Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Ştiri, proiecte, perspective

1886 posts, 612404 views
 
Go to page:  1  ... 73 74 75 76 77 78 79  ... 135
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, proiecte, perspective andrei11

Parerea mea e ca Fabrica de Glucoza e bluff, nu se face nimic in anul asta.
Toate fondurile se duc la M 5. Adica toate fondurile UE se duc la M 5,restul pe alta data.
_______________
Problema e, mai ne ametiti mult cu asemenea stiri. --> M-am referit la stirile din ziare sau alte surse, nu la colegul Uranus. Ca sa nu se inteleaga altceva.  ;)

 


Re: Stiri, proiecte, perspective URANUS

Macar de s-ar duce toate la M5! Sa vedem si noi odata forfota (gen Mihai Bravu) la Eroilor 2, Parc, Rau, Hasdeu...

 


Re: Stiri, proiecte, perspective URANUS

Sursa: B365.RO

Benzile speciale pentru RATB au fost aprobate în Comisia de Circulație. UNDE vor fi amenajate

Comisia de circulație din cadrul Primăriei Capitalei și Poliția Rutieră au aprobat traseele pe care vor fi instituite benzi speciale pentru mijloacele de transport ale RATB. Noile decizii vor fi puse în aplicare de Administrația Străzilor.  

Este oficial. Mijloacele de transport ale RATB vor circula nestingherit pe marile artere ale Capitalei, ceea ce va duce la o scădere semnificativă a timpului petrecut în trafic de călători. Comisia de circulație din cadrul Primăriei Capitalei, dar și Brigada de Poliție Rutieră au aprobat deja amenajarea unor benzi speciale destinate exclusiv RATB pe mai multe străzi și bulevarde din București.

Lista străzilor pe care vor fi amenajate benzi RATB, aprobate de Primăria Capitalei și Poliția Rutieră:

- Splaiul Independenței, între Podul Operei și Piața Unirii

- Calea Dorobanți, între Bd. Dacia și Șos. Ștefan cel Mare

- Calea Floreasca

- Str. Barbu Văcărescu

- Calea Griviței, între Bd. Ion Mihalache și str. Gara de Nord

- strada Sevastopol

- strada Occidentului

- str. gen. Gheorghe Manu.

Primăria Capitalei a întocmit și o listă cu alte 28 de artere pe care se intenționează să amenajeze  benzi pentru RATB. Lista a fost transmisă Administrației Străzilor, instituția subordonată municipalității care deține infrastructura necesară pentru a pune în aplicare astfel de decizii. După ce au primit lista, reprezentanții Administrației Străzilor au spus însă că măsura nu poate fi aplicată pentru că o parte din străzile cuprinse în listă au locuri de parcare pe margine.

"Administrația Străzilor nu poate refuza să aplice această decizie. Noile planuri de circulație, cu benzi pentru RATB, au fost aprobate de Comisia de circulație și de poliția rutieră. Obligația Administrației Străzilor este să aplice aceste planuri de circulație așa cum au fost ele aprobate, să instaleze indicatoare rutiere, să aplice marcaje rutiere așa cum se regăsesc în planurile de circulație", a explicat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Reprezentanții Administrației Străzilor spun că noile măsuri vor fi aplicate abia după ce va fi organizată o nouă licitație pentru a achiziționa infrastructura necesară.

"După ce va fi aprobat bugetul pentru acest an vom achiziționa stâlpișori și în funcție de lista pe care o vom primi vom delimita benzi pentru RATB", a explicat pentru B365.ro, Carmen Dincă, purtătorul de cuvânt al Administrației Străzilor.

500.000 de lei/an/linie  s-ar economisi anual dacă autobuzele ar circula pe benzi speciale

La sfârșitul lunii septembrie 2013, Primăria Capitalei a delimitat o bandă specială pentru autobuzele RATB pe Splaiul Independenței, tronsonul cuprins între strada Șelari și Calea Victoriei. Au fost montați stâlpișori, și pe un sens și pe celălalt, iar Poliția Capitalei a supravegheat zona pentru a se asigura că banda destinată RATB nu este utilizată și de alți participanți la trafic.

Experimentul de pe Splaiul Independenţei a arătat că municipalitatea ar economisi sume colosale dacă ar asigura circulaţia mijloacelor RATB pe benzi ce le sunt dedicate exclusiv.

"Pe linia 104 Eroilor-Cora, în mod normal durata unei curse, pe o direcţie, durează 68 de minute. Mergând pe traseu prioritizat durata cursei a scăzut cu 24 de minute. Asta, în condiţiile în care circulă pe o bandă specială pe o distanţă de 5,5 kilometri. Pe linia 104 Gara de Nord- CET Sud când autobuzele circulă pe o bandă prioritizată pe o distanţă de 4 kilometri durata cursei scade de la 55 de minute la 35 de minute. De asemenea, pe linia 124 durata unei curse scădea de la 47 de minute la 30 minute dacă se utilizează pe o distanţă de 4 kilometri o bandă specială", a exemplificat Ion Dedu.

Astfel, conform unui calcul aproximativ realizat ad-hoc de șeful Direcției Transporturi, pe o singură linie, autobuzele care stau blocate în trafic consumă aproximativ 216 litri de combustibil pe zi. Asta înseamnă o cheltuială de 1.300 lei/linie în fiecare zi, adică aproape 500.000 de lei pe an.

http://www.b365.ro/benzile-speciale-pen...02529.html

 


Re: Stiri, proiecte, perspective survola

Stirea soc pentru riveranii acestor artere este ca vor disparea masinile parcate pe prima banda acolo.
Apropo: ce circula pe Sevastopol?

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Robert24

Cat de cretini sunt? Pe Sevastopol nu circula ratb. Iar pe Occidentului si Manu ai cate o singura banda acum. Unde pui banda ratb? Pe catenara???
Handicapatu de Dedu are idee pe unde merge 104? Iar exemplul cu 124 este suprem.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective florin

Se pune un semn de "interzis cu excepţia RATB şi riverani" şi gata, ce mare problemă?  ;)

 


Re: Stiri, proiecte, perspective survola

De aici: http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-16628255-primaria-capitalei-aprobat-benzi-unice-pentru-ratb-splaiul-independentei-calea-dorobanti-strazile-gheorghe-manu-occidentului-polizu-vor-avea-sens-unic.htm

"Strazile pe care ar putea fi introduse sensuri unice:
- str. Progresului intre Razoare si str. C-tin Istrati spre str. Ctin Istrati;
- Soseaua Viilor intre Ctin Istrati si Calea Rahovei spre Calea Rahovei;
- str. Maximilian Hopper intre Casa Poporului si Piata Muncii spre Piata Muncii;
- str. Romulus;
- str. Parfumului;
- str. Turturelelor;
- str. Cezar Bolliat;
- str. Dem Teodorescu;
- str. Agricultorilor intre Calea Calarasilor si str Teodor Sperantia;
- pe str Doamnei se schimba sensul unic si devine dinspre Calea Victoriei spre bd. IC Bratianu;
- pe str. Coltei se schimba sensul unic si devine invers decat este acum;
- bd Carol de la intersectia cu Calea Mosilor pana la Piata Rosetti spre Piata Rosetti;
- pe str Mantuleasa sensul unic se schimba dinspre str. Popa Soare spre Calea Mosilor;
- str. Popa Soare
- str. Plantelor, sensul unic se prelungeste pana la intersectia cu str. Popa Nan;
- str. Delea Veche intre Calea Calasilor si str. Matei Voievod spre Matei Voievod;
- str. Agricultorilor si str Matasari devin sensuri unice in tandem;
- De la Armeneasca poti iesi pe str. Popa Rusu-Toamnei- Dragos Voda pana in Stefan cel Mare toate aceste strazi devenind sens unic spre Stefan cel Mare;
- str Polona si Calea Dorobantilor in tandem devin sensuri unice. Calea Dorobantilor sens unic de la bd. Stefan cel Mare spre centru, iar in sens invers Polona, de la Dacia la bd. Stefan cel Mare prelungita cu Calea Floreasca care devinse si ea sens unic pana la intersectia cu str. Glinka;
- Calea Floreasca de la intesectia cu Stefan cel Mare pana intersectia cu str. Glinka este sens unic spre iesirea din oras, iar de la intersectia cu str. Alexandru Serbanescu pana la intersectia cu Glinka este sens unic in sens invers;
- str. Glinka este sens unic spre Barbu Vacarescu;
- bd. Barbu Vacarescu este sens unic de la intersectia cu bd. Lacul Tei pana la intersectia cu str. Alexandru Serbanescu, sens unic spre iesirea din oras.
- str. Ceaikovski, bd. Mircea Eliade plus un segment din str. Radu Beller pana la Piata Dorobanti devin sens unic spre Piata Dorobanti;
- bd Lacul Tei devine sens unic de la intersectia cu str. Maica Domnului pana la bd. Barbu Vacarescu. Acesta este in tandem cu str. Ramuri Tei intre bd. Barbu Vacarescu si str. Grigore Moisil;
- str. Ghica Tei devine sens unic de la intersectia cu str. Judetului pana la intersectia cu str. Teiul Doamnei sens unic spre Teiul Doamnei;
- Iacob Felix de la intersectia cu str. Banul Manta spre bd. Titulescu;
- str. Sevastopol de la intersectia cu Buzesti spre bd. Lascar Catargiu;
- str. Gheorghe Manu, str Occidentului, str Polizu sens unic dinspre bd Lascar Catargiu spre Gara de Nord;
- Calea Grivitei sens unic de la Gara de Nord pana la bd. Dacia cu o ramificatie pe Sfiintii Voievozi spre Calea Victoriei;
- bd. Dinicu Golescu intre str. Vulcanescu si Berthelot sens unic spre Berthelot;
- str. Vulcanescu intre Dinicu Golescu si Plevnei, sens unic spre Plevnei.

   Propunere benzi unice pentru transport public:
- Soseaua Viilor, de la Calea Rahovei spre str. Ctin Istrati;
- bd Dacia intre str. Toamnei si Calea Dorobanti;
- bd. Carol de la Piata Rosetti la Calea Mosilor;
- Calea Dorobantilor intre bd. Dacia si Sos. Stefan cel Mare;
- Calea Floreasca dinspre str. Glinka spre Sos Stefan cel Mare si sens invers intre str. Glinka si Soseaua Pipera;
- bd. Mircea Eliade intre str. Radu Beller si Calea Floreasca;
- bd. Lacul Tei intre Barbu Vacarescu si str. Maica Domnului;
- de la Gara de Nord pe str. Polizu, str. Occidentului, str. Gheorghe Manu;
- str. Mircea Vulcanescu de la str. C-tin Noica la str. Berzei;
- Bd Magheru, intre Romana si Universitate;
- Splaiul Independentei intre Opera si Piata Unirii;
- bd Unirii de la Piata Unirii spre Piata Alba Iulia;
- bd. Elisabeta intre Calea Victoriei si Magheru;
- bd. Carol intre bd. Magheru si Calea Mosilor"

Va trebui sa ne revizuim hartile mentale...

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective 133 313

Phai de capul meu... Trafic greu cu sens unic. Hai si cu Magheru sens unic spre Victoriei si Buzesti si Berzei sens unic spre chei...

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Nightwolf

Astia au stat prea mult prin SUA ....

 


Re: Stiri, proiecte, perspective URANUS

Sursa: B365.RO

Proiectul pasajelor subterane de la Răzoare va fi redesenat. Primăria Capitalei caută o nouă soluție

Proiectul pasajelor subterane de la intersecția Răzoare va fi refăcut. Din cauza lucrărilor efectuate de Metrorex la Magistrala 5, Primăria Capitalei va trebui să realizeze un nou proiect și un nou Plan Urbanistic Zonal. De asemenea, în urma unui nou studiu se va decide dacă vor fi construite unul sau două pasaje pentru a rezolva problema traficului din patru intersecții din zonă.

Primăria Capitalei va reconfigura pasajele și Planul Urbanistic Zonal pentru proiectul Nod Intermodal Răzoare. În condițiile în care stația de metrou a fost reamplasată, după realizarea proiectului Nodului intermodal, municipalitatea nu mai poate aplica vechiul plan.

"Metroul va face un studiu si vom decide dacă va fi un pasaj sau două și cum vor fi făcute pasajele pe direcția inelului principal Strada Geniului  - Șos. Grozăvești spre pasajul Basarab", a explicat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcței de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Potrivit reprezentanților municipalității, realizarea unui pasaj subteran în zona Răzoare ar rezolva problema traficului din patru intersecții din Capitală:

- Șos Cotroceni - Bd. Iulia Maniu - Șos. Grozăvești

- strada Progresului - Bd. Timișoara - Bd. Geniului - strada Răzoare

- Șos. Panduri - str. Prof. dr. Iosif Rainer

- Șos. Panduri - str. Dumitru Bagdasar.

