Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

1057 posts, 272702 views
 
Go to page:  1  ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

Modernizată recent ( fundație de beton de 1 metru adâncime, tot tacâmul ). Cum e linia 1 / 10 pe la mine pe la Iancului , linia 21,  linia 55 / 46 pe Iancului,  etc.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Costin

Pe Dristorului e linie clasica Otelul Rosu. Ce zice Andrei e pe Mihai Bravu.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

Poate m-am înșelat eu. N-am confundat Dristor cu Mihai Bravu.  

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim 1689

Dristor e OR 99,9%... Se vede de altfel clar si in pozele recente.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

Dacă e OR pot s-o mute pe centrul  străzii, scapă de o belea.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim alexxd_31

Vad posibil urmatorul traseu  astfel incat bucla de la Dristor sa permita intoarcerea din toate directiile fara sa fie nevoie de dublarea liniei.  Semaforizarea inteligenta nu cred ca este o problema in anul 2021. (Similar cu 135 la Piata Iancului cand circula pe linia de tramvai  si  taia direct intersectia fara sa fie nevoie sa faca traditionalul ocol pentru a intra pe Pache Protopopescu)
Baba Novac.JPG (228.83 KB; downloaded 3008 times)

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim ByOnu

Mai realist este astfel.
dristor.png (1.28 MB; downloaded 2863 times)

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

Ambele variante sunt în regulă.
Problemele sunt în balanță:
Varianta a) Faci rost de multe pungi cu sânge și ridici la foc automat absolut tot ce staționează pe linia de tramvai.
Varianta b) Linia de  pe  Dristorului pe mijlocul drumului.
________________
Acum se merge pe cea de a treia vaiantă, linia de pe Dristorului nefuncțională.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim ByOnu

Prima varianta, cea care o taie direct pe Dristorului, are dezavantajul taierii intersectiei de la Baba Novac. Aveti in minte si reteaua de troleibuz. Mi se pare ca s-ar complica mult infrastructura.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim PTMZ

Taxă la Primărie, pentru locuri de parcare pe linia de tramvai
Nici mai  mult, nici mai puțin, Primăria Sectorului 3 a trasat locuri de parcare pe linia de tramvai de pe Strada Dristorului de lângă stația de metrou cu același nume. Posesorii de mașini, de bună credință, au plătit la Primărie tariful de parcare și apoi și-au lăsat mașinile acolo, legal din punctul lor de vedere. Mai ales că, la prima vedere, ar fi vorba de o linie de tramvai dezafectată, din moment ce nu este circulată zilnic.

Linia respectivă face însă parte dintr-o buclă de întoarcere care este utilizată în situația de criză,  cum a fost cea de acum două săptămâni, când s-a produs o avarie la rețeaua Termoenergetica. Câteva zile, linia inelară de tramvaie 1/10 a fost ”spartă” în două de o lucrare la rețeaua de termoficare desfășurată pe Șoseaua Mihai Bravu. Tramvaiele au întors la Piața Iancului, respectiv în Depoul Dudești.

”Bucla de întoarcere de la Dristor a fost complet abandonată de STB, devenind peste noapte o parcare improvizată de Primăria Sector 3. PS3 a trasat marcaje de parcare peste șina de tramvai, lucru absolut inacceptabil, cu atât mai mult cu cât bulevardele pe care circulă mijloace de transport în comun ar trebui să fie în gestiunea Primăriei Generale. Fără această buclă de întoarcere care și-a dovedit de multe ori utilitatea, STB n-a avut de ales decât să-și întoarcă tramvaiele în cadrul Depoului Dudești, fapt ce naște alte probleme, după cum urmează. Macazurile automate din intersecțiile Dristor și Iancului sunt defecte, tramvaiele pierzând minute în șir până când vatmanul schimbă macazul cu ranga. În tot acest timp tramvaiele și autoturismele se blochează reciproc (…) Turația și timpii de staționare de la capete nu au fost schimbate, astfel că vagoanele liniilor 1 și 10 circulă în <trenulețe> din cauza aglomerării capetelor și a staționărilor prelungite”, semnala pe 12 martie Asociația Metrou Ușor, printr-o postare pe contul său de Facebook.

STB cere Primăriei Sectorului 3 să elibereze linia de tramvai
Problemele semnalate de asociație au fost reale, însă cauzele nu au fost cele indicate în postarea amintită. STB nu ”a abandonat” bucla de întoarcere a tramvaielor, ci ea pur și simplu a fost ”rechiziționată” fără drept de Primăria Sectorului 3.

”Societatea de Transport Bucureşti nu a avizat amenajarea parcărilor pe calea de rulare destinată circulaţiei tramvaielor de pe Strada Dristorului şi nici nu a fost consultată în această speţă. Bucla de pe Strada Dristorului este benefică, atât pentru devierea circulaţiei în mod operativ, în cazul unor evenimente de circulaţie, cât şi pentru executarea unor lucrări, cum a fost cea de remediere a unei avarii la reţeaua de termoficare din zona staţiei de tramvai Gheorghe Petraşcu. Având în vedere faptul că tronsonul respectiv de pe Strada Dristorului este utilizat pentru dirijarea operativă a tramvaielor în cazul producerii unor avarii sau a executării unor lucrări la calea de rulare pe Şoseaua Mihai Bravu sau Calea Dudeşti, dar şi pentru traseele plug-perie care asigură deszăpezirea reţelei de tramvaie, Societatea de Transport Bucureşti a notificat Primăria Sectorului 3 cu privire la acest aspect, pentru a dispune măsurile ce se impun, astfel încât STB SA să-şi desfăşoare activitatea în condiţii optime”, se precizează într-un răspuns al STB la solicitarea în acest sens făcută de Club Feroviar.

Până la ora publicării acestui articol, primarul Robert Negoiță nu a răspuns la solicitarea făcută de Club Feroviar pentru a-și prezenta punctul de vedere.

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim bogdan5ful

Foarte bine. Să desființeze acele parcări. Primăria s-a gândit că poate linia nu va mai fi folosită. Trebuia atunci când au schimbat pavelele de le trotuar și le-a venit ideea să mai facă locuri de parcare pe stradă să scadă un nr de pavele încât mașinile parcate să nu ocupe linia de tramvai.
Un lucru asemănător ar trebui făcut și pentru linia tramvaiului 5, mai exact în zona Promenada Mall să monteze garduri pentru delimitarea de tramvai, chiar și temporar, apoi să continue delimitarea cap-coadă când vor începe lucrul la linie. Dacă nu e folosită momentan, asta nu inseamna ca nu e utilă. Utilă nu mai e când sunt sunt scoase șinele.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

De acord cu Dristorului.
În cea ce privește linia 5 - aceasta deocamdată NU există.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim subway guru

Ar putea fi reluata cand se elibereaza bidirectionalele...

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

Nuuuuuu ! Știi ce linie e pe Barbu Văcărescu ?

 


Go to page:  1  ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2301 forum members have written 422634 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use