Topic: Achiziții de autobuze Euro 6 în perioada 2017-2020
1272 posts, 331482 views
📖 Pagination options
- CA 205
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
CA 205
Albert, ție iti convine ceva? Stii cat de usor se gaseste nod in papura? Tocmai ce ai demonstrat.
Vopseua de pe panterele roz era zgariata, iar colturile erau toate lovite pentru ca erau alte vremuri si nu aveam niciun habar in a intretine un vehicul. Mie chiar imi place culoarea aleasa pentru ca este o pata de culoare in traficul bucurestean.
Acel spatiu, pe care tu l-ai numit tarc este binevenit si foarte util pentru persoanele cu dizabilitati! Tie ti-ar placea sa fii in scaun cu rotile si sa nu ai unde sa stai in autobuz? Nu prea cred!
Barele sunt din inox (asa cum toate capitalele europene au) pentru ca si daca ar fi fost vopsite in camp electrostatic s-ar fi luat vopseaua si s-ar murdari repede. Vad ca problema ta cu display-urile a fost lamurita de catre colegul nostru si vad ca te-ai linistit.
Dar problema este ca mesajul tau este un atac grav asupradrepturilor persoanelor cu dizabilitati!
Albert, ție iti convine ceva? Stii cat de usor se gaseste nod in papura? Tocmai ce ai demonstrat.
Vopseua de pe panterele roz era zgariata, iar colturile erau toate lovite pentru ca erau alte vremuri si nu aveam niciun habar in a intretine un vehicul. Mie chiar imi place culoarea aleasa pentru ca este o pata de culoare in traficul bucurestean.
Acel spatiu, pe care tu l-ai numit tarc este binevenit si foarte util pentru persoanele cu dizabilitati! Tie ti-ar placea sa fii in scaun cu rotile si sa nu ai unde sa stai in autobuz? Nu prea cred!
Barele sunt din inox (asa cum toate capitalele europene au) pentru ca si daca ar fi fost vopsite in camp electrostatic s-ar fi luat vopseaua si s-ar murdari repede. Vad ca problema ta cu display-urile a fost lamurita de catre colegul nostru si vad ca te-ai linistit.
Dar problema este ca mesajul tau este un atac grav asupradrepturilor persoanelor cu dizabilitati!
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
punmeister
Corect. Schema de vopsire a VGF (Frankfurt) este tot turcoaz si n-am vazut ca vopseaua de pe vehiculele lor sa se faca varza.
Asa este, barele de inox de pe ramele Bombardier din prima serie (BM2) s-au mentinut foarte bine si au 15-16 ani de exploatare. Cat despre LCD-uri, indiferent cine ar fi livrat autobuzele la Bucuresti, Thoreb trebuia sa furnizeze LCD-urile, GPS-ul, camerele video si SNC-ul, plus softurile aferente.
CA205 wrote:
Vopseua de pe panterele roz era zgariata, iar colturile erau toate lovite pentru ca erau alte vremuri si nu aveam niciun habar in a intretine un vehicul. Mie chiar imi place culoarea aleasa pentru ca este o pata de culoare in traficul bucurestean.
Corect. Schema de vopsire a VGF (Frankfurt) este tot turcoaz si n-am vazut ca vopseaua de pe vehiculele lor sa se faca varza.
CA205 wrote:
Barele sunt din inox (asa cum toate capitalele europene au) pentru ca si daca ar fi fost vopsite in camp electrostatic s-ar fi luat vopseaua si s-ar murdari repede. Vad ca problema ta cu display-urile a fost lamurita de catre colegul nostru si vad ca te-ai linistit.
Asa este, barele de inox de pe ramele Bombardier din prima serie (BM2) s-au mentinut foarte bine si au 15-16 ani de exploatare. Cat despre LCD-uri, indiferent cine ar fi livrat autobuzele la Bucuresti, Thoreb trebuia sa furnizeze LCD-urile, GPS-ul, camerele video si SNC-ul, plus softurile aferente.
- ByOnu
-
Posted:
-
- ikarus13
-
Posted:
-
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Albert
Intenția mea nu a fost sa fac un mesaj in care sa atac persoanele cu dizabilități,chiar nu stiu de ce as face asa ceva...Dar totuși,nu înțeleg de ce acel spatiu trebuie sa fie îngrădit,nu putea fi ca la Citaro?Pt ca in 90% din timp autobuzul va circula fara persoane cu dizabilități,chiar e posibil ca acel procent sa se apropie mai mult de 100%...Cât despre schema de culori,as prefera ceva mai putin țipător,dar in același timp colorat si care sa ne reprezinte.O sa atașez o poza cu un autobuz STIB/MIVB ca sa va faceți o idee.
Intenția mea nu a fost sa fac un mesaj in care sa atac persoanele cu dizabilități,chiar nu stiu de ce as face asa ceva...Dar totuși,nu înțeleg de ce acel spatiu trebuie sa fie îngrădit,nu putea fi ca la Citaro?Pt ca in 90% din timp autobuzul va circula fara persoane cu dizabilități,chiar e posibil ca acel procent sa se apropie mai mult de 100%...Cât despre schema de culori,as prefera ceva mai putin țipător,dar in același timp colorat si care sa ne reprezinte.O sa atașez o poza cu un autobuz STIB/MIVB ca sa va faceți o idee.
