Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1397 posts, 338138 views
📖 Pagination options
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Chev Celios
Unde sunt parcari da sunt de acord sa se dea amenzi. Atata timp cat ai o varianta da.
Unde sunt parcari da sunt de acord sa se dea amenzi. Atata timp cat ai o varianta da.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Costin
A aplica legea nu este ceva discutabil cu care sa fii de acord sau nu. Se aplica si gata. Daca nu s-a aplicat pana acum, e o anomalie ce trebuie reparata, nu o stare de fapt de prelungit la infinit.
Si oricum nu este obligatia statului sa asigure toate conditiile pentru a avea masina, asa cum nu e obligatia statului sa asigure toate conditiile pentru a avea sistem home cinema, de exemplu. Daca iti iei sistem home cinema iti asumi si pretul si intretinerea si faptul ca ai loc unde sa il pui in sufragerie... doar nu ceri primarului sa iti largeasca sufrageria, nu? La fel cum daca iti iei masina, iti asumi toate problemele, inclusiv parcarea.
A aplica legea nu este ceva discutabil cu care sa fii de acord sau nu. Se aplica si gata. Daca nu s-a aplicat pana acum, e o anomalie ce trebuie reparata, nu o stare de fapt de prelungit la infinit.
Si oricum nu este obligatia statului sa asigure toate conditiile pentru a avea masina, asa cum nu e obligatia statului sa asigure toate conditiile pentru a avea sistem home cinema, de exemplu. Daca iti iei sistem home cinema iti asumi si pretul si intretinerea si faptul ca ai loc unde sa il pui in sufragerie... doar nu ceri primarului sa iti largeasca sufrageria, nu? La fel cum daca iti iei masina, iti asumi toate problemele, inclusiv parcarea.
- essco
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
essco
Home cinema e un lux.
Masina e o necesitate. E obligatia statului - primariilor sa asigure buna circulatie pe strazile publice.
Costin, ai loc de parcare? Iti vine usor sa vorbesti. Eu nu am. Ia, fa un exercitiu: nu-ti mai folosi locul de parcare o saptamana, ca sa nu zic o luna. Parcheaza in alt loc, pe unde gasesti. Dupa aia vino si comenteaza aici, dupa experienta asta.
Costin wrote:
...Si oricum nu este obligatia statului sa asigure toate conditiile pentru a avea masina, asa cum nu e obligatia statului sa asigure toate conditiile pentru a avea sistem home cinema, de exemplu. Daca iti iei sistem home cinema iti asumi si pretul si intretinerea si faptul ca ai loc unde sa il pui in sufragerie... doar nu ceri primarului sa iti largeasca sufrageria, nu? La fel cum daca iti iei masina, iti asumi toate problemele, inclusiv parcarea.
Home cinema e un lux.
Masina e o necesitate. E obligatia statului - primariilor sa asigure buna circulatie pe strazile publice.
Costin, ai loc de parcare? Iti vine usor sa vorbesti. Eu nu am. Ia, fa un exercitiu: nu-ti mai folosi locul de parcare o saptamana, ca sa nu zic o luna. Parcheaza in alt loc, pe unde gasesti. Dupa aia vino si comenteaza aici, dupa experienta asta.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Valentin
Arata-mi undeva unde scrie asta, ca masina e o necesitate? (Ma refer intr-o lege/constitutie/drepturile omului/ etc.) De unde deduci tu ca e asa? Nu toata lumea are nevoie de masina, nu toata lumea e obligata sa-si cumpere + loc de parcare + restul. Iti iei o masina cand stii ca poti sa-ti platesti taxele, ca ai un loc unde sa parchezi, ca o poti mentine (filtre, ulei, etc.) cat se poate de bine. Daca nu ai bani sa iti intretii masina, sa platesti parcarea, sa platesti taxele NU o mai cumpara, nu te obliga nimeni.
Si ca fapt divers eu n-am un loc de parcare si parchez langa bloc(ad-hoc), dar evident ca rareori ii gasesc un loc si stau sa ii caut un loc decent pana in 30 min + cat de aproape se poate (cateodata merg si o statie de tramvai pe jos ca sa o iau). Dar niciodata nu parchez in asa fel incat sa stanjenesc vreun pieton/biciclist, deseori trec pe langa locuri "goale" dupa mintea unui sofer, dar nu le "ocup" ca dupa pietonii sa-si stearga hainele de masina ca sa treaca. Asta nu inseamna ca stau sa ma plang ca nu gasesc loc de parcare "sigur" la bloc sau sa sustin sa se faca parcari langa parcari din km in km. Masina am mostenit-o ca sa zic asa si o folosesc doar cand am nevoie cu adevarat, in rest tramvai sau metrou. Pe langa asta o las acolo unde gasesc o parcare contra cost, chiar daca e 10 lei, o las, imi fac treaba si toata lumea e fericita, dar crede-ma ca e absurd sa fi printre singurele masini parcate "legal" contracost, iar la o strada distanta parcari chinuite (ad-hoc), stanjenitoare pentru ceilalt CONTRIBUABILI.
Arata-mi undeva unde scrie asta, ca masina e o necesitate? (Ma refer intr-o lege/constitutie/drepturile omului/ etc.) De unde deduci tu ca e asa? Nu toata lumea are nevoie de masina, nu toata lumea e obligata sa-si cumpere + loc de parcare + restul. Iti iei o masina cand stii ca poti sa-ti platesti taxele, ca ai un loc unde sa parchezi, ca o poti mentine (filtre, ulei, etc.) cat se poate de bine. Daca nu ai bani sa iti intretii masina, sa platesti parcarea, sa platesti taxele NU o mai cumpara, nu te obliga nimeni.
Si ca fapt divers eu n-am un loc de parcare si parchez langa bloc(ad-hoc), dar evident ca rareori ii gasesc un loc si stau sa ii caut un loc decent pana in 30 min + cat de aproape se poate (cateodata merg si o statie de tramvai pe jos ca sa o iau). Dar niciodata nu parchez in asa fel incat sa stanjenesc vreun pieton/biciclist, deseori trec pe langa locuri "goale" dupa mintea unui sofer, dar nu le "ocup" ca dupa pietonii sa-si stearga hainele de masina ca sa treaca. Asta nu inseamna ca stau sa ma plang ca nu gasesc loc de parcare "sigur" la bloc sau sa sustin sa se faca parcari langa parcari din km in km. Masina am mostenit-o ca sa zic asa si o folosesc doar cand am nevoie cu adevarat, in rest tramvai sau metrou. Pe langa asta o las acolo unde gasesc o parcare contra cost, chiar daca e 10 lei, o las, imi fac treaba si toata lumea e fericita, dar crede-ma ca e absurd sa fi printre singurele masini parcate "legal" contracost, iar la o strada distanta parcari chinuite (ad-hoc), stanjenitoare pentru ceilalt CONTRIBUABILI.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Costin
Exemplul meu nu era aleator, intentia este fix aceea de a compara masina cu un home cinema!
Ca sa iti raspund la intrebare, da, am loc de parcare, pretul lui este inclus in chirie si... nu am masina inca. Stiu ca voi avea masina in curand, de aceea am si ales chiria in acest fel.
Exemplul meu nu era aleator, intentia este fix aceea de a compara masina cu un home cinema!
Ca sa iti raspund la intrebare, da, am loc de parcare, pretul lui este inclus in chirie si... nu am masina inca. Stiu ca voi avea masina in curand, de aceea am si ales chiria in acest fel.
- essco
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
essco
Sunt in exact aceeasi situatie ca si tine. Doar ca masina nu am mostenit-o, am cumparat-o pentru ca este o necesitate.
Valentin wrote:
........
Si ca fapt divers eu n-am un loc de parcare si parchez langa bloc(ad-hoc), dar evident ca rareori ii gasesc un loc si stau sa ii caut un loc decent pana in 30 min + cat de aproape se poate (cateodata merg si o statie de tramvai pe jos ca sa o iau). Dar niciodata nu parchez in asa fel incat sa stanjenesc vreun pieton/biciclist, deseori trec pe langa locuri "goale" dupa mintea unui sofer, dar nu le "ocup" ca dupa pietonii sa-si stearga hainele de masina ca sa treaca. Asta nu inseamna ca stau sa ma plang ca nu gasesc loc de parcare "sigur" la bloc sau sa sustin sa se faca parcari langa parcari din km in km. Masina am mostenit-o ca sa zic asa si o folosesc doar cand am nevoie cu adevarat, in rest tramvai sau metrou. Pe langa asta o las acolo unde gasesc o parcare contra cost, chiar daca e 10 lei, o las, imi fac treaba si toata lumea e fericita, dar crede-ma ca e absurd sa fi printre singurele masini parcate "legal" contracost, iar la o strada distanta parcari chinuite (ad-hoc), stanjenitoare pentru ceilalt CONTRIBUABILI.
Sunt in exact aceeasi situatie ca si tine. Doar ca masina nu am mostenit-o, am cumparat-o pentru ca este o necesitate.
- essco
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
essco
Miercuri, un accident usor in fata spitalului Sf. Pantelimon.
2 masini de politie rutiera, 4 politisti. La nici 30 de metri de locul actiunii, zeci de soferi intorceau pe Soseaua Pantelimon - veneau dinspre Morarilor si intorceau la intersectia cu Armasu Marcu, desi era semn de intoarcere interzisa.
Ma duc si ii intreb pe politisti, de ce ii lasa, de ce nu ii sanctioneaza. Raspunsul lor il rezum asa:
- noi am venit la accidentul asta;
- in tot Bucurestiul e asa;
- soferii sunt nesimtiti.
No comment.
Miercuri, un accident usor in fata spitalului Sf. Pantelimon.
2 masini de politie rutiera, 4 politisti. La nici 30 de metri de locul actiunii, zeci de soferi intorceau pe Soseaua Pantelimon - veneau dinspre Morarilor si intorceau la intersectia cu Armasu Marcu, desi era semn de intoarcere interzisa.
Ma duc si ii intreb pe politisti, de ce ii lasa, de ce nu ii sanctioneaza. Raspunsul lor il rezum asa:
- noi am venit la accidentul asta;
- in tot Bucurestiul e asa;
- soferii sunt nesimtiti.
No comment.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Dacă stau să mă gândesc au dreptate...Eu azi am parcat pe Mihai Bravu ( Piața Iancului ) cu jumătate de mașină legal și cu jumătate unde oprirea e interzisă. Nesimțiții ăștia de șoferi ! Da ce, am încurcat pe cineva ? Și dacă - vorbesc de Piața Iancului - 35 - 40 de mașini sunt parcate ilegal, eu să fiu mai fraier să nu parchez și eu ?
Dacă stau să mă gândesc au dreptate...Eu azi am parcat pe Mihai Bravu ( Piața Iancului ) cu jumătate de mașină legal și cu jumătate unde oprirea e interzisă. Nesimțiții ăștia de șoferi ! Da ce, am încurcat pe cineva ? Și dacă - vorbesc de Piața Iancului - 35 - 40 de mașini sunt parcate ilegal, eu să fiu mai fraier să nu parchez și eu ?
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
CiprianTRB
Dar de ce trebuie sa-ți pese de altcineva? Ști vorba aia "Câinele moare de drum lung și ... de grija altuia".
Dacă păstrăm aceasta gândire nu vom scăpa niciodată de parcările "gratuite" din București, deci vom indura traficul pentru todeauna...
Dar de ce trebuie sa-ți pese de altcineva? Ști vorba aia "Câinele moare de drum lung și ... de grija altuia".
Dacă păstrăm aceasta gândire nu vom scăpa niciodată de parcările "gratuite" din București, deci vom indura traficul pentru todeauna...
- 1.cremsnit
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
1.cremsnit
viewtopic.php?f=17&t=67&start=1218#p361349
andrei11 Asa mi-as dori sa nu-ti mai pot vedea mesajele, insa din pricina calitatii tale de moderator acest lucru nu e posibil. E deja a 'nspea oara cand in loc de deschidere la dialog si contributie pe o tema de discutie, nu vad decat trivializarea ideilor altora, ducerea in deradere prin exagerare, etc.
E normal sa avem opinii si perspective diferite pe anumite teme, dar hai sa ne concentram pe ce aduce un plus de valoare dialogului, shall we?
In alta ordine de idei, da, ader la ce a spus userul pe care il citai luandu-i idea in deradere. Pietonii sunt tot oameni, la fel ca si cei din interiorul masinilor si nu vad niciun motiv pentru care sa fie bagati pe sub pamant, ingreunand si mai mult deplasarea. In cazul de fata, mentinerea accesului la peroane prin treceri de pietoni mi se pare cea mai fireasca si naturala masura.
O dovada a ingreunarii accesului la peroanele tramvaielor e tot complexul de pasaje pietonale de la Big Berceni pe care iti recomand sa le parcurgi. Des. Cat mai des.
viewtopic.php?f=17&t=67&start=1218#p361349
andrei11 Asa mi-as dori sa nu-ti mai pot vedea mesajele, insa din pricina calitatii tale de moderator acest lucru nu e posibil. E deja a 'nspea oara cand in loc de deschidere la dialog si contributie pe o tema de discutie, nu vad decat trivializarea ideilor altora, ducerea in deradere prin exagerare, etc.
E normal sa avem opinii si perspective diferite pe anumite teme, dar hai sa ne concentram pe ce aduce un plus de valoare dialogului, shall we?
In alta ordine de idei, da, ader la ce a spus userul pe care il citai luandu-i idea in deradere. Pietonii sunt tot oameni, la fel ca si cei din interiorul masinilor si nu vad niciun motiv pentru care sa fie bagati pe sub pamant, ingreunand si mai mult deplasarea. In cazul de fata, mentinerea accesului la peroane prin treceri de pietoni mi se pare cea mai fireasca si naturala masura.
O dovada a ingreunarii accesului la peroanele tramvaielor e tot complexul de pasaje pietonale de la Big Berceni pe care iti recomand sa le parcurgi. Des. Cat mai des.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
andrei11
Îmi pare rău că-ți provoc disconfort la citit, nu înțeleg de ce. Stilul meu de a posta am încercat să-l perfecționez, să fie mai puțin agresiv, câteodată nu-mi iese.
Revenim.
De nenumărate ori am fost nevoit să iau tramvaiul ( actual 1 / 10 ) din subteran de la Bucur Obor, iar pe vremea mea nu existau rulante / lift. Și acum iau tramvaiul 21, dar față de Epoca Socialistă există rulante la urcare, ceea ce e deja lux față de fosta stație de tramvai ( 1/10 ) subterană.
Nu știu de ce te deranjează că am spus hai să desființăm toate pasajele subterane pietonale ? După principiul << zebră la Ciurel >>. În condițiile viitoare de circulație de la Ciurel zebra ca să ajungi în stație va fi periculoasă pentru integritatea pietonului.
Dacă semaforizăm ( complex ) intersecția la sol nu înțeleg de ce am mai construit atâtea bretele de acces / de degajare, se putea mult mai simplu.
Modelul Ciurel este fix modelul Podul Grant unde NU avem semafoare și unde avem ( cel puțin teoretic ) pasaj subteran pietonal care asigură accesul în stația de tramvai.
______________
Nu-mi permit să iau peste picior niciun coleg de forum deși câteodată stilul meu de a posta asta sugerează.
Cu accesele pietonale din Berceni ghinion, nu le folosesc decât de vreo 10 ori / an. N-am drum pe acolo, nici ca șofer nici ca pieton. Asta e.
Îmi pare rău că-ți provoc disconfort la citit, nu înțeleg de ce. Stilul meu de a posta am încercat să-l perfecționez, să fie mai puțin agresiv, câteodată nu-mi iese.
Revenim.
De nenumărate ori am fost nevoit să iau tramvaiul ( actual 1 / 10 ) din subteran de la Bucur Obor, iar pe vremea mea nu existau rulante / lift. Și acum iau tramvaiul 21, dar față de Epoca Socialistă există rulante la urcare, ceea ce e deja lux față de fosta stație de tramvai ( 1/10 ) subterană.
Nu știu de ce te deranjează că am spus hai să desființăm toate pasajele subterane pietonale ? După principiul << zebră la Ciurel >>. În condițiile viitoare de circulație de la Ciurel zebra ca să ajungi în stație va fi periculoasă pentru integritatea pietonului.
Dacă semaforizăm ( complex ) intersecția la sol nu înțeleg de ce am mai construit atâtea bretele de acces / de degajare, se putea mult mai simplu.
Modelul Ciurel este fix modelul Podul Grant unde NU avem semafoare și unde avem ( cel puțin teoretic ) pasaj subteran pietonal care asigură accesul în stația de tramvai.
______________
Nu-mi permit să iau peste picior niciun coleg de forum deși câteodată stilul meu de a posta asta sugerează.
Cu accesele pietonale din Berceni ghinion, nu le folosesc decât de vreo 10 ori / an. N-am drum pe acolo, nici ca șofer nici ca pieton. Asta e.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
WT_fan06
Atunci când zebra reprezintă un „pericol” pentru pieton, de vină nu e zebra, ci politicile cu care e condus orașul și care au generat acea situație. Suntem în oraș, nu pe autostradă. Orașul e pentru oameni, nu pentru mașini. Mașina e doar un mijloc de transport pentru om. Tratează CAUZA, nu SIMPTOMUL.
Atunci când zebra reprezintă un „pericol” pentru pieton, de vină nu e zebra, ci politicile cu care e condus orașul și care au generat acea situație. Suntem în oraș, nu pe autostradă. Orașul e pentru oameni, nu pentru mașini. Mașina e doar un mijloc de transport pentru om. Tratează CAUZA, nu SIMPTOMUL.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
ByOnu
Andrei.
1. Nu sunt de acord cu renuntarea la pasajele pietonale actuale. Cel de la Universitate reprezinta un standard pe care nu il vom mai atinge din pacate. Simplul fapt ca poti traversa intersectia pe diagonala, in timp record, fara 2x semafoare, il face foarte util. Daca azi s-ar propune construirea pasajului de la Universitate in forma actuala, as fi de acord cu ea. Idem, sunt pentru construirea pasajului de la Romana daca va fi similar cu cel de la Universitate. Pasajele de la Sudului sunt niste glume proaste care te pun sa ocolesti sute de metri aiurea. Idem si cel de la Obor care desi este bun si util, tot cred ca s-ar putea si o trecere la suprafata in nordul statiei. Tramvaiul 21 spre Colentina inainteaza foarte mult. Ii inteleg pe cei care prefera sa traverseze ilegal decat sa ocoleasca vreo 200m, iarta-ma. La Eroii Revolutiei si la Crangasi e nevoie de pasaj intrucat faciliteaza si o conexiune facila intre metrou si tramvai samd. Hai ca intelegi.
2. Ce treaba au parcarile subterane? Suntem toti de aici cred pro-parcari sub si supraterane, ba chiar si pentru parcari la sol, civilizate, cu plata.
3. Am observat tendinta ta de a considera trecerile periculoase inca de cand te-ai impotrivit edificarii unei treceri semaforizate la Park Lake. Ii tot dadeai cu pasarela sau pasaj. De ce? Sunt sute de treceri in Dristor-Titan si fix acolo e problema daca pui o trecere. Intr-o zona de locuinte unde e plin de pietoni. Nu vezi nimic gresit in discursul tau cu < trecerile sunt periculoase >? Sigur problema nu este in alta parte? Si anume la nerespectarea reducerii vitezei in aproprierea trecerii, la sofatul cu telefonul in mana, la nerespectarea semaforului samd? Pentru asta avem discernamant, politie samd.
Andrei.
1. Nu sunt de acord cu renuntarea la pasajele pietonale actuale. Cel de la Universitate reprezinta un standard pe care nu il vom mai atinge din pacate. Simplul fapt ca poti traversa intersectia pe diagonala, in timp record, fara 2x semafoare, il face foarte util. Daca azi s-ar propune construirea pasajului de la Universitate in forma actuala, as fi de acord cu ea. Idem, sunt pentru construirea pasajului de la Romana daca va fi similar cu cel de la Universitate. Pasajele de la Sudului sunt niste glume proaste care te pun sa ocolesti sute de metri aiurea. Idem si cel de la Obor care desi este bun si util, tot cred ca s-ar putea si o trecere la suprafata in nordul statiei. Tramvaiul 21 spre Colentina inainteaza foarte mult. Ii inteleg pe cei care prefera sa traverseze ilegal decat sa ocoleasca vreo 200m, iarta-ma. La Eroii Revolutiei si la Crangasi e nevoie de pasaj intrucat faciliteaza si o conexiune facila intre metrou si tramvai samd. Hai ca intelegi.
2. Ce treaba au parcarile subterane? Suntem toti de aici cred pro-parcari sub si supraterane, ba chiar si pentru parcari la sol, civilizate, cu plata.
3. Am observat tendinta ta de a considera trecerile periculoase inca de cand te-ai impotrivit edificarii unei treceri semaforizate la Park Lake. Ii tot dadeai cu pasarela sau pasaj. De ce? Sunt sute de treceri in Dristor-Titan si fix acolo e problema daca pui o trecere. Intr-o zona de locuinte unde e plin de pietoni. Nu vezi nimic gresit in discursul tau cu < trecerile sunt periculoase >? Sigur problema nu este in alta parte? Si anume la nerespectarea reducerii vitezei in aproprierea trecerii, la sofatul cu telefonul in mana, la nerespectarea semaforului samd? Pentru asta avem discernamant, politie samd.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
andrei11
De acord și cu punctul tău de vedere.
Observația critică este la Obor. Nu se ocolește 200 metri. Nu se ocolește deloc.
_____________
Eu dau prioritate la pietoni, nu se pune problema.
De multe ori -ca pieton - a trebuit să mă feresc de cei care nu știu regulile de circulație.
______________
Pasaje << ca la Universitate >> erau prevăzute în alte două locuri, am și schițele lor, la Favorit și la Piața Drumul Taberei. ( Trebuiau executate odată cu M 5 ). S-a ales praful de ele, probleme tehnice, economice, politice.
De acord și cu punctul tău de vedere.
Observația critică este la Obor. Nu se ocolește 200 metri. Nu se ocolește deloc.
_____________
Eu dau prioritate la pietoni, nu se pune problema.
De multe ori -ca pieton - a trebuit să mă feresc de cei care nu știu regulile de circulație.
______________
Pasaje << ca la Universitate >> erau prevăzute în alte două locuri, am și schițele lor, la Favorit și la Piața Drumul Taberei. ( Trebuiau executate odată cu M 5 ). S-a ales praful de ele, probleme tehnice, economice, politice.
📖 Pagination options