Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 312271 views
📖 Pagination options
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Stefan28
Culmea e ca este o combinatie intre rosu si portocaliu! . Sa speram ca isi folosesc cunostintele de la ora de pictura si devine portocaliu!
Situatia este temporara oricum, la fel si anunturile+ pilotul automat...
Culmea e ca este o combinatie intre rosu si portocaliu! . Sa speram ca isi folosesc cunostintele de la ora de pictura si devine portocaliu!
Situatia este temporara oricum, la fel si anunturile+ pilotul automat...
- GAC
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
GAC
Prima impresie la M5 este bunicica, mai putin partea cu intervalele de succedare care sunt mai degraba de tren regional decat de metrou in zona cu populatie densa.
Problema fundamentala a M5 este intarzierea in implementarea proiectului integral, adica si celelalte 2 tronsoane. La tronsonul actual, s-a intarziat 6 ani, dar in sfarsit avem ceva. La celelalte 2 tronsoane, trebuiau sa inceapa prin 2014-2015-2016 (asa se zicea initial), dar mai devreme de 2022 nu vad cum am putea sa vedem santiere deschise, deci vom avea intarziere de minim 6 ani ca ca sa inceapa (fara ca sa avem nimic).
De asemenea, in ciuda intarzierii, nu avem trenuri si mai devreme de 2 ani nu vad cum am putea avea trenuri pe noua magistrala. Pana atunci exista riscul ca oamenii sa se lehameseasca de intervalele jenante si sa mearga in continuare cu STB sau cu masina mica.
Prin urmare, asa cum ziceam candva, singura solutie practica e IVA in formatii mici (trenuri de 2-4 vagoane) dar des, cu intervale de 2-3 min pe sectorul comun si 4-6 min pe ramuri. Echipamentele de semnalizare instalate pe IVA se pot "transplanta" pe noile trenuri cand or sa vina in ceasul al 13'lea. In ceea ce priveste piesele canibalizate de pe IVE (la capetele intermediare), asta e doar o scuza penibila prin care se ascunde lipsa de viziune si reaua vointa vadita marca Metrorex. Mi-e greu sa cred ca atatia colosi mondiali specializati in echipamente electrice/cai ferate (Alstom, Bosch, CAF, Siemens, etc) nu ar fi in stare sa reproduca niste piese din anii 70... hai sa fim sesiosi. Mai degraba cred ca cei de la Metrorex nu sunt in stare sa faca un caiet de sarcini, dar chiar si asa, pot face un contract de consultanta + executie piese in functie de rezultatele expertizelor efectuate pentru a determina ce lipseste si in ce cantitati.
Prima impresie la M5 este bunicica, mai putin partea cu intervalele de succedare care sunt mai degraba de tren regional decat de metrou in zona cu populatie densa.
Problema fundamentala a M5 este intarzierea in implementarea proiectului integral, adica si celelalte 2 tronsoane. La tronsonul actual, s-a intarziat 6 ani, dar in sfarsit avem ceva. La celelalte 2 tronsoane, trebuiau sa inceapa prin 2014-2015-2016 (asa se zicea initial), dar mai devreme de 2022 nu vad cum am putea sa vedem santiere deschise, deci vom avea intarziere de minim 6 ani ca ca sa inceapa (fara ca sa avem nimic).
De asemenea, in ciuda intarzierii, nu avem trenuri si mai devreme de 2 ani nu vad cum am putea avea trenuri pe noua magistrala. Pana atunci exista riscul ca oamenii sa se lehameseasca de intervalele jenante si sa mearga in continuare cu STB sau cu masina mica.
Prin urmare, asa cum ziceam candva, singura solutie practica e IVA in formatii mici (trenuri de 2-4 vagoane) dar des, cu intervale de 2-3 min pe sectorul comun si 4-6 min pe ramuri. Echipamentele de semnalizare instalate pe IVA se pot "transplanta" pe noile trenuri cand or sa vina in ceasul al 13'lea. In ceea ce priveste piesele canibalizate de pe IVE (la capetele intermediare), asta e doar o scuza penibila prin care se ascunde lipsa de viziune si reaua vointa vadita marca Metrorex. Mi-e greu sa cred ca atatia colosi mondiali specializati in echipamente electrice/cai ferate (Alstom, Bosch, CAF, Siemens, etc) nu ar fi in stare sa reproduca niste piese din anii 70... hai sa fim sesiosi. Mai degraba cred ca cei de la Metrorex nu sunt in stare sa faca un caiet de sarcini, dar chiar si asa, pot face un contract de consultanta + executie piese in functie de rezultatele expertizelor efectuate pentru a determina ce lipseste si in ce cantitati.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Chestia e cum privesti LCD-ul. Pare rosu din fata, din lateral se vede ca e portocaliu. In general chestia asta apare la monitoarele de slaba calitate ca urmare a unghiului de vizualizare mic, a tratamentului anti-reflex si a gamei de culori. Un monitor de calitate are culoarea identica din orice unghi l-ai privi.
sab wrote:
Dacă este pe fond roșu este ceva "in lucru" . Roșu este doar pe M3 ca fiind corect. În mod normal, denumirea stației ar trebui să fie pe fond portocaliu, daca respecta ce este pe alte magistrale.
