Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1104 posts, 312924 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
joker
De revenit la Romprim vor reveni la un moment dat(adica atunci cand se va rezolva cu substitutia Nitu Vasile daca se va rezolva) , momentan 1,10 vor avea capat la Sura Mare desi este un capat micut(daca acum este full capatul de linie cu tramvaie 1,cand se baga 10 va fi o problema,din cauza ca este capatul mic si sunt multe tramvaie)
andrei11 wrote here:
Ştie cineva, mai revin tramvaiele la Popeşti Leordeni ( mă rog, Romprim ) sau schimbarea temporară de al Bellu ( mă rog, Şura Mare ) a rămas definitivă ?
De revenit la Romprim vor reveni la un moment dat(adica atunci cand se va rezolva cu substitutia Nitu Vasile daca se va rezolva) , momentan 1,10 vor avea capat la Sura Mare desi este un capat micut(daca acum este full capatul de linie cu tramvaie 1,cand se baga 10 va fi o problema,din cauza ca este capatul mic si sunt multe tramvaie)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
andrei11
Intervenţia ta este de genul Pământul e rotund, când e soare e cald şi iarna în principiu bate Crivăţul de la ruşi.
Intervenţia ta este de genul Pământul e rotund, când e soare e cald şi iarna în principiu bate Crivăţul de la ruşi.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1689
Revenind la discutia originala... La Banu Manta nu exista loc suficient pentru stationare, deci pauzele nu se pot face decit la Sura Mare. Acolo nu exista, insa, spatiu decit pentru un tramvai - poate doua la limita.
O varianta ar fi fost prelungirea lui 1 pina la Dristor - cu reactivarea capatului de acolo... Dar ne lipseste macaz stinga de pe Broz Tito inapoi spre Mihai Bravu - Vacaresti...
Singura alternativa pe care o vad este ca 10 sa intoarca la Sura Mare fara stationare si sa aiba capat la Dristor. Peste mina, e adevarat, dar Sura Mare nu poate face fata la doua linii de talia 1/10... Cu taxarea la timp, poti cobori in statie la Dristor si iei urmatorul tramvai spre Banu Manta. Nu e o solutie ideala nici asta, dar cred ca oricum mai buna decit coada de tramvaie la Sura Mare care sa ajunga sa blocheze intersectia in piata Eroii Revolutiei...
Asta se intimpla cind muncim fara sa gindim... Ne lipsesc bucle de intoarcere pentru situatii de urgenta si despre asta s-a mai discutat...
Revenind la discutia originala... La Banu Manta nu exista loc suficient pentru stationare, deci pauzele nu se pot face decit la Sura Mare. Acolo nu exista, insa, spatiu decit pentru un tramvai - poate doua la limita.
O varianta ar fi fost prelungirea lui 1 pina la Dristor - cu reactivarea capatului de acolo... Dar ne lipseste macaz stinga de pe Broz Tito inapoi spre Mihai Bravu - Vacaresti...
Singura alternativa pe care o vad este ca 10 sa intoarca la Sura Mare fara stationare si sa aiba capat la Dristor. Peste mina, e adevarat, dar Sura Mare nu poate face fata la doua linii de talia 1/10... Cu taxarea la timp, poti cobori in statie la Dristor si iei urmatorul tramvai spre Banu Manta. Nu e o solutie ideala nici asta, dar cred ca oricum mai buna decit coada de tramvaie la Sura Mare care sa ajunga sa blocheze intersectia in piata Eroii Revolutiei...
Asta se intimpla cind muncim fara sa gindim... Ne lipsesc bucle de intoarcere pentru situatii de urgenta si despre asta s-a mai discutat...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
andrei11
Şi dacă am face capătul lui 10 pe Dristorului ?
Pe timpul Socialismului în putrefacaţie mai mult de o lună n-ar fi durat montarea liniei / a celor două macazuri.
Dar noi vorbim să ne aflăm în trabă, cât mai au de gând s-o lungească cu capătul original de la Romprim ?
Pe timpul Socialismului în putrefacaţie mai mult de o lună n-ar fi durat să înlocuiască transformatorul respectiv
Şi dacă am face capătul lui 10 pe Dristorului ?
Pe timpul Socialismului în putrefacaţie mai mult de o lună n-ar fi durat montarea liniei / a celor două macazuri.
Dar noi vorbim să ne aflăm în trabă, cât mai au de gând s-o lungească cu capătul original de la Romprim ?
Pe timpul Socialismului în putrefacaţie mai mult de o lună n-ar fi durat să înlocuiască transformatorul respectiv
Cap 10.jpg (452.81 KB; downloaded 3284 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
ByOnu
Tu ai scris pe poza ASOCIATIA PENTRU STUDII SI PROIECTE? Off, ce ironie.
Tu ai scris pe poza ASOCIATIA PENTRU STUDII SI PROIECTE? Off, ce ironie.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
PTMZ
Acest lucru ar permite (după extinderea tramvaiului spre Băneasa) o transformare a lui 330 în linie de tramvai.
andrei11 wrote here:
Şi dacă am face capătul lui 10 pe Dristorului ?
Acest lucru ar permite (după extinderea tramvaiului spre Băneasa) o transformare a lui 330 în linie de tramvai.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
TrainWrecker
Lucru care nu se va intampla niciodata, ne putem da seama din trecut cu acel 5 pe traseul Aero Baneasa - Granitul (adica un fel de 5 + 55/ 5 + vechiul traseu al lui 46) si ce s-a intamplat cu ideea de a face trasee lungi, dar fara noima.
Lucru care nu se va intampla niciodata, ne putem da seama din trecut cu acel 5 pe traseul Aero Baneasa - Granitul (adica un fel de 5 + 55/ 5 + vechiul traseu al lui 46) si ce s-a intamplat cu ideea de a face trasee lungi, dar fara noima.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
PTMZ
Nu m-aș grăbi așa de tare cu pianul pe scări, rămâne de văzut.
Iar "fără noimă"... discutabil. 330 actual e foarte util, mai ales pe porțiunea Obor - Barbu Văcărescu. Nu mai vorbesc că e o alternativă (poluantă, e drept) la 5. Oricum, cam 95% e dublat de tramvai, deci nu trebuie desconsiderată varianta de a-l transforma într-o linie de tramvai la un moment dat.
Nu m-aș grăbi așa de tare cu pianul pe scări, rămâne de văzut.
Iar "fără noimă"... discutabil. 330 actual e foarte util, mai ales pe porțiunea Obor - Barbu Văcărescu. Nu mai vorbesc că e o alternativă (poluantă, e drept) la 5. Oricum, cam 95% e dublat de tramvai, deci nu trebuie desconsiderată varianta de a-l transforma într-o linie de tramvai la un moment dat.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1689
Daca s-ar dori, s-ar putea face si astazi, dar nu pentru 10, ci pentru 1 - fara nici o lucrare suplimentara.
Se revine la linii circulare cu 10 avind “capat” la Sura Mare si 1 la Dristor.
... dar...
andrei11 wrote here:
Şi dacă am face capătul lui 10 pe Dristorului ?
[...]
Daca s-ar dori, s-ar putea face si astazi, dar nu pentru 10, ci pentru 1 - fara nici o lucrare suplimentara.
Se revine la linii circulare cu 10 avind “capat” la Sura Mare si 1 la Dristor.
... dar...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
GPS
Ani de zile capătul liniilor 1 și 10, pe atunci era 1 pe ambele sensuri, a fost la Șura Mare, iar acum ne facem griji că nu încap tramvaiele?
Ani de zile capătul liniilor 1 și 10, pe atunci era 1 pe ambele sensuri, a fost la Șura Mare, iar acum ne facem griji că nu încap tramvaiele?
- 1689
-
Posted:
-
- cosmindaniel
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
📖 Pagination options