Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5560 posts, 1202692 views
📖 Pagination options
- florin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
florin
Dacă ar fi așa ar fi bine, dar am văzut și eu 6 minute pe ceas la Victorie la ora 18,30. Și nici urmă de tren în tunel, peronul plin...
Dacă ar fi așa ar fi bine, dar am văzut și eu 6 minute pe ceas la Victorie la ora 18,30. Și nici urmă de tren în tunel, peronul plin...
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Florinds
nu stiu cum se gandeste la Metrorex, daca nu mai e ora de varf, se retrag trenurile ca sa ramana aglomeratia. e o lipsa crasa de respect la adresa noastra. poate ar trebui sa cerem si mai multi bani la UE ca sa primim mai multe trenuri, daca se taie. nu cred ca le convine nici lor daca nu se circula civilizat la vreo competitie sau alt eveniment sau cand sunt in tranzit pe aici.
noi le cumparam produsele, ei trebuie sa investeasca in dezvoltare regionala. asa a fost de cand s-a extins cu primul val.
dar nu stiu daca e acolo problema, am aflat ca utilizam doar 2% din cat avem dreptul.
am urmarit si eu ce se intampla in Crangasi, cand vine trenul "gol" la 6 min pe M1 din PP. nu este niciun scaun liber, dar na, asa cum ziceam, trenurile trebuie sa fie ticsite, ca altfel nu sunt rentabile.
in alte Capitale cand mergeti, asa e? au magistrale de peste 100 ani si trenuri foarte vechi care vin la 2 minute si sunt mereu goale.
si dati intre 5 si 10 EUR pentru abonament pentru o saptamana, inclusiv suprafata. si nu au salariul minim de 200 EUR brut!
transportul public trebuie subventionat, asa e peste tot, nu trebuie sa se faca profit din asta. daca nu investim in asa ceva, unde sa se duca banii? panselute, lucrari inutile, "reabilitarea" parcurilor (a se citi de fapt distrugerea spatiului verde).
nu stiu cum se gandeste la Metrorex, daca nu mai e ora de varf, se retrag trenurile ca sa ramana aglomeratia. e o lipsa crasa de respect la adresa noastra. poate ar trebui sa cerem si mai multi bani la UE ca sa primim mai multe trenuri, daca se taie. nu cred ca le convine nici lor daca nu se circula civilizat la vreo competitie sau alt eveniment sau cand sunt in tranzit pe aici.
noi le cumparam produsele, ei trebuie sa investeasca in dezvoltare regionala. asa a fost de cand s-a extins cu primul val.
dar nu stiu daca e acolo problema, am aflat ca utilizam doar 2% din cat avem dreptul.
am urmarit si eu ce se intampla in Crangasi, cand vine trenul "gol" la 6 min pe M1 din PP. nu este niciun scaun liber, dar na, asa cum ziceam, trenurile trebuie sa fie ticsite, ca altfel nu sunt rentabile.
in alte Capitale cand mergeti, asa e? au magistrale de peste 100 ani si trenuri foarte vechi care vin la 2 minute si sunt mereu goale.
si dati intre 5 si 10 EUR pentru abonament pentru o saptamana, inclusiv suprafata. si nu au salariul minim de 200 EUR brut!
transportul public trebuie subventionat, asa e peste tot, nu trebuie sa se faca profit din asta. daca nu investim in asa ceva, unde sa se duca banii? panselute, lucrari inutile, "reabilitarea" parcurilor (a se citi de fapt distrugerea spatiului verde).
