Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)

2316 posts, 790955 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 67 68 69 70 71 72 73  ... 166
 
 

📖 Pagination options
Re: Mentenanţa autobuzelor Victor92

Sunt 5 ture in R476.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor dany

Buna afirmatia cu doua masini pentru fiecare linie regionala, noi vrem sa fim tara europeana cu transport integrat dar ne sunt suficiente 2 autobuze pe fiecare linie regionala :). In alte tari civilizate liniile de transport urban sunt prelungite catre periferie pentru a putea avea o extindere de retea iar noi ne dam coate ca au bagat 30 si ceva de linii regionale si se ***** la o licitatie (care o sa iasa tot cum vor privatii ca de asa e “normal”) de atribuire a inca 20 de linii si introducerea cu STB a liniilor regionale ramase. Chiar daca nu bagau regionalele din punctul meu de vedere trebuiau pastrate toate autobuzele existente minim 2 ani de acum inainte asta daca nu vrem sa ajungem in situatia tramvaielor, cu surplusul faceau alte linii urbane sau suplimentau liniile existente.
P.S: Ce parere aveti de un 103 prelungit prin A2 pana la Cernica? Sau de un 246 dus prin Catelu pana la Glina cu 6 masini in loc de 5? Eu cam asa cred ca ar trebui lucrurile sa stea si anune acolo unde infrastructura permite sa prelungim toate liniile. Un 243 dus pana la Islaz cu 6-7 masini in loc de 5? Un 104bBis dus pana in Banesti? Un 102 Bis dus pana in Pantelimon? Si exemplele pot continua...

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Nenea_titi

În UE sunt linii ce au și un autobuz pe linie la 1 oră. În stație se precizează intervalul de succedare. Însă se respectă.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Andrei98

Pai sunt intervale de o ora acolo unde nu este nevoie de mai mult. Dar nu poți sa vi sa zici ca o linie care acum are interval de 20 minute și 5 ture poate face fata cu 2 mașini la o ora intervalul...

 


Re: Mentenanţa autobuzelor dany

Ai perfecta dreptate, insa cei din UE nu sunt lejeri ca si noi Romanii, noi suntem nascuti crescuti in turisme, daca am putea am merge cu masina si la paine, acolo nu sunt utilizate atatea turisme ca la noi (folosesc alternative scutere, biciclete si transport in comun).

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Nenea_titi

Parțial greșit. Acolo pe navetă se folosește mai mult trenul. Nu prea se folosește autobuzul, decât rar.

Apropo de mentenanța autobuzelor : stau și mă gândesc la cum erau DAF când au venit prima dată, apoi De Simon. Erau navete spatiale față de Dac și Ikarus, erau niște chestii pe care noi nici nu le visam. La fel și IK415. Dar au ajuns în 10 ani, din cauza mentenanței, sub orice critică. Bine, De Simon avea destule carențe și a fost și lipsa de piese datorită falimentului Rocar. Din păcate se repetă și la Citaro, și nu cred că Otokar vor fi ocolite. Apropo, se zicea de MAZ că sunt proaste si vai de ele... Am fost până la Pitești... Sincer nu mi-a venit să cred... În ce stare impecabilă sunt...și la Constanța sunt vai de ele. Și au aceeași vârstă. Și totuși 16 ani le-au biciuit. Doar 107 ce văd că se țin foarte bine. Dar și omul sfințește... Mijloacele de transport în comun. Se pare că totuși la români, mentenanța la orice e văzută ca un ghimpe. Mulți își iau mașină... Dar merg cu consumabilele originale... Vorba vine... De aceea să iei sh din România e periculos. Și dacă să zicem că Citaro ar fi scoase vreodată la vânzare... Cine le ia? Că ce trece prin mâna ITB/STB/RATB, (și nu numai, Brașov, Constanța sau Galați, ca exemplu) are ca viață după uz... REMAT.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Beaver_27

Victor92 wrote:
Sunt 5 ture in R476.

Am zis în turul 2 sunt 4 dimineața sunt 5.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor hADRIAN

Beaver_27 wrote:
Victor92 wrote:
Sunt 5 ture in R476.

Am zis în turul 2 sunt 4 dimineața sunt 5.


Nu prea are logica cum te exprimi... Poate vrei sa spui la schimbul 2 sunt 4 ture si la schimbul 1 sunt 5 ture  ;)

 


Re: Discuții despre traseele regionale ale STB (R 4XX - Ilfo Beaver_27

Da scuze, am încurcat cuvântul.

 


Re: Știri despre transportul regional (spre și dinspre Ilfov Beaver_27

Mă gândeam că sunt comune destul de locuite la cam ~15km de București (Care sunt în Giurgiu/Dâmbovița sau chiar Călărași) care ar putea să aibă o linie de autobuz, și chiar aș vrea să vorbesc cu un primar de comună din Dâmbovița dar mai întâi aș vrea să aflu care este demersul de a face cu contract cu STB pentru o linie regionale dacă știe cineva.

 


Re: Știri despre transportul regional (spre și dinspre Ilfov Costin

Daca nu e membru ADTPBI atunci nici o sansa.

 


Re: Știri despre transportul regional (spre și dinspre Ilfov Beaver_27

Și cum poate să devină membru?

 


Re: Știri despre transportul regional (spre și dinspre Ilfov PTMZ

Nu poate, pentru că asociația răspunde doar de județul Ilfov. S-ar putea încheia un acord eventual cu ADTPBI, să bage autobuze până acolo, dar în rest posibilitățile sunt nule. Cel puțin, așa văd eu lucrurile.

 


Re: Știri despre transportul regional (spre și dinspre Ilfov Daniel2000

Nu se introduce STB in Tunari care e lipit de Bucuresti si se introduce afara Ilfovului? :) Nicio sansa.

 


Go to page:  1  ... 67 68 69 70 71 72 73  ... 166
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2310 forum members have written 423589 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use