Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1397 posts, 338537 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
orex
Sper ca asta va aduce lamuriri controverselor iscate mai sus.
Chiar daca Km 0 este incepand de la Piata Sfantu Gheorghe pentru orice drum national, atunci cand ”sectoarele de drumuri naționale, incluzând și lucrările de artă, amenajările și accesoriile aferente, situate în intravilanul municipiilor sunt în administrarea consiliilor locale respective”, cel putin asa prevede art. 21 alin (2) din Legea nr 195/2015 privind aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 7/2010 pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor. Plictisitor dar cred ca edifica!
N-as fi vrut ca pe vreun segment de drum national din ”intravilanul” Bucurestiului sa vad ce poate face, direct, Ministerul Transportului sau prin intermediul actualului C.N.A.I.R. ca ne-am convins la nivel national cat de omnipotenti sunt!
PS
Reiterez, daca ai un eveniment rutier spre ex. in cart. Militari, pe Iuliu Maniu, in declaratia data la politie sau in constantul amiabil, consemnezi E81 km 9.5 sau Iuliu Maniu nr. 97? Raspuns...corect, Iuliu Maniu nr. 97! Restul e Can Can!
Sper ca asta va aduce lamuriri controverselor iscate mai sus.
Chiar daca Km 0 este incepand de la Piata Sfantu Gheorghe pentru orice drum national, atunci cand ”sectoarele de drumuri naționale, incluzând și lucrările de artă, amenajările și accesoriile aferente, situate în intravilanul municipiilor sunt în administrarea consiliilor locale respective”, cel putin asa prevede art. 21 alin (2) din Legea nr 195/2015 privind aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 7/2010 pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor. Plictisitor dar cred ca edifica!
N-as fi vrut ca pe vreun segment de drum national din ”intravilanul” Bucurestiului sa vad ce poate face, direct, Ministerul Transportului sau prin intermediul actualului C.N.A.I.R. ca ne-am convins la nivel national cat de omnipotenti sunt!
PS
Reiterez, daca ai un eveniment rutier spre ex. in cart. Militari, pe Iuliu Maniu, in declaratia data la politie sau in constantul amiabil, consemnezi E81 km 9.5 sau Iuliu Maniu nr. 97? Raspuns...corect, Iuliu Maniu nr. 97! Restul e Can Can!
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Cristi N
Exista un segment din intravilanul Bucurestiului unde administrator e CNAIR-ul si in cazul ala eu zic ca a dat cu plus la final. Este vorba de DN1 de la pasaj subteran Baneasa pana la DNCB. Toate pasajele de acolo sunt facute de CNAIR. Problema e ca PMB nu e deloc dornica sa le ia inapoi si asta se vede pe topicul de Iluminat public, cat de mult se chinuie Faraonul sa ii faca sa repare nenorocitul ala de iluminat.
Exista un segment din intravilanul Bucurestiului unde administrator e CNAIR-ul si in cazul ala eu zic ca a dat cu plus la final. Este vorba de DN1 de la pasaj subteran Baneasa pana la DNCB. Toate pasajele de acolo sunt facute de CNAIR. Problema e ca PMB nu e deloc dornica sa le ia inapoi si asta se vede pe topicul de Iluminat public, cat de mult se chinuie Faraonul sa ii faca sa repare nenorocitul ala de iluminat.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
aztec
Acolo a fost o pasa intre guvern-minister-primarie asupra proprietatii... si administrarii...o jonglerie legala...nu mai stiu daca si pasajul subteran de la Baneasa a trecut si el prin jongleria asta putea ..cred ca se gasesc informatii pe net daca se cauta.
E caz particular.
Acolo a fost o pasa intre guvern-minister-primarie asupra proprietatii... si administrarii...o jonglerie legala...nu mai stiu daca si pasajul subteran de la Baneasa a trecut si el prin jongleria asta putea ..cred ca se gasesc informatii pe net daca se cauta.
E caz particular.
- orex
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
orex
Perfecta dreptate AZTEC!
Era apanajul PMB constructia/edificarea pasajului Baneasa , inca din 2008! http://www.ziare.com/stiri/ancheta/pasa ... gal-387748.
Perfecta dreptate AZTEC!
Era apanajul PMB constructia/edificarea pasajului Baneasa , inca din 2008! http://www.ziare.com/stiri/ancheta/pasa ... gal-387748.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
aztec
Revin cu dovada....la discutia de pe paginile trecute.