- tedexy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
tedexy
Eu cred ca inca nu v-ati dat seama ca traiti in Romania si nu in occident. Din pacate occidentul pentru noi dupa 25 de ani este inca un miraj. Dar poate ca acum o sa ne germanizam cu totii, in Romania lucrului bine facut. Eram ironic bineinteles. Scuze de intermezzo, revenind la subiect. Nesimtirea mecanicilor merge inainte. Acum 2-3 zile, ora 17.15, ora de varf, ca de obicei intervaluri de peste 8 minute de succedare pe M3, iar la Eroilor dupa o incercare nereusita de inchidere a usilor se aude in statie: "Nu mai blocati usile, daca vreti stam aici pana maine". Mie mi se pare ceva ce nu mai pot sa incadrez sau categorisesc in nici un fel. Dupa ce ca esti reprezentantul unei companii, si interactionezi direct cu clientii companiei, serviciile prestate sunt sub orice critica, in loc de "va cerem scuze, va multumim pentru intelegere... etc" primim "stati aici pana maine prostilor.... ca asa vrea muschiu meu". Incredibil.
Later edit: Dupa aceea, ca sa ne arate ce poate, trenul a fost trecut pe ATP+manual si pana la Gorjului s-a mers cu frane puternice ca sa ne "piseze bine".
Eu cred ca inca nu v-ati dat seama ca traiti in Romania si nu in occident. Din pacate occidentul pentru noi dupa 25 de ani este inca un miraj. Dar poate ca acum o sa ne germanizam cu totii, in Romania lucrului bine facut. Eram ironic bineinteles. Scuze de intermezzo, revenind la subiect. Nesimtirea mecanicilor merge inainte. Acum 2-3 zile, ora 17.15, ora de varf, ca de obicei intervaluri de peste 8 minute de succedare pe M3, iar la Eroilor dupa o incercare nereusita de inchidere a usilor se aude in statie: "Nu mai blocati usile, daca vreti stam aici pana maine". Mie mi se pare ceva ce nu mai pot sa incadrez sau categorisesc in nici un fel. Dupa ce ca esti reprezentantul unei companii, si interactionezi direct cu clientii companiei, serviciile prestate sunt sub orice critica, in loc de "va cerem scuze, va multumim pentru intelegere... etc" primim "stati aici pana maine prostilor.... ca asa vrea muschiu meu". Incredibil.
Later edit: Dupa aceea, ca sa ne arate ce poate, trenul a fost trecut pe ATP+manual si pana la Gorjului s-a mers cu frane puternice ca sa ne "piseze bine".
- oache81
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
oache81
In viena e la 6 minute indiferent asa ca astea cu 2 minute sunt aberatii
Te invit la Roma sa vezi acolo aglomeratie sau la Paris unde uneori te imping niste grasi ca sa se inchida usile
Florinds wrote:
in alte Capitale cand mergeti, asa e? au magistrale de peste 100 ani si trenuri foarte vechi care vin la 2 minute si sunt mereu goale.
si dati intre 5 si 10 EUR pentru abonament pentru o saptamana, inclusiv suprafata. si nu au salariul minim de 200 EUR brut!
transportul public trebuie subventionat, asa e peste tot, nu trebuie sa se faca profit din asta. daca nu investim in asa ceva, unde sa se duca banii? panselute, lucrari inutile, "reabilitarea" parcurilor (a se citi de fapt distrugerea spatiului verde).
In viena e la 6 minute indiferent asa ca astea cu 2 minute sunt aberatii
Te invit la Roma sa vezi acolo aglomeratie sau la Paris unde uneori te imping niste grasi ca sa se inchida usile
- Hawkuletz
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Hawkuletz
Nu e "ca asa vrea muschiu' lui", e pentru ca nu se poate alminteri. Sunt de acord ca in principiu mecanicul ar trebui sa se poarte mereu cu manusi cu "onorcalatorii". Insa este si el un om si poate si rabdarea lui are o limita. Cei care au oroarea sa lucreze cu clientii inteleg ce vreau sa spun. Poate ca acele 8 minute s-au datorat si altor calatori din alte statii care tot asa nu au permis inchiderea usilor. De acord, intervalele de succedare sunt prea mari, mai ales raportat la numarul de calatori. Dar faptul ca tii trenul in loc nu face decat sa creasca si mai mult acest interval pentru statiile urmatoare.
Apropos de asta: La aeroportul Paris Charles de Gaulle, dupa ce cobori din avionul de Bucuresti trebuie sa iei un soi de metrou automat "pana la prima" ca sa ajungi in zona de vama/bagaje/etc. Ce se intampla cand ajung pasagerii de la avionul de Bucuresti? Pai nimic altceva decat ca unii alearga inainte si "tin" usile pana vine si restul turmei/grupului. Pana cand se aude o voce la difuzoare care striga in diverse limbi "va rugam nu blocati inchiderea usilor". Acolo nu era nici aglomeratie nici interval de succedare foarte mare, deci de ce se intampla?
Nu e mai degraba probabil ca incerca sa recupereze din intarziere?
tedexy wrote:
"Nu mai blocati usile, daca vreti stam aici pana maine".
[...]
in loc de "va cerem scuze, va multumim pentru intelegere... etc" primim "stati aici pana maine prostilor.... ca asa vrea muschiu meu"
Nu e "ca asa vrea muschiu' lui", e pentru ca nu se poate alminteri. Sunt de acord ca in principiu mecanicul ar trebui sa se poarte mereu cu manusi cu "onorcalatorii". Insa este si el un om si poate si rabdarea lui are o limita. Cei care au oroarea sa lucreze cu clientii inteleg ce vreau sa spun. Poate ca acele 8 minute s-au datorat si altor calatori din alte statii care tot asa nu au permis inchiderea usilor. De acord, intervalele de succedare sunt prea mari, mai ales raportat la numarul de calatori. Dar faptul ca tii trenul in loc nu face decat sa creasca si mai mult acest interval pentru statiile urmatoare.
Apropos de asta: La aeroportul Paris Charles de Gaulle, dupa ce cobori din avionul de Bucuresti trebuie sa iei un soi de metrou automat "pana la prima" ca sa ajungi in zona de vama/bagaje/etc. Ce se intampla cand ajung pasagerii de la avionul de Bucuresti? Pai nimic altceva decat ca unii alearga inainte si "tin" usile pana vine si restul turmei/grupului. Pana cand se aude o voce la difuzoare care striga in diverse limbi "va rugam nu blocati inchiderea usilor". Acolo nu era nici aglomeratie nici interval de succedare foarte mare, deci de ce se intampla?
tedexy wrote:
Later edit: Dupa aceea, ca sa ne arate ce poate, trenul a fost trecut pe ATP+manual si pana la Gorjului s-a mers cu frane puternice ca sa ne "piseze bine".
Nu e mai degraba probabil ca incerca sa recupereze din intarziere?
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Florinds
am fost si eu pe unde zici.
si nu numai cu metroul pe mai multe magistrale, ci si la suprafata si toate mijloacele sunt goale.
in viena vin si sub 2 minute, vin si la 50 secunde si ai programul afisat pe stalp si la suprafata. si nu ca pe site-ul RATB 7 min-25 min, ci cu ora si minut. si culmea ca mai ajung asa cum spun.
si nu le pute sa aiba tramvaie in centru.
am fost si eu pe unde zici.
si nu numai cu metroul pe mai multe magistrale, ci si la suprafata si toate mijloacele sunt goale.
in viena vin si sub 2 minute, vin si la 50 secunde si ai programul afisat pe stalp si la suprafata. si nu ca pe site-ul RATB 7 min-25 min, ci cu ora si minut. si culmea ca mai ajung asa cum spun.
si nu le pute sa aiba tramvaie in centru.
- tedexy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
tedexy
Nu e asa din pacate, cel putin in cazul acesta. Trenul l-am luat de la Dristor 1, unde a venit deja cu intarziere (metroul de Dristor 2 trecuse cu cel putin 3 minute inainte, deci nici vorba de intarziere din cauza intreteserii de la Nicolae Grigorescu), mai mult gol. S-a incarcat pe parcurs dar pana la Eroilor unde s-a umplut la refuz nu au fost intarzieri in statii. Intamplator lucrez cu clientii, si stiu ce inseamna foarte bine aceasta arie, iar tu nu ai dreptate. Cum ar fi sa te trateze la fel un reprezentant suparat si nervos al firmei X cu tine, de unde ai cumparat un automobil de exemplu? Pe mine unul nu ma intereseaza limitele lui (pe el il intereseaza limitele mele?), aceste aspecte tin de organizarea Metrorex, nu este o scuza sa scuipe in cap seminte calatorilor. Calatorii (clientii) nu sunt oare nervosi, suparati , etc? De ce nu vrem oare sa mergem inainte si sa nu mai toleram nesimtirea pe banii nostri? Ca platesti 1 leu sau 1000000 de euro pe un serviciu, eu ma astept macar sa fiu tratat cu respect, daca serviciul in sine pute.
Hawkuletz wrote:
Nu e "ca asa vrea muschiu' lui", e pentru ca nu se poate alminteri. Sunt de acord ca in principiu mecanicul ar trebui sa se poarte mereu cu manusi cu "onorcalatorii". Insa este si el un om si poate si rabdarea lui are o limita. Cei care au oroarea sa lucreze cu clientii inteleg ce vreau sa spun. Poate ca acele 8 minute s-au datorat si altor calatori din alte statii care tot asa nu au permis inchiderea usilor. De acord, intervalele de succedare sunt prea mari, mai ales raportat la numarul de calatori. Dar faptul ca tii trenul in loc nu face decat sa creasca si mai mult acest interval pentru statiile urmatoare.
Nu e asa din pacate, cel putin in cazul acesta. Trenul l-am luat de la Dristor 1, unde a venit deja cu intarziere (metroul de Dristor 2 trecuse cu cel putin 3 minute inainte, deci nici vorba de intarziere din cauza intreteserii de la Nicolae Grigorescu), mai mult gol. S-a incarcat pe parcurs dar pana la Eroilor unde s-a umplut la refuz nu au fost intarzieri in statii. Intamplator lucrez cu clientii, si stiu ce inseamna foarte bine aceasta arie, iar tu nu ai dreptate. Cum ar fi sa te trateze la fel un reprezentant suparat si nervos al firmei X cu tine, de unde ai cumparat un automobil de exemplu? Pe mine unul nu ma intereseaza limitele lui (pe el il intereseaza limitele mele?), aceste aspecte tin de organizarea Metrorex, nu este o scuza sa scuipe in cap seminte calatorilor. Calatorii (clientii) nu sunt oare nervosi, suparati , etc? De ce nu vrem oare sa mergem inainte si sa nu mai toleram nesimtirea pe banii nostri? Ca platesti 1 leu sau 1000000 de euro pe un serviciu, eu ma astept macar sa fiu tratat cu respect, daca serviciul in sine pute.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Voi va tot luati de faza cu repectul si blablabla. Intr-o democratie, trebuie sa existe repsect reciproc. Daca calatorii se inghesuie ca animalele si nu lasa trenul sa plece din statie este o lipsa de respect pentru un serviciu la care contribuie cu bani. E ca si cum ti-ai lua masina si ai da cu ea in toate groplie, si te astepti sa ti-o repare firma de unde ai luat-o.
Inghesuirea in metrou si tinerea usilor este un comportament pe care il vad zilnic, si este lipsa de respect al calatoriului atat fata de sine (de ce sa te inghesui intr-un metrou plin cand urmatorul la 2-3-4-5 minute in urma va fi probabil gol?), dar si fata de ceilalti (ti trenul in loc) si fata de metrorex(trenul se defecteaza).
Nu mai dati vina pe Metrorex, ca nu sunt ei singurii vinovati.
Si *nu* poti cere mai multi bani de la UE. proiectul este cofinantat si de tara noastra. O parte din bani sunt de la UE, o parte de la Guvern. Suma pe care o da UE este direct proportionala cu cea primita de la stat.
Voi va tot luati de faza cu repectul si blablabla. Intr-o democratie, trebuie sa existe repsect reciproc. Daca calatorii se inghesuie ca animalele si nu lasa trenul sa plece din statie este o lipsa de respect pentru un serviciu la care contribuie cu bani. E ca si cum ti-ai lua masina si ai da cu ea in toate groplie, si te astepti sa ti-o repare firma de unde ai luat-o.
Inghesuirea in metrou si tinerea usilor este un comportament pe care il vad zilnic, si este lipsa de respect al calatoriului atat fata de sine (de ce sa te inghesui intr-un metrou plin cand urmatorul la 2-3-4-5 minute in urma va fi probabil gol?), dar si fata de ceilalti (ti trenul in loc) si fata de metrorex(trenul se defecteaza).
Nu mai dati vina pe Metrorex, ca nu sunt ei singurii vinovati.
Si *nu* poti cere mai multi bani de la UE. proiectul este cofinantat si de tara noastra. O parte din bani sunt de la UE, o parte de la Guvern. Suma pe care o da UE este direct proportionala cu cea primita de la stat.
- tedexy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
tedexy
Nimeni nu are dreptate in totalitate, si vina e impartita, e adevarat. Dar nesimtirea nu are legatura cu asta.
Nimeni nu are dreptate in totalitate, si vina e impartita, e adevarat. Dar nesimtirea nu are legatura cu asta.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
133 313
Poate trebuie luate la puricat contractele de furnizare de energie si servicii diverse pe ultimii 10 ani cel putin.
O feuda mizerabila in care porcia este cat casa, incaseaza de ani de zile si bani pe servicii pe care efectiv nu le presteaza, nu poti sa efectuezi calatoria platita. Iar daca poti totusi sa te indesi in vagonul cu cartofi, ti se scot ochii, ca uite cum este la Paris si la Viena. Ma doare in c*r de ce este la Paris si la Viena atat timp cat eu arunc cu banii aici. Si tot timpul n-au bani, n-au bani, n u a u b a n i. Sa ne dea UE. Va UE daca va justificati "pierderile". Mi-am inrosit retina cu reclamele la vodafone aproape ca imi vine sa scriu PCR pe ele! Nu avem bani! Toata lumea plateste, platesc si clienti pe care uiti sa-i servesti si nu ai bani? Bani ca sa rulati niste IVA? Pai hai sictir la Balaceanca!!!
Nu stiu frate, sa puna taxatoarele pe tren. Platesti la urcare. Punct. Altfel nu las trenul sa plece. Sa fie clar.
S-a dus feuda ineptilor cu propunere de 3 miliarde de euro pentru o magistrala la UE! 3 miliarde! Scari rulante aurite, butoane de usi incrustate cu diamante la trenuri! 3 miliarde! Unde sapa TBM-ul 45 de metri pe zi! Crezi ca aia sunt mai batuti in cap ca noi? Mai asteptati ceva de la UE? Ca este madam CC pe fir? Mai asteptati un deceniu!
Florinds wrote:
nu stiu cum se gandeste la Metrorex, daca nu mai e ora de varf, se retrag trenurile ca sa ramana aglomeratia. e o lipsa crasa de respect la adresa noastra. poate ar trebui sa cerem si mai multi bani la UE ca sa primim mai multe trenuri, daca se taie.
Poate trebuie luate la puricat contractele de furnizare de energie si servicii diverse pe ultimii 10 ani cel putin.
O feuda mizerabila in care porcia este cat casa, incaseaza de ani de zile si bani pe servicii pe care efectiv nu le presteaza, nu poti sa efectuezi calatoria platita. Iar daca poti totusi sa te indesi in vagonul cu cartofi, ti se scot ochii, ca uite cum este la Paris si la Viena. Ma doare in c*r de ce este la Paris si la Viena atat timp cat eu arunc cu banii aici. Si tot timpul n-au bani, n-au bani, n u a u b a n i. Sa ne dea UE. Va UE daca va justificati "pierderile". Mi-am inrosit retina cu reclamele la vodafone aproape ca imi vine sa scriu PCR pe ele! Nu avem bani! Toata lumea plateste, platesc si clienti pe care uiti sa-i servesti si nu ai bani? Bani ca sa rulati niste IVA? Pai hai sictir la Balaceanca!!!
Nu stiu frate, sa puna taxatoarele pe tren. Platesti la urcare. Punct. Altfel nu las trenul sa plece. Sa fie clar.
S-a dus feuda ineptilor cu propunere de 3 miliarde de euro pentru o magistrala la UE! 3 miliarde! Scari rulante aurite, butoane de usi incrustate cu diamante la trenuri! 3 miliarde! Unde sapa TBM-ul 45 de metri pe zi! Crezi ca aia sunt mai batuti in cap ca noi? Mai asteptati ceva de la UE? Ca este madam CC pe fir? Mai asteptati un deceniu!
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Florinds
tu asa procedezi in viata reala, mcosmin? dai vrabia din mana pentru cioara de pe gard? de unde stii ca urmatorul tren nu va fi si mai aglomerat? mi se pare o aberatie sa ceri asta din partea calatorilor.
depinde de procente referitor la a doua afirmatie: atata timp cat UE ofera peste 50 % e OK, iesim in castig.
in plus, daca trebuia sa construim noi totul nu era mai rau? s-a facut si asa pe vremea lui Impuscatu' si acum tot noi care avem cofinantare ne plangem ca nu avem bani.
apropo de tonul de neconceput pe care il au au mecanicii, astazi am primit un: "departati-va de marginea peronului pentru a permite plecarea trenului din statie" hai ca am gasit cauza intarzierilor, calatorii impertinenti.
solutia lui 133 313 mi se pare cea mai OK, vezi ca peronul este plin, te intorci, nu mai pierzi bani. acum taxezi si gasesti cine stie ce accident/incident, peronul plin si ai ramas cu banii dati / calatorii pierdute.
mcosmin wrote:
Inghesuirea in metrou si tinerea usilor este un comportament pe care il vad zilnic, si este lipsa de respect al calatoriului atat fata de sine (de ce sa te inghesui intr-un metrou plin cand urmatorul la 2-3-4-5 minute in urma va fi probabil gol?), dar si fata de ceilalti (ti trenul in loc) si fata de metrorex(trenul se defecteaza).
Nu mai dati vina pe Metrorex, ca nu sunt ei singurii vinovati.
Si *nu* poti cere mai multi bani de la UE. proiectul este cofinantat si de tara noastra. O parte din bani sunt de la UE, o parte de la Guvern. Suma pe care o da UE este direct proportionala cu cea primita de la stat.
tu asa procedezi in viata reala, mcosmin? dai vrabia din mana pentru cioara de pe gard? de unde stii ca urmatorul tren nu va fi si mai aglomerat? mi se pare o aberatie sa ceri asta din partea calatorilor.
depinde de procente referitor la a doua afirmatie: atata timp cat UE ofera peste 50 % e OK, iesim in castig.
in plus, daca trebuia sa construim noi totul nu era mai rau? s-a facut si asa pe vremea lui Impuscatu' si acum tot noi care avem cofinantare ne plangem ca nu avem bani.
apropo de tonul de neconceput pe care il au au mecanicii, astazi am primit un: "departati-va de marginea peronului pentru a permite plecarea trenului din statie" hai ca am gasit cauza intarzierilor, calatorii impertinenti.
solutia lui 133 313 mi se pare cea mai OK, vezi ca peronul este plin, te intorci, nu mai pierzi bani. acum taxezi si gasesti cine stie ce accident/incident, peronul plin si ai ramas cu banii dati / calatorii pierdute.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
DA. Chiar asta fac. cand vad un tren plin ochi nu intru in el, il astept pe urmatorul, care va fi gol in 99.99% din cazuri.
Cea ce vreti voi sa implementati este total paralel cu realitatea. Am putea dubla flota de trenuri cu banii pe sistemul sugerat aici. In fine.
DA. Chiar asta fac. cand vad un tren plin ochi nu intru in el, il astept pe urmatorul, care va fi gol in 99.99% din cazuri.
Cea ce vreti voi sa implementati este total paralel cu realitatea. Am putea dubla flota de trenuri cu banii pe sistemul sugerat aici. In fine.
- tedexy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
tedexy
Alti oameni chiar se grabesc cateodata. Nu poi sa ceri asta tuturor. Daca tu iti permiti asta, poate altii nu vor sa-si piarda viata asteptand un metrou gol.
Alti oameni chiar se grabesc cateodata. Nu poi sa ceri asta tuturor. Daca tu iti permiti asta, poate altii nu vor sa-si piarda viata asteptand un metrou gol.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Nu va mai disputati degeaba, ati intrat pe o spirala care nu duce nicaieri.
Este clar ca mcosmin are dreptate, se poate si demonstra dar nu cred ca este cazul.
tedexy procedând in acest fel, ca sa fiu inteles, incercand sa te urci intr-un metrou supraplin in care evident nu o sa te poti urca nu faci decat sa intarzii toata magistrala, te bazezi pe vorba populara
<<sa moara si capra vecinului.>>
E fix aceeasi teorie - pentru ca teoriile sunt generaliste - din ce cauze se ambuteiaza intersectiile sau din ce cauza se formeaza cozile la scarile rulante de la Pasajul Unirii intre magistrale / Statia Piata Victoriei / M 1. Eu spun sa te duci acolo sa experimentezi, poate tragi concluzia castigatoare. Hai sa ne contrazicem de aiurea pe forum fara sa cunoastem o boaba teorie. Asta se invata din carti de specialitate, nu de pe Goaglă.
Si ca sa te ajut putin, eu spun sa te duci la scarile rulante, care vrei tu. Porneste de la ideea ca unitatea de masura este treapta, vezi ce se intampla cand vor sa urce 50 - 60 de oameni si anunta-ne si pe noi la ce rezultat ai ajuns. E interesant de aflat.
Nu va mai disputati degeaba, ati intrat pe o spirala care nu duce nicaieri.
Este clar ca mcosmin are dreptate, se poate si demonstra dar nu cred ca este cazul.
tedexy procedând in acest fel, ca sa fiu inteles, incercand sa te urci intr-un metrou supraplin in care evident nu o sa te poti urca nu faci decat sa intarzii toata magistrala, te bazezi pe vorba populara
<<sa moara si capra vecinului.>>
E fix aceeasi teorie - pentru ca teoriile sunt generaliste - din ce cauze se ambuteiaza intersectiile sau din ce cauza se formeaza cozile la scarile rulante de la Pasajul Unirii intre magistrale / Statia Piata Victoriei / M 1. Eu spun sa te duci acolo sa experimentezi, poate tragi concluzia castigatoare. Hai sa ne contrazicem de aiurea pe forum fara sa cunoastem o boaba teorie. Asta se invata din carti de specialitate, nu de pe Goaglă.
Si ca sa te ajut putin, eu spun sa te duci la scarile rulante, care vrei tu. Porneste de la ideea ca unitatea de masura este treapta, vezi ce se intampla cand vor sa urce 50 - 60 de oameni si anunta-ne si pe noi la ce rezultat ai ajuns. E interesant de aflat.
📖 Pagination options