Chestia e cum privesti LCD-ul. Pare rosu din fata, din lateral se vede ca e portocaliu. In general chestia asta apare la monitoarele de slaba calitate ca urmare a unghiului de vizualizare mic, a tratamentului anti-reflex si a gamei de culori. Un monitor de calitate are culoarea identica din orice unghi l-ai privi.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
@GAC
IVA nu are cine sisteme, în afara celor care circula acum pe M4. Deci nu ai avea se să muți pe alte trenuri.
Pe M5 am observat lumina verde, ca atare nu stiu daca este vreun sistem în funcțiune.
@GAC
IVA nu are cine sisteme, în afara celor care circula acum pe M4. Deci nu ai avea se să muți pe alte trenuri.
Pe M5 am observat lumina verde, ca atare nu stiu daca este vreun sistem în funcțiune.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
O intrebare rautacioasa rau, Violeta, rama care a deschis circulatia cu calatori a fost aleasa intamplator sau special ca sa ne reaminteasca cine e sefa PNL pe Bucuresti???
Oricum ar fi e de gen feminin ceea ce totdeauna e de bun augur in subteran!
O intrebare rautacioasa rau, Violeta, rama care a deschis circulatia cu calatori a fost aleasa intamplator sau special ca sa ne reaminteasca cine e sefa PNL pe Bucuresti???
Oricum ar fi e de gen feminin ceea ce totdeauna e de bun augur in subteran!
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Pe tronsonul comun intervalul de 6 minute e ok si se respecta, am vazut azi (pe la 8-9). De asemenea, destul de populat metroul (am urcat la Romancierilor, tot dinspe Rau a venit, dar mi s-a parut riscant sa intru la Brancusi...). 11 minute Romancierilor - Eroilor. Eu am iesit pe la iesirea valurita, care mi se pare ok, grosul evident a mers spre M1 - M 3....
Pe tronsonul comun intervalul de 6 minute e ok si se respecta, am vazut azi (pe la 8-9). De asemenea, destul de populat metroul (am urcat la Romancierilor, tot dinspe Rau a venit, dar mi s-a parut riscant sa intru la Brancusi...). 11 minute Romancierilor - Eroilor. Eu am iesit pe la iesirea valurita, care mi se pare ok, grosul evident a mers spre M1 - M 3....
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Dupa umila mea parere la orele de varf ar fi mai util sa circule doua trenuri la Rau si unul la Vale, iar in afara orelor de varf la paritate. Ar permite o mai buna acoperire a bazinului electoral al celor ce ar dori sa aleaga metroul!
Suplimentarea spre Rau s-ar putea face cu IVA si nu cred ca s-ar supara cineva...
Dupa umila mea parere la orele de varf ar fi mai util sa circule doua trenuri la Rau si unul la Vale, iar in afara orelor de varf la paritate. Ar permite o mai buna acoperire a bazinului electoral al celor ce ar dori sa aleaga metroul!
Suplimentarea spre Rau s-ar putea face cu IVA si nu cred ca s-ar supara cineva...
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Andrei98
Poate după alegeri o să suplimenteze și cu IVE
Poate după alegeri o să suplimenteze și cu IVE
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Stefan28
Acest supliment va fi pe magistrala 3 de săptămâna asta!
Acest supliment va fi pe magistrala 3 de săptămâna asta!
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
ANTENA
Ma uit umil pe site-ul Metrorex si ceva nu inteleg.
Trec prin Valea Ialomitei ca sa ajung la Raul Doamnei?
Sau cobor la Valea Ialomitei si o iau pe jos pana la Raul Doamnei
Ma uit umil pe site-ul Metrorex si ceva nu inteleg.
Trec prin Valea Ialomitei ca sa ajung la Raul Doamnei?
Sau cobor la Valea Ialomitei si o iau pe jos pana la Raul Doamnei
Capture.JPG (164.26 KB; downloaded 3265 times)
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Stefan28
Este o greseala din partea lor. Valea Ialomiței nu are ce cauta in traseul pana la Raul Doamnei...
Este alt cap terminus Valea Ialomiței si nu exista legătură de metrou între V.I si R.D...
Este o greseala din partea lor. Valea Ialomiței nu are ce cauta in traseul pana la Raul Doamnei...
Este alt cap terminus Valea Ialomiței si nu exista legătură de metrou între V.I si R.D...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Si ne miram de ce oamenii cred ca e un singur metrou pentru ambele ramuri....
Si ne miram de ce oamenii cred ca e un singur metrou pentru ambele ramuri....
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Nu stiu cati se uita pe site-ul Metrorex.Ar trebui să se uite si pe hărțile din stație, ca de aia s-au montat.
Asta nu scuza informația eronată...
Nu stiu cati se uita pe site-ul Metrorex.Ar trebui să se uite si pe hărțile din stație, ca de aia s-au montat.
Asta nu scuza informația eronată...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Aiurea in tramvai (pardon, metrou) bagi IVA acolo unde se circula pe automat si bombardele acolo unde se circula manual in loc de viceversa
Stefan28 wrote:
Acest supliment va fi pe magistrala 3 de săptămâna asta!
Aiurea in tramvai (pardon, metrou) bagi IVA acolo unde se circula pe automat si bombardele acolo unde se circula manual in loc de viceversa
📖 Pagination options