera'' de la Eroilor la Petrache Poenaru pentru ca nu sunt compatibile cu sistemul de siguranta care se gaseste acum pe M 1 / M 2 / M 3.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
Adrian Rosca
La depou, s-a mai turnat sapa de protectie a hidroziolatiei in zona indicata in poza de mai jos. La peretii curtii de lumina din stanga nu s-a mai lucrat.
La depou, s-a mai turnat sapa de protectie a hidroziolatiei in zona indicata in poza de mai jos. La peretii curtii de lumina din stanga nu s-a mai lucrat.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
Adrian Rosca
Nicio schimbare la suprafata fata de saptamana trecuta. Deci fara poze.
Nicio schimbare la suprafata fata de saptamana trecuta. Deci fara poze.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
Goldmund
Nu are nimeni dintre voi ceva relatii pentru a putea intra si in interior? Ar fi minunat ...
Adrian Rosca wrote:
Nicio schimbare la suprafata fata de saptamana trecuta. Deci fara poze.
Nu are nimeni dintre voi ceva relatii pentru a putea intra si in interior? Ar fi minunat ...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
Adrian Rosca
Continua turnarea sapei de panta peste PS si se armeaza niste pereti la accesul D, care par ca vor ramane supraterani.
Continua turnarea sapei de panta peste PS si se armeaza niste pereti la accesul D, care par ca vor ramane supraterani.
- uvictor
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
uvictor
Azi dimineata se turna beton in cofrajul pentru accesul "D".
Azi dimineata se turna beton in cofrajul pentru accesul "D".
- ticker
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
ticker
Am vazut azi un Fiat Punto alb marcat cu Enel in zona depoului de la Straulesti. O fi venit pentru aviz?
De asemenea au intrat cca 2m din drum ( intersectia Ctin Godeanu cu Bucuresti-Targoviste) cu o sapatura. Ore pe acolo se face relocarea LES?
Am vazut azi un Fiat Punto alb marcat cu Enel in zona depoului de la Straulesti. O fi venit pentru aviz?
De asemenea au intrat cca 2m din drum ( intersectia Ctin Godeanu cu Bucuresti-Targoviste) cu o sapatura. Ore pe acolo se face relocarea LES?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
Adrian Rosca
^^Ce aviz? Enelul este beneficiarul devierii LES, asa ca probabil a venit sa inspecteze lucrarile.
^^Ce aviz? Enelul este beneficiarul devierii LES, asa ca probabil a venit sa inspecteze lucrarile.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
ticker
Doamne, scriu prostii din graba...
Da, ai dreptate Adi, e aviz Enel dat demult. Ce as fi vrut sa zic si nu prea mi-a iesit e: Din cate stiu Enel si constructorul de la Depou au tinut in sah MetroRex cu devierea LES. Acum ca am vazut un reprezentant in santier ma gandesc ca totusi se vor apuca de relocarea cablurilor cat de curand.
Sunt curios daca atunci cand va fi intreruperea nu voi avea curent. In mai ma mut din zona si scap de grija asta.
Doamne, scriu prostii din graba...
Da, ai dreptate Adi, e aviz Enel dat demult. Ce as fi vrut sa zic si nu prea mi-a iesit e: Din cate stiu Enel si constructorul de la Depou au tinut in sah MetroRex cu devierea LES. Acum ca am vazut un reprezentant in santier ma gandesc ca totusi se vor apuca de relocarea cablurilor cat de curand.
Sunt curios daca atunci cand va fi intreruperea nu voi avea curent. In mai ma mut din zona si scap de grija asta.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
shoppy
Stai linistit, orice statie e alimentata in bucla prin cel putin 2 linii, deci in timpul functionarii normale se poate scoate din functie orice segment fara ca statiile adiacente sa piarda tensiunea(bine, are de suferit redundanta sistemului, de acea nu se da intrerupere asa oricand).
Este posibil ca aceasta bucla sa fi fost intrerupta si in alta parte si de acea nu a putut Enel sa dea intreruperea.
Stai linistit, orice statie e alimentata in bucla prin cel putin 2 linii, deci in timpul functionarii normale se poate scoate din functie orice segment fara ca statiile adiacente sa piarda tensiunea(bine, are de suferit redundanta sistemului, de acea nu se da intrerupere asa oricand).
Este posibil ca aceasta bucla sa fi fost intrerupta si in alta parte si de acea nu a putut Enel sa dea intreruperea.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
Adrian Rosca
Acum ca s-a finalizat betonarea accesului "D" ma intreb la ce mai e buna macaraua turn, pentru ca bratul ei oricum nu ajunge in zona de galerie ce mai trebuie executata. Parerea mea e ca poate fi demontata ca sa se betoneze si golul tehnologic aferent din planseu. Mai e ceva hidroizolatie si sapa de protectie de realizat peste planseu, dar pentru asta nu trebuie macara.
Acum ca s-a finalizat betonarea accesului "D" ma intreb la ce mai e buna macaraua turn, pentru ca bratul ei oricum nu ajunge in zona de galerie ce mai trebuie executata. Parerea mea e ca poate fi demontata ca sa se betoneze si golul tehnologic aferent din planseu. Mai e ceva hidroizolatie si sapa de protectie de realizat peste planseu, dar pentru asta nu trebuie macara.
- Inginerul
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017
•
Choose destination