Topic: Depoul Berceni (Nițu Vasile)
108 posts, 63206 views
📖 Pagination options
- joker
-
Posted:
-
Re: Depoul Berceni (Nitu Vasile)
joker
In depou se afla un Irisbus Citelis , are cineva idee care este nr de parc al troleibuzului?
In depou se afla un Irisbus Citelis , are cineva idee care este nr de parc al troleibuzului?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Depoul Berceni (Nitu Vasile)
Gabi23
La Depoul Berceni se fac Inspecțiile Tehnice Periodice pentru troleibuze. Astăzi sunt pe acolo 5345 și 5392, ale Depoului Vatra Luminoasă.
La Depoul Berceni se fac Inspecțiile Tehnice Periodice pentru troleibuze. Astăzi sunt pe acolo 5345 și 5392, ale Depoului Vatra Luminoasă.
- joker
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Depoul Berceni (Nitu Vasile)
Gabi23
De la data de 24.10.2022, parcul depoului Berceni este format din:
Ikarus 415T (43 troleibuze): 5115, 5116, 5117, 5123, 5125, 5126, 5127, 5128, 5129, 5130, 5131, 5137, 5138, 5140, 5141, 5142, 5143, 5204, 5205, 5206, 5207, 5208, 5224, 5225, 5226, 5227, 5228, 5229, 5230, 5231, 5232, 5233, 5239, 5240, 5241, 5242, 5243, 5244, 5245, 5246, 5247, 5257, 5283.
Mercedes-Benz Citaro Euro 3 (35 autobuze): 4100, 4103, 4105, 4110, 4111, 4127, 4134, 4136, 4138, 4140, 4145, 4146, 4148, 4150, 4151, 4198, 4199, 4203, 4206, 4219, 4235, 4238, 4239, 4259, 4265, 4269, 4270, 4274, 4276, 4281, 4453, 4481, 4493, 4551, 4555;
Mercedes-Benz Citaro Euro 4 (17 autobuze): 4642, 4647, 4734, 4742, 4788, 4800, 4841, 4884, 4891, 4918, 4919, 4921, 4949, 4961, 4962, 6206, 6283;
Ikarus 415T Școală (1 troleibuz): 5135;
Total 44 de troleibuze și 52 de autobuze.
De la data de 24.10.2022, parcul depoului Berceni este format din:
Ikarus 415T (43 troleibuze): 5115, 5116, 5117, 5123, 5125, 5126, 5127, 5128, 5129, 5130, 5131, 5137, 5138, 5140, 5141, 5142, 5143, 5204, 5205, 5206, 5207, 5208, 5224, 5225, 5226, 5227, 5228, 5229, 5230, 5231, 5232, 5233, 5239, 5240, 5241, 5242, 5243, 5244, 5245, 5246, 5247, 5257, 5283.
Mercedes-Benz Citaro Euro 3 (35 autobuze): 4100, 4103, 4105, 4110, 4111, 4127, 4134, 4136, 4138, 4140, 4145, 4146, 4148, 4150, 4151, 4198, 4199, 4203, 4206, 4219, 4235, 4238, 4239, 4259, 4265, 4269, 4270, 4274, 4276, 4281, 4453, 4481, 4493, 4551, 4555;
Mercedes-Benz Citaro Euro 4 (17 autobuze): 4642, 4647, 4734, 4742, 4788, 4800, 4841, 4884, 4891, 4918, 4919, 4921, 4949, 4961, 4962, 6206, 6283;
Ikarus 415T Școală (1 troleibuz): 5135;
Total 44 de troleibuze și 52 de autobuze.
- Serban Robert
-
Posted:
-
Re: Depoul Berceni (Nițu Vasile)
Serban Robert
Deci practic liniile 313 și 312 ale autobazei Obregia au trecut la depoul Berceni, la pachet cu cele 40 de autobuze, nu? Restul erau pentru 673 de când nu mai circulă troleul, am înțeles eu. Mai nou în 312 și 313 sunt absolut numai Euro 3 repartizate, vai mama lor de unele, scot niște zgomote... Nici urmă de Euro 4 sau Otokar.
Deci practic liniile 313 și 312 ale autobazei Obregia au trecut la depoul Berceni, la pachet cu cele 40 de autobuze, nu? Restul erau pentru 673 de când nu mai circulă troleul, am înțeles eu. Mai nou în 312 și 313 sunt absolut numai Euro 3 repartizate, vai mama lor de unele, scot niște zgomote... Nici urmă de Euro 4 sau Otokar.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Depoul Berceni (Nițu Vasile)
Gabi23
312, 313, 465 și 673 sunt deservite cu autobuze E3 și E4 de la Depoul Berceni.
312, 313, 465 și 673 sunt deservite cu autobuze E3 și E4 de la Depoul Berceni.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Depoul Berceni (Nițu Vasile)
V2A
Turația depoului Berceni:
Autobuze
312 - 10/8
313 - 15/7
465 - 4/2
673 - 8/4
Total: 37/21 ture
Troleibuze
76 - 16/7 ture.
Turația depoului Berceni:
Autobuze
312 - 10/8
313 - 15/7
465 - 4/2
673 - 8/4
Total: 37/21 ture
Troleibuze
76 - 16/7 ture.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Depoul Berceni (Nițu Vasile)
1689
Daca tot au (teoretic) 43 de troleibuze si nu (prea) au unde le folosi, de ce nu maresc numarul de ture din 76 ?
Daca tot au (teoretic) 43 de troleibuze si nu (prea) au unde le folosi, de ce nu maresc numarul de ture din 76 ?
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Depoul Berceni (Nițu Vasile)
WT_fan06
Pentru că sunt kilometri irosiți, în loc să suplimenteze linii ce au nevoie mai mare. Kilometri aceia parcurși costă bani. Fiecare extindere / scurtare a traseelor, modificare a frecvențelor, etc. se contrabalansează. Dacă vrei să mărești o frecvență, trebuie să scazi din altă parte, la fel și viceversa. Subvenția rămâne aceeași.
Pentru că sunt kilometri irosiți, în loc să suplimenteze linii ce au nevoie mai mare. Kilometri aceia parcurși costă bani. Fiecare extindere / scurtare a traseelor, modificare a frecvențelor, etc. se contrabalansează. Dacă vrei să mărești o frecvență, trebuie să scazi din altă parte, la fel și viceversa. Subvenția rămâne aceeași.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Depoul Berceni (Nițu Vasile)
V2A
Turația valabilă din 01.03.2023:
Autobuze
312 - 10/8
313 - 17/7
438 - 4/2
673 - 6/4
Total: 37/21 ture
Troleibuze
76 - 16/7 ture.
Turația valabilă din 01.03.2023:
Autobuze
312 - 10/8
313 - 17/7
438 - 4/2
673 - 6/4
Total: 37/21 ture
Troleibuze
76 - 16/7 ture.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Depoul Berceni (Nițu Vasile)
V2A
Turația valabilă din 01.06.2023:
Autobuze
312 - 10/8
313 - 9/6 (+8/2 Obregia)
438 - 5/2
475 - 5/2
673 - 6/0
Total: 35/18 ture
Troleibuze
76 - 16/7 ture.
Turația valabilă din 01.06.2023:
Autobuze
312 - 10/8
313 - 9/6 (+8/2 Obregia)
438 - 5/2
475 - 5/2
673 - 6/0
Total: 35/18 ture
Troleibuze
76 - 16/7 ture.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Depoul Berceni (Nițu Vasile)
V2A
Turația actuală:
Autobuze
312 - 10/4 (+0/4 Obregia)
313 - 9/0 (+8/8 Obregia)
438 - 5/2
475 - 5/2
673 - 6/0
Total: 35/8 ture
Troleibuze
76 - 16/7 ture.
Turația actuală:
Autobuze
312 - 10/4 (+0/4 Obregia)
313 - 9/0 (+8/8 Obregia)
438 - 5/2
475 - 5/2
673 - 6/0
Total: 35/8 ture
Troleibuze
76 - 16/7 ture.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Depoul Berceni (Nițu Vasile)
1689
Am o intrebare: autobuzele din Depoul Berceni (Nitu Vasile) sint - oficial - alocate acestei unitati de exploatare sau doar garate acolo in timp ce ele sint alocate Autobazei Obregia ?
Oricum, cu doar 16 ture active operate de troleibuze, ma tem ca soarta depoului e sumbra… Tinind cont ca Fabrica de Piine e deja in curs de transformare si ca o parte din depou a fost deja scoasa din proprietatea *TB (… pentru a fi transformata in … parcare ?!?), nu pot sa nu observ o presiune a intereselor imobiliare pentru a prelua intregul areal.
Mai mult, tergiversarea repararii substatiei de alimentare, coroborata cu faptul ca s-a decis pentru instalarea unei unitati de tip container ridica si mai multe semne de intrebare…
Sper sa ma insel si planurile de repopulare a Depoului cu noile Solaris nu se vor schimba peste noapte…
Am o intrebare: autobuzele din Depoul Berceni (Nitu Vasile) sint - oficial - alocate acestei unitati de exploatare sau doar garate acolo in timp ce ele sint alocate Autobazei Obregia ?
Oricum, cu doar 16 ture active operate de troleibuze, ma tem ca soarta depoului e sumbra… Tinind cont ca Fabrica de Piine e deja in curs de transformare si ca o parte din depou a fost deja scoasa din proprietatea *TB (… pentru a fi transformata in … parcare ?!?), nu pot sa nu observ o presiune a intereselor imobiliare pentru a prelua intregul areal.
Mai mult, tergiversarea repararii substatiei de alimentare, coroborata cu faptul ca s-a decis pentru instalarea unei unitati de tip container ridica si mai multe semne de intrebare…
Sper sa ma insel si planurile de repopulare a Depoului cu noile Solaris nu se vor schimba peste noapte…
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Depoul Berceni (Nițu Vasile)
shoppy
E posibil ca furnizorul substatiei sa nu dea garantie daca nu este instalata intr-o cladire conforma ceea ce ar fi insemnat si renovarea cladirii existente.
Pana la urma scopul STB este sa transporte oameni si sa faca profit nu sa tina cu orice pret depourile/garajele/uzinele in centrul orasului sau in anumite zone, daca financiar are sens sa se mute garajul atunci sa se mute, ca se fura banii din vanzarea garajului nu inseamna ca nu trebuie sa se mute garajul ci ca trebuie sa nu se fure banii.
E posibil ca furnizorul substatiei sa nu dea garantie daca nu este instalata intr-o cladire conforma ceea ce ar fi insemnat si renovarea cladirii existente.
Pana la urma scopul STB este sa transporte oameni si sa faca profit nu sa tina cu orice pret depourile/garajele/uzinele in centrul orasului sau in anumite zone, daca financiar are sens sa se mute garajul atunci sa se mute, ca se fura banii din vanzarea garajului nu inseamna ca nu trebuie sa se mute garajul ci ca trebuie sa nu se fure banii.
📖 Pagination options