Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Divizarea liniei 102 (2012-2016)

161 posts, 73095 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Pagination options
Re: Divizarea liniei 102 Axel

11.03.2012.


In statia de urcare de la C.E.T. Sud Vitan a fost amenajata o ghereta de bilete pentru calatori. :ugeek:

 


Re: Divizarea liniei 102 RBC92

Acum câteva zile, în unele stații ale lui 102 - Policlinica Titan, Piața Titan, Ilioara, poate și altele - erau câte doi controlori de trafic RATB cu tabele, care întrebau oamenii dacă folosesc des 102 și unde coboară, plus tipul de abonament folosit. Cel cu care am vorbit eu mi-a spus că vor să evalueze cantitativ situația din teren, pentru că se ia în considerare refacerea liniei. Dar coborând la C.E.T. Sud și văzând noul chioșc de bilete, am început să am îndoieli privind treaba asta.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective IK4

Pe traseul autobuzului 102, călătorii trebuie să valideze cardul de două ori: „E hoţie pe faţă!”

Până pe 21 ianuarie, cu autobuzul 102 bucureştenii mergeau de la Cora Pantelimon la CFR Progresul. După acea dată însă, ruta maşinii a fost scurtată până la CET Sud. Aici, cei care vor să ajungă la Progresul coboară şi îşi continuă călătoria cu un alt mijloc de transport: 202. “E hoţie pe faţă, acum trebuie să validăm cardul de două ori! Nu se poate aşa ceva. Schimbăm două maşini, pierdem timp şi cheltuim bani mai mulţi”, ne-a spus Mihaela Cenuşă (48 de ani), unul dintre mulţii călători nemulţumiţi de împărţirea traseului. RATB: Linia nu era rentabilă Reprezentanţii RATB spun că nu era rentabil ca un singur mijloc de transport să aibă un traseu lung, de 17 km, iar din cauza aglomeraţiei, autobuzele nu puteau circula cu frecvenţa programată. „Ruşine, RATB! Aţi împărţit linia în două ca să luaţi bani mai mulţi de la oameni” Ion Pârgaru, 78 de ani Citeşte întreaga ştire: Pe traseul autobuzului 102, călătorii trebuie să valideze cardul de două ori: "E hoţie pe faţă!" Citeşte întreaga ştire: Pe traseul autobuzului 102, călătorii trebuie să valideze cardul de două ori: "E hoţie pe faţă!"
Citeşte întreaga ştire: Pe traseul autobuzului 102, călătorii trebuie să valideze cardul de două ori: "E hoţie pe faţă!"

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/autobuz-102-validare-card-doua-ori-383790.html

 


Re: Divizarea liniei 102 Lohengrin

Macar daca l-ar prelungi pe 102 la complexul comercial Vitantis (desi nu stiu daca are unde intoarce) sau Spitalul Sf. Ioan, tot ar fi un castig. In alta ordine de idei, frecventa mi se pare destul de buna de vreo doua saptamani incoace.

 


Re: Divizarea liniei 102 Saint666

De acord ca au imbunatatit frecventa, insa tot o bataie de joc este divizarea liniei.
Uitati raspunsul la reclamatia mea, clasic felatii cu clientii...

Referitor la mesajul dumneavoastra privind linia de autobuze 102, va informam ca, din cauza problemelor de ritmicitate inregistrate frecvent pe traseul acestei linii, incepand din data de 21.01.2012, acest traseu a fost reconfigurat in doua linii, 102 respectiv 202, prin utilizarea terminalului intermediar CET Sud Vitan, pentru dirijare si un control mai eficient al autobuzelor.

Mentionam ca, reconfigurarea retelei de transport public din Capitala este oportuna in conditiile in care, in ultimii ani, directiile de deplasare ale calatorilor s-au schimbat.

Studiile si analizele de specialitate realizate pe liniile de transport public au condus la ipoteza ca traseele de autobuze si troleibuze care au lungimi mai mari de 10 km nu sunt fiabile, din cauza dereglarilor repetate de ritmicitate ale mijloacelor de transport.

Din cauza faptului ca traseul liniei 102, intre Bd. Basarabia si CFR Progresul, avea o lungime de 16,75 km, cu numeroase puncte de conflict rutier, circulatia autobuzelor era permanent perturbata, cu consecinta cresterii timpilor de asteptare in statii .