Ce se vede in poza?
Cum sa interpretez?
Hint.
2 politisti calare, un local si o circulatie.. amandoi rutieristi..
2 taxiuri" pe verde"
1 ....ilegal cu totul.
Ce a urmat?
Revin cu ceva comentariu mai tarziu
Revin cu dovada....la discutia de pe paginile trecute.
Ce se vede in poza?
Cum sa interpretez?
Hint.
2 politisti calare, un local si o circulatie.. amandoi rutieristi..
2 taxiuri" pe verde"
1 ....ilegal cu totul.
Ce a urmat?
Revin cu ceva comentariu mai tarziu
PhotoPictureResizer_191011_170751686_crop_2513x1644.jpg (901.57 KB; downloaded 3440 times)
- misterr
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
misterr
Zeci de lucrări care încurcă traficul din Capitală sunt verificate de polițiști
Click pe imagine pentru video:
Zeci de lucrări care încurcă traficul din Capitală sunt verificate zilele acestea de polițiștii de la rutieră.
Acolo unde au găsit nereguli, au împărțit deja amenzi. Doar într-o singură zi, s-au dat sancțiuni de peste 20.000 de lei. Banii îi vor plăti diferite firme sau administratorii de drum care nu au semnalizat corespunzător gropile și șanțurile. Asemenea neglijente au provocat adesea accidente extrem de grave.
Atunci când se execută lucrări pe șoselele publice, fie că e vorba de modernizări sau de reparații în carosabil, constructorul și administratorul drumului trebuie să ceară un aviz și de la poliție.
De exemplu, înainte să sape o groapă în șosea, executantul trebuie să ducă poliției rutiere 10 documente din care să reiasă cât durează lucrarea, cum afectează circulația și, mai ales, cum va fi semnalizată zona de lucru.
„Ne aflăm pe bulevardul Alexandru Șerbănescu, la intersecție cu strada Avionului, unde polițiștii brigăzii rutiere au verificat o lucrare în partea carosabilă, am verificat semnalizarea și am constatat că executantul a omis să prelungească avizul, fapt pentru care va fi sancționat cu amendă între 21 și 100 de puncte”, a declarat Claudiu Costea, purtătorul de cuvânt al Brigăzii Rutiere București.
Pe strada Nicolae Caranfil găsim o altă lucrare care sugruma traficul pe o bandă. Cozile de mașini se întind până aproape de lacul Herăstrău.
Și în acest caz, polițiștii au amendat firma care a executat lucrarea, pentru că muncitorii nu au folosit indicatoare pentru presemnalizare, ci doar au încercuit groapa cu panouri.
O amendă de peste 4.000 de lei trebuie să plătească și o firma care înlocuia bordurile pe Splaiul Independenței fără semnalizare rutieră. Și această echipa de muncitori a greșit când a blocat strada cu o autoutilitară. În acest caz, șoferul a primit o amendă de 2.000 de lei pentru proastă semnalizare și pentru că a instalat macaraua fără avizul polițiștilor.
Felul în care ar trebui semnalizate lucrările este descris clar într-un ordin comun al Ministerului de Interne și cel al Transporturilor. Balizele și semnele de circulație ar trebuie să apară cu cel puțîn 105 metri înainte de groapă.
Și lucrările de investiții sunt verificate permanent de polițiștii rutieri, mai ales că acestea afectează în proporții mai mari traficul din București. Așa se întâmplă, de exemplu, la intersecția șoselei Petricani cu strada Fabrica de Glucoză. Polițiștii au dat aviz încă de anul trecut, iar lucrările de lărgire a străzii ar trebui să fie gata în august 2020.
De la începutul anului, polițiștii de la rutieră au dat amenzi de peste 200.000 de lei, iar controalele vor continua. Nici o abatere nu va fi tolerată, mai ales că în urmă cu cinci zile, doi șoferi au ajuns cu mașinile într-o groapă adâncă săpată de Radet în cartierul Drumul Taberei. Unul dintre bărbați a fost rănit și a ajuns la spital.
Zeci de lucrări care încurcă traficul din Capitală sunt verificate de polițiști
Click pe imagine pentru video:
Zeci de lucrări care încurcă traficul din Capitală sunt verificate zilele acestea de polițiștii de la rutieră.
