Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Știri și articole din presă

490 posts, 171137 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 35
 
 

📖 Pagination options
Re: Presa despre Pasajul Basarab lilidrac

Noi termene de finalizare date de primarul general(poate acum va fi real!!)
http://b365.ro/news/oprescu ... ul-pipera/

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Presa despre Pasajul Basarab Utilizator anonim

Poate sa fie si mai devreme in functie de rezultatele tensionarii care sunt primite maine de la proiectant.

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab danielstan

Oprescu este jenant cu promisiunea lui de 31 martie care a ajuns 1 iunie.
Un fel de Berceanu al primariei Bucurestilor.

Acum drege busuiocul cu cutremurul din Japonia!

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab drunkenn

Prima mea bagare'n seama! Salutare!
Groaznic de aglomerat azi de dimineata la intersectia Giulesti-Plevnei. Motivul? S-au apucat sa darame in sfarsit baraca CFR din capatul coborarii spre Giulesti. E bine ca misca ceva si acolo.
Totusi, dupa ce am vazut dimineata asta cred ca acolo ar fi nevoie de niste demolari ceva mai serioase, altfel se va gatui traficul constant acolo, lucru la care "ajuta" si semaforizarea din intersectie.

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab Goldmund

Bine ai venit pe forum, @drunkenn

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab danielstan

Articol despre evolutia PRETULUI pasajului Basarab:
- a pornit de la 471 milioane RON si termen de finalizare IANUARIE 2009
- a ajuns la 773 milioane RON si termen de finalizare (Doamne ajuta!) IUNIE 2011
- scumpirile din mandatul lui Oprescu: 192 milioane RON din totalul de circa 300 milioane RON

Cauze oarecum!? obiective:
- scumpirea exproprierilor cu 100 milioane RON (vestitele verdicte ale justitiei care au evaluat metrul patrat de parcare firma
la pret de spatiu construit)
- blocarea de catre justitie cu circa 1 an a lucrarilor (decizii ale justitiei, hotariri de guvern etc.)

Restul e 'mizeria vietii noastre publice' precum spunea marele poet national Eminescu.

Inceputul articolului:

"Cu câte sute de milioane s-a scumpit, de fapt, Pasajul Basarab. Vezi evoluţia proiectului
05 apr, 08:17 / Nicoleta Vieru
Pasajul Basarab ar fi trebuit finalizat în ianuarie 2009 cu un cost final de 471,6 milioane lei. Astăzi, la peste doi ani de la expirarea termenului de execuție și cu o notă de plată încărcată cu încă 301,5 de milioane de lei, Pasajul se află încă în lucru. Ultimul termen de finalizare dat de primarul Sorin Oprescu, respectiv sfârșitul lunii martie, a fost din nou încălcat, iar autoritățile nu au mai emis nicio altă dată finală."

Sursa: http://b365.ro/news/pasajul ... oiectului/

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab laurashgeo

Am fost astazi la un concurs de poduri organizat la facultatea de constructii din Liege. Podurile(vreo 40 buc.) au fost realizate de elevi de liceu din carton si sfoara. Nu am asistat decat vreo 30min la incercari, si am ramas uimit ca s-a ajuns la o incarcare de 500kg pe un pod de hartie si funie. Subway Guru cred ca ar fi fost foarte fericit sa fi participat atat ca concurent cat si ca organizator. Pe monitorul din poza apare curba Forta-Deplasare. Asta este site-ul cu cerintele pentru pod(in Franceza) http://www.argenco.ulg.ac.be/ConcoursPont/Reglement.htm
Si cateva poze cu creatiile "copiilor":
Imagine0642.jpg (428.06 KB; downloaded 3760 times)
Imagine0646.jpg (324 KB; downloaded 3754 times)
Imagine0647.jpg (294.25 KB; downloaded 3752 times)
Imagine0649.jpg (344.44 KB; downloaded 3755 times)
Imagine0650.jpg (338.09 KB; downloaded 3750 times)
Imagine0654.jpg (371.24 KB; downloaded 3752 times)

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab gabriels

Cum arată cea mai mare lucrare de infrastructură din București înainte de lansare

Deşi inaugurarea finală era aşteptată la finele lunii martie, până acum marea realizare a fost doar reluarea circulaţiei pe sub pasaj. Reporterii Capital TV au vizitat pasajul Basarab, înainte de marea inaugurare care va avea loc, cel mai probabil, în această lună.

Cea mai mare lucrare de infrastructură aflată în derulare în Capitală se apropie de final. Au avut loc probe de rezistență la încărcare și primele probe de funcționare ale sistemului de iluminat.

Ultima amânare se datorează faptului că grupurile italian Astaldi şi spaniol FCC Construccion care execută lucrarea doresc să facă probele finale cu tot cu tramvai, maşini, camioane – adică întreaga greutate pe care va trebui să o suporte pasajul.

Pentru VIDEO:
Sursa http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/cum-arata-cea-mai-mare-lucrare-de-infrastructura-din-bucuresti-inainte-de-lansare-146918.html

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab andrei11

gabriels wrote:
Ultima amânare se datorează faptului că grupurile italian Astaldi şi spaniol FCC Construccion care execută lucrarea doresc să facă probele finale cu tot cu tramvai, maşini, camioane – adică întreaga greutate pe care va trebui să o suporte pasajul.

