Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1479 posts, 311154 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Normal sa-ti placa...terminologia e luata de la 'lupi'...'alfa' sunt aia de 'ghidoneaza' haita!
@florin_obs:
nu trebuie sa te 'ataci' de niciun fel, ia-o 'cool', insiruirea de evenimente e cat se poate de simplu de 'descifrat':
1. forumistii au pus informatii 'din teren' ca lucrarile sunt 'pe final';
2. a aparut poza cu 'basculantele' pe pod, la testele de incarcare si am zis ca 'miroase' a punere in functiune (logic);
3. lumea a intrat 'in alerta' si a inceput sa faca 'predictii';
4. a aparut si stirea cu 'concediul' primarului (pe asta n-am pus-o pe forum, ca sa nu se 'dezumfle' entuziasmul);
5. s-a 'alertat' si presa - interviu cu Madalin Dumitru si 'in lipsa' primarului cu vicele...
Ce e 'anormal' din toate astea???
Tu nu ai constatat inca (probabil fiind mai nou pe aici) ca intre forumul asta si presa on-line e o 'simbioza' destul de stransa (desi nedeclarata), noi venim cu 'prospatura' si ei preiau si 'investigheaza' sau invers, ei vin cu 'noutati' si noi 'reactionam'...sau 'contram'...e ca si cum ne-am lua 'pulsul' unii altora...si e 'benefic' pt ambele parti...
Cu simpatie...al tau Guru...
Normal sa-ti placa...terminologia e luata de la 'lupi'...'alfa' sunt aia de 'ghidoneaza' haita!
@florin_obs:
nu trebuie sa te 'ataci' de niciun fel, ia-o 'cool', insiruirea de evenimente e cat se poate de simplu de 'descifrat':
1. forumistii au pus informatii 'din teren' ca lucrarile sunt 'pe final';
2. a aparut poza cu 'basculantele' pe pod, la testele de incarcare si am zis ca 'miroase' a punere in functiune (logic);
3. lumea a intrat 'in alerta' si a inceput sa faca 'predictii';
4. a aparut si stirea cu 'concediul' primarului (pe asta n-am pus-o pe forum, ca sa nu se 'dezumfle' entuziasmul);
5. s-a 'alertat' si presa - interviu cu Madalin Dumitru si 'in lipsa' primarului cu vicele...
Ce e 'anormal' din toate astea???
Tu nu ai constatat inca (probabil fiind mai nou pe aici) ca intre forumul asta si presa on-line e o 'simbioza' destul de stransa (desi nedeclarata), noi venim cu 'prospatura' si ei preiau si 'investigheaza' sau invers, ei vin cu 'noutati' si noi 'reactionam'...sau 'contram'...e ca si cum ne-am lua 'pulsul' unii altora...si e 'benefic' pt ambele parti...
Cu simpatie...al tau Guru...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dominatrix
Pasajul Pipera îl așteaptă pe Oprescu să vină din concediu, pentru inaugurare
http://b365.ro/news/oprescu ... ul-pipera/
Pasajul Pipera îl așteaptă pe Oprescu să vină din concediu, pentru inaugurare
http://b365.ro/news/oprescu ... ul-pipera/
- alex1968
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
alex1968
Da, mai ramane sa vedem cate luni va mai dura "supralargirea" sos. Pipera si finalizarea bretelelor. Cam cat dureaza construitea statiei multimodale Basarab dupa finalizarea podului, probabil.
Da, mai ramane sa vedem cate luni va mai dura "supralargirea" sos. Pipera si finalizarea bretelelor. Cam cat dureaza construitea statiei multimodale Basarab dupa finalizarea podului, probabil.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
De 3 saptamani pe tot santierul lucreaza fix 3 lacatusi, aceeasi 3 care in reportajul de acum 2 saptamani i-ati vazut montand stalpii, si in reportajul de acum 2 saptamani montand balustradele, acum sudeaza, polizeaza si vopsesc ultimele balustrade. Deci fie am asteptat 3 saptamani pentru ca babuinul nu a reusit sa-l forteze pe constructor sa aduca mai mult de 3 lacatusi pe santier, fie s-au prins ca autobuzele din Pipera nu pot face virajul de 90 de grade de pe Pipera pe Caranfil si invers asa ca nu se poate deschide fara ambele bretele gata.
