Topic: Discuții diverse
799 posts, 255764 views
📖 Pagination options
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
telvanni
Dominatrix, nu te basica...Grigore a fost chiar finut. Eu dupa ce am citit prima ta explicatie (si stiind ca te pricepi) deja ramasesem c-o informatie in cap care s-a dovedit a fi gresita. Faptul ca Grigore a apelat la "mistocareala" a facut ca informatia capatata de mine in urma explicatiei tale sa fie inlocuita mai usor cu cea corecta. E psihologica 'treaba', daca Grigore doar ar fi corectat poate ca ramaneam c-o informatie ambigua in memorie, asa sunt sigur ca voi tine minte ce e corect.
Multumesc amandurora pentru informatii.
Dominatrix wrote:
Si ca un sfat: mai usor cu miştocărelile, fiindca n-are rost sa producem tot felul de flame pe acest forum, si asa vom avea parte de destule in viitorul apropiat de la locomotivele electrice, ca doar vine iarna. Cel mult, noi putem produce niste flame minore de la jucarii de genul acesta, dar asta numai in privat, nu in public
Dominatrix, nu te basica...Grigore a fost chiar finut. Eu dupa ce am citit prima ta explicatie (si stiind ca te pricepi) deja ramasesem c-o informatie in cap care s-a dovedit a fi gresita. Faptul ca Grigore a apelat la "mistocareala" a facut ca informatia capatata de mine in urma explicatiei tale sa fie inlocuita mai usor cu cea corecta. E psihologica 'treaba', daca Grigore doar ar fi corectat poate ca ramaneam c-o informatie ambigua in memorie, asa sunt sigur ca voi tine minte ce e corect.
Multumesc amandurora pentru informatii.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Der Hofmeister
Week-end-ul acesta, am facut teribila greseala de a circula cu trenul pana la Brasov, deoarece aveam nitel chef de ski (a se citi ca nu prea suport "minunatiile" de statiuni gen Predeal, Busteni sau Sinaia ). La dus, vineri, nu a fost rau, caci ca prin farmec, trenul nu a avut intarziere, ba chiar a ajuns cu vreo 2 minute in avans. Ieri, insa, hopa-tropa, a intrat in vigoare noul mers al trenurilor. Dupa mine, e mai degraba noul STAT al trenurilor. Pe cat de fluida a fost vineri calatoria, pe atat de statica si incomoda a fost ieri. Am avut neplacerea de a circula intr-un vagon cica nou, adaptat persoanelor cu dizabilitati si aparut anul acesta in peisaj, care s-a dovedit o mare pacoste ca nivel de confort al rularii, termic si acustic (clasificarea este 84-83). Aranjamentul scaunelor este relativ imbecil, astfel ca iti ia destul pana iti gasesti locul, agatoarele sunt plasate total aiurea, scaunele sunt tari si complet neanatomice. Nici macar vechile DWA-uri, cu scaunele lor mai spartane si tehnologia antica, nu stau atat de rau la toate capitolele enuntate. A fost un cosmar pe care l-am simtit extrem de acut.
Trecand de capitolul vagon, calatoria in sine a fost o mare pierdere de vreme. De la Brasov am plecat la 14.30 si nu la 14.25, asa cum era planificat, pentru ca s-au gandit in ultimul moment ca ar fi cazul sa se faca tractiune dubla pana la Predeal. Evident, am ajuns cu intarziere acolo si am pierdut undeva intre 10 si 15 minute, pana s-a facut decuplarea primei locomotive. Am pornit spre Azuga, Busteni si Sinaia - pana in aceste gari, s-a mers rezonabil, fara asteptat la cruce pe traseu. La Sinaia insa, s-au mai pierdut vreo 10 minute complet aiurea. A urmat o oprire la Valea Larga, de vreo 5 minute in total, unde astepta la semnal R 346. S-a mers anevoios pana la Comarnic, unde din nou ne-am oprit si am tot stat pret de vreo 20 de minute, ca sa poata trece R 827. Acesta a sosit si a si plecat, iar noi inca stateam. Pana la Campina s-a mers relativ repede, dar nu la 80 km/h in zona noului pod CF de la Breaza, asa cum se laudau prin toamna. Cu toate stationarile inutile de pana acum, tot nu eram in grafic nici la Campina, asa ca si aici am mai zabovit cateva minute bune, sa se faca ora de plecare. Am ajuns in avans si la Ploiesti Vest, asa ca dai si stai si aici degeaba. Pana la urma, la Bucuresti, am ajuns pe la vreo 18.04, cu 2 minute mai devreme decat ora inscrisa pe bilet. Total timp pierdut: 3h41min, daca ne chinuiam un pic, ieseau 4h. Pentru 166 km. Urasc CFR-ul!