1CFF3B5F-90F3-47A6-941C-F4574EEA439B.jpeg (1.82 MB; downloaded 2548 times)
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
anndrei
Normal ca arata mult mai bine! Nu are proiectoare de ceata
Normal ca arata mult mai bine! Nu are proiectoare de ceata
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
andrei11
CA 205, habar n-am dacă ai prins limbajul de lemn alSocialismului Multilateral Dezvoltat dar e clar că ești un produs al Capitalismului Mondial, în multe privințe de un formalism feroce, folosind idei și practici care ar face invidios limbajul de lemn socialist.
Uite care e treaba, persoanele cu dizabilități evident că trebuie ajutate ( să știi că erau ajutate și în socialismul mult hulit ) dar acel spațiu - când nu e folosit de cei cu cărucioare - trebuie lăsat liber ca să fie folosit de ceilalți cetățeni.
Am văzut extrem de puține cărucioare în mijloacele de transport în comun ! ( în 30 de ani de Capitalism cred că am văzut vreo 5 - 6 )
Îți dau nenumărate exemple de rampe făcute la mișto care nu pot fi folosite nici de oamenii săsnătoși, darmite să te sui pe ele cu un cărucior cu rotile !
CA 205, habar n-am dacă ai prins limbajul de lemn alSocialismului Multilateral Dezvoltat dar e clar că ești un produs al Capitalismului Mondial, în multe privințe de un formalism feroce, folosind idei și practici care ar face invidios limbajul de lemn socialist.
Uite care e treaba, persoanele cu dizabilități evident că trebuie ajutate ( să știi că erau ajutate și în socialismul mult hulit ) dar acel spațiu - când nu e folosit de cei cu cărucioare - trebuie lăsat liber ca să fie folosit de ceilalți cetățeni.
Am văzut extrem de puține cărucioare în mijloacele de transport în comun ! ( în 30 de ani de Capitalism cred că am văzut vreo 5 - 6 )
Îți dau nenumărate exemple de rampe făcute la mișto care nu pot fi folosite nici de oamenii săsnătoși, darmite să te sui pe ele cu un cărucior cu rotile !
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Albert
Colegul andrei11 a înțeles exact ce voiam sa zic.De cand sunt Citaro la RATB,eu nu am văzut niciodata persoane cu dizabilități in autobuz.Si nu circul odata pe luna,chiar merg in fiecare zi cu autobuzul...
Colegul andrei11 a înțeles exact ce voiam sa zic.De cand sunt Citaro la RATB,eu nu am văzut niciodata persoane cu dizabilități in autobuz.Si nu circul odata pe luna,chiar merg in fiecare zi cu autobuzul...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
WT_fan06
Mai bine ar fi fost dacă montau şi scaune pliabile în acel spațiu, în rest acea bară despre care vorbiți mi se pare foarte bună şi sporeşte siguranța atât persoanelor cu dizabilități, cât şi a cărucioarelor cu copii, în cazul unei frâne puternice. Uitați că există şi acelea...
Mai bine ar fi fost dacă montau şi scaune pliabile în acel spațiu, în rest acea bară despre care vorbiți mi se pare foarte bună şi sporeşte siguranța atât persoanelor cu dizabilități, cât şi a cărucioarelor cu copii, în cazul unei frâne puternice. Uitați că există şi acelea...
- Costin
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Costin
V-ati gandit ca poate exista un motiv pentru care nu vedeti persoane cu dizabilitati pe strada? Orasul in sine e foarte neprietenos cu ele, nu mai zic de mentalitatea romaneasca conform careia tot ce e "neconform" trebuie ascuns. Stiu un cuplu care au un asemenea copil si nu il scot din casa ca le e rusine... in principal si de aici vine inaccesibilitatea orasului, ca nimeni nu se gandeste si la ele. Mergeti prin vest si vedeti cate sunt, pentru ca acolo e si alta mentalitate, si alt nivel de accesibilizare, si nimeni nu va spune niciodata ca o facilitate destinata lor e o risipa.
Ca o paranteza, dar on topic. In 1980 URSS a refuzat sa participe la olimpiada paralimpica, declarand ca asemenea persoane nu exista la ei in tara.
Mentalitatile se schimba mai greu decat infrastructura, dar nu trebuie sa fie un motiv pentru care sa nu o facem.
V-ati gandit ca poate exista un motiv pentru care nu vedeti persoane cu dizabilitati pe strada? Orasul in sine e foarte neprietenos cu ele, nu mai zic de mentalitatea romaneasca conform careia tot ce e "neconform" trebuie ascuns. Stiu un cuplu care au un asemenea copil si nu il scot din casa ca le e rusine... in principal si de aici vine inaccesibilitatea orasului, ca nimeni nu se gandeste si la ele. Mergeti prin vest si vedeti cate sunt, pentru ca acolo e si alta mentalitate, si alt nivel de accesibilizare, si nimeni nu va spune niciodata ca o facilitate destinata lor e o risipa.
