MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM2 Berceni - PiperaM2 • Extinderea spre sud

 

Topic: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură)

252 posts, 48735 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 18
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) ByOnu

awa777 wrote here:
4. daca prelungesti metroul (in viitor) pina in comuna Berceni si daca reabilitezi Centura Feroviara pentru circulatia trenurilor de pasageri in sistem de O-ring, unde se conecteaza M2 cu centura feroviara?


OK - hai sa discutam pe date concrete.

1. Extinderea M2 spre UAT Berceni se va face DOAR subterana. La nivel nu poti, iar suprateran nici atat pentru ca ai pasajul rutier.

2. Rampa de intrare in tunel dintre Berceni si Leonida (strict rampa) are 200m. Intre statia Arghezi si punctul in care incepe curba spre centura feroviata sunt +500m.

In concluzie, este suficient spatiu pentru a face atat rampa spre subteran, cat si macaz pentru curba tehnologica spre CF. Ai zice ca cineva a gandit asta. Daca statia ar fi fost mai spre cimitir/centura, asa cum sustin unii, atunci ne-am fi lins pe bot de extinderea spre UAT Berceni.

Singurul beneficiu la acest moment al acestei statii este ca se face concomitent cu un P&R in care vor putea intoarce autobuzele dinspre centura. Practic, autobuzele ar trebui sa preia functia unui shuttle intre M2 si UAT Berceni (sau altele). Asta desigur la pachet cu cresterea frecventei autobuzelor. Fiind vorba despre M2 nu cred ca ar trebui sa fie mai rare de 20 min autobuzele.

Corespondenta comerciala M2/CF, daca la ea te referi, se poate face doar printr-o statie noua subterana in proximitatea DNCB, cu pasaj subteran de corespondenta intre peroanele CF si statia M. Statia Tudor Arghezi nu incurca in privinta asta.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) sab

ByOnu wrote here:
ne-am fi lins pe bot de extinderea spre UAT Berceni.

Chiar crezi in asa ceva ?

 


Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) ByOnu

In necesitatea extinderii M2 azi? Nu.

Dar cred in necesitatea de a lasa posibilitatile necesare generatiilor viitoare. Nu stim cum se va dezvolta zona in 20-30 de ani, si ar fi bine ca o decizie luata in 2020 sa nu aiba efecte negative cu costuri mari de corectare in 2050.

 


  • awa777
  • Posted:
  •  

Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) awa777

ByOnu wrote here:
awa777 wrote here:
4. daca prelungesti metroul (in viitor) pina in comuna Berceni si daca reabilitezi Centura Feroviara pentru circulatia trenurilor de pasageri in sistem de O-ring, unde se conecteaza M2 cu centura feroviara?


OK - hai sa discutam pe date concrete.

1. Extinderea M2 spre UAT Berceni se va face DOAR subterana. La nivel nu poti, iar suprateran nici atat pentru ca ai pasajul rutier.


Corect. Sint de acord.

ByOnu wrote here:
2. Rampa de intrare in tunel dintre Berceni si Leonida (strict rampa) are 200m. Intre statia Arghezi si punctul in care incepe curba spre centura feroviata sunt +500m.

In concluzie, este suficient spatiu pentru a face atat rampa spre subteran, cat si macaz pentru curba tehnologica spre CF. Ai zice ca cineva a gandit asta. Daca statia ar fi fost mai spre cimitir/centura, asa cum sustin unii, atunci ne-am fi lins pe bot de extinderea spre UAT Berceni.




Da, este corect ce zici, linia va trebui sa intre in subteran ca sa subtraverseze linia si Centura Bucuresti. Spatiu este suficient pentru excavatii in stinga liniei si distanta de +500m pina la centura.

