Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
560 posts, 141587 views
📖 Pagination options
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Pai sa faca ceva similar si intr-o statie de pe M5...Favorit sau Orizont...
Pai sa faca ceva similar si intr-o statie de pe M5...Favorit sau Orizont...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Satanistu, problema respectiva s-a discutat si rasdiscutat de nenumarate ori. Administratia v-a rugat sa nu mai reluati discutia. Daca e sa discutam ceva discutam pe marginea subiectului, adica Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului.
Interventiile ultime nici macar la club n-au ajuns. Recycle Bin. Mii de multumiri !
Satanistu, problema respectiva s-a discutat si rasdiscutat de nenumarate ori. Administratia v-a rugat sa nu mai reluati discutia. Daca e sa discutam ceva discutam pe marginea subiectului, adica Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului.
Interventiile ultime nici macar la club n-au ajuns. Recycle Bin. Mii de multumiri !
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
abc_XC
Cum e posibil ca o statie de metrou sa coste 800 000 de euro? Poate doar excavarea pamantului din statie. Ca reper, doar accesul de la Tineretului costa aproximativ 3,75 mil de euro (16,92 mil lei).
Asta nu e articol de presa
Prin urmare, România plăteşte anual 400.000 de euro penalităţi de neutilizare a creditului pentru linia 6 de metrou, bani ce putea fi utilizaţi, de exemplu, pentru săparea a jumătate de staţie, spune Udrişte.
Un calcul simplu arată că din banii pentru plata penalităţilor pe şase ani puteau fi executate lucrări la trei staţii de metrou.
Cum e posibil ca o statie de metrou sa coste 800 000 de euro? Poate doar excavarea pamantului din statie. Ca reper, doar accesul de la Tineretului costa aproximativ 3,75 mil de euro (16,92 mil lei).
Asta nu e articol de presa
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Pai exact asta spune si Udriste..SAPAREA a jumatate din statie ar costa 800000 euro...
Pai exact asta spune si Udriste..SAPAREA a jumatate din statie ar costa 800000 euro...
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Frumos ar fi ca stația Otopeni Sud (sau Centură, sau Bruxelles) să fie apropiată de / chiar sub calea ferată de centură, pentru a permite pe viitor dezvoltarea unei legături care ar putea aduce mai mulți pasageri în sistem. Vii frumos cu trenul din Chitila, Mogoșoaia, Tunari, Voluntari etc și cobori la metrou.
Frumos ar fi ca stația Otopeni Sud (sau Centură, sau Bruxelles) să fie apropiată de / chiar sub calea ferată de centură, pentru a permite pe viitor dezvoltarea unei legături care ar putea aduce mai mulți pasageri în sistem. Vii frumos cu trenul din Chitila, Mogoșoaia, Tunari, Voluntari etc și cobori la metrou.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ANTENA
Acum, ca s-au aprobat indicatorii tehnico-economici, ce ar mai fi de facut pana la lansarea licitatiei?
In hotararea de guvern, se precizeaza "actiuni specifice", asta lasa loc la inca o amanare pe termen nedeterminat.
Acum, ca s-au aprobat indicatorii tehnico-economici, ce ar mai fi de facut pana la lansarea licitatiei?
In hotararea de guvern, se precizeaza "actiuni specifice", asta lasa loc la inca o amanare pe termen nedeterminat.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Inca nu s-au aprobat, urmeaza...
Si mai urmeaza pe 29.09.2016 aprobarea PUZ
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB...160929.pdf
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB..._de_zi.php
Inca nu s-au aprobat, urmeaza...
Si mai urmeaza pe 29.09.2016 aprobarea PUZ
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB...160929.pdf
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB..._de_zi.php
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Atrag atentia in nume personal ca e bine sa discutam in baza lucrarilor si a proiectului . Guru ne-a pus pe forum ceva mai sus un document important, va rog sa-l cititi si discutam in baza lui ( sau a altor documente care poate vor mai apărea ).
Atrag atentia in nume personal ca e bine sa discutam in baza lucrarilor si a proiectului . Guru ne-a pus pe forum ceva mai sus un document important, va rog sa-l cititi si discutam in baza lui ( sau a altor documente care poate vor mai apărea ).
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
M-ai bagat un pic in ceata...
Care este documentul postat de guru despre care vorbesti ? Ca nu cred ca este ordinea de zi a sedintei CGMB...
Poti sa pui linkul ?
LE
Sorry !...
Eu sunt prostul...
PDF-ul se încărca greu pe mobil și am renunțat...
Daaaaa !...
Acum avem pe ce discuta.
Dar trebuie intai citit cu atentie, are "doar" 88 de pagini...
M-ai bagat un pic in ceata...
Care este documentul postat de guru despre care vorbesti ? Ca nu cred ca este ordinea de zi a sedintei CGMB...
Poti sa pui linkul ?
LE
Sorry !...
Eu sunt prostul...
PDF-ul se încărca greu pe mobil și am renunțat...
Daaaaa !...
Acum avem pe ce discuta.
Dar trebuie intai citit cu atentie, are "doar" 88 de pagini...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Primul ( cel in PDF ). Chiar e interesant. Vreo 35 MB. Fara sa-l citesc integral nici nu ma bag in discutii. Sau discut numai pe baza a ceea ce voi citi. Sunt fix 88 de pagini.
