Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1479 posts, 310830 views
 
Go to page:  1  ... 68 69 70 71 72 73 74  ... 106
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului laurashgeo

Se pare ca eu am avut dreptate! Am fost un discipol bun si am retinut corect informatiile de pe forum  :mrgreen: .
Abia astazi se asterne stratul de uzura pe pasaj!
pasaj.jpg (151.82 KB; downloaded 2304 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului bekxy

Ce e corect - e corect. Bravo!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Serban

In seara asta, 2 marlani (ca nu ii pot numi altfel), au dat balizele la o parte si s-au urcat pe pasaj. De fapt doar unul, pana s-a dumirit paznicul si s-a pus in fata celei de-a 2 a masini. Prima a trecut tot pasajul, a 2-a a facut cale intoarsa pentru ca paznicul a fost fff hotarat si nu s-a dat din fata masinii.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

Mi-as fi dorit sa fi fost undeva o groapa ... sa fi cazut ... sa-l fi cercetat ...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ionescu63

Deh, sangele apa nu se face...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului General_Katana

Serban wrote:
In seara asta, 2 marlani (ca nu ii pot numi altfel), au dat balizele la o parte si s-au urcat pe pasaj. De fapt doar unul, pana s-a dumirit paznicul si s-a pus in fata celei de-a 2 a masini. Prima a trecut tot pasajul, a 2-a a facut cale intoarsa pentru ca paznicul a fost fff hotarat si nu s-a dat din fata masinii.


Oricum, pasajul asta a fost facut pentru marlanii care stau prin vilele facute din banii lor "personali", din Pipera asa ca nu inteleg unde-i problema ?  :lol: Or fi vrut sa testeze calitatea asfaltului (...nu Tango :D)  de pe pod.
Acesti cretini nici nu trebuie bagati in seama pt ca singura solutie ar fi sa li se dea o mama de bataie plus o amenda pe 10 ani ca sa se-nvete minte, insa in RO pentru astia nu exista legi iar relatiile lor sunt mai mari decat daca noi am fi incercat sa sfidam paznicii, luand-o pe pod ...  ;)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului rvemis

General_Katana...ce sa zic...vorbesti ca sa n-adormi. Am auzit chiar ca nu o sa treaca pe pasaj decat smecherii cu vile. Daca n-ai vila nu treci. Cica si gropile din Pipera sunt tot pentru smecherii cu vile. Pe alea nu le vezi. Nici tu nici boul de Pandele. Tu nu vezi decat autostrazile suspendate construite special pentru smecherii cu vile. Sunt sigur ca tu ti-ai dori ca autostrada bucuresti ploiesti sa intre prin sudul Bucurestiului, doar ca sa nu fie construtia in nord pentru smecherii din Pipera. Expropierile din Pipera ptr autostrada au fost f ieftine si sunt cele mai mari sanse ca o autostrada in Romania sa ajunga cat mai in inima bucurestiului fara sa fie nevoie sa darami la greu. Pasajul din pipera corelat cu un pasahj subteran la ambasada chinei si un pasaj suprateran la rondul din pipera poate aduce traficul de pe Bucuresti Poiesti pana in piata Victoriei avand in vedere ca nu sunt investitii extrem de mari(Vezi Ciurel unde e nevoie de expropieri masive ca sa aduca traficul de pe A1 cat mai aproape de centrul capitalei). Inainte de ati cumpara apartament in Rahova trebuia sa te fi gandit ca oriunde...da oriunde in lume infrastructura se dezvolta in apropierea unui aeroport.Aeroportul e legatura cu lumea...de aia s-au facut zeci de cladiri de birouri in Nord...de aia se dezvolta oarecum mai mult infrastructura in nord. Nu ptr smecherii cu vile.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mihai_atanasiu

nu as fi asa invidios pe aia care locuiesc in pipera; in plus pasajul e folositor pt toti care au treaba in zona; sa nu uitam ca foarte multe firme s-au mutat in zona calamitata numita pipera;
asa putem spune si despre cele 4 pasaje de pe DN1 incepind de la podul Baneasa si pina la aeroportul HC; tot pt "smecherii" care locuiesc pe traseu.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mihai_tomaro

rvemis wrote:
General_Katana...ce sa zic...vorbesti ca sa n-adormi. Am auzit chiar ca nu o sa treaca pe pasaj decat smecherii cu vile. Daca n-ai vila nu treci. Cica si gropile din Pipera sunt tot pentru smecherii cu vile. Pe alea nu le vezi. Nici tu nici boul de Pandele. Tu nu vezi decat autostrazile suspendate construite special pentru smecherii cu vile. Sunt sigur ca tu ti-ai dori ca autostrada bucuresti ploiesti sa intre prin sudul Bucurestiului, doar ca sa nu fie construtia in nord pentru smecherii din Pipera. Expropierile din Pipera ptr autostrada au fost f ieftine si sunt cele mai mari sanse ca o autostrada in Romania sa ajunga cat mai in inima bucurestiului fara sa fie nevoie sa darami la greu. Pasajul din pipera corelat cu un pasahj subteran la ambasada chinei si un pasaj suprateran la rondul din pipera poate aduce traficul de pe Bucuresti Poiesti pana in piata Victoriei avand in vedere ca nu sunt investitii extrem de mari(Vezi Ciurel unde e nevoie de expropieri masive ca sa aduca traficul de pe A1 cat mai aproape de centrul capitalei). Inainte de ati cumpara apartament in Rahova trebuia sa te fi gandit ca oriunde...da oriunde in lume infrastructura se dezvolta in apropierea unui aeroport.Aeroportul e legatura cu lumea...de aia s-au facut zeci de cladiri de birouri in Nord...de aia se dezvolta oarecum mai mult infrastructura in nord. Nu ptr smecherii cu vile.



Eu prefer Rahova decat sa-mi treaca autostrada pe la mai putin de 500m de curte :) Deh, gusturi si gusturi.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului rvemis

Ce-i drept Pipera e plina de autostrazi :)))

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului General_Katana

rvemis wrote:
General_Katana...ce sa zic...vorbesti ca sa n-adormi. Am auzit chiar ca nu o sa treaca pe pasaj decat smecherii cu vile. Daca n-ai vila nu treci. Cica si gropile din Pipera sunt tot pentru smecherii cu vile. Pe alea nu le vezi. Nici tu nici boul de Pandele. Tu nu vezi decat autostrazile suspendate construite special pentru smecherii cu vile. Sunt sigur ca tu ti-ai dori ca autostrada bucuresti ploiesti sa intre prin sudul Bucurestiului, doar ca sa nu fie construtia in nord pentru smecherii din Pipera. Expropierile din Pipera ptr autostrada au fost f ieftine si sunt cele mai mari sanse ca o autostrada in Romania sa ajunga cat mai in inima bucurestiului fara sa fie nevoie sa darami la greu. Pasajul din pipera corelat cu un pasahj subteran la ambasada chinei si un pasaj suprateran la rondul din pipera poate aduce traficul de pe Bucuresti Poiesti pana in piata Victoriei avand in vedere ca nu sunt investitii extrem de mari(Vezi Ciurel unde e nevoie de expropieri masive ca sa aduca traficul de pe A1 cat mai aproape de centrul capitalei). Inainte de ati cumpara apartament in Rahova trebuia sa te fi gandit ca oriunde...da oriunde in lume infrastructura se dezvolta in apropierea unui aeroport.Aeroportul e legatura cu lumea...de aia s-au facut zeci de cladiri de birouri in Nord...de aia se dezvolta oarecum mai mult infrastructura in nord. Nu ptr smecherii cu vile.


Cateva lucruri am sa-ti spun :
1) Eu nu vorbesc ca sa n-adorm cum fac unii de pe acest forum de fac frectie la piciorul de lemn pe teme paralele de subiect sau fara fond ;)
2) Cand am facut referire la "smecherii din Pipera" stiu la ce m-am referit si cred ca si tu dar poate locuiesti pe acolo si atunci te inteleg.
3) Drumurile si multe alte lucruri care ar fi trebuit sa se faca in RO, nu se fac pt populatie ci pentru cei vizati din alte considerente ;)
4) Faptul ca vorbesc la modul general sau mai putin academic - tehnic dar vizand anumite puncte sensibile ma absolva de anumite "acuzatii" tipice trolilor de pe internet sau altor caractere ce urmaresc forumurile cu atentie; aici nu ma refer la admini sau la cei gen Dominatrix a caror explicatii sunt strict pe subiect, tehnice si pe care le respect.
5) Legat de "... infrastructura se dezvolta in apropierea unui aeroport" Da, ai dreptate, in orice lume normala (Ex: Germania) multe lucruri sunt frumoase si facute logic insa noi nu ne incadram in acea categorie ;) Never ever in conditiile actuale.
6) Nu trebuie sa stai la marginea orasului sau in centru sau sa fii Einstein ca sa-ti dai seama ca multe nu se fac cu cap/ logic/ dupa necesitatile tuturor cetatenilor ci dupa alte considerente urbanistice sau alte zone de interes in Romania.  
7) Gropile alea sunt facute tot pt "piperisti" ca tine pt utilitati si altele; oricum, sunt jeep-uri destule prin Pipera pt a le incaleca deci  :lol:


Este adevarat ca se vor folosi si cei care nu-s din zona Pipera si ocolesc, poate, zona A1 cand ies de la Ikea sau zona comerciala sau altii, insa intr-o mica masura si plus de asta, pasajul se termina fix in Petrom :)) ; daca Pasajul peste Barbu Vacarescu se termina mai pe la Charlie cel Gol (Charles de Gaulle) mai intelegeam dar poate terminandu-se fix in poarta Petrom-ului ...aici e cu conotatii. :))
Revin, pasajul va deservi strict firmelor straine dezvoltate in zona in cauza si celor care si-au construit vile din bani cinstiti si cu legaturi prin partide sau cu stele pe umar ;) Nu comentez mai mult pt ca deja am deviat de la subiectul cu pasajul iar aici nu e forum de gargara. Punct.
Eu mi-am exprimat parerea personala (nu din burta scoasa sau din asa zisa invidie ce se vehiculeaza in general cand spui lucruri adevarate ce supara) despre acest pasaj si cu asta basta. Iti convine bine, nu, e problema ta.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului General_Katana

mihai_atanasiu wrote:
nu as fi asa invidios pe aia care locuiesc in pipera; in plus pasajul e folositor pt toti care au treaba in zona; sa nu uitam ca foarte multe firme s-au mutat in zona calamitata numita pipera;
asa putem spune si despre cele 4 pasaje de pe DN1 incepind de la podul Baneasa si pina la aeroportul HC; tot pt "smecherii" care locuiesc pe traseu.


Scopul pe DN1 a fost de fluidizare a traficului, care pe portiunea aceea este destul de importanta din mai multe aspecte plus eficientizarea/dezvoltarea aprovizionarii complexului comercial care deserveste mai mult zona dezvoltata din acel nou "sector" din Bucuresti.(=avantaje impartite). Daca n-ar fi fost vb de traseul Aero Otopeni - Baneasa - Centru (+Pasajul Baneasa) sau de complexul atasat la Dn1 (Ikea,Carefura,etc), crezi ca s-ar mai fi investit in poduri ? .. asta vis-a-vis de faza ca se construiesc poduri pt a deservi comunitatea bucuresteana. ;) Sunt atatea zone prin Bucuresti care dupa parerea mea trebuiau "curatate" demult de maghernite pt a fluidiza traficul (ex: Calea Calarasilor portiunea Traian - Sf Vineri) sau zone in care se puteau construi atatea (mare "groapa" vis-a-vis de actuala biblioteca de la Unirii) dar daca nu exista investitii de alta natura n-or sa usureze viata cetatenilor, oricat ar sta ei bara la bara si s-ar injura in trafic sau si-ar dori o viata mai linistita. ;) Exemplele pot continua ...
Ca o mica paranteza > Cred ca stim cu totii pe ce criterii se fac "investitiile" urbanistice in Bucuresti si ce bani frumosi se scot din asta, cu toate taraganarile lor contractuale nejustificabile ;) La noi inca nu exista sistemul penalizarilor sau bonificatilor (in cazul in care lucrarea se poate termina mai devreme ...la noi nu e cazul :)) ).
Eu as pune altfel problema referitor la cazul nostru Pasajul Pipera:
1)  Cu ce ma avantajeaza pe mine, cetatean din Buc, aceasta investitie, avand in vedere ca n-am drumuri pe acolo si/sau nu lucrez la nici o firma din zona aceea ? ...ca totusi banii aceia sunt tot de la Buget. (...daca se spune ca ii va favoriza pe bucuresteni)
2) Daca banii investiti in acest pod sunt de la firmele ce necesita o infrastructura adecvata zonei in plina dezoltare atunci cititi intrebarea de la pctul 1) iar raspunsul este : Podul in cauza nu deserveste cetatenii ci numai firmele/companiile de acolo care au facut cerere ;)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ionescu63

Si o poza de azi pentru recapitularea situatiei.
untitled.jpg (112.37 KB; downloaded 1513 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

Tinand cont de prognoza meteo si de faptul ca SE PARE ca nu o sa avem zapada in Bucuresti... pana pe 23 ar trebui sa traga tare ... sa vedem ce iese ... oricum ma asteptam sa termine zona de sol pana pe 15 decembrie ... se pare ca nu ...

 


Go to page:  1  ... 68 69 70 71 72 73 74  ... 106
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)  • 
Choose destination

Since our 2455 forum members have written 436866 posts in 5455 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use