MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3196 posts, 876071 views
 
Go to page:  1  ... 68 69 70 71 72 73 74  ... 229
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF misterr

Și atunci de ce n-au camere video în interior, ca vehiculele RATB?
A, scuze, mai trebuiau 100 milioane de euro, am uitat.

 


Re: Trenurile CAF Cristy

Ce camere de supraveghere, ai uitat ca in metrou filmatul e interzis ?  :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Trenurile CAF subway guru

La Sigapur, i-ar fi ars cate o amenda 'standard' de $100 pentru fiecare magarie in parte...si sa vezi ce liniste, ordine si curatenie 'pe deplin consimtita' s-ar fi instaurat!
:mrgreen:

 


Re: Trenurile CAF Goldmund

Sper din tot sufletul ca aceste trenuri CAF sa fie cel putin  la fel de bune precum Bm2/BM21-urile, insa daca specialistii se iau dupa singurul criteriu "pretul cel mai mic", atunci autobuzele din Bucuresti puteau fi  niste rable din Turcia sau RPChina, dupa vreun patent mai vechi si nu autobuzele moderne de azi(consum, motor, mediu, rampa pentru hanticapati si carucioare de copii, inclinatia hidraulica, etc.) Pretul cel mai coborat nu poate fi un criteriu.

Cel putin din acest punct de vedere exista o siguranta:
firma CAF e cunoscuta pe plan UE pentru constructia de material feroviar.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF Utilizator anonim 2

Ieri am mers si eu prima data cu unul din aceste noi trenuri: Prut. Ceea ce am observat imediat - fara sa incerc a cauta nod in papura - e ca tabla usilor are suprafata neregulata. Fiecare usa e "unicat", parca e facuta la cooperativa sau la tiganii caldarari. Urcind in el, m-am asezat pe scaun si am constatat ca scirtiie la imbinare: alta bila neagra pentru constructori, la Bombardier nu am patit asa; ele par mai bine inchegate, chiar si dupa atitia ani de serviciu.
Lumina din interior e chioara si da senzatia de mizerie. Mai e si o banda dubioasa de plastic negru/galben in dreptul usii. Nu cred sa reziste nejupuita multa vreme. Bara inflorita, cum era de asteptat, a atras suficienti gorobeti ca sa faca coborirea greoaie.

A propos de bara aceea. Nu am urmarit discutiile de pe acest subiect, asa ca nu pot fi acuzat ca am fost influentat de altii dar, ca multa lume, ma declaram nemultumit de lipsa barelor din Bombardier, fiind pus de multe ori in situatia de a-mi cauta sprijin in tavan. Vazind in ziar o poza cu interiorul acestor CAF-uri am avut un moment de "iluminare" si am inteles ca cei de la Bombardier nu de prosti nu au pus-o acolo ci pentru a obliga calatorii sa nu stea in dreptul usilor. Mai ales ca, spunea IK4, la noi trenurile de metrou sint in mod frecvent folosite la incarcare peste limita normala. Deci, zic eu, Bombardier a proiectat acele trenuri pentru standarde mai inalte. Iar acum, CAF pune - la cererea dragutilor de la Metrorex, o bara pentru si mai multe miini. Progres...

 


Re: Trenurile CAF nou_pe_aici

Am mers si eu cu Dunarea astazi 3 statii si in ciuda tuturor celor spune aici, ma declar multumit.
Tot ce nu mi-a placut a fost banda galbena de la usa, dar parca am vazut si prin alte tari asa ceva, deci o trece ca standard de siguranta.
Era destul de cald dar nici in Bombardierul cu care am mers cu cateva zile inainte nu am simtit mai racoare.

Mi-a placut afisajul din interior, cumva incorporat in plastic. Franatul in statie se facea cam brusc, probabil tot de la lipsa sistemului ATO activat.
Sonorizarea parea foarte buna, poate de Craciun ne pun colinde pe ea :).
Mesajul repetat cu la intrarea in statie poate era bine sa fie "ati ajuns in statia..." in loc de "urmeaza statia....". Probabil aici vorbim de costuri cu noi inregistrari, stiu ca si cu acestea au fost ceva procese in trecut, poate mergea macar sa se taie numele statiei iar la deschiderea usilor sa spuna doar numele ei.

