Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1397 posts, 338870 views
 
Go to page:  1  ... 67 68 69 70 71 72 73  ... 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană aztec

Se întampla de o saptamana...
Nu sunt in stare sa acopere cu o tabla in timpul zilei o groapa si sa lucreze noaptea la ea.
Si tot traficul ala se ingusteaza in viraj la o banda..cum e mai rau

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană orex

@andrei 11
Cred ca-i o imagine de joi 19.09.2019, dupa orele 16.00-17.00 si asta doar ca s-a cascat o groapa dupa intersectia Bagdasar-Panduri, sens spre Cotroceni, care obliga traficul sa se restranga de la 3 benzi la doar una! Dupa patania de joi, vineri n-am mai luat-o pe acolo. Sambata, 21.09.2019, gropelnita era istorie! :yes:

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Pe Regina Elisabeta sensul Cișmigiu - Universitate numai fraierii respectă semnul de Interzis. Era o circulație de auto personale - repet, sensul Cișmigiu - Universitate - de n-am cuvinte. Rău am ajuns,nu se mai găsește picior de poliție rutieră acolo ? În câteva minute și-ar asigura primele de Crăciun pentru toată poliția bucureșteană. Dar n-au curaj, totul e condus politik iar în curând sunt alegeri de tot soiul...

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană orex

Trebuie numai ”supravegheati” cu camere smecherasii pe acest perimetru si sa ”tai” amenzi. Si...? Ai ”prima” de orice vrei ca si organ de constatare, oricand in timpul anului! ;)  :lol:  :lol:  :lol:
PS
Politia locala...dupa cate eforturi depune zilnic, trebuie desfiintata. Nu-si justifica existenta! Nici in capitala, nici in celelalte unitati administrativ-teritoriale din tara!

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Cristi N

Andrei11 ca raspuns o sa citez o parte dintr-un post de acum 4 ani al lui Nightwolf: link

P.S: Brigada Rutiera are sub 800 de oameni IN TOTAL din care un procentaj de sub 40%, din cate stiu eu, sunt efective de supraveghere rutiera. Va dati seama ca nu va pot comunica exact cifrele, puteti face si voi un exercitiu de imaginatie si sa luati declaratiile de avere la mana si sa va apucati de calculat ...


Daca presupunem ca s-au pastrat aceleasi cifre atunci avem 320 de rutieristi de teren si asta ar insemna in mod optimist vreo 70 pe schimb.  :headbash:

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană aztec

Acolo...?
S-a mai incercat.
Dar sunt multi de la primarie, prefectura, politia capitalei ce folosesc interzisul ca banda speciala si au renuntat.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

N-am înțeles la ce te referi...Deci hai să circulăm toți pe Elisabeta pe interzis că poliția n-are personal ? Eu asta înțeleg. Cetățeanul responsabil cu o înaltă ținută civică era provăduit în Socialism, nu în Capitalism.
# aztec, semnul de circulație de acolo nu are tăbliță adițională cu excepția...De unde prefectură, poliție, primărie, că ei vin pe interzis de departe.. Păi hârtiuță în geam că sunt de la prefectură îmi fac și eu de acasă, mai mult de un sfert de oră nu-mi ia. :evil:

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană aztec

Stiu.
Indiferent de scuza, rutiera e de vina pentru haosul din trafic.
Legislatie avem, sanctiuni mari avem....lipseste totalmente controlul.
Si continui sa cred ca asa se vrea.
Altfel se facea ceva de mult.

Am lucrat ani de zile pe Calea Victoriei si am vazut multe..
Si degeaba mai avem o mana de politisti decenti si iubitori de meserie daca sistemul e putred inca de la scoala de politie, la minister, conducerea centrala si descentralizata..
Si am tras  concluzia asta cu multi ani in urma, dupa discutii personale cu agenti cat si din conducere de la politia rutiera.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Cristi N

Spun ca din cauza numarului mic de rutieristi ai multe sanse sa incalci legea fara sa fii prins. Practic riscul de a fi sanctionat pentru: circulat pe interzis, trecut pe rosu, parcat la botul calului e foarte mic, iar avantajul timpului economisit este destul de clar.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană cris_m

Totusi am vazut intr-o seara un echipaj la primarie care a oprit un taxi ce mergea spre Universitate pe banda pentru BUS.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană aztec

Taxiul...are...voie....

PS.
Raspunsul sefului de la rutiera de cam acum 10 ani...
Nu mai avem nevoie de agenti in strada, avem si vom avea camere.

Un imbecil.
Camerele suplinesc si ajuta, nu inlocuiesc.
Sa nu uitam..inainte rutieristi rezolvau toate accidentele, acum exista amiabila.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Taxiurile au voie pe acolo numai dacă au client. Dacă n-au NU au voie.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană cris_m

Nu avea client. De aia l-a oprit...

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană orex

Semnele de circulatie sunt clare! Pe acest segment de drum (bd. Elisabeta-p-ta. Universitatii) se regasesc semnificatiile ”Cu exceptia transportului public local”...deci si al taxiurilor! Aflate ele pe ”verde” sau ”rosu” NU CONTEAZA!
Bolt, Clever, UBER...se vor inscrie in aceasta...directiva?! ;)  :lol:  :lol:  :lol:

 


Go to page:  1  ... 67 68 69 70 71 72 73  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435682 posts in 5431 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use