Pentru corectitudinea informatiei si calitatea acestora de pe acest forum va rog eu frumos nu mai preluati din toate partiele toate prostiile scrise sau trimise electronic de toti reporterii facuti peste noapte la fara frecventa.
Testele de rezistenta sunt prevazute inca din prima pagina a proiectarii unei astfel de constructii, deci Astladi si FCC nu s-au trezit ele  acum ca trebuie sa faca testul de rezistenta, stiau asta de cand nici macar nu s-au apucat sa schiteze pasajul. Va rog abtineti-va de la bazaconiile  ce le trece unora prin cap. Punct. :twisted:

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab danielstan

Hmm...

Prin presa cu jurnalisti nespecialisti apar articole care spun, in principal:
- ca s-a ratat termenul de finalizare 31 martie
- ca in ultimele saptamani s-a semnat un ultim contract aditional de circa 17 milioane euro, pentru scari rulante si alte chestii 'neprevazute in proiectul initial'
In rest sunt de acord ca jurnalistii nu stiu ce e cu testele de rezistenta.

Pe acest forum am vazut in decembrie semnatura unui forumist pro-Astaldi care spunea: "Termen de finalizare 31 martie".

De ceva vreme alti forumisti pro-Astaldi spun ca "termenul contractual este 1 iunie" si ca Oprescu a gresit cand a promis 31 martie.

Ii rog pe cei ce sustin pe Astaldi sa ne explice de ce exista o contradictie evidenta intre informatiile de mai sus.

Afirmatia "termenul contractual este 1 iunie" trebuie coroborata cu "ultimul contract aditional de 17 milioane euro"?


Totodata pun intrebari retorice, ca la atatea lucrari publice care s-au facut cu intarzieri de luni de zile si cu cresteri ale pretului initial:
- cine se face vinovat de intarzierea de la 31 martie la 1 iunie
- cine se face vinovat de cresterea pretului pasajului Basarab de la aprox. 400 milioane RON la aprox. 700 milioane RON (conform unor articole de presa, pe care nu am avut timp sa le verific).

O logica simpla ma face sa cred ca acel contract aditional de 17 milioane a adus cu sine si lucrari suplimentare care vor intarzia termenul de finalizare.
(Contract aditional FARA LICITATIE, sa fim bine intelesi, si sa citim printre randuri:
Oprescu isi trage comisioane din el
Astaldi baga ce preturi vrea la asa contract)

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab Serban

In primul rand, termenul de 31 martie a fost unul oficial, discutat cu constructorul? Se tot insista pe 31 martie asta si din cate stiu eu 31 martie a zis doar Oprescu pe la televizor, asta nu inseamna ca era si stabilit contractual.

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab mindmasster

Serban wrote:
In primul rand, termenul de 31 martie a fost unul oficial, discutat cu constructorul? Se tot insista pe 31 martie asta si din cate stiu eu 31 martie a zis doar Oprescu pe la televizor, asta nu inseamna ca era si stabilit contractual.


A fost un termen dat de Oprescu . Sa nu uitam si de vreme care a incurcat cam mult planurile constructorilor.

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab gabriels

andrei11 wrote:
gabriels wrote:
Ultima amânare se datorează faptului că grupurile italian Astaldi şi spaniol FCC Construccion care execută lucrarea doresc să facă probele finale cu tot cu tramvai, maşini, camioane – adică întreaga greutate pe care va trebui să o suporte pasajul.

Pentru corectitudinea informatiei si calitatea acestora de pe acest forum va rog eu frumos nu mai preluati din toate partiele toate prostiile scrise sau trimise electronic de toti reporterii facuti peste noapte la fara frecventa.
Testele de rezistenta sunt prevazute inca din prima pagina a proiectarii unei astfel de constructii, deci Astladi si FCC nu s-au trezit ele  acum ca trebuie sa faca testul de rezistenta, stiau asta de cand nici macar nu s-au apucat sa schiteze pasajul. Va rog abtineti-va de la bazaconiile  ce le trece unora prin cap. Punct. :twisted:


Articolul este din presa.Vad si eu ca nu este deloc documentat.Avand in vedere ca suntem in topicul Presa despre Pasajul Basarab cred ca suntem liberi sa publicam orice se mai publica despre acest pasaj,fie ca sunt informatii false sau adevarate.Tocmai asta a fost si ideea,sa mai vedem ca publica ziaristii nostri.Nimeni nu spune sa luam de bune ce este scris in ziare.

 


Re: Presa despre Pasajul Basarab Dominatrix

Serban wrote:
In primul rand, termenul de 31 martie a fost unul oficial, discutat cu constructorul? Se tot insista pe 31 martie asta si din cate stiu eu 31 martie a zis doar Oprescu pe la televizor, asta nu inseamna ca era si stabilit contractual.
Termenul contractual este iulie 2011, cu totul finalizat. Ce spune fonfaitul de Dr. Oetker la televizor sau in alte parti e treaba lui.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 35
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433152 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use