Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: Autobaza Floreasca

142 posts, 82293 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Autobaza Floreasca andrei11

:mrgreen:
...

Hq.jpg (41.15 KB; downloaded 7266 times)
hq1.jpg (10.9 KB; downloaded 7220 times)

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Autobaza Floreasca V2A

Relocarea autobazei Floreasca se amână cu încă un an:

54. Proiect de hotărâre privind prelungirea termenului de relocare a Autobazei Societății de Transport București STB S.A. situată în strada Donizetti nr. 8 – 10, sector 2 Inițiator – Primarul General al Municipiului București Comisii: - Comisia Transporturi și Infrastructură Urbană - Comisia Juridică şi de Disciplină
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB ... 129_54.pdf
20200129_54.pdf
20200129_54.pdf (309.85 KB; downloaded 326 times)

 


Re: Autobaza Floreasca aztec

Astia vor sa omoare tot ce au valoros si util si sa "valorifice" toate terenurile centrale si care se pot scoate multi bani si repede.
Cred ca au renuntat momentan ca iesea cu iures prea mare dupa Pipera...


Deci Depou Victoria
Autobaza Pipera
Autobaza Floreasca.

Ce mai avem de valorificat?
Ceva teren scump?

Berceni nu e interesant, Alexandria parea , dar au renuntat, Bujoreni rezista idem Militari...
Dar central mai avem ceva?
URAC..?

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Autobaza Floreasca V2A

Turația autobazei Floreasca în februarie 2020 (zi lucrătoare/zi nelucrătoare):

143 - 10/5
253 - 15/9
261 - 3/1
282 - 24/13
368 - 9/4
381 - 11/9
T6 (356) - 1/0
T7 (357) - 2/0
T9 (359) - 2/0
R444 - 2/2
R447 - 4/2
R448 - 3/2
R474 - 3/2
R476 - 5/3

Total: 94/52 ture.

Autobuze indisponibile: cel puțin 4554, 4801, 4901, 4903, 6278, 6280, 6281, 6316, 6550.

 


  • PSC
  • Posted:
  •  

Autobaza Floreasca PSC

Din nefericire, 2020 este ultimul an de existenţă şi de funcţionare al autobazei Floreasca.
Demolarea autobazei este râvnită încă din anul 1974. Asta, ca să nu credeţi că regimul comunist era mai breaz decât regimurile actuale. Locuitorii blocurilor din jur au făcut sesizări peste sesizări, au chemat Garda de Mediu, Poliţia Locală, Jandarmeria - reclamaţiile având ca obiect poluarea, zgomotul şi certurile. Presupun că ştiţi cam care este starea unui mecanic la terminarea schimbului, în anotimpul rece.
Autobaza a fost construită pe domeniul Cornescu, care includea depozite şi conacul în care locuia. Toate au fost luate cu japca de comunişti prin ceea ce, oficial, s-a numit naţionalizare. Terenul, de asemenea, a fost luat cu japca de Primăria Capitalei, în anul 1947, oficial numindu-se "expropiere în interes public". Conacul, care cuprindea parter, două etaje, mansardă, pivniţe şi un garaj, precum şi cele două depozite, au fost demolate. Datorită faptului că solul este unul argilos şi pânza de apă freatică este relativ sus, au fost turrnaţi piloni pentru construirea clădirilor autobazei (cea administrativă şi halele).
Pentru hale s-a folosit modelul german al hangarelor aviatice, care se putea întâlni şi la alte autobaze şi depouri (Dudeşti, Şerban Vodă, dar şi la CIL Pipera).
Construirea autobazei a demarat în anul 1949 şi s-a încheiat în anul 1950, fiind prima autobază construită sub regimul comunist şi cea mai veche a ITB.
Cu timpul, regimul comunist şi-a dat seama de valoarea terenului şi a încercat, începând din 1974, să demoleze autobaza. Fără succes, însă. Şi-o făcuseră ei singuri: Primăria Capitalei atribuise terenul STB-ului de atunci, ulterior devenit ITB. Numai Primăria Capitalei era cea care putea lua terenul. Acest demers a fost imaginat în 1974 şi concretizat în anul 2016, când, într-o şedinţă a CGMB, G. Firea îşi ia, efectiv, terenul înapoi.
Din anul 2016, autobaza Floreasca încetează să mai apară în evidenţele RATB (ulterior STB, din nou), atât terenul cât şi clădirile fiind proprietatea Primăriei Generale. Autobuzele au trecut şi ele în proprietatea Primăriei, însă doi ani mai târziu, în 2018, când au fost aduse ca garanţie pentru contractarea unui credit. Dacă veţi citi, veţi constata că pe toate autobuzele scrie acest lucru, cu litere albe din autocolant.
În 2019 se dă aprobare, tot în CGMB, pentru demolarea autobazei Pipera în favoarea Spitalului Metropolitan. Mâna sus cine crede că acolo va fi spital şi nu un cartier de blocuri pentru cel care dă cel mai mare comision la Primărie.
Tot în 2019 şi tot în aceeaşi şedinţă a CGMB, se aprobă relocarea autobazei Floreasca. Pe atunci, se miza pe reactivarea autobazei Giurgiului, de aceea directorul Mihail afirma, sigur pe el, că într-un an poate degaja terenul în favoarea rechinilor imobiliari - scuze, pentru a se construi o parcare.
Însă, ca de obicei, autorităţile bucureştene sunt luate prin surprindere, prin pierderea terenului autobazei Ferentari, în instanţă. De aceea, conducerea STB hotărăşte ca autobaza Giurgiului, odată reactivată, să fie umplută cu autobuzele de la cele două autobaze defuncte: Pipera şi Ferentari.
O parte dintre autobuzele de la Pipera nimeresc în depoul Berceni. Timp de câteva săptămâni, acel nucleu a purtat diferite nume: autobaza Obregia 2, autobaza Pipera (ha-ha) şi autobaza Berceni. În data de 13 februarie, zi cu ghinion pentru angajaţii STB, autobaza este botezată definitiv Berceni, din acel moment Pipera intrând în istorie.
Prin urmare, autobaza Floreasca nu se mai poate muta nicăieri, însă promisiunea eliberării terenului într-un an rămâne valabilă. Bineînţeles că nu poate fi onorată şi, de aceea, în şedinţa CGMB din ianuarie 2020 se aprobă, cu unanimitate de voturi, amânarea relocării autobazei.
Nici în prezent, pentru autobaza Floreasca nu există o locaţie funcţională, de aceea, începând cu luna iunie 2020 şi până cel târziu în luna noiembrie 2020, autobaza Floreasca va fi desfiinţată definitiv, nu relocată.