Dar, ideea mea era ca trebuia facuta acum statia la centura. La suprafata. Un peron cu umbrar, in zona de intrare la cimitir.
Trebuia evacuata firma aia cu balariile alea din coltul intersectiei...asa ca aveai loc si de o mica parcare si de scuar pentru autobuze. Pentru Park&Ride gaseau ei acolo un teren in apropiere.
Daca se facea o statie simpla la coltul centurii cu sos. Berceni, cu peron si umbrar + statie de autobuze era suficient pentru urmatorii 10-20-30 ani pina cind se va reabilita centura feroviara, pina cind Bucurestiul va deveni o metropola extinsa si va fi nevoie de un sistem de S-bahn circular.

ByOnu wrote here:
. Ai zice ca cineva a gandit asta.


Parerea mea este ca au gindit-o cu posteriorul.

La ce folos cu hardughia aia de statie, Babilonu ala asezat in marginea soselei. In drum.
Ma mir ca nu au facut-o in mijlocul drumului. Puteau sa o faca mai in stinga liniei, dupa cum am mai spus, ca teren exista suficient (terenul ala nu-i a Kazasthanului, e tot in Romania)...si daca tot au facut-o acolo si i-au dat numele pompos de Tudor Arghezi(!?) puteau sa faca un peron cu umbrar. Atita tot. Simplu.
Puteau sa o numeasca si statia Daniel Baluta, sau Liviu Dragnea, sau Victor Ponta, sau Gabriela Vrinceanu Firea...sau unul din marii ctitori ai Romaniei de azi, ca oricum nici numele actual nu are nici o legatura cu zona sau metroul.

Deci ce am impotriva ei este ca:
- trebuia facuta la intersectia sos. Berceni cu Centura, ca statie provizorie pentru urmatorii 10-20-50 ani
- ca au facut-o in drum, pe amplasamentul actual, asa un mastodont enorm; ce numai kretinii puteau concepe.
- ca extinderea asta de 1.6km + statia costa 50 milioane de coco. Linia exista, spatiul, terenul exista...pe ce cheltuie ei 50 milioane?

Cu banii astia se putea extinde M2 de la statia Pipera pina la CF 800, facut o statie acolo si un P&R. Nu e mult...dar faceai o interconectare intre M2 si CFR.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) sab

Nu este Kazahstan, însă cum se justifica din punct de vedere legal ca Primăria Sectorului 4 investea pe raza orașului Popesti, alta UAT?
Și asa nu înțeleg cum se justifica investiția intr-un obiectiv pe alocare apoi îl cedezi Metrorex...

Linia exista, dar era o linie simpla pe care putea sa circule cel mult un tren diesel, nu metroul. Ea a fost refăcută de la zero și dublata.

Pe cine ar fi deservit o stație la Centura acum? Pe nimeni. Acolo unde este acum deservește cele câteva unități industriale.
Și nu puteai sa faci la Centura nimic, niciun fel de stație  Asta pentru ca trebuie sa ai spațiu sa intri în subteran. Și nu poti sa cobori de la suprafața  la -15m in ccca 50m. Deci decizia de amplasament este corecta tocmai ca să lase loc pe viitor de prelungire subterana.
Da, dacă aveau cap o făceau subteran de acum și puteai sa amplaseze statia inclusiv la Centura. Insa pe traseu de suprafață nu puteai sa mergi pana la Centura.
Iar asta cu trenurile este SF...

 


Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) Costin

@awa777 posteaza doar un mesaj cu tot ce ai de spus, nu trei. E inutil si irelevant si incalca regulamentul forumului, punctul I.5, regulament pe care l-ai citit si cu care ai confirmat ca esti de acord la inregistrare.

 


  • awa777
  • Posted:
  •  

Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) awa777

Uite aici o mostra de kretinism:


Studenți la Construcții, în vizită pe șantierul stației de metrou Tudor Arghezi
-bunnn. merg viitori ingineri, cei care ne vor construi spitalele regionale, autostrazile suspendate...etc, merg in vizita pe santierele patriei.

„Vizită surpriză la metroul Tudor Arghezi! ...studenții de la Universitatea Tehnică de Construcții București au dorit să vadă cu propriii ochi cum se lucrează la viitoarea stație de metrou de pe Șoseaua Berceni.
- sa te tot minunezi de asa studenti, dornici sa vada cu ochii lor marea ctitorie a premarului Baluta.

Viitorii ingineri s-au arătat extrem de mulțumiți...și, după câteva ore de vizită și discuții, au plecat bucuroși, cu un bagaj plin de informații noi.
-wow. Chiar asa? Nici o gindire critica??? Bucurosi, nevoie mare.. Cum sa faci o statie de 50 meleoane de coco sa bata vintul prin ea.

Ținerețea și entuziasmul lor, dar mai ales curiozitatea de care au dat dovadă mă bucură și îmi dau speranța că România are un viitor minunat!”, a scris primarul Sectorului 4, Daniel Băluță.
-wow, lauda-te gura singura. Avem la sect 4 un Mare Ginditor, un Mare Ctitor, un Cirmaci, un Mare Gospodar. Romania are viitor.
50 milioane de euro o statie.


P.S. Peste vreo 10-12 ani asta va fi presedintele tarii si om ajunge sa facem plecaciuni in fata lui..., ca rusii la Putin; si nu vom mai putea scrie asa ceva pe forum, ca vom fi anchetati de Jandarmeria (apara hotia), pentru discreditarea autoritatilor statului si a maretelor realizari. Un megaloman schifrozenic.

sab wrote here:
Pe cine ar fi deservit o stație la Centura acum? Pe nimeni.

Corect. Acum, pe nimeni. Pe viitor oamenii se invatau cu noua statie, autobuzele isi modificau traseul...etc

sab wrote here:
Acolo unde este acum deservește cele câteva unități industriale.


E buna si acolo. Un peron cu umbrar era suficient. si de 10x mai ieftina extinderea

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) sab

Numai ca statia a fost gândită cu 2 scopuri:
1. Sa deservească oamenii care lucrează la unitățile industriale de vis-a-vis
2. Sa deservească oamenii care vin de dincolo de Centura și care ar putea sa își lase mașinile în parcarea etajata.

Metroul nu este tren, sa faci un peron cu umbrar, lăsați prostiile astea. Ca dovada ca statia noua a avut nevoie de 2 etaje ca sa adăpostească toate instalațiile și spatiile tehnice necesare. Cele 2 etaje nu au fost făcute ca să ne întrebam noi ce este cu ele, ci cu un scop bine definit.
Romanii se pricep la toate, de la politica la construcții, dar hai sa lasam specialiștii care chiar se pricep. .

 


Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) andreiiul

Intrebare de om prost: ce rost are acum aceasta caseta luminoasa montata pe latura dinspre camp in acest moment?
Capture.JPG (77.65 KB; downloaded 1996 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) sab

Bineînțeles ca niciuna. Dar daca așa a prevăzut proiectul.... :popa:

 


Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) ByOnu

🖖 Salutari din viitor, prieteni, va scriu din anul 2027. Campul este deja betonat si presarat de blocuri atent inghesuite care ofera o calitate extraordinara a nivelului de trai si o perspectiva arhitecturala dinamica si provocatoare. Semnul M ne este foarte util, lasati-l asa, ne lumineaza perfect sufrageriile de pe latura vestica a blocului nostru construit la doar 20m de statia de metrou. Caseta se vede doar din cer si din blocul nostru.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) sab

Sa vedem cum vor schimba becurile  la acele casete luminoase..  ca sunt mai multe.  Sau chiar plasticul, care de la UV se va deteriora, inevitabil...
Cine știe, o fi o usita magica in interior chiar acolo...

 


Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) subway guru

N-ati inteles, e pentru orientarea pasarilor migratoare pentru a le semnaliza ca metroul de Viena e in alta parte si necesita Schengen.  :headbash:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) sab

Nope, este pentru orientarea altor păsări, de "prada", recte dezvoltatorii imobiliari. Deși ByOnu cred ca are dreptate și sunt deja "orientati" . Spre castig...

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M2 • Extinderea spre sud  • 
Choose destination

Since our 2355 forum members have written 427382 posts in 5306 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use