Este clar ca aceste trenuri au fost comandate sa arate cat de mult se poate cu bombardierele si cred ca este un lucru bun pentru uniformitate, insa tot mi-au lasat un sentiment ca sunt in Barcelona sau in Madrid.
Daca imi amintesc corect (in special dupa bara din mijloc discutata), tot CAF-uri erau dar cred ca cele de la noi sunt mai reusite.
Nu vreau sa ofensez pe nimeni, dar daca in Spania aceste trenuri sunt bune, cred ca le putem trece si noi cu vederea.

 


Re: Trenurile CAF Costin

De acum incolo va rog sa postati impresiile sub forma unei liste de plusuri si minusuri, ca sa fie toata lumea impacata...

 


Re: Trenurile CAF survola

Trenul #6 in probe la Piaţa Victoriei, astăzi, pe la orele 14.30
14496819198_ef034329ea_b.jpg (334.21 KB; downloaded 1771 times)

 


Re: Trenurile CAF Rathgeber2523



 


Re: Trenurile CAF Mircea Hirjau

Acceleratia si franarea sunt foarte bune, designul exterior este modern, finisajele interioare sunt facute cu materiale ieftine.

 


Re: Trenurile CAF cobradinberceni

Ieri am avut ghinionul sa prind CAF si la dus si la intors de la munca. De ce ghinion? Pentru ca dimineata (in jur de 8:30) a stat cate 2-3 minute in plus in statie incercand sa inchida usile. Devenise enervanta vocea din difuzoare "atentie se inchid usile", care se repeta la intervale foarte scurte de timp. Seara s-a repetat "schema" asta doar la 2 statii.
Alte minusuri: aglomeratia de langa barele din dreptul usilor, ventilatia insuficienta.

 


Re: Trenurile CAF andrei11

Avea probleme de inchidere a usilor ( defectiune ) sau era inghesuiala  :?:  Ca nu se intelege.
Referitor la bare absolut toti de aici v-ati ( ne-am ) plâns ca la BM - uri sunt insuficiente bare ( respectiv cele din mijloc ), acum va plangeti ca sunt ( prea multe ). Cine sa va mai  inteleaga ?

 


Bare si AC Hawkuletz

Din ce mi-a povestit si mie un coleg pasnic, neforumist, care vine la serviciu cu ele (eu nu am cum, ca nu-i metrou Dr. Taberei-Militari):
Este foarte multumit de barele cu pricina! Nu pentru ca ar tine mortis sa stea langa usi, dar la orele de varf intervalul dintre scaune este oricum plin, deci sunt cazuri cand nu poti trece mai departe. In afara de asta a fost multumit de CAF-uri, singura problema ca sunt scaunele mai mici, dar cum oricum nu prea prinde loc pe ele... nu il intereseaza asa tare. Din punctul lui de vedere nu sunt deosebiri semnificative intre CAF si BM. Cand i-am spus de problemele discutate pe aici cu colturile si cu ventilatia a zis ca nu a observat asa ceva si ca oricum pentru el metroul este doar un mijloc de transport, nu mai mult. Suspectez ca majoritatea calatorilor au aceleasi prioritati.

Apropos de aerul conditionat
Impresia mea ca public calator (ocazional), precum si din ce am observat in jur, inclusiv in discutii cu colegul cu pricina, este ca pentru oamenii obisnuiti cel mai important factor (de departe) este intervalul de succedare si implicit aglomeratia din tren. Totodata asta ar rezolva si problema AC-ului. Cu alte cuvinte, in loc de AC mai bine ar fi sa avem mai multe trenuri in circulatie.
Si ca sa nu ne mai plangem ca uite ce conditii de capitala europeana avem:
http://www.standard.co.uk/news/london/l...16893.html
Anul trecut, "la ei" temperaturile au atins 34 de grade in tren, e drept ca la ora de varf.

 


Re: Trenurile CAF Slasher1985

^^ Exact cum va spuneam si eu mai devreme. Toate carcotelile de migala daruite pe aici nu valoreaza nimic pentru calatorul de rand.

 


Go to page:  1  ... 68 69 70 71 72 73 74  ... 229
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2385 forum members have written 430484 posts in 5346 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use