Acolo unde au găsit nereguli, au împărțit deja amenzi. Doar într-o singură zi, s-au dat sancțiuni de peste 20.000 de lei. Banii îi vor plăti diferite firme sau administratorii de drum care nu au semnalizat corespunzător gropile și șanțurile. Asemenea neglijente au provocat adesea accidente extrem de grave.
Atunci când se execută lucrări pe șoselele publice, fie că e vorba de modernizări sau de reparații în carosabil, constructorul și administratorul drumului trebuie să ceară un aviz și de la poliție.
De exemplu, înainte să sape o groapă în șosea, executantul trebuie să ducă poliției rutiere 10 documente din care să reiasă cât durează lucrarea, cum afectează circulația și, mai ales, cum va fi semnalizată zona de lucru.
„Ne aflăm pe bulevardul Alexandru Șerbănescu, la intersecție cu strada Avionului, unde polițiștii brigăzii rutiere au verificat o lucrare în partea carosabilă, am verificat semnalizarea și am constatat că executantul a omis să prelungească avizul, fapt pentru care va fi sancționat cu amendă între 21 și 100 de puncte”, a declarat Claudiu Costea, purtătorul de cuvânt al Brigăzii Rutiere București.
Pe strada Nicolae Caranfil găsim o altă lucrare care sugruma traficul pe o bandă. Cozile de mașini se întind până aproape de lacul Herăstrău.
Și în acest caz, polițiștii au amendat firma care a executat lucrarea, pentru că muncitorii nu au folosit indicatoare pentru presemnalizare, ci doar au încercuit groapa cu panouri.
O amendă de peste 4.000 de lei trebuie să plătească și o firma care înlocuia bordurile pe Splaiul Independenței fără semnalizare rutieră. Și această echipa de muncitori a greșit când a blocat strada cu o autoutilitară. În acest caz, șoferul a primit o amendă de 2.000 de lei pentru proastă semnalizare și pentru că a instalat macaraua fără avizul polițiștilor.
Felul în care ar trebui semnalizate lucrările este descris clar într-un ordin comun al Ministerului de Interne și cel al Transporturilor. Balizele și semnele de circulație ar trebuie să apară cu cel puțîn 105 metri înainte de groapă.
Și lucrările de investiții sunt verificate permanent de polițiștii rutieri, mai ales că acestea afectează în proporții mai mari traficul din București. Așa se întâmplă, de exemplu, la intersecția șoselei Petricani cu strada Fabrica de Glucoză. Polițiștii au dat aviz încă de anul trecut, iar lucrările de lărgire a străzii ar trebui să fie gata în august 2020.
De la începutul anului, polițiștii de la rutieră au dat amenzi de peste 200.000 de lei, iar controalele vor continua. Nici o abatere nu va fi tolerată, mai ales că în urmă cu cinci zile, doi șoferi au ajuns cu mașinile într-o groapă adâncă săpată de Radet în cartierul Drumul Taberei. Unul dintre bărbați a fost rănit și a ajuns la spital.
- catalinp
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
catalinp
Am scris de 3 ori pana acum catre Politia Rutiera. Am vazut in unele zile ca dadeau amenzi, sau probabil dadeau amenzi, ca erau pe langa masinile parcate pe banda a3a ! Din pacate amenzi date azi la 2 soferi, peste 2 saptamani la alti 4 soferi nu este deloc eficient !
Florinds wrote:
De ieri se ridica gardurile de imprejmuire de pe DT. Noi locuri de parcare!
Am scris de 3 ori pana acum catre Politia Rutiera. Am vazut in unele zile ca dadeau amenzi, sau probabil dadeau amenzi, ca erau pe langa masinile parcate pe banda a3a ! Din pacate amenzi date azi la 2 soferi, peste 2 saptamani la alti 4 soferi nu este deloc eficient !
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
orex
Pana la urma e bine ca au inceput sa miste, ca, eu, vad pentru prima oara un astfel de demers (tot ce era parcat ieri pe banda a 3 a intre str. Pestera Scarisoara si str. Segarcea avea ”flyer” pe parbrizel). Deh, unii isi primesc cadourile inca de pe acum! Se va rezovla intr-un final, ca doar cei care-si pun autovehiculul acolo, in mod ostentativ, nu sunt toti in vizita prin cartier!
Pana la urma e bine ca au inceput sa miste, ca, eu, vad pentru prima oara un astfel de demers (tot ce era parcat ieri pe banda a 3 a intre str. Pestera Scarisoara si str. Segarcea avea ”flyer” pe parbrizel). Deh, unii isi primesc cadourile inca de pe acum! Se va rezovla intr-un final, ca doar cei care-si pun autovehiculul acolo, in mod ostentativ, nu sunt toti in vizita prin cartier!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
subway guru
De regula e mai intai unul mai <curajos> ca sa nu spun impertinent-sfidator dupa care vin rapid si ceilalti <bizoni> in turma ca oile...
Solutia eficienta de preventie e sa-l <articuleze> prompt pe primul...ca sa-i lecuiasca si pe ceilalti...sau si mai bine ca la ciori (pasaret nu altele) pui o sperietoare, parchezi in zona o masina de <hingheri> saltatori de masini parcate aiurea.
De regula e mai intai unul mai <curajos> ca sa nu spun impertinent-sfidator dupa care vin rapid si ceilalti <bizoni> in turma ca oile...
Solutia eficienta de preventie e sa-l <articuleze> prompt pe primul...ca sa-i lecuiasca si pe ceilalti...sau si mai bine ca la ciori (pasaret nu altele) pui o sperietoare, parchezi in zona o masina de <hingheri> saltatori de masini parcate aiurea.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
andrei11
Aici guru are dreptate. Dacă se saltă 3 - 4 mașini în fiecare noapte - nu mai multe - în tot Dr. Taberei într-o lună nu mai vezi mașină parcată pe banda 3...
Aici guru are dreptate. Dacă se saltă 3 - 4 mașini în fiecare noapte - nu mai multe - în tot Dr. Taberei într-o lună nu mai vezi mașină parcată pe banda 3...
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
Florinds
Ar trebui angajati politisti care sa dea numai amenzi toata ziua, si-ar scoate salariul inzecit, daca nu chiar insutit... Nu se poate sa ajungi pe un bulevard ca pe aleile rezidentiale, cu o singura banda reala.
Ar trebui angajati politisti care sa dea numai amenzi toata ziua, si-ar scoate salariul inzecit, daca nu chiar insutit... Nu se poate sa ajungi pe un bulevard ca pe aleile rezidentiale, cu o singura banda reala.
- catalinp
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
catalinp
Politia Locala la datorie ! Am vorbit cu un politist local care punea fluturase sub stergatoarele fiecarei masini de pe banda 3 (Valea Argesului-Valea Ialomitei ambele sensuri) ca zilnic face asta si chiar si colegii de noapte. Sunt facute filmari,poze si totul ajunge la Politia Rutiera. Pt mine e prima data cand vad fluturas la stergator, mai vazusem Politia Rutiera pe langa masini,dar nimic vizibil la geam
Politia Locala la datorie ! Am vorbit cu un politist local care punea fluturase sub stergatoarele fiecarei masini de pe banda 3 (Valea Argesului-Valea Ialomitei ambele sensuri) ca zilnic face asta si chiar si colegii de noapte. Sunt facute filmari,poze si totul ajunge la Politia Rutiera. Pt mine e prima data cand vad fluturas la stergator, mai vazusem Politia Rutiera pe langa masini,dar nimic vizibil la geam
IMG_20191204_123006.jpg (884.49 KB; downloaded 3251 times)
- Serba
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
Serba
Din pacate, este doar o comunicare (dupa cum ii zice si titlul), nicidecum o amenda. In cel mai fericit caz, proprietarii sunt instiintati ca trebuie sa se prezinte la sectie pentru a declara cine a fost la volan. Daca se prezinta la sectie, sunt amendati, daca nu, nu se intampla nimic...
Din pacate, este doar o comunicare (dupa cum ii zice si titlul), nicidecum o amenda. In cel mai fericit caz, proprietarii sunt instiintati ca trebuie sa se prezinte la sectie pentru a declara cine a fost la volan. Daca se prezinta la sectie, sunt amendati, daca nu, nu se intampla nimic...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei
andrei11
Dacă vor să dea amendă dau proprietarului din acte. Dacă a fost altcineva la volan să se judece proprietarul cu cel care a condus...
Dacă vor să dea amendă dau proprietarului din acte. Dacă a fost altcineva la volan să se judece proprietarul cu cel care a condus...
📖 Pagination options