Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1397 posts, 338870 views
📖 Pagination options
- aztec
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
aztec
Se întampla de o saptamana...
Nu sunt in stare sa acopere cu o tabla in timpul zilei o groapa si sa lucreze noaptea la ea.
Si tot traficul ala se ingusteaza in viraj la o banda..cum e mai rau
Se întampla de o saptamana...
Nu sunt in stare sa acopere cu o tabla in timpul zilei o groapa si sa lucreze noaptea la ea.
Si tot traficul ala se ingusteaza in viraj la o banda..cum e mai rau
- orex
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
orex
@andrei 11
Cred ca-i o imagine de joi 19.09.2019, dupa orele 16.00-17.00 si asta doar ca s-a cascat o groapa dupa intersectia Bagdasar-Panduri, sens spre Cotroceni, care obliga traficul sa se restranga de la 3 benzi la doar una! Dupa patania de joi, vineri n-am mai luat-o pe acolo. Sambata, 21.09.2019, gropelnita era istorie!
@andrei 11
Cred ca-i o imagine de joi 19.09.2019, dupa orele 16.00-17.00 si asta doar ca s-a cascat o groapa dupa intersectia Bagdasar-Panduri, sens spre Cotroceni, care obliga traficul sa se restranga de la 3 benzi la doar una! Dupa patania de joi, vineri n-am mai luat-o pe acolo. Sambata, 21.09.2019, gropelnita era istorie!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Pe Regina Elisabeta sensul Cișmigiu - Universitate numai fraierii respectă semnul de Interzis. Era o circulație de auto personale - repet, sensul Cișmigiu - Universitate - de n-am cuvinte. Rău am ajuns,nu se mai găsește picior de poliție rutieră acolo ? În câteva minute și-ar asigura primele de Crăciun pentru toată poliția bucureșteană. Dar n-au curaj, totul e condus politik iar în curând sunt alegeri de tot soiul...
Pe Regina Elisabeta sensul Cișmigiu - Universitate numai fraierii respectă semnul de Interzis. Era o circulație de auto personale - repet, sensul Cișmigiu - Universitate - de n-am cuvinte. Rău am ajuns,nu se mai găsește picior de poliție rutieră acolo ? În câteva minute și-ar asigura primele de Crăciun pentru toată poliția bucureșteană. Dar n-au curaj, totul e condus politik iar în curând sunt alegeri de tot soiul...
- orex
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
orex
Trebuie numai ”supravegheati” cu camere smecherasii pe acest perimetru si sa ”tai” amenzi. Si...? Ai ”prima” de orice vrei ca si organ de constatare, oricand in timpul anului!
PS
Politia locala...dupa cate eforturi depune zilnic, trebuie desfiintata. Nu-si justifica existenta! Nici in capitala, nici in celelalte unitati administrativ-teritoriale din tara!
Trebuie numai ”supravegheati” cu camere smecherasii pe acest perimetru si sa ”tai” amenzi. Si...? Ai ”prima” de orice vrei ca si organ de constatare, oricand in timpul anului!
PS
Politia locala...dupa cate eforturi depune zilnic, trebuie desfiintata. Nu-si justifica existenta! Nici in capitala, nici in celelalte unitati administrativ-teritoriale din tara!
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Cristi N
Andrei11 ca raspuns o sa citez o parte dintr-un post de acum 4 ani al lui Nightwolf: link
Daca presupunem ca s-au pastrat aceleasi cifre atunci avem 320 de rutieristi de teren si asta ar insemna in mod optimist vreo 70 pe schimb.
Andrei11 ca raspuns o sa citez o parte dintr-un post de acum 4 ani al lui Nightwolf: link
P.S: Brigada Rutiera are sub 800 de oameni IN TOTAL din care un procentaj de sub 40%, din cate stiu eu, sunt efective de supraveghere rutiera. Va dati seama ca nu va pot comunica exact cifrele, puteti face si voi un exercitiu de imaginatie si sa luati declaratiile de avere la mana si sa va apucati de calculat ...
Daca presupunem ca s-au pastrat aceleasi cifre atunci avem 320 de rutieristi de teren si asta ar insemna in mod optimist vreo 70 pe schimb.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
aztec
Acolo...?
S-a mai incercat.
Dar sunt multi de la primarie, prefectura, politia capitalei ce folosesc interzisul ca banda speciala si au renuntat.
Acolo...?
S-a mai incercat.
Dar sunt multi de la primarie, prefectura, politia capitalei ce folosesc interzisul ca banda speciala si au renuntat.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
N-am înțeles la ce te referi...Deci hai să circulăm toți pe Elisabeta pe interzis că poliția n-are personal ? Eu asta înțeleg. Cetățeanul responsabil cu o înaltă ținută civică era provăduit în Socialism, nu în Capitalism.
