MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5592 posts, 1257009 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 400
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre Metrorex Dominatrix

fider wrote:
Oricum am lua situatia actuala este jalnic pentru M1 si M3 ca se circula cam la 7-8 minute interval in perioada de varf pentru fiecare tronson in parte. Asta desi se trambiteaza cat de bune sunt ramele noi Movia, cum se economiseste cu ATO/ATP si cat de grozav este de cand dispecerizarea se face pe monitor in timp real.
In discutiile despre cat de bun sau prost e sistemul ATO/ATP nu vreau sa ma bag, dar parerea mea e ca intervalele (proaste) de succedare din prezent sunt mai degraba cauzate de numarul insuficient de trenuri existente in circulatie, nu de capacitatea (si limitarile) sistemului de semnalizare.
sab wrote:
Deci constructia liniei spre Pantelimon si deci pierderea unei linii de rebrusment acolo nu a avut niciun efect asupra capacitatii de rebrusment la Republica si deci nu a stat la baza separari celor doua ramuri ale M1 ?
Trenurile in serviciul comercial pe relatia Republica - Pantelimon au fost intodeauna razlete, deci nu s-a pierdut nici o linie de rebrusment, nu inteleg la ce te referi.
sab wrote:
In vremea aceea nu cerere de transport era problema pentru metrou. Poate unii mai in varsta isi amintesc cum asteptau mult si bine sa vina vreun tramvai sau autobuz pe la Posta Titan. Statia Titan in sine a avut intotdeauna cere suficienta. Doar statia Costin Georgian nu genera prea mult interes, dar nici asta nu a contat pentru ca o statie ca Mihai Bravu a avut mereu o cerere infima si a trait mult si bine asa ba chiar si in prezent dainuie in aceeasi stare. Statia Republica era destul de aglomerata pana in 1990 si chiar la cativa ani dupa 1990.
Cred ca nu m-am exprimat eu suficient de clar. Stiu ca exista cerere de transport pe atunci si inca una consistenta (doar am apucat perioada aia, deci nu vorbesc "din auzite"), ce vroiam sa spun ca cererea pe tronsonul Salajan (N. Grigorescu) - Republica nu era suficient de mare nici atunci pentru a se justifica circulatia la capacitate, adica un tren de 6 vagoane la circa 2-2,5 minute. Coroborat cu capacitatea limitata de rebrusare la Republica, si avand in vedere necesitatea mentinerii unui interval de succedare foarte mic pe tot tronsonul Republica - Eroilor pentru satisfacerea cererii de transport in zonele de maxima incarcare a magistralei la orele de varf (pe vremea cand M1 si M3 aveau capat comun la Republica), a aparut ideea cu bifurcarea liniei la Salajan. Si asa s-au impuscat 2 iepuri dintr-o data, intrucat pe vremea aia cererea de transport spre zona industriala Titan era mare.
sab wrote:
fider wrote:
In realitate, pana in 1989 dorinta lui Nicolae Ceausescu era sa se faca economie de electricitate. De asta au aparut cioturile "Magistralei Racorduri" si limitarea lui M3 la Eroilor..

La ce te referi ? S-a circulat in Militari inainte de 1989 precum pana acum un an si jumatate, adica doar pana la Eroilor?
Nu, limitarea a aparut in anii '90. Nu cogarantez pentru informatie, dar daca memoria nu ma inseala, aceasta limitare a coincis cu demararea lucrarilor la statia Gorjului. SI dupa ce s-au terminat lucrarile, situatia nu a revenit la "normalul" de dinainte. De ce, nu stiu.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Inteleg ca si a treia linie, cea care duce spre Pantelimon, (scuze, intr-adevar este vorba de trei linii, nu de patru la Republica), era folosita pentru rebrusment ?
Ma gandesc ca au invatat o lectie la Republica cum ca 3 linii nu sunt suficiente pentru doua magistrale cu un capat comun si la GdN prevazusera 4 linii de rebrusment pentru M1 si inelara de sud.
Referitor la Gorjului, nu stiu cum s-a circulat in timpul constructiei navei 1. Insa dupa terminarea navei2 eu imi amintesc ca s-a reluat pentru scurt timp circulatia la Republica. Exista si pancarta in statie cu Republica. Intr-adevar se putea circula la Republica pana se finaliza tronsonul NG-LdC, iar apoi sa se separe capetele celor doua magistrale. S-ar fi evitat batjocura la adresa locuitorilor din Militari, dar asta este ...Ramane in istorie

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex rosetti61

Limitarea la Eroilor a fost numai dupa deschiderea jumatatii 2 a statiei Gorjului din 1998 pana in 2009. In 1989 se circula normal pana la Republica.
De cand s-a inceput lucrul la Gorjului in 1991, s-a circulat asa: Industriilor-Armata Poporului/Armata Poporului-Republica, dupa 1998 Industriilor-Eroilor - atunci s-au apucat sa mestereasca la linia 5, de avem acum alveole cu pereti de tabla pentru scaune.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Dominatrix

sab wrote:
Inteleg ca si a treia linie, cea care duce spre Pantelimon, (scuze, intr-adevar este vorba de trei linii, nu de patru la Republica), era folosita pentru rebrusment ?
Pentru rebrusment erau folosite linia care merge acum spre Republica si una din celelalte de pe firul opus.
sab wrote:
Ma gandesc ca au invatat o lectie la Republica cum ca 3 linii nu sunt suficiente pentru doua magistrale cu un capat comun si la GdN prevazusera 4 linii de rebrusment pentru M1 si inelara de sud.
Numarul de linii "din spatele" macazului in X ("traversare dubla") este irelevant pentru capacitatea de rebrusare. Limitarea este data de macazul in X. Am mai explicat de ce mai de mult.
sab wrote:
Referitor la Gorjului, nu stiu cum s-a circulat in timpul constructiei navei 1. Insa dupa terminarea navei2 eu imi amintesc ca s-a reluat pentru scurt timp circulatia la Republica. Exista si pancarta in statie cu Republica.
Posibil, eu nu imi amintesc.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Si atunci care a fost logica limitarii ? Daca frecventa mare nu era sa nu se faca fata la Republica, cerere de transport era in Militari (nu se poate compara de ex cu M4), atunci ce au avut in cap ? Doar economie ? Si inteleg ca problema limitarii s-a pus foarte serios daca s-au apucat sa sparga peretele de linia 4 si sa incerce sa o transforme in linie activa. Adica nu cred ca  vedeau limitarea ca o masura temporara daca au facut asa ceva. La fel de misterios insa nu si-au dus intentia cu linia 4 la bun sfarsit, desi capatul de la LdC nu prea se intrevedea la orizont prea curand..

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex ByOnu

Pai wait, trenurile scurte pot fi folosite in weekend, in timpul programelor mai libere. Cat despre "incurcatura pasagerilor", totul se poate rezilva prin niste anunturi vocale in statii: "Urmatorul tren care circula in directia X va opri la mijlocul statiei, va rugam indreptati-va spre mijlocul statiei!"

Dominatrix wrote:
...ca olita de noapte pusa la fiert pe aragaz...

:shock:  :?  Nu stiu cum e cu "olita de noapte", dar de cand se pune pe aragaz?! :|

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Lutyk

Am primit pe mail o harta simpatica cu reteaua Metrorex. Sper sa va placa:



 


Re: Discutii diverse despre Metrorex larus

Da, e simpatica. Totusi nu am priceput Crangasi -- Albita !?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Pana la urma cum s-a executat statia Dristor1 ? Stim ca din cauza panzei freatice s-a preferat executarea tunelului cu scutul, dar care a fost tehnica ? S-a executat un tunel circular pentru ca apoi sa se scoata partial din inele si sa se excaveze zona peronului (tehnica utilizata la Bazilescu) ?

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex flobir

De cîteva luni bune, în vestibulul stației Petrache Poenaru sunt depozitate la vedere părți ale vreunui post de transformare (bănuiesc asta pentru că pe unul din dulapuri scrie "post trafo"). Am văzut în preajma lor cîțiva angajați UTI.

Aveți idee dacă se reînoiesc ceva instalații de alimentare la metrou?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex Utilizator anonim

Pai se tot reinoiesc instalatiile electrice pe M1+3 de cativa ani.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Nu este harta Metrorex, cred ca este harta ziaristilor lui Peste care nici macar nu stiu Bucurestiul, dar au incercat sa "traduca" ce a spus Udriste...Cum naiba sa ajungi din Militari pe M4 si apoi la nu stiu ce Centura a lui Eminescu ? :lol:
Iar Leordeniul pe M7 ? Astia rescriu geografia Bucurestiului, Leordeniul este cam pe unde este legenda acestei idiotenii de harti ..
De unde or fi luat totusi numele statiilor de pe linia galbena ? Ca nu cred ca le-au inventat ziaristii, adica s-a zis ca vor fi 4 statii, dar numele lor ?

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

E aceeasi veche poveste, 'fatuca' s-a dus la Udriste, Udriste i-a spus de-a firea'n par toate 'planurile de viitor' mai apropiate sau mai indepartate, lu' domnishorica i-a intrat una pe o ureche, i-a iesit alta pe ambele, dupa care cu creierul dumisale de 'bibilica' a 'fatat' niste ineptii 'in scris'...iar voi v-ati 'inflamat' de-an 'boulea'.
Atat si nimic mai mult...'furtuna' intr-un ibric cu apa rece...
De la Stan Patzitu' citire...
Singurul lucru 'normal' de facut cu articolashul ala e 'DELETE' si trecem mai departe... :?

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Dominatrix

mihai565 wrote:
HARTA METROREX....Doamna ziarista, va rog, mai puneti si un OZN alaturi in poza si incepe sa semene a realitate...

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 400
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2458 forum members have written 437167 posts in 5460 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use