Nu mai comentez pretul biletului, care mi se pare total nerealist pentru conditiile oferite.
Next time, cu masina personala, pentru ca am inceput sa detest experimentele si e oricum mult mai comod.
Week-end-ul acesta, am facut teribila greseala de a circula cu trenul pana la Brasov, deoarece aveam nitel chef de ski (a se citi ca nu prea suport "minunatiile" de statiuni gen Predeal, Busteni sau Sinaia ). La dus, vineri, nu a fost rau, caci ca prin farmec, trenul nu a avut intarziere, ba chiar a ajuns cu vreo 2 minute in avans. Ieri, insa, hopa-tropa, a intrat in vigoare noul mers al trenurilor. Dupa mine, e mai degraba noul STAT al trenurilor. Pe cat de fluida a fost vineri calatoria, pe atat de statica si incomoda a fost ieri. Am avut neplacerea de a circula intr-un vagon cica nou, adaptat persoanelor cu dizabilitati si aparut anul acesta in peisaj, care s-a dovedit o mare pacoste ca nivel de confort al rularii, termic si acustic (clasificarea este 84-83). Aranjamentul scaunelor este relativ imbecil, astfel ca iti ia destul pana iti gasesti locul, agatoarele sunt plasate total aiurea, scaunele sunt tari si complet neanatomice. Nici macar vechile DWA-uri, cu scaunele lor mai spartane si tehnologia antica, nu stau atat de rau la toate capitolele enuntate. A fost un cosmar pe care l-am simtit extrem de acut.
Trecand de capitolul vagon, calatoria in sine a fost o mare pierdere de vreme. De la Brasov am plecat la 14.30 si nu la 14.25, asa cum era planificat, pentru ca s-au gandit in ultimul moment ca ar fi cazul sa se faca tractiune dubla pana la Predeal. Evident, am ajuns cu intarziere acolo si am pierdut undeva intre 10 si 15 minute, pana s-a facut decuplarea primei locomotive. Am pornit spre Azuga, Busteni si Sinaia - pana in aceste gari, s-a mers rezonabil, fara asteptat la cruce pe traseu. La Sinaia insa, s-au mai pierdut vreo 10 minute complet aiurea. A urmat o oprire la Valea Larga, de vreo 5 minute in total, unde astepta la semnal R 346. S-a mers anevoios pana la Comarnic, unde din nou ne-am oprit si am tot stat pret de vreo 20 de minute, ca sa poata trece R 827. Acesta a sosit si a si plecat, iar noi inca stateam. Pana la Campina s-a mers relativ repede, dar nu la 80 km/h in zona noului pod CF de la Breaza, asa cum se laudau prin toamna. Cu toate stationarile inutile de pana acum, tot nu eram in grafic nici la Campina, asa ca si aici am mai zabovit cateva minute bune, sa se faca ora de plecare. Am ajuns in avans si la Ploiesti Vest, asa ca dai si stai si aici degeaba. Pana la urma, la Bucuresti, am ajuns pe la vreo 18.04, cu 2 minute mai devreme decat ora inscrisa pe bilet. Total timp pierdut: 3h41min, daca ne chinuiam un pic, ieseau 4h. Pentru 166 km. Urasc CFR-ul!
Nu mai comentez pretul biletului, care mi se pare total nerealist pentru conditiile oferite.
Next time, cu masina personala, pentru ca am inceput sa detest experimentele si e oricum mult mai comod.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Leo
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Leo
As vrea sa iau un accelerat din Bucuresti spre Ploiesti Vest.
In Ploiesti Vest ar trebui sa soseasca la 8 minute distanta un personal catre Poiana Slanic. Sunt sanse ca ce doresc eu sa se concretizeze iar acceleratul sa nu intarzie astfel incat sa ratez legatura tinand cont ca e zapada etc.?