Ca o paranteza, dar on topic. In 1980 URSS a refuzat sa participe la olimpiada paralimpica, declarand ca asemenea persoane nu exista la ei in tara.
Mentalitatile se schimba mai greu decat infrastructura, dar nu trebuie sa fie un motiv pentru care sa nu o facem.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
andrei11
Hai să concretizez eu. Am înțeles că noile autobuze au un spațiu special amenajat pentru astfel de cărucioare unde NU au acces călătorii obișnuiți. Asta mi se pare risipă.
Să-ți dau exemplu de << facilități >> care n-au funcționat NICIODATĂ, pur și simplu sifonare de bani publici.
Pasajele Universitate / Obor. Platformele pentru cărucioare. Sau accesele la stația de metrou GdN 1.
__________________
E off topic, dar alt exemplu clasic de făcut lucru de mântuială, macazele electrice ( tramvai ), majoritatea defecte. Defecte prin naștere ( n-au funcționat niciodată ) sau prin alegerea ofertei după criteriul arhicunoscut prețul cel mai mic.
Îmi aduc BINE aminte că prin anii '970 Bucureștiul era plin de macaze electrice funcționale. Apoi au desființat taxatorii și a trebuit să le dea de lucru, s-au desființat ( cu bună știință ) macazele electrice și s-au reinventat macagii.
Hai să concretizez eu. Am înțeles că noile autobuze au un spațiu special amenajat pentru astfel de cărucioare unde NU au acces călătorii obișnuiți. Asta mi se pare risipă.
Să-ți dau exemplu de << facilități >> care n-au funcționat NICIODATĂ, pur și simplu sifonare de bani publici.
Pasajele Universitate / Obor. Platformele pentru cărucioare. Sau accesele la stația de metrou GdN 1.
__________________
E off topic, dar alt exemplu clasic de făcut lucru de mântuială, macazele electrice ( tramvai ), majoritatea defecte. Defecte prin naștere ( n-au funcționat niciodată ) sau prin alegerea ofertei după criteriul arhicunoscut prețul cel mai mic.
Îmi aduc BINE aminte că prin anii '970 Bucureștiul era plin de macaze electrice funcționale. Apoi au desființat taxatorii și a trebuit să le dea de lucru, s-au desființat ( cu bună știință ) macazele electrice și s-au reinventat macagii.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Costin
Acolo au acces si calatorii obisnuiti, se vede clar in poze ca nu e inchis pe toate laturile.
Ca la noi lucrurile se fac doar ca sa le bifam la UE si la cine ne-o mai cere, de acord. Ai remarcat corect ca asta se intampla in toate domeniile. In schimb solutia nu e sa nu mai facem nimic (ca oricum facem prost) ci sa facem bine de la bun inceput...
Acolo au acces si calatorii obisnuiti, se vede clar in poze ca nu e inchis pe toate laturile.
Ca la noi lucrurile se fac doar ca sa le bifam la UE si la cine ne-o mai cere, de acord. Ai remarcat corect ca asta se intampla in toate domeniile. In schimb solutia nu e sa nu mai facem nimic (ca oricum facem prost) ci sa facem bine de la bun inceput...
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Albert
Defapt e închis pe toate laturile(a treia latura se inchide cu banda aceea,eu cel putin asa cred).O sa las o poza in sensul asta.Si si dacă nu ar fi cum spun eu,mi se pare aiurea sa stai acolo îngrădit...
Ca off-topic,despre cum e orașul cu persoanele cu dizabilități...nu am ce spune decât ca mai rau de atat nu se poate.De la trotuare,pana la stații si mersul cu mijloacele de transport...O sa las si un link cu un băiat care a facut acest experiment: https://youtu.be/3PHFeXF9N2s .
Defapt e închis pe toate laturile(a treia latura se inchide cu banda aceea,eu cel putin asa cred).O sa las o poza in sensul asta.Si si dacă nu ar fi cum spun eu,mi se pare aiurea sa stai acolo îngrădit...
Ca off-topic,despre cum e orașul cu persoanele cu dizabilități...nu am ce spune decât ca mai rau de atat nu se poate.De la trotuare,pana la stații si mersul cu mijloacele de transport...O sa las si un link cu un băiat care a facut acest experiment: https://youtu.be/3PHFeXF9N2s .
9AEAFCCC-2CBC-48FD-A3A6-C54958500E46.jpeg (173.78 KB; downloaded 2390 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
andrei11
Uite ce scrie Albert :
Dar totuși, nu înțeleg de ce acel spatiu trebuie sa fie îngrădit, nu putea fi ca la Citaro ?
Am luat de bună ceea ce a scris el.
Uite ce scrie Albert :
Dar totuși, nu înțeleg de ce acel spatiu trebuie sa fie îngrădit, nu putea fi ca la Citaro ?
Am luat de bună ceea ce a scris el.
📖 Pagination options