Primul ( cel in PDF ). Chiar e interesant. Vreo 35 MB. Fara sa-l citesc integral nici nu ma bag in discutii. Sau discut numai pe baza a ceea ce voi citi. Sunt fix 88 de pagini.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Colegii IT-isti, HELP !!!!...
Poate cineva sa "sparga" PDF-ul cu pricina pepagini separate ?...
Trebuie bagat neaparat la "Documentatia tehnica", dar nu asa, totul "la gramada", ci pagina cu pagina...
Plansele sunt "fioroase"... Fioros de mari...
Avem nevoie si de text, dar intre text si planse sunt mari diferente de MB...
Oricum, doar la o prima privire, va fi "distractie" pe cinste la Piata Montreal si la Aeroport Baneasa (nu uitati de pasajele rutiere existente !) si la "Bruxelles" - mai pe romaneste, statia de la DNCB/Pasaj Otopeni...
Mi-as dori sa fiu pensionar si sa nu am nici o graba atunci cand vor sapa in rampa Otopeni a DN1 la intersectia cu DNCB...
PDF-ul are si o mare lipsa...
Nu arata statia de la Aeroportul International "Henri Coanda" Bucuresti ; dar este de inteles, acolo PUZ va trebui sa fie aprobat de Primaria Otopeni - guru, despre capatul ala nu ai nimic ?... Otopeniul nu va da nimic-nimic ?...
LE
Desi sincer vorbind nu am descoperit inca nici o diferenta fata de ceea ce avem deja la "Documentatie tehnica". desi ceea ce avem - avem de muuult timp...
Dat mai este timp de studiat.
Oricum, sugestia de "spargere" a PDF-ului pagina cu pagina ramane valabila...
Colegii IT-isti, HELP !!!!...
Poate cineva sa "sparga" PDF-ul cu pricina pepagini separate ?...
Trebuie bagat neaparat la "Documentatia tehnica", dar nu asa, totul "la gramada", ci pagina cu pagina...
Plansele sunt "fioroase"... Fioros de mari...
Avem nevoie si de text, dar intre text si planse sunt mari diferente de MB...
Oricum, doar la o prima privire, va fi "distractie" pe cinste la Piata Montreal si la Aeroport Baneasa (nu uitati de pasajele rutiere existente !) si la "Bruxelles" - mai pe romaneste, statia de la DNCB/Pasaj Otopeni...
Mi-as dori sa fiu pensionar si sa nu am nici o graba atunci cand vor sapa in rampa Otopeni a DN1 la intersectia cu DNCB...
PDF-ul are si o mare lipsa...
Nu arata statia de la Aeroportul International "Henri Coanda" Bucuresti ; dar este de inteles, acolo PUZ va trebui sa fie aprobat de Primaria Otopeni - guru, despre capatul ala nu ai nimic ?... Otopeniul nu va da nimic-nimic ?...
LE
Desi sincer vorbind nu am descoperit inca nici o diferenta fata de ceea ce avem deja la "Documentatie tehnica". desi ceea ce avem - avem de muuult timp...
Dat mai este timp de studiat.
Oricum, sugestia de "spargere" a PDF-ului pagina cu pagina ramane valabila...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Uite am "spart" eu 3 pagini care mi s-au parut interesante:
1 - solutia de racord la M4
2 - conditii referitoare la apeducte. Vad ca in avize e si o conditie de promovare a unei HG de derogare a distantelor minime fata de rezervoarele de apa (NB: parca la penetratia A1-Ciurel nu s-a putut obtine derogare)
3 - se lasa doua statii la "rosu", cum scrie in avizul APMB?
Uite am "spart" eu 3 pagini care mi s-au parut interesante:
1 - solutia de racord la M4
2 - conditii referitoare la apeducte. Vad ca in avize e si o conditie de promovare a unei HG de derogare a distantelor minime fata de rezervoarele de apa (NB: parca la penetratia A1-Ciurel nu s-a putut obtine derogare)
3 - se lasa doua statii la "rosu", cum scrie in avizul APMB?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Atentie la cititul documentelor, ca istoria M6 e deosebit de 'aventuroasa', la un moment dat Mrex, la solicitarea MFP a cerut 'reducerea costurilor proiectului' (evident prin 'amputarea' lui) apoi, conform planului de mobilitate (inca nedefinitivat) s-a revenit la cerintele initiale...plus ca anumite avize 'de principiu' sunt aberante sau de-a dreptul nelegale...exemplul tipic...Apa lu' Novac...in piua pietrei!
Avizul de mediu nu se poate lua decat dupa definitivarea si aprobarea PUZ Bucuresti+PUZ Ilfov
Atentie la cititul documentelor, ca istoria M6 e deosebit de 'aventuroasa', la un moment dat Mrex, la solicitarea MFP a cerut 'reducerea costurilor proiectului' (evident prin 'amputarea' lui) apoi, conform planului de mobilitate (inca nedefinitivat) s-a revenit la cerintele initiale...plus ca anumite avize 'de principiu' sunt aberante sau de-a dreptul nelegale...exemplul tipic...Apa lu' Novac...in piua pietrei!
Avizul de mediu nu se poate lua decat dupa definitivarea si aprobarea PUZ Bucuresti+PUZ Ilfov
📖 Pagination options