# aztec, semnul de circulație de acolo nu are tăbliță adițională cu excepția...De unde prefectură, poliție, primărie, că ei vin pe interzis de departe.. Păi hârtiuță în geam că sunt de la prefectură îmi fac și eu de acasă, mai mult de un sfert de oră nu-mi ia.
N-am înțeles la ce te referi...Deci hai să circulăm toți pe Elisabeta pe interzis că poliția n-are personal ? Eu asta înțeleg. Cetățeanul responsabil cu o înaltă ținută civică era provăduit în Socialism, nu în Capitalism.
# aztec, semnul de circulație de acolo nu are tăbliță adițională cu excepția...De unde prefectură, poliție, primărie, că ei vin pe interzis de departe.. Păi hârtiuță în geam că sunt de la prefectură îmi fac și eu de acasă, mai mult de un sfert de oră nu-mi ia.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
aztec
Stiu.
Indiferent de scuza, rutiera e de vina pentru haosul din trafic.
Legislatie avem, sanctiuni mari avem....lipseste totalmente controlul.
Si continui sa cred ca asa se vrea.
Altfel se facea ceva de mult.
Am lucrat ani de zile pe Calea Victoriei si am vazut multe..
Si degeaba mai avem o mana de politisti decenti si iubitori de meserie daca sistemul e putred inca de la scoala de politie, la minister, conducerea centrala si descentralizata..
Si am tras concluzia asta cu multi ani in urma, dupa discutii personale cu agenti cat si din conducere de la politia rutiera.
Stiu.
Indiferent de scuza, rutiera e de vina pentru haosul din trafic.
Legislatie avem, sanctiuni mari avem....lipseste totalmente controlul.
Si continui sa cred ca asa se vrea.
Altfel se facea ceva de mult.
Am lucrat ani de zile pe Calea Victoriei si am vazut multe..
Si degeaba mai avem o mana de politisti decenti si iubitori de meserie daca sistemul e putred inca de la scoala de politie, la minister, conducerea centrala si descentralizata..
Si am tras concluzia asta cu multi ani in urma, dupa discutii personale cu agenti cat si din conducere de la politia rutiera.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Cristi N
Spun ca din cauza numarului mic de rutieristi ai multe sanse sa incalci legea fara sa fii prins. Practic riscul de a fi sanctionat pentru: circulat pe interzis, trecut pe rosu, parcat la botul calului e foarte mic, iar avantajul timpului economisit este destul de clar.
Spun ca din cauza numarului mic de rutieristi ai multe sanse sa incalci legea fara sa fii prins. Practic riscul de a fi sanctionat pentru: circulat pe interzis, trecut pe rosu, parcat la botul calului e foarte mic, iar avantajul timpului economisit este destul de clar.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
cris_m
Totusi am vazut intr-o seara un echipaj la primarie care a oprit un taxi ce mergea spre Universitate pe banda pentru BUS.
Totusi am vazut intr-o seara un echipaj la primarie care a oprit un taxi ce mergea spre Universitate pe banda pentru BUS.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
aztec
Taxiul...are...voie....
PS.
Raspunsul sefului de la rutiera de cam acum 10 ani...
Nu mai avem nevoie de agenti in strada, avem si vom avea camere.
Un imbecil.
Camerele suplinesc si ajuta, nu inlocuiesc.
Sa nu uitam..inainte rutieristi rezolvau toate accidentele, acum exista amiabila.
Taxiul...are...voie....
PS.
Raspunsul sefului de la rutiera de cam acum 10 ani...
Nu mai avem nevoie de agenti in strada, avem si vom avea camere.
Un imbecil.
Camerele suplinesc si ajuta, nu inlocuiesc.
Sa nu uitam..inainte rutieristi rezolvau toate accidentele, acum exista amiabila.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Taxiurile au voie pe acolo numai dacă au client. Dacă n-au NU au voie.
Taxiurile au voie pe acolo numai dacă au client. Dacă n-au NU au voie.
- cris_m
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
orex
Semnele de circulatie sunt clare! Pe acest segment de drum (bd. Elisabeta-p-ta. Universitatii) se regasesc semnificatiile ”Cu exceptia transportului public local”...deci si al taxiurilor! Aflate ele pe ”verde” sau ”rosu” NU CONTEAZA!
Bolt, Clever, UBER...se vor inscrie in aceasta...directiva?!
Semnele de circulatie sunt clare! Pe acest segment de drum (bd. Elisabeta-p-ta. Universitatii) se regasesc semnificatiile ”Cu exceptia transportului public local”...deci si al taxiurilor! Aflate ele pe ”verde” sau ”rosu” NU CONTEAZA!
Bolt, Clever, UBER...se vor inscrie in aceasta...directiva?!
📖 Pagination options