Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: Substații electrice STB

158 posts, 43869 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Pagination options
Re: Substații electrice STB 1689

Nu sint specialist in acest subiect, dar cineva cu experienta in domeniu poate citi caietul de sarcini al licitatiei si ne poate spune ce s-a cerut, de fapt, in termeni de capacitate ?

Pluteste un mister in jurul acestui subiect si - cum spuneam - soarta depoului de troleibuze atirna foarte mult de repunerea in functiune a acestei substatii.

 


Re: Substații electrice STB cris_m

Si in plus, eu cred ca ar mai fi niste avize lipsa/blocate la mijloc...

 


Re: Substații electrice STB Daddy

Nicio noutate cu substatia Berceni? Saptamana asta intram in al treilea an fara tramvaie si troleibuze. Si dupa Paste se cam fac 2 luni din cele 2-3 anunțate de acel consilier general.

La cateva zile mai "scanez" internetul cautand noutati pe acest subiect dar raman uimit: nici acum in campanie electorala nu se poate?

 


Re: Substații electrice STB shoppy

Tu vrei sa se faca ceva de paste?, stai sa treaca, sa se dezmeticeasca lumea, si dupaia mai vedem.

 


Re: Substații electrice STB DarthMan

Posibil pana la finalul anului. Poate in vara / toamna asta e gata. Daca nu, abia in 2025.

 


Re: Substații electrice STB alchimistul

Desigur ca nu primarul general ori cel de sector sunt de vina ca s-a ars substatia, insa...peste 3 ani cu autobuze pe linia de tramvai si sub firele troleibuzului sunt prea multi si pentru o tara subdezvoltata.

Primul dintre ei putea gasi o procedura rapida pentru a  fi deblocate niste fonduri, in asa fel incat revenirea la "normal" sa dureze 3 LUNI in loc de 3 ANI. Da, suntem in UE, birocratia ne omoara, facem licitatii pentru a evita coruptia si contractele cu dedicatie, dar 3 ANI? 3 ANI in care nu s-a miscat nimic pentru modernizarea vreunei linii de tramvai, doar pe ultima suta, inainte de alegeri. 3 ANI in care nu a reusit nici macar sa intretina linia "mostenita" de-a gata. Cu tot respectul, dar de la un sustinator declarat al transportului public, e o profunda dezamagire. In anii 2000 mi se parea ca dureaza o vesnicie lucrarile la liniile modernizate pe care le urmaream pe-atunci, 32, 25/7, 34, 44 etc. si totusi se terminau in timp "record" comparand cu "zilele noastre". 610 de 3 ani este monumentul neputintei si al indolentei.

Al doilea, precum un neo-dictator, distruge si reconstruieste dupa bunul plac trotuare, parcari, borduri, garduri, spatii verzi, toate din banii cetatenilor si cel mai probabil cu licitatii cel putin "dubioase". Se investesc bani publici in schelete de dinozauri si de balene preistorice montate peste statii de tramvai, in loc sa se "puna umarul" pentru a ajuta la revenirea la normal a transportului electric IN PROPRIUL SECTOR. Nu ne mai facem bine!

 


Re: Substații electrice STB DarthMan

2 ani, intrucat a luat foc in mai 2022. Dar sansele ca anul acesta sa se mai intample ceva sunt destul de mici, deci sa ne asteptam ca abia in 2025 sa fie pusa in functiune. De altfel, 73 va inlocui 313-le si va circula pe intreg traseul acestuia. Cu toate acestea, pantograful va fi folosit doar de la Piata Unirii pana la Pasaj Mihai Bravu, urmand ca dupa refacerea traseului sa fie folosit si in Berceni/Vacaresti.

 


Re: Substații electrice STB Daddy

@DarthMan Intrarea in circulatie decuplandu-se, pana la refacerea completa a substatiei, la Mihai Bravu e ceva real/oficial sau e doar o speculatie? Ar trebui sa existe o capacitate suplimentara pentru cele cateva troleibuze ce ar circula in acelasi timp pe acel segment intre Marasesti si Mihai Bravu si ca bateriile sa se poate reincarca suficient in acele cateva statii.
Vom vedea foarte curand pentru ca au cam venit toate. Daca nu se poate, mai mult ca sigur le vor distribui definitiv pe alte linii. Substatia Nitu Vasile a devenit o poveste ca podul de la Gradistea...

 


Re: Substații electrice STB Mihai Neagu

Eu totusi sper sa nu :) . Dar,este strigator la cer. De 2 ani, avem autobuze diesel pe sub linie de tramvai si troleibuz, iar troleibuzele care circula, sunt foarte vechi. Avand in vedere ca mai sunt putini pasi, poate se termina repede situatia de la Nitu Vasile.

 


Re: Substații electrice STB Costin

Trimiteti petitii la primaria sectorului 4, lamentatul pe forum nu ajuta cu nimic.

 


Re: Substații electrice STB DarthMan

Daddy wrote here:
@DarthMan Intrarea in circulatie decuplandu-se, pana la refacerea completa a substatiei, la Mihai Bravu e ceva real/oficial sau e doar o speculatie? Ar trebui sa existe o capacitate suplimentara pentru cele cateva troleibuze ce ar circula in acelasi timp pe acel segment intre Marasesti si Mihai Bravu si ca bateriile sa se poate reincarca suficient in acele cateva statii.
Vom vedea foarte curand pentru ca au cam venit toate. Daca nu se poate, mai mult ca sigur le vor distribui definitiv pe alte linii. Substatia Nitu Vasile a devenit o poveste ca podul de la Gradistea...


Informatia nu este 100% confirmata, o am de la un prieten care la randul sau o are de la alta sursa. Dar sunt de parere ca un sambure de adevar exista, avand in vedere faptul ca in prezent 73-ul nu poate circula, fiind inlocuit cu linia naveta 673.

 


Re: Substații electrice STB Aron

Costin wrote here:
Trimiteti petitii la primaria sectorului 4, lamentatul pe forum nu ajuta cu nimic.


Putin off: La o adica, ca tot suntem in plin sezon electoral, presa cauta acum orice de tip "scandal". Nu are putea asociatia sa arunce un os la ei sa mai puna si ei intrebari public ce dureaza atat?

 


Re: Discuții diverse Costin

Costin wrote here:
1689 wrote here:
@Costin , m-as astepta ca si Asociatia sa se implice mai activ in solutionarea situatiei de la substatia Berceni (Nitu Vasile).

In afara solicitarii de informatii din septembrie 2022, nu am vazut nici o alta petitie sau luare de pozitie.

Asociatia incearca de aproape trei ani sa afle ce s-a intamplat cu gardurile de pe Oltenitei. Toate solicitarile si revenirile si interpelarile se blocheaza in momentul in care ajung la PS4. Este o fatisa lipsa de transparenta acolo, absolut toate intrebarile sunt evitate cat se poate, si cand nu se mai pot evita, atunci nu mai primim raspuns deloc. Va fi fix, dar fix acelasi lucru si cu substatia. Exista o sansa ceva mai mare sa obtinem raspunsuri daca vor trimite solicitari cat mai multi cetateni. Abordarea cu o singura entitate care este insistenta NU functioneaza.

.

 


Re: Substații electrice STB 1689

@Costin , eu cred in continuare ca Asociatia ar trebui sa isi exprime pozitia in ceea ce priveste intirzierea lucrarilor la substatie si asta nu doar la PS4, ci - mai ales - la STB (ca principal responsabil pentru acest obiectiv) si la PMB, ca unitate administrativa care se ocupa de transportul in comun in Municipiul Bucuresti.
Vorbim aici de o lucrare relativ minora de infrastructura care e intirziata nejustificat de mai bine de un an si jumatate si care afecteaza transportul electric in aproape 20% din oras si asta in conditiile in care exista o infrastructura solida care nu poate fi folosita.
In timpul acesta, STB “inventeaza” linii de autroleibuz doar pentru a justifica folosirea Solaris-urilor livrate, troleibuze cu autonomie care, in planul intial ar fi trebuit folosite (si) pentru reducerea plouarii in zona de Sud.

PS: eu, unul, pot intelege sentimentul de frustrare pe care il provoaca lipsa totala de comunicare a (unei) autoritati publice, dar, cred, nu este nici prima, nici ultima data cind sinteti in fata unei astfel de situatii. Si ca sa inchei intr-o nota distractiva… If it would be simple, they’d hire monkeys - fara nici un fel de apropos-uri, da ? :)

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433543 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use