Topic: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
106 posts, 37616 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
andrei11
Maestre ( ) de când te așteptam cu pozele astea. Acum putem vorbi pe fapte, concret. De ce noile bări de susținere sunt superbe iar cele vechi banale ? Sper că-ți recunoști fotografia ca să știi de unde sunt cele două fotografii, prima de la un Mercedes vechi, a doua de la unul nou. Inclusiv podeaua.
Maestre ( ) de când te așteptam cu pozele astea. Acum putem vorbi pe fapte, concret. De ce noile bări de susținere sunt superbe iar cele vechi banale ? Sper că-ți recunoști fotografia ca să știi de unde sunt cele două fotografii, prima de la un Mercedes vechi, a doua de la unul nou. Inclusiv podeaua.
10-9-2018 12-41-49 AM.jpg (177.28 KB; downloaded 4119 times)
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
Dragos31
Despre barile de sustinere, am spus si pe pagina anterioara: nu am nimic cu ele, mi se par la fel. Podeaua, poate că am exagerat puțin, dar tot sunt multe vehicule care au probleme, in special cele de la Ferentari( mai merg din când în când cu 124, 137 si am parte de surprize )...
Despre barile de sustinere, am spus si pe pagina anterioara: nu am nimic cu ele, mi se par la fel. Podeaua, poate că am exagerat puțin, dar tot sunt multe vehicule care au probleme, in special cele de la Ferentari( mai merg din când în când cu 124, 137 si am parte de surprize )...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
Victor92
Un detaliu asupra caruia nu am insistat foarte mult este alimentarea acestui autobuz.
Asa cum se deduce, aceasta se face cu CNG (gaz natural comprimat), iar singura statie de alimentare din Capitala se afla pe Bulevardul Preciziei. Este detinuta de catre ENGIE.
Demersul este de a atrage atentia asupra reducerii emisiilor de CO2 si cresterea calitatii aerului.
Mai multe poze cu statia ENGIE, dar si cu modul de alimentare regasiti aici: https://victorsilaghi.ro/2018/10/09/mer ... -la-engie/
Un detaliu asupra caruia nu am insistat foarte mult este alimentarea acestui autobuz.
Asa cum se deduce, aceasta se face cu CNG (gaz natural comprimat), iar singura statie de alimentare din Capitala se afla pe Bulevardul Preciziei. Este detinuta de catre ENGIE.
Demersul este de a atrage atentia asupra reducerii emisiilor de CO2 si cresterea calitatii aerului.
Mai multe poze cu statia ENGIE, dar si cu modul de alimentare regasiti aici: https://victorsilaghi.ro/2018/10/09/mer ... -la-engie/
Statie-Engie-Preciziei-Octombrie-2018-1.jpg (129.03 KB; downloaded 4088 times)
Statie-Engie-Preciziei-Octombrie-2018-2.jpg (116.5 KB; downloaded 4090 times)
Mercedes-Benz-Citaro-NGT-Benzinarie-Engie-5.jpg (230.19 KB; downloaded 4091 times)
Mercedes-Benz-Citaro-NGT-Benzinarie-Engie-2-1.jpg (218.06 KB; downloaded 4092 times)
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
anndrei
Astazi am avut placerea sa calatoresc cu el. Totul este de lux, usile nu se aud cand se inchid/deschid, motorul mult mai silentios fata de vechile Citaro si asta se datoreaza alimentarii cu CNG, in el se simtea un aer proaspat (cred ca functiona si AC). Sistemul de deschidere al usii 2 este mai bun pentru ca nu te mai loveste usa cand stai in interior, aceasta deschizandu-se spre exterior, scaunul soferului si bordul arata exemplar, LCD interior este mare si foarte vizibil. Pe scurt nu stiu de ce au cumparat acele autobuze Otokar cu motoare Diesel! Vedeti in pozele anterioare pretul CNG si comparati-l cu pretul motorinei, nu mai zic de poluare...
Astazi am avut placerea sa calatoresc cu el. Totul este de lux, usile nu se aud cand se inchid/deschid, motorul mult mai silentios fata de vechile Citaro si asta se datoreaza alimentarii cu CNG, in el se simtea un aer proaspat (cred ca functiona si AC). Sistemul de deschidere al usii 2 este mai bun pentru ca nu te mai loveste usa cand stai in interior, aceasta deschizandu-se spre exterior, scaunul soferului si bordul arata exemplar, LCD interior este mare si foarte vizibil. Pe scurt nu stiu de ce au cumparat acele autobuze Otokar cu motoare Diesel! Vedeti in pozele anterioare pretul CNG si comparati-l cu pretul motorinei, nu mai zic de poluare...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
punmeister
Vedeti ca pana maine inclusiv mai circula.
Vedeti ca pana maine inclusiv mai circula.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
Utilizator anonim
Da, maine e ultima zi.
Da, maine e ultima zi.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
andrei11
anndrei, vezi că explozia / detenția la motoarele clasice practic NU se aude. Ce auzi tu că funcționează motorul sunt alte zgomote, dar explozia / detenția n-o auzi. Garantat.
anndrei, vezi că explozia / detenția la motoarele clasice practic NU se aude. Ce auzi tu că funcționează motorul sunt alte zgomote, dar explozia / detenția n-o auzi. Garantat.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
anndrei
De acord cu tine dar este mult mai silentios fata de modelele Citaro euro 4 cand erau noi noute. Aproape ca nu se aude motorul atat la interior cat si la exterior. Ar fi bine sa calatoresti si tu cu el pt. ca este ceva frumos. Geamurile sunt de calitate superioara fata de Citaro euro 3/4 si cred ca au protectie solara sau chiar sunt atermice si mai groase, zic eu. Trapa din fata este asezata deasupra soferului deoarece aproape tot plafonul este acoperit de rezervoarele CNG si de unitatea AC. Toate lampile sunt LED, faruri LED cu sistem de spalare.
De acord cu tine dar este mult mai silentios fata de modelele Citaro euro 4 cand erau noi noute. Aproape ca nu se aude motorul atat la interior cat si la exterior. Ar fi bine sa calatoresti si tu cu el pt. ca este ceva frumos. Geamurile sunt de calitate superioara fata de Citaro euro 3/4 si cred ca au protectie solara sau chiar sunt atermice si mai groase, zic eu. Trapa din fata este asezata deasupra soferului deoarece aproape tot plafonul este acoperit de rezervoarele CNG si de unitatea AC. Toate lampile sunt LED, faruri LED cu sistem de spalare.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
Victor92
Posibil sa mai circule pana vineri inclusiv.
Posibil sa mai circule pana vineri inclusiv.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
Dragos31
Din moment ce si-a inceput activitatea pe 28(sambata), ar fi logic sa circule pana vineri. Acum, sa traim si sa vedem!
Din moment ce si-a inceput activitatea pe 28(sambata), ar fi logic sa circule pana vineri. Acum, sa traim si sa vedem!
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
Dragos31
Din pacate, azi nu a mai circulat .... Am vazut aproape tot parcul lui 336 pana m-am gandit sa intreb un sofer...
Din pacate, azi nu a mai circulat .... Am vazut aproape tot parcul lui 336 pana m-am gandit sa intreb un sofer...
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
macheta218
Să călătorim cu el.
Filmare realizata în ultima sa zi de circulație prin București,11.10.2018.
Să călătorim cu el.
Filmare realizata în ultima sa zi de circulație prin București,11.10.2018.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
Utilizator anonim
Autobuzul a parasit orasul in aceasta seara, tocmai merge in zona Piata Presei spre DN1.
Autobuzul a parasit orasul in aceasta seara, tocmai merge in zona Piata Presei spre DN1.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
punmeister
Poate o sa vina cu Citaro Hybrid data viitoare ))
Poate o sa vina cu Citaro Hybrid data viitoare ))
📖 Pagination options