Topic: Discuții diverse
1675 posts, 477959 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
42 merge exact 50 m pe Bd. Ion Mihalache... şi cum staţia lui e pe Str. Puţul lui Crăciun, merge gol. Doar de la Carpaţi spre Mezeş ce mai urcă, dar doar dacă nu e 45 în faţă.
De fapt, mulţi de la Turda merg cu 41 la Crângaşi şi iau metroul, că ajung mai repede la el decât să meargă la Aviatorilor sau la 1 Mai (1 Mai e o glumă... nu prea serveşte nimic ciotul ăla).
Şi la ce bun că modernizezi depoul, dacă traseele deservite au infrastructura muci?
shoppy wrote:
Or fii 10 calatori pe zi la 42 pe Expozitiei, da sa nu zici ca 42 merge gol pe Mihalache ca nu cred.
42 merge exact 50 m pe Bd. Ion Mihalache... şi cum staţia lui e pe Str. Puţul lui Crăciun, merge gol. Doar de la Carpaţi spre Mezeş ce mai urcă, dar doar dacă nu e 45 în faţă.
shoppy wrote:
Da, la Turda e ceva, dar cred ca majoritatea iau troleibuzul ca sa mearga tot spre centru, deci e doar o paralela la 300 de la Mihalache, sau multi merg cu troleibuzul la Gara de Nord, si de acolo sigur ies din sector.
De fapt, mulţi de la Turda merg cu 41 la Crângaşi şi iau metroul, că ajung mai repede la el decât să meargă la Aviatorilor sau la 1 Mai (1 Mai e o glumă... nu prea serveşte nimic ciotul ăla).
Si nu era normal sa se modernizeze BN in loc de Dudesti daca tot se tine asa sus si tare si cu pretentii de cele mai bune vagoane din parc pentru 41?
Şi la ce bun că modernizezi depoul, dacă traseele deservite au infrastructura muci?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Pai pentru 41, ca daca are jumi-juma cu Alexandria(cum era initial) atunci jumate din 41 (adica Piata Presei Libere - Pod Ciurel) ar trebuii sa se contorizeze ca infrastructura BN. Si nici in rest situatia nu e asa de muci, Chitila, Dr. Felix si bucata de Titulescu sunt noi, pe Expozitiei e bine, in rest sunt lucrarile de pe Bucurestii Noi, Gloria, Buzesti si Berzei(si asi pune si Grivita, ca tot o sa se care aia cu groapa si o sa trebuiasca refacut), deci mai raman doar cele 5-6 statii de pe Mihalache mai nasoale.
Da, am uitat ca 42 nu mai merge pe Titulescu.
Pai pentru 41, ca daca are jumi-juma cu Alexandria(cum era initial) atunci jumate din 41 (adica Piata Presei Libere - Pod Ciurel) ar trebuii sa se contorizeze ca infrastructura BN. Si nici in rest situatia nu e asa de muci, Chitila, Dr. Felix si bucata de Titulescu sunt noi, pe Expozitiei e bine, in rest sunt lucrarile de pe Bucurestii Noi, Gloria, Buzesti si Berzei(si asi pune si Grivita, ca tot o sa se care aia cu groapa si o sa trebuiasca refacut), deci mai raman doar cele 5-6 statii de pe Mihalache mai nasoale.
Da, am uitat ca 42 nu mai merge pe Titulescu.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Costin
Lucrarea de pe Bucurestii Noi e doar in fata depoului, in rest bulevardul ramane tot cu linia veche (si praf). Pe Mihalache situatia e foarte proasta intre Turda si Dr. Felix, in rest linia e acceptabila. Cat despre 42, cand circula Mihalache, aduna doar calatorii care mergeau 1-2 statii, sa zicem ca maxim 10/vagon, oricum infinit mai mic decat cei care circula cu 41.