 


  • PSC
  • Posted:
  •  

Autobaza Floreasca PSC

Apropo, adresa actuală a autobazei este Str. Lt. Av. Gheorghe Bănciulescu 5.

 


Re: Autobaza Floreasca Victor92

Ce informatii certe ai in momentul in care spui ca autobaza Floreasca va fi desfiintata in acest an? Nu de alta, dar astfel de zvonuri se tot aud din anii ‘90.

Separat, sa zicem ca scenariul tau SF se intampla, unde mai muti aproape 100 de autobuze in contextul in care celelalte sunt arhipline si nu ai spatiu sa mai arunci un bat?

De altfel, cate autobaze adaptate cerintelor cotidianului s-au construit in ultimii 20 de ani astfel incat soferii sa aiba un garaj decent? 0 mare pe hartie!

 


Re: Autobaza Floreasca cris_m

De la moderator:
Cu rugamintea ca discutiile despre Ferentari sa fie unde trebuie si aici sa ramana cele despre Floreasca. Multumesc!

 


  • PSC
  • Posted:
  •  

Autobaza Floreasca PSC

Mi s-a părut corect să menţionez motivul pentru care autobaza Floreasca nu mai poate fi relocată nicăieri.
Dacă în 6 luni se va construi o autobază nouă, abia atunci putem vorbi de relocarea - şi nu de desfiinţarea - autobazei Floreasca.

 


Re: Autobaza Floreasca aztec

aztec wrote:
Astia vor sa omoare tot ce au valoros si util si sa "valorifice" toate terenurile centrale si care se pot scoate multi bani si repede.
Cred ca au renuntat momentan ca iesea cu iures prea mare dupa Pipera...


Deci Depou Victoria
Autobaza Pipera
Autobaza Floreasca.

Ce mai avem de valorificat?
Ceva teren scump?

Berceni nu e interesant, Alexandria parea , dar au renuntat, Bujoreni rezista idem Militari...
Dar central mai avem ceva?
URAC..?


Urat sa ma citez ... :)
Mai adaugam Ferentari... Pt mine e surpriza.
Depoul Giulești ...mai exista?
Ce mai adaugam la lista...?

 


Re: Autobaza Floreasca dany

Autobaza Titan ca sa mai faca un Hills 2...

 


Re: Autobaza Floreasca 1689

Berceni e foarte interesant si - de altfel - Baluta a inceput deja “valorificarea” pe bucati, scotind deja o suprafata pentru “parcare”.

 


  • PSC
  • Posted:
  •  

Autobaza Floreasca PSC

Scuze de off, dar s-a întrebat şi pot răspunde:
Depoul Giuleşti este desfiinţat de mulţi ani. În 2004 s-au adus acolo ultimele froteuri (piesa de contact de pe pantograful tramvaiului).
Acum, terenul este atribuit Circului Globus, sunt ţinute acolo camioanele. Deocamdată nu revine la STB, deci autobaza Floreasca nu va fi relocată acolo.
Însă, dacă vor reuşi în 6 luni să facă o autobază nouă, Giuleşti-Sârbi va fi zona. Cred că ştiţi cum arată acum acea zonă, precum şi proximitatea gropii de gunoi şi a mănăstirii Chiajna.

 


Re: Autobaza Floreasca barbuandrei

Turația autobazei Floreasca incepand cu 14.09.2020 :

143 - 9
182 - 3
253 - 7
261 - 3
282 - 25
T6 (356) - 1
T7 (357) - 2
T9 (359) - 2
368 - 4
381 - 14
R409 - 5
R444 - 2
R447 + R447Bis - 6
R448 - 3
R474 - 3

Total: 89 ture

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433219 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use