Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA

225 posts, 2184404 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 17
 
 

📖 Pagination options
  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA V2A

361 este acum în 32. Să vedem cât rezistă...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA Utilizator anonim

Nu cred ca apuca seara :)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA Utilizator anonim

Merge rezonabil, dar nu cred ca va ajunge la performanta sa reziste si pentru 41.

LRM_EXPORT_198231425711125_20190514_111030619.jpeg (986.04 KB; downloaded 4245 times)

 


Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA cris_m

Tremurici loveste din nou la vopsirea mastii tramvaiului :lol:

 


Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA 3mil

Mai bine cu tremurici decat fara.  :lol: Ca era vai de mama lui cand a plecat de la Colentina...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA Utilizator anonim

Doua zile a rezistat.

 


Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA punmeister

N-ar putea sa inlocuiasca electronica INDA cu una de la SAERP?

 


Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA Nenea_titi

S-ar putea să coste mult prea mult, raportat la valoarea efectivă a tramvaiului. În plus, nu e LF, și nici altă specialitate. Probabil va avea soarta troleibuzelor ROCAR 512. Dar asta mult mai încolo. STB ar face bine să renunțe la astfel de experimente și prototipuri, sunt consumatoare de bani, timp, nervi, spațiu și alte resurse.

 


Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA punmeister

Un kit pentru CA-uri format din doua motoare asincron EP VFU si electronica SAERP e sub 100.000 de euro.

 


Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA Nenea_titi

S-ar putea să nu se justifice investiția. Nu este tramvai cu podea joasă sau parțial coborâtă, și în plus, se pare că aceste tramvaie au generat destule costuri și staționări în depou în decursul vieții lor. Nu cred că mai merită investit în ceva ce nu are șanse să meargă cum trebuie. Cred că mai bine îl face reostatic clasic și gata, măcar așa dacă crapă, se repară mai repede...nu stă la gard că are știu eu ce...și așa am senzația că sunt destule tramvaie la gard "din cauza unui șurub lipsă".

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA Utilizator anonim

361 isi continua statutul de fail. Face probe incarcat cu saci prin oras la ora asta...

 


Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA Nenea_titi

Mai bine îl face tramvai de ocazii speciale, că dacă o tine așa, până la urmă o să se enerveze careva de îl duce pe o linie moartă și îi dă foc...sau poate nu e nevoie, că o să ia singur...ce naiba are STB /RATB de face astfel de prototipuri la nesfârșit în timp ce lumea așteaptă în stație iar tramvaiele sunt cu ghiotura la gard.

 


Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA Albert

Utilizator anonim wrote:
361 isi continua statutul de fail. Face probe incarcat cu saci prin oras la ora asta...

Cu saci???! Ce testează defapt? Cum rezista tramvaiul la o încărcătura mai mare?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA Utilizator anonim

Da, cu saci cu nisip, pentru a simula incarcarea reala cu calatori. Asa se fac probele, pentru a vedea eficienta sistemului de tractiune.

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 17
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2326 forum members have written 424454 posts in 5284 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use