Va informam ca proiectul respectiv nu modifica traseul de baza al acestei linii, ci vizeaza numai eficientizarea functionarii autobuzelor corespunzator cerintelor de transport.

Pentru o mai buna legatura intre cele doua linii, am decis reamplasarea statiei de coborare din zona terminalului CET Sud Vitan, astfel incat transbordarea sa se realizeze intr-un mod facil.

 


Re: Divizarea liniei 102 Dominatrix

Cum trage RATB'ul basini in nasul calatorilor:
In raspunsul anterior, se spune asa:
Mentionam ca, reconfigurarea retelei de transport public din Capitala este oportuna in conditiile in care,in ultimii ani, directiile de deplasare ale calatorilor s-au schimbat.
Intr-o reclamatie mai veche a lui Dragos (Dr2005) se spune cu totul altceva (mesajul original aici: viewtopic.php?f=20&t=372&start=52 ) :
Ca si in marile orase europene, reteaua de transport public din municipiul Bucuresti este una stabila. Aceasta poate inregistra modificari din cauza lucrarilor edilitare, insa dupa finalizare suntem obligati sa revenim cu liniile afectate pe traseele de baza.
Noroc cu (viitorii) operatori privati. Pentru ei, oare studiile de mai jos se aplica?
Studiile si analizele de specialitate realizate pe liniile de transport public au condus la ipoteza ca traseele de autobuze si troleibuze care au lungimi mai mari de 10 km nu sunt fiabile, din cauza dereglarilor repetate de ritmicitate ale mijloacelor de transport.
Daca la ei nu se aplica - si mai mult ca sigur ca nu - atunci urmatorul pas ca urmare a raspunsului primit este solicitarea printr-o reclamatie a "studiilor" respective, in baza legii privind accesul liber la infomatiile de interes public.

 


Re: Divizarea liniei 102 linia 69

Hai sa va arat ca nu sunteti singuri. Exista o petitie depusa in jur de 01 februarie 2012.
Gasiti asemanarile intre cele doua raspunsuri ... si trageti concluziile ! Noroc cu functiile "copy" - "paste" ca altfel .... trebuiau sa reinfiinteze linia clasica 102, pe cand asa .... merge si asa !  :evil:

PETITIA:

"Catre conducerea RATB,  

Prin prezenta vreau sa aduc in discutie in primul rand impartirea liniei 102 in doua, informandu-va pe aceasta cale ca sunt unul dintre multii CALATORI NEMULTUMITI de masura proasta ce a fost luata in privinta “ruperii” acestei linii.  
Acest traseu cu o vechime importanta in istoria RATB facea foarte bine legatura directa intre CORA PANTELIMON si GARA PROGRESUL transportand zilnic mii de oameni.
Era o linie extrem de solicitata pe toate tronsoanele cu o ritmicitate (intervale de succedare) foarte buna, nefiind nevoie de o impartire pentru a se eficientiza şi îmbunătăţi circulaţia autobuzelor, asa cum sustineti in comunicatul dat. Din contra, prin aceasta decizie deranjanta ati reusit sa faceti exact pe dos adica sa stricati ce mergea bine si era eficient.
Daca prin imbunatatirea transportului mai intelegeti si schimbatul autobuzelor aflati ca mai ales pe timpul asta friguros nici nu poate fi vorba de asa ceva, cat despre pierderea timpului ce sa mai discutam !
Oamenii care schimba autobuzele la CET SUD VITAN numai ca o imbunatatire nu o vad, pentru a va convinge va invit acolo, in special la orele de varf,  sa-i intrebati ce parere au, ce-si doresc si sa auziti ce urari “de bine” va adreseaza. Cat despre confort nici nu este cazul sa mai vorbim, in aceste conditii este jalnic.  
Prin impartirea liniei 102 in doua, exact la mijlocul distantei intre capete, fortati oamenii sa-si cumpere abonament pe doua linii in loc de una ceea ce nu-i corect daca vreti sa veniti in ajutorul lor, acesta fiind un alt punct nevralgic ce aduce nemultumiri calatorilor.  
De altfel in ajutorul calatorilor veti veni intr-adevar numai atunci cand o sa reusiti sa nu mai stricati ceea ce este inca bun, atunci cand veti realiza cat mai multe legaturi directe si utile intre zone de interes si atunci cand nu veti mai imparti liniile de baza in mai multe liniute care nu ajuta oamenii.
Concluzia : Refaceti linia 102 asa cum a fost si nu mai procedati la fel cu altele !  

In al doilea rand as vrea sa atrag atentia ca troleibuzele liniilor 70 si 92 vin unul dupa altul dupa care urmeaza o pauza de 15 – 20 de minute si tot asa.
Daca tot au mai mult de 95% din traseu comun ati veni in ajutorul nostru, al calatorilor, daca ati lua masura fie sa vina intercalate la 7 – 8 minute fie sa desfiintati una din ele iar o parte din troleibuzele uneia sa le redistribuiti pe cealalta creand astfel o ritmicitate mult imbunatatita. Va aduc la cunostinta ca linia 92 de la Barajul Dunarii pana la intersectia B-dul Nicolae Grigorescu cu B-dul C-tin Brancusi (doua statii) circula indiferent de ora doar cu cativa calatori sau fara niciunul, nejustificandu-se mentinerea acesteia, pe aceasta portiune mai sunt liniile 253 si 335.      

Sper ca prin aceste sugestii, reclamatii sau cum vreti sa le numiti sa rezolvati pozitiv nemultumirile calatorilor.

VA MULTUMESC !"

RASPUNSUL :

"Referitor la sesizarea dumneavoastra, transmisa prin intermediul site-ului http://www.ratb.ro, va informam ca din cauza problemelor de ritmicitate inregistrate frecvent pe traseul liniei 102, incepand din data de 21.01.2012, acest traseu a fost reconfigurat in doua linii, 102 respectiv 202, prin utilizarea terminalului intermediar CET Sud Vitan, pentru dirijare si un control mai eficient al autobuzelor.
Traseul liniei 102 a fost prelungit de-a lungul tiumpului, la solicitarea publicului calator, atat in zona de sud (la Gara Progresul), cat si in zona de vest (Cora Pantelimon). Treptat, am constatat aparitia unor costuri nejustificate, ca urmare a utilizarii necorespunzatoare a capacitatii de transport oferite.
Precizam ca o linie care are un traseu foarte lung este dificil de gestionat, intrucat trebuie sa fie prevazuta cu un numar mare de autobuze; din cauza numeroaselor ambuteiaje din trafic, acestea nu mai pot circula cu frecventa programata si au un grad mare de aglomerare, lucru care determina nemultumirea calatorilor.
Studiile si analizele de specialitate realizate pe liniile de transport public au condus la ipoteza ca traseele de autobuze si troleibuze care au lungimi mai mari de 10 km nu sunt fiabile, din cauza dereglarilor repetate de ritmicitate ale mijloacelor de transport.
Din cauza faptului ca traseul liniei 102, intre Bd. Basarabia si CFR Progresul, avea o lungime de 16,75 km, cu numeroase puncte de conflict rutier, circulatia autobuzelor era permanent perturbata iar timpul de asteptare in statii crestea artificial.
De asemenea, va informam ca proiectul respectiv nu modifica traseul de baza al acestei linii, ci vizeaza numai eficientizarea functionarii autobuzelor corespunzator cerintelor de transport.
Pentru o mai buna transbordare intre cele doua linii de transport, a fost infiintata o statie de coborare care permite transferul intr-un mod facil al calatorilor.
Incepand cu data de 05.03.2012, capacitatea de transport pe traseele liniilor 102 si 202 a fost suplimentata cu 20%, respectiv 10%.
In ceea ce priveste cel de-al doilea aspect semnalat de dumneavoastra, va informam ca liniile de troleibuz 70 si 92 nu au plecari de la acelasi capat de linie, terminalele Bulevardul Basarabia, respectiv Barajul Dunarii, si prin urmare nu pot fi sincronizate trecerile prin statiile comune.
Va multumim.
Cu stima,  
Serviciul Relaţii Publice"

.... VOM CONTINUA .... !

 


Re: Divizarea liniei 102 iliutu

linia 69 wrote:
In ceea ce priveste cel de-al doilea aspect semnalat de dumneavoastra, va informam ca liniile de troleibuz 70 si 92 nu au plecari de la acelasi capat de linie, terminalele Bulevardul Basarabia, respectiv Barajul Dunarii, si prin urmare nu pot fi sincronizate trecerile prin statiile comune.

.... VOM CONTINUA .... !


Am impresia ca cei care programeaza traseele nu stiu ce trebuie sa faca ...

 


Re: Divizarea liniei 102 Dominatrix

Raspunsul cu liniile 70 si 92 este o mare abureala, in conditiile in care lungimea semicurselor este aproape identica, deci implicit timpii de parcurs sunt aproape aceeasi. Asa ca o sincronizare a orarelor astfel incat troleibuzele celor doua linii sa nu circule imediat unul dupa altul pe tronsonul comun este foarte usor de facut, daca s-ar dori acest lucru.

 


Re: Divizarea liniei 102 Costin

Sa fim seriosi... avand aceiasi timpi de parcurs, n'au decat sa 'construiasca' programul lor de la capatul comun - Vasile Parvan - intr'un mod sincronizat. Iar sincronizarea se va pastra si la capetele 'distincte', pentru ca - surpriza - au aceiasi timpi de parcurs!

Ma gandesc la Tursibul lui Nea Popa, care are atat de multe bube si defecte incat nu are rost sa le enumar, dar cel putin programul de circulatie e facut cu oarece interes si straduinta sa iasa cat de cat sincronizat... Sunt probleme si acolo, ca nu tot timpul programul e respectat la secunda, dar ce e afisat in statii e un reper bun de luat in seama. Iar dispecerizarea e facuta de catre vanzatorii de bilete de la chioscuri, deci o linie, oricare ar fi ea, e dispecerizata si la capete si pe parcurs in cel putin 3 locuri!

 


Re: Divizarea liniei 102 florinmaster

Astazi, 20.03.2012 am observat ca au aparut tabele cu orele si minutele de plecare/ sosire in statia CET SUD VITAN  urcare/coborare pentru liniile 102 si 202 .

 


Re: Divizarea liniei 102 Celestin Draganescu

linia 69 wrote:
In ceea ce priveste cel de-al doilea aspect semnalat de dumneavoastra, va informam ca liniile de troleibuz 70 si 92 nu au plecari de la acelasi capat de linie, terminalele Bulevardul Basarabia, respectiv Barajul Dunarii, si prin urmare nu pot fi sincronizate trecerile prin statiile comune.


Asta este cea mai mare prostie. Cum sa spuna ca "NU SE POATE"?

Sincronizarea se poate face lejer la statia BD. NICOLAE GRIGORESCU, cu un calcul al minutelor de la aceasta statie pana la capetele de linii.
Am aplicat principiul acesta la Targoviste si a functionat foarte bine. Acum sa nu imi spuna RATB-ul ca de la Bd. Basarabia si respectiv de la Barajul Dunarii pana la BD. NICOLAE GRIGORESCU se inregistreaza acele imense blocaje de trafic ce nu permit sincronizarea.
:twisted:

 


Re: Divizarea liniei 102 mitzu21

Incredibil.......eu am aflat sincer acum vreo saptamana de spargerea liniei 102. Nu prea circul in zona fizicienilor....dar mi se pare o chestie jalnica doar pentru stoarcerea calatorilor de niste bani in plus. O linie lunga este greu de gestionat???? Really?? Sincer mie mi se parea ca linia 102 merge foarte bine si fara probleme. Autobuzele veneau destul de repede avand intervale mici....deci nu inteleg rostul.....dar na inca o decizie intelepta a RATB. Sincer ma intreb oare ce mai urmeaza????

 


Re: Divizarea liniei 102 Axel

Multi soferi m-au rugat sa scriu pe internet urmatoarea problema. :roll:
In intersectia Bd.Energeticienilor cu Str.Fizicienilor este nevoie urgenta de un semafor. :!:  :x  :twisted:
Ce mama :evil: -lui astazi am asteptat 10 minute :o  :shock:  :twisted:  sa faca stanga 102[/i:3t40azq5]-ul. :twisted:  :twisted:

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2310 forum members have written 423291 posts in 5270 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use