Topic: Repartizarea tramvaielor
2138 posts, 548952 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor STB
V2A
De astăzi, dep. Victoria a mai preluat un tur în 46, iar dep. Giurgiului a preluat un tur în 27.
De astăzi, dep. Victoria a mai preluat un tur în 46, iar dep. Giurgiului a preluat un tur în 27.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor STB
Nicu24
Eu sincer nu înțeleg schimbările astea ,nu era vorba acum ceva timp că 055 ajunge la Militari ? De 218 ce se mai știe ??
Eu chiar nu înțeleg de ce tot schimbările astea ,azi se hotărăște ceva și mâine altceva ,eu cred că Bucureștii Noi au destule tramvaie funcționale fata de Victoria și Titan care sunt cele mai văduvite de tramvaie .
Vad că și Giurgiului a mai luat un tur in 27..
Eu sincer nu înțeleg schimbările astea ,nu era vorba acum ceva timp că 055 ajunge la Militari ? De 218 ce se mai știe ??
Eu chiar nu înțeleg de ce tot schimbările astea ,azi se hotărăște ceva și mâine altceva ,eu cred că Bucureștii Noi au destule tramvaie funcționale fata de Victoria și Titan care sunt cele mai văduvite de tramvaie .
Vad că și Giurgiului a mai luat un tur in 27..
- GPS
-
Posted:
-
- macheta218
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor STB
GPS
Foarte bine că a schimbat firma, 4047 de exemplu circula cu firma liniei 1.
Foarte bine că a schimbat firma, 4047 de exemplu circula cu firma liniei 1.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor STB
V2A
Se pare că tramvaiul de Giurgiului (124) pe care l-am văzut zilele trecute în 27 este împrumutat de Titan. Joi și vineri a circulat în 14. Așa multe V3A-uri s-au defectat la Titan în ultimul timp?
V2A wrote:
De astăzi, dep. Victoria a mai preluat un tur în 46, iar dep. Giurgiului a preluat un tur în 27.
Se pare că tramvaiul de Giurgiului (124) pe care l-am văzut zilele trecute în 27 este împrumutat de Titan. Joi și vineri a circulat în 14. Așa multe V3A-uri s-au defectat la Titan în ultimul timp?
- Nicu24
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor STB
V2A
Ieri a fost sigur în 14 și-l mai văzusem odată tot în 14 săptămâna asta, dar nu joi, am greșit.
Ieri a fost sigur în 14 și-l mai văzusem odată tot în 14 săptămâna asta, dar nu joi, am greșit.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor STB
Nicu24
Titan cred că se confrunta cu un mare deficit de vagoane ,scria cineva acum câteva zile că sunt 20 vagoane defecte și unele de ani de zile ,este critică situația la tramvaie in general dar asta e situația atâta timp cât nu exista o mana de fier în STB și PMB pentru alocarea unor fonduri mai mari pentru trecerea la RK a tuturor vagoanelor defecte .
Titan cred că se confrunta cu un mare deficit de vagoane ,scria cineva acum câteva zile că sunt 20 vagoane defecte și unele de ani de zile ,este critică situația la tramvaie in general dar asta e situația atâta timp cât nu exista o mana de fier în STB și PMB pentru alocarea unor fonduri mai mari pentru trecerea la RK a tuturor vagoanelor defecte .
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor STB
cris_m
Deficitul acesta de tramvaie este cauzat de o proasta gestiune a parcului, dar si din cauza vechimii parcului pe care STB il are in dotare. Oricat ne place sa ne amagim ca avem si tramvaie mai "tinerele" (V3A-93 si toate derivatele), ele tot vechi raman prin conditiile pe care le ofera calatorilor (lipsa podelei macar partial coborate, lipsa AC, lipsa unor sisteme de informare si de supraveghere etc).
Ceea ce se face prin aceste RK-uri (de o calitate indoielnica in ultima vreme, evident, justificata din lipsa unor dotari si unor specialisti bine pregatiti) este o prelungire a agoniei in care se afla tramvaiul bucurestean acum, deoarece problemele raman in continuare nerezolvate (lipsa pieselor, fiabilitate redusa etc). In ceea ce priveste ultimele "modernizari" (CA-uri, CH-uri, montarea cu titlu de experiment esuat al unor asa-zise AC-uri), acestea au venit extrem de tardiv, ele trebuiau aplicate inca din 1993 cand a fost inceputa transformarea V3A-urilor clasice in ceea ce avem acum. Multe orase din lume au procedat asemanator Bucurestiului de acum, doar cu o diferenta de 20-25 de ani in minus. Ei acum cumpara pe banda rulanta tramvaie noi, in timp ce noi ne dam cu stangul in dreptul pentru cateva tramvaie NOI si ne incapatanam sa mentinem epavele actuale in circulatie.
Ce vreau sa spun este ca adevarata solutie in acest moment este inceperea URGENTA a lucrarilor de inlocuire a tuturor liniilor nemodernizate, modernizarea depourilor si cumpararea de tramvaie NOI. Situatia este extrem de favorabila in acest moment, fonduri putem lua de la Uniunea Europeana pentru tot ce avem nevoie, autobuze avem (chiar prea multe!) sa suplinim tramvaiele lipsa prin linii 6xx. Pentru mine este extrem de ingrijoratoare atitudinea aceasta generala de tip "las-o ca merge si asa", intrucat in alte situatii s-a dovedit ca a avut efecte extrem de neplacute (nu este nevoie sa va amintesc de acestea, cred ca stiti la ce ma refer). Poate o fi nevoie si in acest caz de un accident extrem de grav ca sa ne convingem cat de critica este situatia tramvaielor si a infrastructurii acestora... Oricum ceva nu va intarzia sa apara, pot sa garantez de acum...
Deficitul acesta de tramvaie este cauzat de o proasta gestiune a parcului, dar si din cauza vechimii parcului pe care STB il are in dotare. Oricat ne place sa ne amagim ca avem si tramvaie mai "tinerele" (V3A-93 si toate derivatele), ele tot vechi raman prin conditiile pe care le ofera calatorilor (lipsa podelei macar partial coborate, lipsa AC, lipsa unor sisteme de informare si de supraveghere etc).
Ceea ce se face prin aceste RK-uri (de o calitate indoielnica in ultima vreme, evident, justificata din lipsa unor dotari si unor specialisti bine pregatiti) este o prelungire a agoniei in care se afla tramvaiul bucurestean acum, deoarece problemele raman in continuare nerezolvate (lipsa pieselor, fiabilitate redusa etc). In ceea ce priveste ultimele "modernizari" (CA-uri, CH-uri, montarea cu titlu de experiment esuat al unor asa-zise AC-uri), acestea au venit extrem de tardiv, ele trebuiau aplicate inca din 1993 cand a fost inceputa transformarea V3A-urilor clasice in ceea ce avem acum. Multe orase din lume au procedat asemanator Bucurestiului de acum, doar cu o diferenta de 20-25 de ani in minus. Ei acum cumpara pe banda rulanta tramvaie noi, in timp ce noi ne dam cu stangul in dreptul pentru cateva tramvaie NOI si ne incapatanam sa mentinem epavele actuale in circulatie.
Ce vreau sa spun este ca adevarata solutie in acest moment este inceperea URGENTA a lucrarilor de inlocuire a tuturor liniilor nemodernizate, modernizarea depourilor si cumpararea de tramvaie NOI. Situatia este extrem de favorabila in acest moment, fonduri putem lua de la Uniunea Europeana pentru tot ce avem nevoie, autobuze avem (chiar prea multe!) sa suplinim tramvaiele lipsa prin linii 6xx. Pentru mine este extrem de ingrijoratoare atitudinea aceasta generala de tip "las-o ca merge si asa", intrucat in alte situatii s-a dovedit ca a avut efecte extrem de neplacute (nu este nevoie sa va amintesc de acestea, cred ca stiti la ce ma refer). Poate o fi nevoie si in acest caz de un accident extrem de grav ca sa ne convingem cat de critica este situatia tramvaielor si a infrastructurii acestora... Oricum ceva nu va intarzia sa apara, pot sa garantez de acum...
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor STB
Nenea_titi
Asta cu accidentul, e cea mai tristă, și tare îmi este că dacă se întâmplă pe 40/56 sau pe 36 sai 19 un accident cauzat de deraierea tramvaiului (am dat exemplu liniile cele mai proaste posibil) , liniile alea vor fi suspendate și înlocuite pe termen nedeterminat cu autobuze. Avem un precedent, linia 5. Care de 2 ani jumate, e înlocuit cu 605.
Datorită acestor defecțiuni la tramvaie, soldate cu retragerea lor, repartizările vor fi din ce în ce mai ciudate : nu m-ar mira ca liniile 24 și 45 să ajungă deservite de : Giurgiu sau Alexandria. Sau 21 de Alexandria sau 25 de Dudesti...deja mă aștept la orice...
Mai e o treabă : evident 34 este acum foarte confortabil la BN, deci GR poate ajuta cu tramvaie orice depou. Înainte dădea pe 34, acum că BN a luat 34, dă și el pe unde i se cere.
Asta cu accidentul, e cea mai tristă, și tare îmi este că dacă se întâmplă pe 40/56 sau pe 36 sai 19 un accident cauzat de deraierea tramvaiului (am dat exemplu liniile cele mai proaste posibil) , liniile alea vor fi suspendate și înlocuite pe termen nedeterminat cu autobuze. Avem un precedent, linia 5. Care de 2 ani jumate, e înlocuit cu 605.
Datorită acestor defecțiuni la tramvaie, soldate cu retragerea lor, repartizările vor fi din ce în ce mai ciudate : nu m-ar mira ca liniile 24 și 45 să ajungă deservite de : Giurgiu sau Alexandria. Sau 21 de Alexandria sau 25 de Dudesti...deja mă aștept la orice...
Mai e o treabă : evident 34 este acum foarte confortabil la BN, deci GR poate ajuta cu tramvaie orice depou. Înainte dădea pe 34, acum că BN a luat 34, dă și el pe unde i se cere.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor STB
Utilizator anonim
Azi pe linia 8 asistam la o zi istorica din punct de vedere al parcului, pentru prima data dupa foarte multi ani, pe traseu nu este niciun tramvai Tatra. De la schimbarea parcului oricum se intra in general cu V3A/Bucur 1 dar cate o Tatra tot mai circula, la ora asta Militari le are pe linia 8 pe 141, 182, 254, 265 și 3010. Iar de la Alexandria le avem pe 051, 208, 244 si 4014 cel putin.
Azi pe linia 8 asistam la o zi istorica din punct de vedere al parcului, pentru prima data dupa foarte multi ani, pe traseu nu este niciun tramvai Tatra. De la schimbarea parcului oricum se intra in general cu V3A/Bucur 1 dar cate o Tatra tot mai circula, la ora asta Militari le are pe linia 8 pe 141, 182, 254, 265 și 3010. Iar de la Alexandria le avem pe 051, 208, 244 si 4014 cel putin.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor STB
SirVlady
328 este astăzi împrumutat de depoul Dudești pentru linia 10.
328 este astăzi împrumutat de depoul Dudești pentru linia 10.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor STB
Nenea_titi
Care ar fi motivul pentru care atâtea depouri fac împrumut de la Giurgiului?
- Au puține tramvaie defecte?
- Suspendarea lui 41 și mutarea lui 25 preponderent pe Alexandria a dus la tramvaie libere la acest depou, destul de mic de altfel?
- Așa multe tramvaie defecte au alte depouri, iar Giurgiului nu are trasee ?
Apropo de Giurgiului, am văzut, nu recent dar în trecut da, și nu de puține ori, tramvaie de Giurgiului pe : 8 și 32 și o singură dată, într-o sâmbătă parcă, acum vreo 2 ani, pe linia 47, pe #134. Se pare că e un depou tampon perfect.
Care ar fi motivul pentru care atâtea depouri fac împrumut de la Giurgiului?
- Au puține tramvaie defecte?
- Suspendarea lui 41 și mutarea lui 25 preponderent pe Alexandria a dus la tramvaie libere la acest depou, destul de mic de altfel?
- Așa multe tramvaie defecte au alte depouri, iar Giurgiului nu are trasee ?
Apropo de Giurgiului, am văzut, nu recent dar în trecut da, și nu de puține ori, tramvaie de Giurgiului pe : 8 și 32 și o singură dată, într-o sâmbătă parcă, acum vreo 2 ani, pe linia 47, pe #134. Se pare că e un depou tampon perfect.
📖 Pagination options