"Scopul nostru este să organizăm circulația pe inele, astfel încât șoferii să aibă la dispoziție câte două benzi pe sens, să meargă fără probleme și blocaje, fără semafoare și treceri de pieton denivelate, și să 'coboare' de pe inel acolo unde au nevoie. Să fie ca un fel de autostrăzi în oraș", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Astfel, pasajul sau pasajele de la Răzoare ar închide inelul principal de circulație din care fac parte și pasajul Basarab, pasajul Mihai Bravu - Splai Unirii  și Pasajul de la Piața Sudului (la care lucrările încep anul acesta). Tot pentru deblocarea traficului de pe inelul principal Primăria Capitalei va construi un pasaj suprateran la intersecția Calea Dorobanți cu Șos. Ștefan cel Mare, pe direcția bd. Iancu de Hunedoara - Șos. Ștefan cel Mare.

Primăria Capitalei intenționează să amenajeze la intersecția Răzoare un "punct intermodal de transport public" compus din tunel rutier, o parcare subterană, o gară subterană, linii de tramvai şi autobuz, în paralel cu construcţia liniei de metrou.

Conform proiectului inițial, aprobat în 2007 de Consiliul General al Municipiului București, ar fi trebuit să fie construite două pasaje. Unul dintre ele era proiectat pe direcţia Drumul Taberei - Eroilor, iar cel de-al doilea pe sensul strada Progresul - Bd. Geniului spre Pasajul Basarab. Între timp, Primăria Capitalei a renunțat la pasajul de pe direcția Drumul Taberei  - Eroilor. În acest moment, municipalitatea vrea să dezvolte acest proiect doar pe direcția inelului principal, în continuarea Pasajului Basarab.

Costul investiţiei Nod Intermodal Răzoare, așa cum a fost gândită în 2007, se ridica la 677 milioane lei (aproximativ 155 milioane euro).

Întreg proiectul va fi însă modificat și odată cu el și valoarea finală a investiției.

http://www.b365.ro/proiectul-pasajelor-...02346.html

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Nightwolf

Sa ma trezeasca cineva cand se face dimineata ....

 


Re: Stiri, proiecte, perspective URANUS

Sursa: B365.RO

Primăria Capitalei a dat startul proiectului de realizare a intrării autostrăzii A3 în București

Primăria Capitalei a lansat licitația pentru desemnarea constructorului care va realiza intrarea autostrăzii A3 în București. Este vorba de proiectul de lărgire a Șoselei Fabrica de Glucoză, între Calea Floreasca și strada Petricani. Valoarea proiectului a fost estimată de municipalitate la sume cuprinse între 16,5 milioane euro și 30 milioane euro. Șos. Fabrica de Glucoză va fi lărgită la două benzi pe sens. În plus, va fi construită și o arteră laterală colectoare, dar și o parcare. Lucrările de proiectare și execuție vor avea o durată de 18 luni. Lucrările nu pot fi începute, însă, până ce nu vor fi expropriate terenurile de pe marginea șoselei. Cu toate că inițial trebuiau expropriat terenuri în valoare de 120 de milioane lei, Sorin Oprescu a anunțat joi că proiectul va fi modificat, traseul de expropriere urmând să fie înjumătățit, deoarece nu există suficienți bani.

Primăria Capitalei caută un constructor pentru lărgirea Șos. Fabrica de Glucoză între Calea Floreasca și strada Petricani. Artera din nordul Capitalei va asigura intrarea în București a autoturismelor care vin de pe Autostrada  A3 București - Ploiești - Brșov.

În acest moment, Șos. Fabrica de Glucoză are două benzi, câte una pentru fiecare sens. Potrivit proiectului Primăriei Capitalei, șoseaua va fi lărgită la patru benzi (câte două pe sens) pe o distanță de 1,8 kilometri, cu trotuare de fiecare parte. Trotuarele vor avea între 3,5 și 4,5 metri, din care cel puțin un metru de zonă verde înierbată.

Pentru a nu îngreuna traficul pe artera principală, municipalitatea va construi paralel cu Fabrica de Glucoză, între Barbu Văcărescu și Șos Petricani, o stradă care va prelua traficul de pe străduțele laterale. În plus, între șos. Fabrica de Glucoză și artera colectoare vor fi amenajate și locuri de parcare.

Valoarea estimată a investiției - 57 milioane euro

Potrivit municipalității, valoarea estimată a contractului de proiectare și execuție a lucrărilor de Lărgire a Șos. Fabrica de Glucoză este de: "110.268.600,56 lei care include valoarea de 50.000.000,  ce reprezinta valoarea serviciilor si lucrarilor similare care pot fi achizitionate ulterior conform art.122, litera j din OUG 34/2006 si Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute in suma de 2.223.991,56 lei fara T.V.A reprezentand un procent de 4,00% calculat conform HG 28/2008 . Valoarea estimata a contractului care face obiectul achizitiei conform DEVIZULUI GENERAL intocmit de proiectant la faza Studiu de fezabilitate este de: 60.268.600,56 lei fara T.V.A din care 2.223.991,56 lei fara T.V.A., reprezinta valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute in procent de 4,00% calculat conform HG 28/2008".

Concret, pentru lucrările de proiectare și construcție municipalitatea ar putea plăti cu tot cu TVA între 16, 5 milioane euro și 30 milioane euro.

Scandal pe exproprieri

La aceste sume se mai adaugă și valoarea exproprierilor. Potrivit un proiect de hotărâre, Primăria Capitalei ar trebui să plătească 120 milioane lei (27 milioane euro), pentru a obține terenul necesar lărgirii Șos. Fabricii de Glucoză. Proiectul privind demararea exproprierilor a fost supus aprobării Consiliului General al Municipiului București în octombrie 2013, însă nu a întrunit numărul necesar de voturi. Consilierii au refuzat să îl aprobe susținând că Primăria Capitalei va cheltui prea mulți bani pentru a amenaja locuri de parcare ce nu sunt necesare.

Consilierul General Doru Giugula, membru în Comisia Juridică, din partea PSD, spunea atunci că peste jumătate din suprafața ce ar urma să fie expropriată pentru lărgirea Șoselei va fi folosită pentru crearea de parcări în spic. Peste 14 milioane de euro, deci, s-ar duce pe această amenajare simplă. Giugula a mai adăugat și că suma oferită pe metrul pătrat de Primărie, 1.100 de euro, este mult mai mare decât prețul zonei, respectiv 200 de euro.

Reprezentanții Primăriei Capitalei îl contrazic însă. "Sumele au fost calculate folosind grila notarilor, nu le-a stabilit Primăria. De asemenea, nu va fi jumătate din teren pentru parcari. De fapt, în Planul Urbanistic Zonal s-a stabilit ca pe margine, paralel cu Fabrica de Glucoză să fie realizată o arteră colectoare care să preia traficul de pe străduțele care intersectează acum șoseaua. Această locală este necesară pentru a nu întrerupe traficul pe Fabrica de Glucoză de fiecare dată când se iese de pe străzile laterale. Între această arteră colectoare și Șos. Fabrica de Glocoză vor fi amenajate locuri de parcare, însă nu vor ocupa în niciun caz jumătate din teren", a declarat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Proiectul de hotărâre privind declanșarea procedurilor de expropriere va fi supus din nou aprobării CGMB într-o ședință viitoare. Odată ce va fi aprobat, Primăria Capitalei va începe exproprierile, etapă ce ar trebui să dureze aproximativ șase luni.

Lucrările de construcție e vor efectua apoi pe parcursul a 18 luni.

În bugetul pe anul 2014 au fost prevăzute, conform proiectului supus votului Consiliului General, doar 40 de milioane de lei.

http://www.b365.ro/primaria-capitalei-a...03333.html

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Sava_6115-6315

Mama mia!!! :shock:  :shock:  Cate pagini de SF-uri! N-am  mai urmarit de mult acest topic....

Cateva pareri personale:
1.Sens unic Iacob Felix de la intersectia cu str. Banul Manta spre bd. Titulescu; - si tramvaiul o sa leviteze spre Ion Mihalache?
2.Sens unic str. Delea Veche intre Calea Calasilor si str. Matei Voievod spre Matei Voievod;- va trebui mutat si troleul! La cat de ingusta e strada, deja e o  tampenie sa lasi troleul in dublu sens si masinile in sens unic :shock:
3.Toata zona Floreasca-Barbu Vacarescu- Dorobanti va fi  reconfigurata. Sunt curios ce rute aleg pentru  RATB si cand au de gand sa repare dezastruasa linie 5..... Doar nu baga sens unic si apoi muta linia la pastele cailor... pe lateral
4.str. Gheorghe Manu, str Occidentului, str Polizu sens unic dinspre bd Lascar Catargiu spre Gara de Nord; - este evident si logic mai ales dupa introducerea sensului unic pe Calea Grivitei. Ar fi si normal ca troleul pe directia Gara-Romana sa fie mutat pe Grivitei.
5.- bd. Dinicu Golescu intre str. Vulcanescu si Berthelot sens unic spre Berthelot;- era evident dupa reconfigurarea Pietii Virgiliu. Ar trebui largit trotuarul aici, pana in linia de tramvai.
6.Pasajele de la razoare au fost anuntate cu surle si trambite inca din anii 2006-2008... dar... s-a asteptat o vesnicie ca sa vina metroul si sa mai trebuiasca inca un proiect caci bovinele din primarie au minte scurta si nu anticipeaza...
7.Mai era o chestiune interesanta cu inchiderea Pietelor Revolutiei si Enescu. Sunt curios ce trasee vor avea autobuzele din zona. Poate reusesc sa-l duca pe 300 pana la Unirii.

Din pacate nu aud nimic despre imbunatatiri aduse transportului in comun cu exceptia benzilor dedicate. Si  astea, daca nu vor fi ingradite, delimitate cum trebuie, cu acces limitat, vor fi "imbizonate" la greu atat cu trafic cat si cu parcari ad-hoc. Totodata sunt prea putine parcari in plan. Practic fluidizam circulatia, facem benzi pentru ratb, iar parcari???

Deja e prea mult dintr-o data :shock:

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Nightwolf

Sava_6115-6315 wrote:
Mama mia!!! :shock:  :shock:  Cate pagini de SF-uri! N-am  mai urmarit de mult acest topic....

Cateva pareri personale:
1.Sens unic Iacob Felix de la intersectia cu str. Banul Manta spre bd. Titulescu; - si tramvaiul o sa leviteze spre Ion Mihalache?
2.Sens unic str. Delea Veche intre Calea Calasilor si str. Matei Voievod spre Matei Voievod;- va trebui mutat si troleul! La cat de ingusta e strada, deja e o  tampenie sa lasi troleul in dublu sens si masinile in sens unic :shock:
3.Toata zona Floreasca-Barbu Vacarescu- Dorobanti va fi  reconfigurata. Sunt curios ce rute aleg pentru  RATB si cand au de gand sa repare dezastruasa linie 5..... Doar nu baga sens unic si apoi muta linia la pastele cailor... pe lateral
4.str. Gheorghe Manu, str Occidentului, str Polizu sens unic dinspre bd Lascar Catargiu spre Gara de Nord; - este evident si logic mai ales dupa introducerea sensului unic pe Calea Grivitei. Ar fi si normal ca troleul pe directia Gara-Romana sa fie mutat pe Grivitei.
5.- bd. Dinicu Golescu intre str. Vulcanescu si Berthelot sens unic spre Berthelot;- era evident dupa reconfigurarea Pietii Virgiliu. Ar trebui largit trotuarul aici, pana in linia de tramvai.
6.Pasajele de la razoare au fost anuntate cu surle si trambite inca din anii 2006-2008... dar... s-a asteptat o vesnicie ca sa vina metroul si sa mai trebuiasca inca un proiect caci bovinele din primarie au minte scurta si nu anticipeaza...
7.Mai era o chestiune interesanta cu inchiderea Pietelor Revolutiei si Enescu. Sunt curios ce trasee vor avea autobuzele din zona. Poate reusesc sa-l duca pe 300 pana la Unirii.

Din pacate nu aud nimic despre imbunatatiri aduse transportului in comun cu exceptia benzilor dedicate. Si  astea, daca nu vor fi ingradite, delimitate cum trebuie, cu acces limitat, vor fi "imbizonate" la greu atat cu trafic cat si cu parcari ad-hoc. Totodata sunt prea putine parcari in plan. Practic fluidizam circulatia, facem benzi pentru ratb, iar parcari???

Deja e prea mult dintr-o data :shock:


1. adica se face punct de convergenta a arterelor la iesirea din pasaju` Victoriei nu?? GENIAL!! Nu mai preluam nik din intersectia asta, mai aducem o artera...
2. aia e buna, ma scapa de accidente + ca e o zona neaglomerata ...
3. La anu` si la MULTI ANI!
4. Asta e buna ca avem Sevastopol, Transilvania si Vulcanescu, singura mai ramasese asta ... mai scapam de un viraj la stanga
5. Buna si asta ca elimina ciobanii care sar bordura cu jeep-urile
6. nu comentam ...
7. 300 poate sa intoarca la Universitate, sau nu ca e o crima virajul ala, dar pana la Unirii nu i-ar strica (n-am inteles niciodata de ce linia asta e STRICT sector 1).

Benzile de RATB sunt bune, pe Splai chiar se respecta in proportie de 90%, restul de 10% platesc taxa de jmecher de 190 RON...

 


Go to page:  1  ... 73 74 75 76 77 78 79  ... 135
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2440 forum members have written 435344 posts in 5430 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use