As vrea sa iau un accelerat din Bucuresti spre Ploiesti Vest.
In Ploiesti Vest ar trebui sa soseasca la 8 minute distanta un personal catre Poiana Slanic. Sunt sanse ca ce doresc eu sa se concretizeze iar acceleratul sa nu intarzie astfel incat sa ratez legatura tinand cont ca e zapada etc.?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Nu prea se fac întârzieri pe Bucureşti - Ploieşti. La întoarcere e mai greu.
Ca fapt divers: acum câteva luni am mers la Alexandria cu trenul (ştiu sunt sado-maso ). Am luat un personal CFR din Basarab şi aveam legătura din Roşiori la 1 minut (tren Regiotrans). Şi a plecat P-ul cu 10 minute întârziere din Basarab... şi a ajuns timpuriu cu 3 minute la Roşiori ) deci am prins trenul de legătură.
Nu prea se fac întârzieri pe Bucureşti - Ploieşti. La întoarcere e mai greu.
Ca fapt divers: acum câteva luni am mers la Alexandria cu trenul (ştiu sunt sado-maso ). Am luat un personal CFR din Basarab şi aveam legătura din Roşiori la 1 minut (tren Regiotrans). Şi a plecat P-ul cu 10 minute întârziere din Basarab... şi a ajuns timpuriu cu 3 minute la Roşiori ) deci am prins trenul de legătură.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Vederi cu trenuri de calatori
Der Hofmeister
Ce cauta 689 pe trenul acesta? Ca nu merge spre Brasov.
Utilizator anonim wrote:
R751 in Gara de Nord
Ce cauta 689 pe trenul acesta? Ca nu merge spre Brasov.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Der Hofmeister
Nici macar dinspre Brasov spre Ploiesti Vest nu se mai fac intarzieri, tocmai din cauza lungirilor artificiale a timpilor de parcurs pe Valea Prahovei. CFR rulleaza!
Dr2005 wrote:
Nu prea se fac întârzieri pe Bucureşti - Ploieşti. La întoarcere e mai greu.
Ca fapt divers: acum câteva luni am mers la Alexandria cu trenul (ştiu sunt sado-maso ). Am luat un personal CFR din Basarab şi aveam legătura din Roşiori la 1 minut (tren Regiotrans). Şi a plecat P-ul cu 10 minute întârziere din Basarab... şi a ajuns timpuriu cu 3 minute la Roşiori ) deci am prins trenul de legătură.
Nici macar dinspre Brasov spre Ploiesti Vest nu se mai fac intarzieri, tocmai din cauza lungirilor artificiale a timpilor de parcurs pe Valea Prahovei. CFR rulleaza!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Vederi cu trenuri de calatori
Utilizator anonim
Nu realizez, din pacate trenul era pe picior de plecare ca intentia era sa aflu si ce este cu 565 la roata...
Nu realizez, din pacate trenul era pe picior de plecare ca intentia era sa aflu si ce este cu 565 la roata...
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ionescu63
@Dragos 2005
Ce ti-a venit sa te duci cu trenul? Eu sunt din Alexandria si nu am mai fost acasa cu trenul din 1995 .
@Dragos 2005
Ce ti-a venit sa te duci cu trenul? Eu sunt din Alexandria si nu am mai fost acasa cu trenul din 1995 .
- AlexCta
-
Posted:
-
Re: Vederi cu trenuri de calatori
AlexCta
Hm EA565 a fost inchiriata la LSD.Posibil sa fi revenit la calatori?
Hm EA565 a fost inchiriata la LSD.Posibil sa fi revenit la calatori?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Păi... să zicem că nu aveam chef să dau 15 RON pe dubă când puteam să dau 7,3 RON pe tren şi să nu stau înghesuit.
La întoarcere a trebuit să iau un BMC până la Roşiori, că nu mai aveam răbdare până la tren. Pentru 4 RON (fără bilet, cu bilet cică era 5, dar erau în torpedou, nu în mâna şoferului), am avut parte de mers în picioare cu 105 km/h (unde intra limitatorul) în localitate şi frânare numai cu frâna de motor.