De 3 saptamani pe tot santierul lucreaza fix 3 lacatusi, aceeasi 3 care in reportajul de acum 2 saptamani i-ati vazut montand stalpii, si in reportajul de acum 2 saptamani montand balustradele, acum sudeaza, polizeaza si vopsesc ultimele balustrade. Deci fie am asteptat 3 saptamani pentru ca babuinul nu a reusit sa-l forteze pe constructor sa aduca mai mult de 3 lacatusi pe santier, fie s-au prins ca autobuzele din Pipera nu pot face virajul de 90 de grade de pe Pipera pe Caranfil si invers asa ca nu se poate deschide fara ambele bretele gata.
- Metamorph
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Metamorph
pe 30.12 am fost personal in zona si erau in jur de 20 de muncitori pe santier.unii montau panouri in zona M Aurel Vlaicu,altii parapeti in zona Nusco Tower iar altii asfaltau de zor banda 1 pe sensul dinspre oras intre cele 2 poduri(acesta si cel peste calea ferata).am si poze de atunci cu care pot arata ca nu spun prostii.tot respectul,dar sa nu dezinformam lumea.
shoppy wrote:
De 3 saptamani pe tot santierul lucreaza fix 3 lacatusi, aceeasi 3 care in reportajul de acum 2 saptamani i-ati vazut montand stalpii, si in reportajul de acum 2 saptamani montand balustradele, acum sudeaza, polizeaza si vopsesc ultimele balustrade. Deci fie am asteptat 3 saptamani pentru ca babuinul nu a reusit sa-l forteze pe constructor sa aduca mai mult de 3 lacatusi pe santier, fie s-au prins ca autobuzele din Pipera nu pot face virajul de 90 de grade de pe Pipera pe Caranfil si invers asa ca nu se poate deschide fara ambele bretele gata.
pe 30.12 am fost personal in zona si erau in jur de 20 de muncitori pe santier.unii montau panouri in zona M Aurel Vlaicu,altii parapeti in zona Nusco Tower iar altii asfaltau de zor banda 1 pe sensul dinspre oras intre cele 2 poduri(acesta si cel peste calea ferata).am si poze de atunci cu care pot arata ca nu spun prostii.tot respectul,dar sa nu dezinformam lumea.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Cum se va circula în zona Pasajului Pipera. Lucrările vor fi finalizate pe 10 ianuarie!
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 37797.html
5 ianuarie 2012, 07:53 | Autor: Adrian Dădârlat
„Adevărul” vă prezintă în premieră harta rutieră a noului pod şi a străzilor adiacente. Şantierul şi restricţiile de trafic de la Pasajul Pipera se apropie de sfârşit, lucrările urmând să fie finalizate în jurul datei de 10 ianuarie.
Astfel, podul ar urma să fie inaugurat până pe 15 ianuarie, potrivit declaraţiilor viceprimarului Capitalei, Victor Iovici, care a preluat atribuţiile primarului general Sorin Oprescu pe perioada în care acesta este în concediu.
“Adevărul” vă prezintă cum se va circula în zona pasajului, după ce toate lucrările de aici vor fi gata. Lucrările vor mai continua în zonă şi după deschiderea circulaţiei pe pasaj, adică pe sub şi pe lângă acesta. Potrivit lui Iovici, acum nu se poate lucra, deoarece legislaţia nu permite turnarea asfaltului în această perioadă. “Acum nu putem să lucrăm la tot pentru că nu ne permite legea să asfaltă iarnă, până în aprilie. Dar vom termina şi acele lucrări”, a spus viceprimarul.
Fluidizarea traficului
Potrivit documentaţiei proiectului, pasajul va asigura după finalizare o circulaţie fluentă pe direcţia Şoseaua Pipera – strada Nicolae Caramfil, permiţând în acelaşi timp libera circulaţie pe dedesubt atât pe relaţia Calea Floreasca – strada Avionului, cât şi pe Bulevardul Barbu Văcărescu şi strada Alexandru Şerbănescu.
Astfel, şoferii care vor dori să ajungă în cartierul Pipera nu vor mai fi nevoiţi să aştepte zeci de minute în coloana de maşini la semafor, consumând totodată şi foarte mult combustibil. După deschiderea circulaţiei rutiere pe pasaj, drumul lor va dura doar câteva minute, iar consumul de combustibil va scădea direct proporţional.
Pasajul Pipera va supratraversa intersecţia Căii Floreasca cu strada Avionului şi pe cea dintre Bulevardul Barbu Văcărescu şi strada Av. Alexandru Şerbănescu. Lungimea totală a pasajului va fi de aproape 700 de metri, din care partea suspendată va avea 474,40 de metri, iar cele două rampe – 136, respectiv 88 de metri. Pasajul va avea câte două benzi pe sens cu o lăţime de câte 3,50 de metri, mărginite pe exterior de trotuare de serviciu, de câte un metru lăţime.
Supralărgirea Şoselei Pipera
Proiectul a vizat şi lărgirea Şoselei Pipera la şase benzi, faţă de patru câte sunt în prezent, de la intersecţia acesteia cu străzile Elena Caragian şi Moeciu şi până la actualul pasaj suprateran Pipera-Tunari, pe o lungime de 1.658 metri. Cele trei benzi vor fi separate de un scuar cu verdeaţă.
Totodată, pe ambele părţi ale pasajului au fost prevăzute bretele rutiere cu câte două benzi de circulaţie, late fiecare de câte 3 metri.
Lucrările au început în luna august a anului trecut şi sunt executate de asocierea PA&CO International SRL şi F. Kirchhoff Strenbau GmbH Co KG. Valoarea contractului este de 106.022.831,34 lei cu TVA.
Nota Bene:
Draga Adrian Dadarlat, ce ne tot omori cu 'partea suspendata'???...poate vrei sa spui ca viaductul are o anumita lungime, la care se adauga rampele de acces...
Cum se va circula în zona Pasajului Pipera. Lucrările vor fi finalizate pe 10 ianuarie!
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 37797.html
5 ianuarie 2012, 07:53 | Autor: Adrian Dădârlat
„Adevărul” vă prezintă în premieră harta rutieră a noului pod şi a străzilor adiacente. Şantierul şi restricţiile de trafic de la Pasajul Pipera se apropie de sfârşit, lucrările urmând să fie finalizate în jurul datei de 10 ianuarie.
Astfel, podul ar urma să fie inaugurat până pe 15 ianuarie, potrivit declaraţiilor viceprimarului Capitalei, Victor Iovici, care a preluat atribuţiile primarului general Sorin Oprescu pe perioada în care acesta este în concediu.
“Adevărul” vă prezintă cum se va circula în zona pasajului, după ce toate lucrările de aici vor fi gata. Lucrările vor mai continua în zonă şi după deschiderea circulaţiei pe pasaj, adică pe sub şi pe lângă acesta. Potrivit lui Iovici, acum nu se poate lucra, deoarece legislaţia nu permite turnarea asfaltului în această perioadă. “Acum nu putem să lucrăm la tot pentru că nu ne permite legea să asfaltă iarnă, până în aprilie. Dar vom termina şi acele lucrări”, a spus viceprimarul.
Fluidizarea traficului
Potrivit documentaţiei proiectului, pasajul va asigura după finalizare o circulaţie fluentă pe direcţia Şoseaua Pipera – strada Nicolae Caramfil, permiţând în acelaşi timp libera circulaţie pe dedesubt atât pe relaţia Calea Floreasca – strada Avionului, cât şi pe Bulevardul Barbu Văcărescu şi strada Alexandru Şerbănescu.
Astfel, şoferii care vor dori să ajungă în cartierul Pipera nu vor mai fi nevoiţi să aştepte zeci de minute în coloana de maşini la semafor, consumând totodată şi foarte mult combustibil. După deschiderea circulaţiei rutiere pe pasaj, drumul lor va dura doar câteva minute, iar consumul de combustibil va scădea direct proporţional.
Pasajul Pipera va supratraversa intersecţia Căii Floreasca cu strada Avionului şi pe cea dintre Bulevardul Barbu Văcărescu şi strada Av. Alexandru Şerbănescu. Lungimea totală a pasajului va fi de aproape 700 de metri, din care partea suspendată va avea 474,40 de metri, iar cele două rampe – 136, respectiv 88 de metri. Pasajul va avea câte două benzi pe sens cu o lăţime de câte 3,50 de metri, mărginite pe exterior de trotuare de serviciu, de câte un metru lăţime.
Supralărgirea Şoselei Pipera
Proiectul a vizat şi lărgirea Şoselei Pipera la şase benzi, faţă de patru câte sunt în prezent, de la intersecţia acesteia cu străzile Elena Caragian şi Moeciu şi până la actualul pasaj suprateran Pipera-Tunari, pe o lungime de 1.658 metri. Cele trei benzi vor fi separate de un scuar cu verdeaţă.
Totodată, pe ambele părţi ale pasajului au fost prevăzute bretele rutiere cu câte două benzi de circulaţie, late fiecare de câte 3 metri.
Lucrările au început în luna august a anului trecut şi sunt executate de asocierea PA&CO International SRL şi F. Kirchhoff Strenbau GmbH Co KG. Valoarea contractului este de 106.022.831,34 lei cu TVA.
Nota Bene:
Draga Adrian Dadarlat, ce ne tot omori cu 'partea suspendata'???...poate vrei sa spui ca viaductul are o anumita lungime, la care se adauga rampele de acces...
4.jpg (52.21 KB; downloaded 1908 times)
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
alex230ro
mda deci bretelele probabil ca vor fi gata in mai iunie.
mda deci bretelele probabil ca vor fi gata in mai iunie.
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mihai_atanasiu
Cred ca fraza:
Potrivit lui Iovici, acum nu se poate lucra, deoarece legislaţia nu permite turnarea asfaltului în această perioadă. “Acum nu putem să lucrăm la tot pentru că nu ne permite legea să asfaltă iarnă, până în aprilie. Dar vom termina şi acele lucrări”, a spus viceprimarul.
spune tot despre cum se gestioneaza aceasta lucrare;
Toti am vazut pe webcam cum turnau asfalt acum o luna.
Cred ca fraza:
Potrivit lui Iovici, acum nu se poate lucra, deoarece legislaţia nu permite turnarea asfaltului în această perioadă. “Acum nu putem să lucrăm la tot pentru că nu ne permite legea să asfaltă iarnă, până în aprilie. Dar vom termina şi acele lucrări”, a spus viceprimarul.
spune tot despre cum se gestioneaza aceasta lucrare;
Toti am vazut pe webcam cum turnau asfalt acum o luna.
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
bekxy
Mo[n]stră de jurnalism ştiinţific. Sau copy-paste no metter what...
Adevarul wrote:
Lucrările au început în luna august a anului trecut şi /.../
Mo[n]stră de jurnalism ştiinţific. Sau copy-paste no metter what...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Da Metamorph, or fi fost, dar stii cum e cu puterea lantului data de veriga cea mai slaba, degeaba au fost 10 care au montat panourile antifonice in 3 zile daca lucrareea sta in 3 la care le ia 2 saptamani sa monteze balustradele.
De ce aia 10 care montau panouri nu a pus niciunu mana pe o balustrada? Nu era mai usor sa puna 4 la panouri ca sunt mai putine si 7 la balustrade ca sunt mai multe?
Iar cu asfaltarea este vax, am avut atatea lucrari inaugurate pe strat intermediar si pe rosturi de dilatatie umplute cu smoala.
Deci ori pe pe primar il intereseaza mai mult concediul, ori iar l-a sabotat unul dintre multii dujmani, ori nu se poate deschide fara bretele.
Da Metamorph, or fi fost, dar stii cum e cu puterea lantului data de veriga cea mai slaba, degeaba au fost 10 care au montat panourile antifonice in 3 zile daca lucrareea sta in 3 la care le ia 2 saptamani sa monteze balustradele.
De ce aia 10 care montau panouri nu a pus niciunu mana pe o balustrada? Nu era mai usor sa puna 4 la panouri ca sunt mai putine si 7 la balustrade ca sunt mai multe?
Iar cu asfaltarea este vax, am avut atatea lucrari inaugurate pe strat intermediar si pe rosturi de dilatatie umplute cu smoala.
Deci ori pe pe primar il intereseaza mai mult concediul, ori iar l-a sabotat unul dintre multii dujmani, ori nu se poate deschide fara bretele.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
telvanni
Monstra e soția monstrului, nu?
bekxy wrote:
Mo[n]stră de jurnalism ştiinţific
Monstra e soția monstrului, nu?
- elloyy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
elloyy
vad pe web-cam ca au trasat punctele pentru banda continua de pe mijloc . cu pasi marunti inainte
vad pe web-cam ca au trasat punctele pentru banda continua de pe mijloc . cu pasi marunti inainte
- rvemis
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
rvemis
ba chiar au trasat dungile de mijloc...uraaa
ba chiar au trasat dungile de mijloc...uraaa
- Serban
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)
•
Choose destination