Cat despre statia Turda, m'ati inteles amandoi gresit, ma refeream la cei care urca dimineata si coboara dupa-amiaza acolo, adica cei care locuiesc in zona si merg cu 41 la servici fie spre Presei fie spre Ghencea, plus aceia care vin/pleaca in acea statie cu troleibuzul pe Grivita. Deci nici gand de oameni care sa foloseasca metroul, doar locatari mai mult sau mai putin invecinati. Sunt multi, crede'ti'ma. Ca o masura a lucrurilor, sa luam duminica dimineata la ora 8, pe fiecare sens, la Turda, asteapta tramvaiul in jur de 10 oameni. In zi de lucru sunt mai multi, normal. Toata zona de case cuprinsa intre Cimitirul Evreiesc si Caraiman creeaza flux de calatori spre acea statie, plus cei ce stau la bloc pe Turda/Abrud/Cluj.
Lucrarea de pe Bucurestii Noi e doar in fata depoului, in rest bulevardul ramane tot cu linia veche (si praf). Pe Mihalache situatia e foarte proasta intre Turda si Dr. Felix, in rest linia e acceptabila. Cat despre 42, cand circula Mihalache, aduna doar calatorii care mergeau 1-2 statii, sa zicem ca maxim 10/vagon, oricum infinit mai mic decat cei care circula cu 41.
Cat despre statia Turda, m'ati inteles amandoi gresit, ma refeream la cei care urca dimineata si coboara dupa-amiaza acolo, adica cei care locuiesc in zona si merg cu 41 la servici fie spre Presei fie spre Ghencea, plus aceia care vin/pleaca in acea statie cu troleibuzul pe Grivita. Deci nici gand de oameni care sa foloseasca metroul, doar locatari mai mult sau mai putin invecinati. Sunt multi, crede'ti'ma. Ca o masura a lucrurilor, sa luam duminica dimineata la ora 8, pe fiecare sens, la Turda, asteapta tramvaiul in jur de 10 oameni. In zi de lucru sunt mai multi, normal. Toata zona de case cuprinsa intre Cimitirul Evreiesc si Caraiman creeaza flux de calatori spre acea statie, plus cei ce stau la bloc pe Turda/Abrud/Cluj.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Atunci să punem problema altfel:
- accesul de la Depoul Bucureştii-Noi la P-ţa. Presei durează 10 minute
- accesul de la Depoul Alexandria la Ghencea durează minim 40, când nu e blocaj la P-ţa. Rahova şi la 13 Septemrbie, plus că se mai trezeşte câte un vatman să schimbe vagonul (şi se duce la depou şi pierde 2 curse aşa).
Atunci să punem problema altfel:
- accesul de la Depoul Bucureştii-Noi la P-ţa. Presei durează 10 minute
- accesul de la Depoul Alexandria la Ghencea durează minim 40, când nu e blocaj la P-ţa. Rahova şi la 13 Septemrbie, plus că se mai trezeşte câte un vatman să schimbe vagonul (şi se duce la depou şi pierde 2 curse aşa).
- mitzu21
-
Posted:
-
Probleme linia 32
mitzu21
Salut,
Asta seara in timp ce circulam cu tramvaiul 32 iesind de la servici cam pe la ora 22 incepand cu Piata Chirigiu am mers pe jos pana la Unirii. Motivul? Un fir de retea a cazut in apropierea capatului liniei 32 (piata unirii). Eu am ajuns pe jos pana la Unirii si problema tot nu se remediase Desi calatorii stateau la capat la Unirii intr-un tramvai bezna Mai jos aveti o fotografie
Salut,
Asta seara in timp ce circulam cu tramvaiul 32 iesind de la servici cam pe la ora 22 incepand cu Piata Chirigiu am mers pe jos pana la Unirii. Motivul? Un fir de retea a cazut in apropierea capatului liniei 32 (piata unirii). Eu am ajuns pe jos pana la Unirii si problema tot nu se remediase Desi calatorii stateau la capat la Unirii intr-un tramvai bezna Mai jos aveti o fotografie
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
44 (Cismigiu – Gara Basarab) in 1999, de la Piata Virgiliu traseul lui 20 pana la Miciurin, apoi pe linia lui 41 si 42 pana la bucla Expozitiei (existau racorduri la intersectia de la Miciurin si de viraj dinspre Bd. Marasti spre Bd. Expozitiei si invers), apoi traseul lui 42 de atunci pana la Depoul Militari. Tramvaiele nu intrau in bucla lui 41 de la Presei, desi ar fi scurtat traseul, fiindca bucla era aproape permanent ocupata de vagoanele de pe 41.
30 (Fizicienilor – Baba Novac) in 1998 – 1999, se retragea la Alexandria!!, nu la Dudesti.
40 si 46, aproximativ pe traseele de azi, se retrageau la Dudesti, in timp ce 34 tinea de Victoria (logic) si Giurgiu!!!
On-topic, mi se pare total absurd acest sistem in care vatmanii/soferii de la schimbul 1 trebuie sa duca vehiculul la garaj/depou, de unde il aduc inapoi in traseu cei de la schimbul 2. De ce nu se schimba soferii pe strada, in anumite puncte de pe traseu, asa cum de fapt se si practica pana in anii '80?
cos wrote:Un alt motiv ar fi acela ca daca toate tramvaiele CH-PPC mergeau la Alexandria si B.N. (in loc de Dudesti), nu s-ar fi asigurat deloc vagoane cu podea coborata in estul orasului, fiindca la Dudesti n-aveau ce face cu 4 vagoane PPC cu actionare reostatica.shoppy wrote:
Apropo de CH-PPC la Dudesti, nu se putea sa se dea CH-PPC alea la BN pentru 41 si BN sa dea in schimb V3A cu podeaua coborata la Dudesti?
Se merge pe ideea vagon nou la depou nou, ceea ce mie unul mi se pare corect. BN va fi modernizat atunci cand vor fi bani (nu se stie cand, dar oricum are prioritate in fata altor depouri), moment in care se vor face si CH PPC-uri din V3A. BN va primi 'portia' lui de vagoane noi dupa modernizare, pentru 41, asa cum va primi si troleibuze noi (cand or veni si astea...), pentru 86.
Dr2005 wrote:Ca o paranteza comica, imi aduc aminte de unele trasee de acces/retragere cel putin comice:
Atunci să punem problema altfel:
- accesul de la Depoul Bucureştii-Noi la P-ţa. Presei durează 10 minute
- accesul de la Depoul Alexandria la Ghencea durează minim 40, când nu e blocaj la P-ţa. Rahova şi la 13 Septemrbie, plus că se mai trezeşte câte un vatman să schimbe vagonul (şi se duce la depou şi pierde 2 curse aşa).
44 (Cismigiu – Gara Basarab) in 1999, de la Piata Virgiliu traseul lui 20 pana la Miciurin, apoi pe linia lui 41 si 42 pana la bucla Expozitiei (existau racorduri la intersectia de la Miciurin si de viraj dinspre Bd. Marasti spre Bd. Expozitiei si invers), apoi traseul lui 42 de atunci pana la Depoul Militari. Tramvaiele nu intrau in bucla lui 41 de la Presei, desi ar fi scurtat traseul, fiindca bucla era aproape permanent ocupata de vagoanele de pe 41.
30 (Fizicienilor – Baba Novac) in 1998 – 1999, se retragea la Alexandria!!, nu la Dudesti.
40 si 46, aproximativ pe traseele de azi, se retrageau la Dudesti, in timp ce 34 tinea de Victoria (logic) si Giurgiu!!!
On-topic, mi se pare total absurd acest sistem in care vatmanii/soferii de la schimbul 1 trebuie sa duca vehiculul la garaj/depou, de unde il aduc inapoi in traseu cei de la schimbul 2. De ce nu se schimba soferii pe strada, in anumite puncte de pe traseu, asa cum de fapt se si practica pana in anii '80?
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Pentru ca acele ture despre care vorbesti tu sunt turele mici numite ranforsari care circurcula doar la anumite ore,unele chiar circuland doar la sch1.
Pentru ca acele ture despre care vorbesti tu sunt turele mici numite ranforsari care circurcula doar la anumite ore,unele chiar circuland doar la sch1.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
In conditiile astea ar trebuii sa fie mai multe ture de la BN, deci cineva acolo sus ori are un fix contra BN sau sectorului 1, ori e incompetent.
Iar ideea "tramvaie noi la depou nou" este gresita, sau chiar de aici s-a ajuns la aberatia ca Alexandria sa aiba mai multe ture desi este de 4 ori mai departe iar BN a tinut 41 si singur. Ce se intampla daca se da CH-PPC la BN nemodernizat, se rastoarna tramvaiul prin depou?
Acum si eu, daca as sti ca am sefi incompetenti sau dezinteresati nu mi-asi urma prorpiul interes, nu mi-asi sparge capul.
Dr2005 wrote:
Atunci să punem problema altfel:
- accesul de la Depoul Bucureştii-Noi la P-ţa. Presei durează 10 minute
- accesul de la Depoul Alexandria la Ghencea durează minim 40, când nu e blocaj la P-ţa. Rahova şi la 13 Septemrbie, plus că se mai trezeşte câte un vatman să schimbe vagonul (şi se duce la depou şi pierde 2 curse aşa).
In conditiile astea ar trebuii sa fie mai multe ture de la BN, deci cineva acolo sus ori are un fix contra BN sau sectorului 1, ori e incompetent.
Iar ideea "tramvaie noi la depou nou" este gresita, sau chiar de aici s-a ajuns la aberatia ca Alexandria sa aiba mai multe ture desi este de 4 ori mai departe iar BN a tinut 41 si singur. Ce se intampla daca se da CH-PPC la BN nemodernizat, se rastoarna tramvaiul prin depou?
Acum si eu, daca as sti ca am sefi incompetenti sau dezinteresati nu mi-asi urma prorpiul interes, nu mi-asi sparge capul.
- DeSimon
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
DeSimon
"Tramvaie noi la depou nou" ? Iata la depoul Militari care este 95% Tatra, sau depoul giurgiului (inainte de distrungere ) care nu avea niciun tramvai nou (doar V3A-93, si chiar a prins si cateva V2A-uri, dupa modernizarea lui).
"Tramvaie noi la depou nou" ? Iata la depoul Militari care este 95% Tatra, sau depoul giurgiului (inainte de distrungere ) care nu avea niciun tramvai nou (doar V3A-93, si chiar a prins si cateva V2A-uri, dupa modernizarea lui).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Ca un exemplu, acum cativa ani, cand 47 avea 2 ture pe traseu, la schimbarea de tur, ramanea un singur tramvai pe traseu, la interval de 90 de minute, cat timp celalalt se ducea la Militari de unde se intorcea condus de vatmanul de la schimbul 2. La fel se face si pe alte linii. Vi se pare normal? De ce schimburile de tur nu se fac pe traseu sau la capete de linii, asa cum (repet) se facea pana in anii '80?
Chev Celios wrote:Nu ma refeream la ranforsari, ci la turele care circula la "ora normala", cum se spune in RATB, adica toata ziua. Unde se schimba soferii/vatmanii? Nu la depou/garaj?
Pentru ca acele ture despre care vorbesti tu sunt turele mici numite ranforsari care circurcula doar la anumite ore,unele chiar circuland doar la sch1.
Ca un exemplu, acum cativa ani, cand 47 avea 2 ture pe traseu, la schimbarea de tur, ramanea un singur tramvai pe traseu, la interval de 90 de minute, cat timp celalalt se ducea la Militari de unde se intorcea condus de vatmanul de la schimbul 2. La fel se face si pe alte linii. Vi se pare normal? De ce schimburile de tur nu se fac pe traseu sau la capete de linii, asa cum (repet) se facea pana in anii '80?
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Pai alea care circula toata ziua au schimbul in traseu la unul din capetele de liniei.In garaj au doar ranforsarile.
Pai alea care circula toata ziua au schimbul in traseu la unul din capetele de liniei.In garaj au doar ranforsarile.
- florin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
florin
De multe ori se schimbă și pe traseu, în funcție de cum le e mai convenabil șoferilor. Nu știu dacă și oficial, dar am observat de multe ori schimbul.
De multe ori se schimbă și pe traseu, în funcție de cum le e mai convenabil șoferilor. Nu știu dacă și oficial, dar am observat de multe ori schimbul.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Sunt ture care se schimba in traseu si sunt ture care se schimba in garaj/depou.Majoritatea turelor se schimba in traseu.Totul depinde de cum este facut progamul nu de cum vrea soferul/vatmanul.
Sunt ture care se schimba in traseu si sunt ture care se schimba in garaj/depou.Majoritatea turelor se schimba in traseu.Totul depinde de cum este facut progamul nu de cum vrea soferul/vatmanul.
📖 Pagination options