Păi... să zicem că nu aveam chef să dau 15 RON pe dubă când puteam să dau 7,3 RON pe tren şi să nu stau înghesuit.
La întoarcere a trebuit să iau un BMC până la Roşiori, că nu mai aveam răbdare până la tren. Pentru 4 RON (fără bilet, cu bilet cică era 5, dar erau în torpedou, nu în mâna şoferului), am avut parte de mers în picioare cu 105 km/h (unde intra limitatorul) în localitate şi frânare numai cu frâna de motor.
- Leo
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Leo
Bun, hai ca a fost mult mai bine decat ma asteptam.
La dus:
A 1745 (Bucuresti Nord - Sibiu). Trenul a plecat cand trebuie, conditii bune de transport, vagon bar etc. Am circulat pana la Ploiesti Vest cu el si a ajuns chiar mai devreme cu vreo 2 minute in statie.
P 3423 (Ploiesti Sud - Poiana Slanic). Trenul era intr-o stare cam proasta. Vagoane vechi; "nasul" mai avea un pic si ma injura ca am cumparat bilet; caldura mergea cam prost (era pornita dar nu avea un efect prea mare... ); Lumina era pe baza rotilor cred, cand trenul stationa lumina nu mai mergea ... Am circulat de la Ploiesti Vest pana la Plopeni.
La intors:
A 1662 (Iasi - Bucuresti Nord). Trenul a respectat programul, a ajuns cand trebuie, conditii bune de transport. Totul ok... Am circulat din Ploiesti Sud pana in Bucuresti Nord.
Concluzie:
Dupa ce n-am mai mers de mult cu trenul pot spune ca e o schimbare partial in bine.
Leo wrote:
As vrea sa iau un accelerat din Bucuresti spre Ploiesti Vest.
In Ploiesti Vest ar trebui sa soseasca la 8 minute distanta un personal catre Poiana Slanic. Sunt sanse ca ce doresc eu sa se concretizeze iar acceleratul sa nu intarzie astfel incat sa ratez legatura tinand cont ca e zapada etc.?
Bun, hai ca a fost mult mai bine decat ma asteptam.
La dus:
A 1745 (Bucuresti Nord - Sibiu). Trenul a plecat cand trebuie, conditii bune de transport, vagon bar etc. Am circulat pana la Ploiesti Vest cu el si a ajuns chiar mai devreme cu vreo 2 minute in statie.
P 3423 (Ploiesti Sud - Poiana Slanic). Trenul era intr-o stare cam proasta. Vagoane vechi; "nasul" mai avea un pic si ma injura ca am cumparat bilet; caldura mergea cam prost (era pornita dar nu avea un efect prea mare... ); Lumina era pe baza rotilor cred, cand trenul stationa lumina nu mai mergea ... Am circulat de la Ploiesti Vest pana la Plopeni.
La intors:
A 1662 (Iasi - Bucuresti Nord). Trenul a respectat programul, a ajuns cand trebuie, conditii bune de transport. Totul ok... Am circulat din Ploiesti Sud pana in Bucuresti Nord.
Concluzie:
Dupa ce n-am mai mers de mult cu trenul pot spune ca e o schimbare partial in bine.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Pe Slănic probabil că ai mers cu un TE... alea nu (prea) au baterii... sau dacă au, nu pot ,,duce" toate lămpile, astfel că tensiunea scade foarte mult sub cei 24 V. Când se învârtea roata, intră în acţiune generatorul legat la osie, care alimentează consumatorii (lămpile, în cazul nostru) în locul bateriei de acumulatori.
Pe Slănic probabil că ai mers cu un TE... alea nu (prea) au baterii... sau dacă au, nu pot ,,duce" toate lămpile, astfel că tensiunea scade foarte mult sub cei 24 V. Când se învârtea roata, intră în acţiune generatorul legat la osie, care alimentează consumatorii (lămpile, în cazul nostru) în locul bateriei de acumulatori.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vederi cu trenuri de calatori
Gabi23
Are doar 1 vagon? Mama folosesti o electrica seria 40, de putere, pentru un vagon .
AlexCta wrote:
40-0888-4 cu "trenul" P8693 Medgidia-Constanta
Are doar 1 vagon? Mama folosesti o electrica seria 40, de putere, pentru un vagon .
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination