Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1886 posts, 612343 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Costin
Sa fim seriosi... nicusordanii n'au obtinut ceea ce au dorit intr'un caz mult mai favorabil lor (Buzesti-Berzei), nici nu s'ar pune problema exproprierii (ca asa tipa ei) doar pt. ca e spatiu verde.
Sa fim seriosi... nicusordanii n'au obtinut ceea ce au dorit intr'un caz mult mai favorabil lor (Buzesti-Berzei), nici nu s'ar pune problema exproprierii (ca asa tipa ei) doar pt. ca e spatiu verde.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
133 313
Sa fim seriosi, Nicusor Dan este agent imobiliar de centru, nu se apropie el de Balta Alba.
Sa fim seriosi, Nicusor Dan este agent imobiliar de centru, nu se apropie el de Balta Alba.
- clt
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
clt
Daca se face mall, nu e bine, daca se face cladire de birouri, nu e bine, daca se face un ansamblu rezidential, tot nu e bine. Ce doriti sa se construiasca pe acest teren? Boscheti? Sau se doreste ca oamenii strazi/tiganii sa puna monopol pe un bun privat?
Daca se face mall, nu e bine, daca se face cladire de birouri, nu e bine, daca se face un ansamblu rezidential, tot nu e bine. Ce doriti sa se construiasca pe acest teren? Boscheti? Sau se doreste ca oamenii strazi/tiganii sa puna monopol pe un bun privat?
- Budy187
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Budy187
Eu personal as face tot ce a fost inainte, in speta baza sportiva. Cate baze sportive mai activeaza in Bucuresti ? Copiii acum o ard pe Facebook si pe Lipscani...
clt wrote:
Daca se face mall, nu e bine, daca se face cladire de birouri, nu e bine, daca se face un ansamblu rezidential, tot nu e bine. Ce doriti sa se construiasca pe acest teren? Boscheti? Sau se doreste ca oamenii strazi/tiganii sa puna monopol pe un bun privat?
Eu personal as face tot ce a fost inainte, in speta baza sportiva. Cate baze sportive mai activeaza in Bucuresti ? Copiii acum o ard pe Facebook si pe Lipscani...
- clt
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
clt
Daca Baza Sportiva de dinainte ar fi fost una buna, atat pentru noi, oamenii de rand, cat si pentru proprietari, prin profit, cred ca ar mai fi existat pana in zilele noastre, la fel cum a rezistat Lia Manoliu.
Daca Baza Sportiva de dinainte ar fi fost una buna, atat pentru noi, oamenii de rand, cat si pentru proprietari, prin profit, cred ca ar mai fi existat pana in zilele noastre, la fel cum a rezistat Lia Manoliu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
Pui problema deformat, poate proprietarul ( statul ) a dorit falimentarea bazei sportive. Imposibil sa nu fi avut activitate acolo, e un cartier plin de blocuri si urmatoarea baza sportiva e ceva mai departe.
Pui problema deformat, poate proprietarul ( statul ) a dorit falimentarea bazei sportive. Imposibil sa nu fi avut activitate acolo, e un cartier plin de blocuri si urmatoarea baza sportiva e ceva mai departe.
- Budy187
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Budy187
Corect. Proprietar a fost statul care doreste distrugerea tuturor bazelor sportive din Bucuresti. Stiu ca mai exista una pe langa Gazarului, alta pe la Progresul etc toate vai mama lor.
andrei11 wrote:
Pui problema deformat, poate proprietarul ( statul ) a dorit falimentarea bazei sportive. Imposibil sa nu fi avut activitate acolo, e un cartier plin de blocuri si urmatoarea baza sportiva e ceva mai departe.
Corect. Proprietar a fost statul care doreste distrugerea tuturor bazelor sportive din Bucuresti. Stiu ca mai exista una pe langa Gazarului, alta pe la Progresul etc toate vai mama lor.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ADY881
Nu atat statul cat niste indivizi aparte care sau sunt prin primarii, sau sunt niste privati ce "influenteaza" autoritatile, pentru a le falimenta.
Budy187 wrote:andrei11 wrote:
Pui problema deformat, poate proprietarul ( statul ) a dorit falimentarea bazei sportive. Imposibil sa nu fi avut activitate acolo, e un cartier plin de blocuri si urmatoarea baza sportiva e ceva mai departe.
Corect. Proprietar a fost statul care doreste distrugerea tuturor bazelor sportive din Bucuresti. Stiu ca mai exista una pe langa Gazarului, alta pe la Progresul etc toate vai mama lor.
Nu atat statul cat niste indivizi aparte care sau sunt prin primarii, sau sunt niste privati ce "influenteaza" autoritatile, pentru a le falimenta.
- Budy187
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Budy187
Am trecut joi pe la 12 noaptea pe Rebreanu. Din pacate santierul chiar a inceput. Am atasat niscaiva poze
Am trecut joi pe la 12 noaptea pe Rebreanu. Din pacate santierul chiar a inceput. Am atasat niscaiva poze
IMG_1722.jpg (554.3 KB; downloaded 2953 times)
IMG_1723.jpg (594.01 KB; downloaded 2955 times)
IMG_1724.jpg (384.93 KB; downloaded 2956 times)
IMG_1725.jpg (483.08 KB; downloaded 2954 times)
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
URANUS
Sursa: B365.RO
Piața Revoluției și Piața Enescu vor deveni pietonale. Parcul Izvor, redesenat cu lac și amfiteatru
Circulația autovehiculelor va fi oprită între Bulevardele Știrbey Vodă și Dem Dobrescu, a anunțat Ion Dedu, șeful Direcției de Transporturi din Primăria Capitalei, în ședința Comisiei de Urbanism de miercuri.
Piețele Revoluției și George Enescu vor deveni pietonale, a anunțat miercuri Ion Dedu, directorul executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei. De asemenea, se va face un Plan Urbanistic Zonal special pentru amenajarea cele două piețe.
Această modificare va fi luată în considerare la elaboararea proiectelor din noul Planul Integrat de Dezvoltare Urbană (PIDU), discutat astăzi în Comisia Tehnică de Urbanism.
Traficul auto va fi oprit pe Calea Victoriei, între Bd. Stirbei Vodă și Dem Dobrescu, urmând să fie deviat pe Stirbei Vodă și Ion Câmpineanu, unde va exista și câte o bandă pentru transportul în comun.
Nu a fost făcut încă planul de transport efectiv, dar acesta urmează a fi elaborat și supus aprobării în Comisia de Circulație.
De altfel, trotuarele de pe Calea Victoriei vor fi lărgite, iar circulația auto va fi mult diminuată în zonă, a mai spus Dedu.
În Comisia de Urbanism a Primăriei Capitalei au fost discutate mai multe proiecte cuprinse în PIDU: transformarea zonei cu fântâni de pe Bd. Unirii în zonă pietonală și a Pieței Constituției în zonă de evenimente cu parcare în subteran, amenajarea spațiului de la Sala Palatului, reconstruirea Podului Calicilor și a Podului Mihai Vodă, cu parcaje subterane, reabilitarea urbană a cartierului Rahova, dar și transformarea Piețelor Cantacuzino și Lahovary în zone de promenadă și loisir.
Astfel, Primăria Capitalei intenționează să transforme Bd. Unirii, între Piața Unirii și Piața Constituției în zonă pietonală. Mai exact, axul central, unde se află fântânile arteziene va fi amenajat ca zonă pietonală și de promenadă. Fântânile artezie vor fi modernizate, se va isntala mobilier urban nou și cișmele, iar pe margine se vor amplasa pavilioane pentru cafenele și ceainării.
"Este foarte important să se decidă cine își poate face magazin pe margine, pentru că dacă apar magazine cu anvelope și rochii de mireasă, spațiul e compromis", a spus arhitectul Bogdan Bogoescu, membru în Comisia de Urbanism.
Potrivit proiectului și Piața Constituției va fi transformată în zonă de atracție și de petrecerea a timpului liber, urmând ca în subteran să fie construită și o parcare. "Piața Constituției va deveni o sufragerie urbană cu o fântână interactivă și un ecran ca la Viena pe care să poată fi urmărite diverse evenimente", a explicat arh. Mario Kuibus de la Re-act Now Studio, unul dintre arhitecții care elaborează proiectele PIDU.
Un alt proiect voizează reconfigurarea piețelor Al. Lahovary și Cantacuzino. Astfel, mijlocul pieţei Lahovary va fi înverzit şi amenajat ca spaţiu de loisir şi va fi legat de zonele pietonale de pe marginea pieţei. Traficul rutier nu va fi eliminat, ci doar reorganizat. În plus, vor fi realizate şi mai multe locuri de parcare.
Şi Piaţa Cantacuzino va fi transformată. Traficul va fi reorganizat astfel încat sa se realizeze o trecere pietonala între cele doua parcuri din zona, fara eliminarea traficului autovehiculelor. Proiectanţii propun și realizarea unei parcari subterane de sub spatiul neconstruit al pietei Cantacuzino. Aceasta va deservi cladirile de locuit adiacente precum si oamenii veniti în interes de afaceri sau ce doresc sa isi parcheze autoturismul în apropierea parcurilor Gradina Icoanei si Ioanid.
O schimbare spectaculoasă se va produce şi în Unirii. În primul rând, Primăria Capitalei va reconstrui Podul Calicilor. Acesta va traversa râul Dâmboviţa, fiind situat în prelungirea strazilor Sfintii Apostoli pe malul drept si str. Selari pe malul stâng si va fi utilizat exclusiv pentru traficul pietonal si de biciclisti. Tot în zona Unirii, municipalitatea va amenaja un spaţiu pietonal impresionant în zona Bisericii Domniţa Bălaşa, situată în spatele blocurilor din Piaţa Unirii, lângă Palatul de Justiţie. Mai exact, acolo va fi amenajat un mic parc, cu spaţiu verde, arbori şi alei pentru promenadă, dar şi trotuare largi pentru plimbări cu bicicleta.
Aleile din Parcul Izvor vor fi redesenate și se va reconstrui Podul Mihai Vodă și două parcaje subterane
Conform PIDU, podul Mihai Voda va fi reconstruit, iar la cele doua capete ale podului vor fi construite doua parcari subterane. De asemenea, la capătul dinspre Parcul Izvor va fi amenjat un amfiteatru verde. Sub acest amfiteatru va fi amenajată o zonă comercială, iar sub zona comercială o parcare subterană, a explicat Dorin Ștefan, arhitecul care coordonează proiectele din PIDU.
De asemenea, aleile din Parcul Izvor vor fi modificate, iar în parc va fi realizat un mic lac.
Și zona Sala Palatului va fi reamenajtă. Astfel, parcarea de la suprafata va fi desfiintata, ea fiind înlocuită cu o parcare subterană. De asemenea, în fața Sălii Palatului vor fi amenajate gradene și fântâni arteziene.
Planul Integrat de Dezvoltare Urbană a Capitalei (PIDU) cuprinde 19 de proiecte cu 43 de subproiecte subconexe cu o valoare estimată la 200 milioane euro. El a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului București. Proiectele separate cuprinse în PIDU vor trebui avizate de Comisia de Urbanism și ulterior aprobate de CGMB pentru a fi puse în aplicare.
Reprezentaníi primăriei lucrează la studiile de fezabilitate, urmând ca în acest an proiectele să fie propuse pentru finanţare europeană. Cele ca nu se vor încadra pentru finanțare europeană vor fi realizate cu fonduri de la bugetul local.
http://www.b365.ro/pia-a-revolu-iei-i-p...02470.html
Sursa: B365.RO
Piața Revoluției și Piața Enescu vor deveni pietonale. Parcul Izvor, redesenat cu lac și amfiteatru
Circulația autovehiculelor va fi oprită între Bulevardele Știrbey Vodă și Dem Dobrescu, a anunțat Ion Dedu, șeful Direcției de Transporturi din Primăria Capitalei, în ședința Comisiei de Urbanism de miercuri.
Piețele Revoluției și George Enescu vor deveni pietonale, a anunțat miercuri Ion Dedu, directorul executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei. De asemenea, se va face un Plan Urbanistic Zonal special pentru amenajarea cele două piețe.
Această modificare va fi luată în considerare la elaboararea proiectelor din noul Planul Integrat de Dezvoltare Urbană (PIDU), discutat astăzi în Comisia Tehnică de Urbanism.
Traficul auto va fi oprit pe Calea Victoriei, între Bd. Stirbei Vodă și Dem Dobrescu, urmând să fie deviat pe Stirbei Vodă și Ion Câmpineanu, unde va exista și câte o bandă pentru transportul în comun.
Nu a fost făcut încă planul de transport efectiv, dar acesta urmează a fi elaborat și supus aprobării în Comisia de Circulație.
De altfel, trotuarele de pe Calea Victoriei vor fi lărgite, iar circulația auto va fi mult diminuată în zonă, a mai spus Dedu.
În Comisia de Urbanism a Primăriei Capitalei au fost discutate mai multe proiecte cuprinse în PIDU: transformarea zonei cu fântâni de pe Bd. Unirii în zonă pietonală și a Pieței Constituției în zonă de evenimente cu parcare în subteran, amenajarea spațiului de la Sala Palatului, reconstruirea Podului Calicilor și a Podului Mihai Vodă, cu parcaje subterane, reabilitarea urbană a cartierului Rahova, dar și transformarea Piețelor Cantacuzino și Lahovary în zone de promenadă și loisir.
Astfel, Primăria Capitalei intenționează să transforme Bd. Unirii, între Piața Unirii și Piața Constituției în zonă pietonală. Mai exact, axul central, unde se află fântânile arteziene va fi amenajat ca zonă pietonală și de promenadă. Fântânile artezie vor fi modernizate, se va isntala mobilier urban nou și cișmele, iar pe margine se vor amplasa pavilioane pentru cafenele și ceainării.
"Este foarte important să se decidă cine își poate face magazin pe margine, pentru că dacă apar magazine cu anvelope și rochii de mireasă, spațiul e compromis", a spus arhitectul Bogdan Bogoescu, membru în Comisia de Urbanism.
Potrivit proiectului și Piața Constituției va fi transformată în zonă de atracție și de petrecerea a timpului liber, urmând ca în subteran să fie construită și o parcare. "Piața Constituției va deveni o sufragerie urbană cu o fântână interactivă și un ecran ca la Viena pe care să poată fi urmărite diverse evenimente", a explicat arh. Mario Kuibus de la Re-act Now Studio, unul dintre arhitecții care elaborează proiectele PIDU.
Un alt proiect voizează reconfigurarea piețelor Al. Lahovary și Cantacuzino. Astfel, mijlocul pieţei Lahovary va fi înverzit şi amenajat ca spaţiu de loisir şi va fi legat de zonele pietonale de pe marginea pieţei. Traficul rutier nu va fi eliminat, ci doar reorganizat. În plus, vor fi realizate şi mai multe locuri de parcare.
Şi Piaţa Cantacuzino va fi transformată. Traficul va fi reorganizat astfel încat sa se realizeze o trecere pietonala între cele doua parcuri din zona, fara eliminarea traficului autovehiculelor. Proiectanţii propun și realizarea unei parcari subterane de sub spatiul neconstruit al pietei Cantacuzino. Aceasta va deservi cladirile de locuit adiacente precum si oamenii veniti în interes de afaceri sau ce doresc sa isi parcheze autoturismul în apropierea parcurilor Gradina Icoanei si Ioanid.
O schimbare spectaculoasă se va produce şi în Unirii. În primul rând, Primăria Capitalei va reconstrui Podul Calicilor. Acesta va traversa râul Dâmboviţa, fiind situat în prelungirea strazilor Sfintii Apostoli pe malul drept si str. Selari pe malul stâng si va fi utilizat exclusiv pentru traficul pietonal si de biciclisti. Tot în zona Unirii, municipalitatea va amenaja un spaţiu pietonal impresionant în zona Bisericii Domniţa Bălaşa, situată în spatele blocurilor din Piaţa Unirii, lângă Palatul de Justiţie. Mai exact, acolo va fi amenajat un mic parc, cu spaţiu verde, arbori şi alei pentru promenadă, dar şi trotuare largi pentru plimbări cu bicicleta.
Aleile din Parcul Izvor vor fi redesenate și se va reconstrui Podul Mihai Vodă și două parcaje subterane
Conform PIDU, podul Mihai Voda va fi reconstruit, iar la cele doua capete ale podului vor fi construite doua parcari subterane. De asemenea, la capătul dinspre Parcul Izvor va fi amenjat un amfiteatru verde. Sub acest amfiteatru va fi amenajată o zonă comercială, iar sub zona comercială o parcare subterană, a explicat Dorin Ștefan, arhitecul care coordonează proiectele din PIDU.
De asemenea, aleile din Parcul Izvor vor fi modificate, iar în parc va fi realizat un mic lac.
Și zona Sala Palatului va fi reamenajtă. Astfel, parcarea de la suprafata va fi desfiintata, ea fiind înlocuită cu o parcare subterană. De asemenea, în fața Sălii Palatului vor fi amenajate gradene și fântâni arteziene.
Planul Integrat de Dezvoltare Urbană a Capitalei (PIDU) cuprinde 19 de proiecte cu 43 de subproiecte subconexe cu o valoare estimată la 200 milioane euro. El a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului București. Proiectele separate cuprinse în PIDU vor trebui avizate de Comisia de Urbanism și ulterior aprobate de CGMB pentru a fi puse în aplicare.
Reprezentaníi primăriei lucrează la studiile de fezabilitate, urmând ca în acest an proiectele să fie propuse pentru finanţare europeană. Cele ca nu se vor încadra pentru finanțare europeană vor fi realizate cu fonduri de la bugetul local.
http://www.b365.ro/pia-a-revolu-iei-i-p...02470.html
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
M-au luat năduşelile.
Da' de statia de metrou Parc Dr. Taberei nu au spus nimic ? Se mai face sau nu ?
M-au luat năduşelile.
Da' de statia de metrou Parc Dr. Taberei nu au spus nimic ? Se mai face sau nu ?
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
URANUS
Da de asta ce zici?
Sursa: B365.RO
Anul acesta încep lucrările la intrarea autostrăzii A3 în București
Primăria Capitalei va demara lucrările pentru lărgirea Șos. Fabrica de Glucoză până la sfârșitul acestui an. Pe această arteră se va face intrarea în București a mașinilor care vin de pe A3. Șos. Fabrica de Glucoză va fi lărgită la două benzi pe sens, pe tronsonul cuprins între Șos. Petricani și Calea Floreasca. În plus, va fi construită și o arteră laterală colectoare, dar și locuri de parcare.
Primăria Capitalei va demara în acest an lucrările la șoseaua de acces a mașinilor de pe A3 în București. Este vorba de soseaua Fabrica de Glucoză, care va fi lărgită de la o bandă pe sens la două pe sens, între Șos Petricani și Calea Floreasca. Pentru a nu îngreuna traficul pe artera principală, municipalitatea va construi paralel cu Fabrica de Glucoză, între Barbu Văcărescu și Șos Petricani, o stradă care va prelua traficul de pe străduțele laterale. În plus, între șos. Fabrica de Glucoză și artera colectoare vor fi amenajate și locuri de parcare.
Exproprieri de 27 milioane euro
Până la demararea efectivă a lucrărilor mai sunt însă de parcurs câteva etape. Prima dintre ele: exproprierile. Potrivit un proiect de hotărâre, Primăria Capitalei ar trebui să plătească 120 milioane lei (27 milioane euro), pentru a obține terenul necesar lărgirii Șos. Fabricii de Glucoză. Proiectul privind demararea exproprierilor a fost supus aprobării Consiliului General al Municipiului București în octombrie 2013, însă nu a întrunit numărul necesar de voturi. Consilierii au refuzat să îl aprobe susținând că Primăria Capitalei va cheltui prea mulți bani pentru a amenaja locuri de parcare ce nu sunt necesare.
Consilierul General Doru Giugula, membru în Comisia Juridică, din partea PSD, spunea atunci că peste jumătate din suprafața ce ar urma să fie expropriată pentru lărgirea Șoselei va fi folosită pentru crearea de parcări în spic. Peste 14 milioane de euro, deci, s-ar duce pe această amenajare simplă. Giugula a mai adăugat și că suma oferită pe metrul pătrat de Primărie, 1.100 de euro, este mult mai mare decât prețul zonei, respectiv 200 de euro.
Reprezentanții Primăriei Capitalei îl contrazic însă. "Nu va fi jumătate din teren pentru parcari. De fapt, în planul Urbanistic Zonal s-a stabilit ca pe margine, paralel cu Fabrica de Glucoză să fie realizată o arteră colectoare care să preia traficul de pe străduțele care intersectează acum șoseaua. Această locală este necesară pentru a nu întrerupe traficul pe Fabrica de Glucoză de fiecare dată când se iese de pe străzile laterale. Între această arteră colectoare și Șos. Fabrica de Glocoză vor fi amenajate locuri de parcare, însă nu vor ocupa în niciun caz jumătate din teren", a declarat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.
Proiectul de hotărâre privind declanșarea procedurilor de expropriere va fi supus din nou aprobării CGMB într-o ședință viitoare. Odată ce va fi aprobat, Primăria Capitalei va începe exproprierile, etapă ce ar trebui să dureze aproximativ șase luni. (Citește aici cine va primi despăgubiri de milioane de lei pentru terenuri de pe Fabrica de Glucoză)
"Vom organiza licitația pentru a găsi constructorul și cred că până la sfârșitul acestui an ar putea începe și lucrările de lărgire a șoselei", a precizat Ion Dedu.
Valoarea totală a lucrării: 60 milioane euro
Potrivit indicatorilor tehnico-economici aprobați de Consiliul General al Municipiului București în decembrie 2010, proiectul Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză între Șos. Petricani și Calea Floreasca are o valoare de 267 milioane lei (cu TVA), adică 60 milioane euro.
Durata de realizare a lucrărilor este de 18 luni.
http://www.b365.ro/lucrarile-la-intrare...02315.html
andrei11 wrote:
M-au luat năduşelile.
Da' de statia de metrou Parc Dr. Taberei nu au spus nimic ? Se mai face sau nu ?
Da de asta ce zici?
Sursa: B365.RO
Anul acesta încep lucrările la intrarea autostrăzii A3 în București
Primăria Capitalei va demara lucrările pentru lărgirea Șos. Fabrica de Glucoză până la sfârșitul acestui an. Pe această arteră se va face intrarea în București a mașinilor care vin de pe A3. Șos. Fabrica de Glucoză va fi lărgită la două benzi pe sens, pe tronsonul cuprins între Șos. Petricani și Calea Floreasca. În plus, va fi construită și o arteră laterală colectoare, dar și locuri de parcare.
Primăria Capitalei va demara în acest an lucrările la șoseaua de acces a mașinilor de pe A3 în București. Este vorba de soseaua Fabrica de Glucoză, care va fi lărgită de la o bandă pe sens la două pe sens, între Șos Petricani și Calea Floreasca. Pentru a nu îngreuna traficul pe artera principală, municipalitatea va construi paralel cu Fabrica de Glucoză, între Barbu Văcărescu și Șos Petricani, o stradă care va prelua traficul de pe străduțele laterale. În plus, între șos. Fabrica de Glucoză și artera colectoare vor fi amenajate și locuri de parcare.
Exproprieri de 27 milioane euro
Până la demararea efectivă a lucrărilor mai sunt însă de parcurs câteva etape. Prima dintre ele: exproprierile. Potrivit un proiect de hotărâre, Primăria Capitalei ar trebui să plătească 120 milioane lei (27 milioane euro), pentru a obține terenul necesar lărgirii Șos. Fabricii de Glucoză. Proiectul privind demararea exproprierilor a fost supus aprobării Consiliului General al Municipiului București în octombrie 2013, însă nu a întrunit numărul necesar de voturi. Consilierii au refuzat să îl aprobe susținând că Primăria Capitalei va cheltui prea mulți bani pentru a amenaja locuri de parcare ce nu sunt necesare.
Consilierul General Doru Giugula, membru în Comisia Juridică, din partea PSD, spunea atunci că peste jumătate din suprafața ce ar urma să fie expropriată pentru lărgirea Șoselei va fi folosită pentru crearea de parcări în spic. Peste 14 milioane de euro, deci, s-ar duce pe această amenajare simplă. Giugula a mai adăugat și că suma oferită pe metrul pătrat de Primărie, 1.100 de euro, este mult mai mare decât prețul zonei, respectiv 200 de euro.
Reprezentanții Primăriei Capitalei îl contrazic însă. "Nu va fi jumătate din teren pentru parcari. De fapt, în planul Urbanistic Zonal s-a stabilit ca pe margine, paralel cu Fabrica de Glucoză să fie realizată o arteră colectoare care să preia traficul de pe străduțele care intersectează acum șoseaua. Această locală este necesară pentru a nu întrerupe traficul pe Fabrica de Glucoză de fiecare dată când se iese de pe străzile laterale. Între această arteră colectoare și Șos. Fabrica de Glocoză vor fi amenajate locuri de parcare, însă nu vor ocupa în niciun caz jumătate din teren", a declarat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.
Proiectul de hotărâre privind declanșarea procedurilor de expropriere va fi supus din nou aprobării CGMB într-o ședință viitoare. Odată ce va fi aprobat, Primăria Capitalei va începe exproprierile, etapă ce ar trebui să dureze aproximativ șase luni. (Citește aici cine va primi despăgubiri de milioane de lei pentru terenuri de pe Fabrica de Glucoză)
"Vom organiza licitația pentru a găsi constructorul și cred că până la sfârșitul acestui an ar putea începe și lucrările de lărgire a șoselei", a precizat Ion Dedu.
Valoarea totală a lucrării: 60 milioane euro
Potrivit indicatorilor tehnico-economici aprobați de Consiliul General al Municipiului București în decembrie 2010, proiectul Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză între Șos. Petricani și Calea Floreasca are o valoare de 267 milioane lei (cu TVA), adică 60 milioane euro.
Durata de realizare a lucrărilor este de 18 luni.
http://www.b365.ro/lucrarile-la-intrare...02315.html
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
A, daca durata de realizare a lucrarilor este de 18 luni m-am calmat.
Nu inteleg cum se intampla, dar de fiecare data, la fiecare lucrare, durata de realizare este de 18 luni.
Acum intreb si eu, cate zile au lunile astea ? Ca e cu subtilitati.
Stiri, proiecte, perspective
de Utilizator anonim » 28 Dec 2009, 01:36
Cum va arata Bucurestiul la sfarsitul anului 2012?
Atentie la data de postare, sfarsitul anului 2009.
E primul post din prima pagina a topicului, lectura placuta !
A, da, suntem la inceputul anului 2014 acum.
Tot Utilizator anonim si tot in prima pagina :
Re: Stiri, proiecte, perspective
de Utilizator anonim » 12 Ian 2010, 21:43
O stire completa. Totusi nu inteleg de ce nu au realizat statia de tramvai chiar in cursul lucrarilor de modernizare. Deci urmeaza o noua statie multimodala dupa Crangasi (2002) si Obor (2008). De asemenea alte statii multimodale vor fi realizate la Pasaj Muncii si cea mai impresionanta la Pasaj Basarab unde pe langa accesul cu linii de tramvai/metrou/troleibuz va exista acces direct din statii catre cele 2 gari.
Staţie de tramvai şi lifturi în pasajul de la Piaţa Victoriei
Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a promis, marţi seară, la inaugurarea pasajului rutier de la Piaţa Victoriei, că în următoarele 3-4 luni vor fi date în funcţiune două lifturi care vor face legătura între pasaj şi trotuarul de deasupra, urmând ca în pasaj să fie amenajată o staţie de tramvai.
De asemenea, edilul şef al Capitalei a spus că în intervalul de timp menţionat vor deveni funcţionale şi scările care fac legătura între pasaj şi trotuarul dinspre bd. Iancu de Hunedoara. Practic se va stabili o legătură directă între staţia de tramvai şi cea de metrou.
Oprescu a mai precizat că există şi posibilitatea construirii unor parcări subterane pe spaţiile tehnice aflate în administrarea metroului, mai precis trei spaţii de acest gen - unul de peste 800 de metri şi două de câte 600 de metri fiecare - pe care se pot construi peste 8.500 de locuri de parcare pentru maşinile instituţiilor aflate în zonă.
El a menţionat că pentru construirea acestor parcări are nevoie de acceptul conducerii Ministerului Transporturilor, în condiţiile în care primăria are banii necesari finanţării acestor lucrări.
Lucrările de renovare la Pasajul Victoriei au început în luna octombrie 2009 şi au fost încheiate în ianuarie 2010. Circulaţia prin pasaj a început la 18 decembrie 2009, când primarul general a anunţat pentru prima dată deschiderea acestuia, pentru a fluidiza traficul în zonă.
Atentie inca odata la data.
Problema e, mai ne ametiti mult cu asemenea stiri, vezi Fabrica de Glucoza, A 3, blablabla.
A, daca durata de realizare a lucrarilor este de 18 luni m-am calmat.
Nu inteleg cum se intampla, dar de fiecare data, la fiecare lucrare, durata de realizare este de 18 luni.
Acum intreb si eu, cate zile au lunile astea ? Ca e cu subtilitati.
Stiri, proiecte, perspective
de Utilizator anonim » 28 Dec 2009, 01:36
Cum va arata Bucurestiul la sfarsitul anului 2012?
Atentie la data de postare, sfarsitul anului 2009.
E primul post din prima pagina a topicului, lectura placuta !
A, da, suntem la inceputul anului 2014 acum.
Tot Utilizator anonim si tot in prima pagina :
Re: Stiri, proiecte, perspective
de Utilizator anonim » 12 Ian 2010, 21:43
O stire completa. Totusi nu inteleg de ce nu au realizat statia de tramvai chiar in cursul lucrarilor de modernizare. Deci urmeaza o noua statie multimodala dupa Crangasi (2002) si Obor (2008). De asemenea alte statii multimodale vor fi realizate la Pasaj Muncii si cea mai impresionanta la Pasaj Basarab unde pe langa accesul cu linii de tramvai/metrou/troleibuz va exista acces direct din statii catre cele 2 gari.
Staţie de tramvai şi lifturi în pasajul de la Piaţa Victoriei
Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a promis, marţi seară, la inaugurarea pasajului rutier de la Piaţa Victoriei, că în următoarele 3-4 luni vor fi date în funcţiune două lifturi care vor face legătura între pasaj şi trotuarul de deasupra, urmând ca în pasaj să fie amenajată o staţie de tramvai.
De asemenea, edilul şef al Capitalei a spus că în intervalul de timp menţionat vor deveni funcţionale şi scările care fac legătura între pasaj şi trotuarul dinspre bd. Iancu de Hunedoara. Practic se va stabili o legătură directă între staţia de tramvai şi cea de metrou.
Oprescu a mai precizat că există şi posibilitatea construirii unor parcări subterane pe spaţiile tehnice aflate în administrarea metroului, mai precis trei spaţii de acest gen - unul de peste 800 de metri şi două de câte 600 de metri fiecare - pe care se pot construi peste 8.500 de locuri de parcare pentru maşinile instituţiilor aflate în zonă.
El a menţionat că pentru construirea acestor parcări are nevoie de acceptul conducerii Ministerului Transporturilor, în condiţiile în care primăria are banii necesari finanţării acestor lucrări.
Lucrările de renovare la Pasajul Victoriei au început în luna octombrie 2009 şi au fost încheiate în ianuarie 2010. Circulaţia prin pasaj a început la 18 decembrie 2009, când primarul general a anunţat pentru prima dată deschiderea acestuia, pentru a fluidiza traficul în zonă.
Atentie inca odata la data.
Problema e, mai ne ametiti mult cu asemenea stiri, vezi Fabrica de Glucoza, A 3, blablabla.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination