MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discuții până la începerea lucrărilor

2393 posts, 433910 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 70 71 72 73 74 75 76  ... 171
 
 

📖 Pagination options

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

Articolul asta e noaptea mintii, sper ca ai avut rabdare ( eu am avut ! ) sa-l citesti. Oricum acum e deja 2015, e imposibil ca metroul sa ajunga in Otopeni in 2020  :!:

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand URANUS

Este noaptea mintii. Daca proiectul asta nu va putea intra pe fonduri UE (si asta se intelege din articol) nu se va realiza niciodata cum nu s-ar fi realizat nici M5 daca nu intra pe finantare europeana.

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand Goldmund

sab wrote:
Nici vorba. M6 este un proiect mort.


sab
ne cunostem de cinci ani si totusi nu ne cunoastem bine, dar o sa vezi ca M6 e deja o treaba decisa(de mai mult timp) si se va construi cat de repede cu putinta.
Nu conteaza pentru cati pasageri este programata(cu timpul, teoretic vorbind, poate si pentru 1/5 milion de pasageri/zi), magistrala pana la OTOPENI va fi construita.(eu merg frecvent cu S-Bahn iar la Schwabstraße trenurile sunt aproape goale...., iar S2 si S3 merg inca cateva statii - pana la aeroport -  aproape goale...)
Nu e vorba de incapatanarea cuiva, sau de subaprecierea cartierelor Rahova, Sebastian, sau Colentina/Voluntari, dar..
autostrada din Bucuresti  spre Ungaria(spre Vest) se va construi, indiferent daca traficul e mai mare prin alta parte sau nu! Oricum, de autostrazi avem nevoie ca de aer, ca si de magistrale metrou prin Bucuresti si IMREJURIMI(NEavand tehnologia pentru trenuri suburbane...si nici ISTORIA cailor ferate occidentale.

PS
nu am stiut de articolul nou din B365...Oricum e clar decis

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand sab

Asta este, daca treaba este decisa. Inseamna ca cineva are niste interese acolo. Nu neaparat bucuresteanul de rand. :)

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand satanistu

Mie cel mai rau imi pare ca pleaca din statia Chibrit... si ca nu atinge si statia Arcul de Triumf, e extrem de aiurea.

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand Robert24

Ce e la Arcul de Triumf?
Genereaza trafic cumva si nu stim noi?!?

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand shoppy

Ar putea sa genereze, ai zona Domeni, Averescu, Mihalache; pana la CdG, Grivita sau Basarab e prea mult de mers, dar pana la Arc nu mai e asa tragedie; apoi ar veni lume si in Parcul Herastrau / Muzeul Satului sau la arena nationala de rugbi. Ar fi buna si o statie la Casa Doina ca ar veni si jumatate din Banu Manta pe strada Barbu Stefanescu si apoi direct prin parc.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand ADY881

Goldmund wrote:
ne cunostem de cinci ani si totusi nu ne cunoastem bine, dar o sa vezi ca M6 e deja o treaba decisa(de mai mult timp) si se va construi cat de repede cu putinta.
Nu conteaza pentru cati pasageri este programata(cu timpul, teoretic vorbind, poate si pentru 1/5 milion de pasageri/zi

De cine e decis? de un regim mafiot care este pe cale sa cada?
PS In tari civilizate numarul de pasageri conteaza(inchid statii de metrou), iar la noi in tara mioritei dupa ideea ta fluxul de pasageri este neglijabil, caci Romania este mult mai dezvoltata ca Germania => isi permite o fitza inutila.

Goldmund wrote:
(eu merg frecvent cu S-Bahn iar la Schwabstraße trenurile sunt aproape goale...., iar S2 si S3 merg inca cateva statii - pana la aeroport -  aproape goale...)

Pai vezi, tu mergi pe trenuri suburbane, nu pe metrou inspre suburbii, trebuie sa deosebesti clar S-bahnul de U-bahn.

Goldmund wrote:
Nu e vorba de incapatanarea cuiva, sau de subaprecierea cartierelor Rahova, Sebastian, sau Colentina/Voluntari, dar..
autostrada din Bucuresti  spre Ungaria(spre Vest) se va construi, indiferent daca traficul e mai mare prin alta parte sau nu! Oricum, de autostrazi avem nevoie ca de aer, ca si de magistrale metrou prin Bucuresti si IMREJURIMI(NEavand tehnologia pentru trenuri suburbane...si nici ISTORIA cailor ferate occidentale.

Comparam mere cu pere, daca este sa comparam autostrada spre Ungaria(adica spre UE) cu o linie din reteaua de metrou trebuie sa o compari cu M2 care se sufoca de pasageri, iar M6 ai putea sa o compari cu autostrada spre Alexandria  :lol:, sau si mai bine spre Strehaia :lol:.
Iar despre ideea ta ca Romania nu mai poate fara autostrazi, nu faci altceva decat sa repeti cliseul rostit de multi politicieni si jurnalisti mediocri, de fapt Romania are nevoie de o dezvoltare a infrastructurii echilibrata, adica avem nevoie de toate, inclusiv autostrazi, cai ferate modernizate (poate chiar in viitor HSR), canale navigabile (uitete Mediafax afirma ca finisarea canalului Bucuresti-Dunare ar costa 1,5 miliarde de euro, adica am putea sa facem M6 care ar transporta aer, sau acest canal care ar ieftini produsele in Bucuresti si producatorii ar putea exporta marfa mai ieftin).....
PS Ca daca facem cum spun unii voi primi o tara desfigurata (cum ar iesi un om care ar antrena doar o mana, iar restul corpului ar ramane rahitic).

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

shoppy wrote:
Ar putea sa genereze, ai zona Domeni, Averescu, Mihalache...apoi ar veni lume si in Parcul Herastrau / Muzeul Satului sau la arena nationala de rugbi. Ar fi buna si o statie la Casa Doina ca ar veni si jumatate din Banu Manta pe strada Barbu Stefanescu si apoi direct prin parc.

N-am citit eu bine ?
Zona Domeni, Averescu, Mihalache e conectata perfect la tramvai care e conectat la metrou in 2 intermodale, la Victoriei respectiv 1 Mai.
Pentru Muzeul Satului nu trebuie metrou, exista deja Mercedes care trece pe acolo, cati vizitatori are muzeul Satului sa-i trebuiasca metrou ?
Parcul Herastrau va fi (de)servit de 2 magistrale, si anume : M 2 si in viitor si M 6 la PPL.
Arena Nationala de Rugby ? Cate meciuri cu cati spectatori se disputa acolo ? Si oricum au tramvaiul modernizat 41.
Banu Manta e prins intre 2 tramvaie, vezi ca de metrou n-am spus nimic. Basarabul e mai aproape decat Casa Doina.

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand shoppy

Da, e clar ca nu sti situatia de pe Mihalache, tramvaiul vine rar si merge incet, nu il iei decat daca nu se vede 300 la orizont ca altfel mai repde ajungi cu 300(cand nu stau amandoua blocate in trafic). Apoi la Victoriei ai de mers cam mult de la tramvai pana la metrou in timp ce 300 are statie fix acolo, practic tramvaiul de pe Mihalache il folosesc doar pensionarii care se plimba la piata si toti ailalti se fac sardine in 300(sau astepti 15min dupa 282 la CdG ca sa te faci sardina in ala).
In momentul in care metroul ar aparea ca alternativa, toti care au nevoie de metrou s-ar reprofila direct pe metrou, nu ar mai cotiza si o calatorie la RATB pentru 2 statii ca sa ajunga la CdG sau la Victoriei, oricat de Mercedes ar fi ala care ii duce.

Piata imobiliara din Bucuresti se imparte in 2 categorii, cu acces la metrou sau fara acces la metrou, transportul de suprafata e asa, s-a prins toata lumea cum e cu el.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand 133 313

"Piata imobiliara din Bucuresti se imparte in 2 categorii, cu acces la metrou sau fara acces la metrou"
Sa-mi fie scuzat dar asta-i o maxima de "noaptea mintii".
Eu din noiembrie 2014 n-am avut curaj sa ma mai bazez pe metrorez ca mijloc de deplasare la munca. L-am utilizat exclusiv duminica.
Stand la Obor, pe peron, "ca sardina", defilandu-mi la 08:30 tren fara calatori de la Dristor spre Victoriei si urcandu-ma abia in al patrulea tren... Mi-a luat creierul foc. Si aia din Tineretului sunt ultracentrali si au metrou, in consecinta sunt "spuma imobiliara". De au ajuns sa rupa usile la trenuri de frustarea tepei pe care si-au luat-o.
E cam la nivel de "pretu' zonei". Ca e mansarda, ca e subsol... pretu' zonei!  :roll:

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

:!:
De ce nu iei un metrou "deandaretelea" pana la mine la Iancului ca sa "te lansezi" de aici spre Victoriei ( sau unde ai treaba ? )
Eu asa faceam in "era" Republica - Semanatoarea, in primele 2 - 3 luni cand erau trenuri numai din 2 vagoane, nu ma puteam urca la Dristor catre Grozavesti si ma duceam tocmai la Titan ca sa ma lansez spre Grozavesti. Oricum treaba a durat foarte putin, vreo 2 luni, dupa care au bagat trenuri cu 4 vagoane si s-a linistit fenomenul.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand 133 313

Carpeala. Solutia s-a materializat. Detaliile nu importa. Cert este ca nu-i metrorex.

 


Go to page:  1  ... 70 71 72 73 74 75 76  ... 171
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2312 forum members have written 423429 posts in 5274 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use