Topic: Stiri si articole din presa
194 posts, 166308 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Utilizator anonim
Azi am luat la picior bulevardul de la Virgiliu pana in Victoriei. Sunt sanse reale ca portiunea dintre Calea Grivitei si Victoriei sa fie gata anul asta. Lucrarile au avansat mai mult cat au fost "sistate" decat inainte . De demolat mai e hala si cladirea portocalie de langa ea. Hala daca va ramane sunt sigur ca nu pentru mult timp dupa finalizarea lucrarilor. Va pun mai tarziu pozele...
Azi am luat la picior bulevardul de la Virgiliu pana in Victoriei. Sunt sanse reale ca portiunea dintre Calea Grivitei si Victoriei sa fie gata anul asta. Lucrarile au avansat mai mult cat au fost "sistate" decat inainte . De demolat mai e hala si cladirea portocalie de langa ea. Hala daca va ramane sunt sigur ca nu pentru mult timp dupa finalizarea lucrarilor. Va pun mai tarziu pozele...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Utilizator anonim
SIngura cladire care nu se demoleaza momentan este hala...
http://b365.ro/news/oprescu ... ul-uranus/
SIngura cladire care nu se demoleaza momentan este hala...
Au fost stabilite următoarele date de temă pentru intocmitorul proiectului tehnic de infrastructura:
• Pastrarea amplasamentului actual al Halei Matache
• Pastrarea pozitiei caii de rulare pe partea de est a Halei, prin diminuarea nesemnificativa a benzilor de circulatie, cu respectarea profilului de 4 benzi auto + 2 tramvai
• Proiectarea trotuarului de vest prin porticul halei in conformitate cu proiectul tehnic final.
• Devierea canalului colector din pozitia actuala sub Hala Matache, in zona circulatiei auto, cu modificarea solutiei tehnice
2. Se instituie un moratoriu de doua luni privind lucrarile de construire in zona sensului giratoriu de la intersectia strazilor Mircea Vulcanescu cu str. Berzei, cu exceptia lucrarilor tehnico-edilitare indeosebi referitoare la canalul colector si la linia de tramvai.
3. Se vor continua, in conformitate cu legislaţia in vigoare, lucrarile de infrastructură in baza proiectului initial pe segmentele P-ta Victoriei – Calea Grivitei (inclusiv intersectia) si Calea Plevnei – str. Mircea Vulcanescu (exclusiv sensul giratoriu)
4. Se va organiza de catre Primaria Municipiului Bucuresti, cu sprijinul Ordinului Arhitectilor din Romania si MDRT, un concurs de solutii de arhitectura, in vederea reamenajarii zonei Pietei Matache şi a spaţiilor publice adiacente, inclusiv integrarea Halei, care va fi initiat pana la 30 octombrie 2011.
5. MDRT va lansa in parteneriat cu Municipalitatea un studiu pilot de regenerare urbană integrată pe intreaga zona est si vest, fata de axul strazii Buzesti-Berzei, intre str. Occidentului si str. Stirbei Voda. In baza studiului pilot se vor fundamenta masurile necesare in vederea legiferarii proiectelor de regenerare urbană integrată.
6. Planurile urbanistice zonale in curs de avizare vor fi amendate in consecinta cu instituirea unei restrictii temporare de construire pe latura de vest a strazii Buzesti, intre str. Occidentului si str. Stirbei Voda.
7. Primaria Capitalei va intreprinde masuri de amenajare ambientala provizorie a zonei (pentru spatiile reziduale, calcane) si de creare a unui punct de informare privind evolutia proiectului.
http://b365.ro/news/oprescu ... ul-uranus/
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Dominatrix
Video cu Gh. Patrascu despre Hala Matache: http://videonews.antena3.ro/action/view ... -restaurat
Imi place ca in animatia cu proiectul, apare un tramvai Škoda 16 T, in circulatie la Wrocław.
Video cu Gh. Patrascu despre Hala Matache: http://videonews.antena3.ro/action/view ... -restaurat
Imi place ca in animatia cu proiectul, apare un tramvai Škoda 16 T, in circulatie la Wrocław.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
subway guru
Se închide circulația până în noiembrie în intersecția Berzei-Dinicu Golescu
10 aug, 17:25 / Nicoleta Vieru
Începând de joi și până pe 11 noiembrie, circulația va fi închisă în intersecţia străzilor Berzei, bd.Dinicu Golescu şi G-ral Berthelot.
http://b365.ro/news/se-inch ... u-golescu/
În scopul continuarii lucrărilor de punere în siguranță și conservare pe traseul diametralei Berzei-Buzesti-Uranus, se închide circulaţia în intersecţia străzilor Berzei, bd.Dinicu Golescu şi G-ral Berthelot, în perioada 11.08.2011, ora 24:00 – 11.11.2011, ora 00:00, anunță Primăria Capitalei.
Devierea circulaţiei se va face pe străzile Virgiliu, Ştirbei Vodă, Popa Tatu şi Mircea Vulcănescu.
Se închide circulația până în noiembrie în intersecția Berzei-Dinicu Golescu
10 aug, 17:25 / Nicoleta Vieru
Începând de joi și până pe 11 noiembrie, circulația va fi închisă în intersecţia străzilor Berzei, bd.Dinicu Golescu şi G-ral Berthelot.
http://b365.ro/news/se-inch ... u-golescu/
În scopul continuarii lucrărilor de punere în siguranță și conservare pe traseul diametralei Berzei-Buzesti-Uranus, se închide circulaţia în intersecţia străzilor Berzei, bd.Dinicu Golescu şi G-ral Berthelot, în perioada 11.08.2011, ora 24:00 – 11.11.2011, ora 00:00, anunță Primăria Capitalei.
Devierea circulaţiei se va face pe străzile Virgiliu, Ştirbei Vodă, Popa Tatu şi Mircea Vulcănescu.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Utilizator anonim
Comunicatul e dat prost, de fapt intra in intersectie cu reteaua de canalizare si liniile de tramvai. Revin cu poze.
Comunicatul e dat prost, de fapt intra in intersectie cu reteaua de canalizare si liniile de tramvai. Revin cu poze.
- subway guru
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Dominatrix
Un articol mai decent in Gandul:
Circulaţia în intersecţia bulevardelor Dinicu Golescu şi gen. Berthelot cu Berzei, închisă trei luni
Circulaţia în intersecţia străzii Berzei cu bulevardele Dinicu Golescu şi general Berthelot, din Bucureşti, se închide între 11 august şi 11 noiembrie, pentru continuarea lucrărilor ce au loc pe traseul "diametralei nord-sud".
Devierea circulaţiei se va face pe străzile Virgiliu, Ştirbei Vodă, Popa Tatu şi Mircea Vulcănescu, potrivit unui comunicat de miercuri al Primăriei Capitalei.
Hala Matache rămâne pe amplasamentul actual şi nu va fi afectată de lucrările la diametrala Berzei-Buzeşti, iar până la restaurare vor fi luate măsuri de conservare şi punere în siguranţă a monumentului istoric, au decis, în urmă cu o săptămână, reprezentanţii municipalităţii şi cei ai Ministerului Dezvoltării Regionale.
Astfel, în cazul Halei Matache s-a decis păstrarea amplasamentului actual, "fiind dispuse măsuri de conservare şi punere în siguranţă până la demararea unui proces de restaurare a monumentului istoric".
În cazul întocmirii proiectului tehnic de infrastructură se va ţine cont de păstrarea poziţiei căii de rulare pe partea de est a Halei Matache, "prin diminuarea nesemnificativă a benzilor de circulaţie, cu respectarea profilului de patru benzi auto şi două de tramvai".
Proiectarea trotuarului de vest prin porticul Halei va fi făcută în conformitate cu proiectul tehnic final. De asemenea, canalul colector va fi deviat din poziţia actuală sub Hala Matache, în zona circulaţiei auto.
"Se instituie un moratoriu de două luni privind lucrările de construire în zona sensului giratoriu de la intersecţia străzii Mircea Vulcănescu cu strada Berzei, cu excepţia lucrărilor tehnico-edilitare, îndeosebi referitoare la canalul colector şi la linia de tramvai", a precizat municipalitatea.
Lucrările de infrastructură vor continua în baza proiectului iniţial pe segmentele Piaţa Victoriei - Calea Griviţei (inclusiv intersecţia) şi Calea Plevnei - strada Mircea Vulcănescu (exclusiv sensul giratoriu).
Primăria Capitalei, cu sprijinul Ordinului Arhitecţilor din Romania şi al MDRT, va organiza un concurs de soluţii arhitecturale privind reamenajarea zonei Pieţei Matache şi a spaţiilor publice adiacente, inclusiv integrarea Halei. Concursul urmează să fie iniţiat până în 30 octombrie 2011.
MDRT va lansa, în parteneriat cu municipalitatea, un studiu-pilot de regenerare urbană integrată pe întreaga zonă est şi vest, faţă de axul străzii Buzeşti-Berzei, între străzile Occidentului şi Ştirbei Vodă. "În baza studiului pilot se vor fundamenta măsurile necesare în vederea legiferării proiectelor de regenerare urbană integrată", a precizat Primăria Capitalei.
De asemenea, planurile urbanistice zonale în curs de avizare vor fi amendate pentru a institui restricţie temporară de construire pe latura de vest a străzii Buzeşti, între străzile Occidentului şi Ştirbei Vodă.
Primăria Capitalei trebuie să ia măsuri de amenajare ambientală provizorie a zonei (pentru spaţiile reziduale, calcane) şi să creeze un punct de informare privind evoluţia proiectului.
În 15 iulie a avut loc o dezbatere publică pe tema diametralei Buzeşti-Berzei, la care au participat primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, şi ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea.
La dezbateri s-a stabilit că lucrările de construcţie la diametrală vor fi reluate din 16 iulie, cu condiţia să nu afecteze Hala Matache, clădire de patrimoniu.
"Am agreat să se instituie interdicţie temporară de construcţie în zonă şi apoi să se decidă dezvoltarea zonei în vecinătatea diametralei Buzeşti-Berzei. Acest lucru va fi subiectul analizei în perioada următoare. Va fi făcut cadrul legislativ pentru cum se implementează astfel de proiecte, care trebuie să obţină şi acceptul locuitorilor, şi recomandările specialiştilor", declara atunci ministrul Elena Udrea.
La dezbaterea publică au participat şi reprezentanţii unor ONG-uri, dar şi arhitecţi, care au constituit un "grup de consolidare a încrederii".
La dezbatere s-a stabilit, alături de începerea lucrărilor la diametrală şi de interdicţia temporară a lucrărilor de construcţii în zonă, căutarea unei soluţii pentru Hala Matache, organizarea unui concurs de soluţii pentru zona care a fost demolată şi a unui concurs de idei pentru Calea Victoriei, care ar urma să devină zonă pietonală.
Ministrul Elena Udrea a cerut Inspectoratului de Stat în Construcţii, în luna iunie, să oprească lucrările de construcţie a tronsonului rutier Buzeşti-Berzei, cunoscut ca "diametrala nord-sud", după discuţii cu reprezentanţii unor ONG, care au protestat la sediul MDRT.
Organizaţiile neguvernamentale reuşiseră să anuleze în instanţă planul urbanistic zonal care stă la baza lucrărilor de intervenţie începute de Primăria Capitalei în zonă, precum şi anularea autorizaţiei de construcţie.
Proiectul diametralei Buzeşti-Berzei-Uranus a fost contestat, de la începutul investiţiei, de către mai multe ONG-uri, care au criticat felul în care au fost făcute exproprierile şi au fost date autorizaţii de demolare pentru imobile cu statut de monument istoric sau din zone protejate.
Primarul Capitalei anunţa, în noiembrie 2010, că Bucureştiul va putea fi traversat de la nord la sud în 20 de minute, pe traseul Piaţa Victoriei - Piaţa Coşbuc, în urma lucrărilor la diametrala Buzeşti-Berzei-Uranus, pe care o califica drept "cea mai mare operaţiune urbană din ultimii 20 de ani".
Municipalitatea preciza atunci că valoarea estimată a investiţiei este de aproximativ 330 de milioane de euro.
Un articol mai decent in Gandul:
Circulaţia în intersecţia bulevardelor Dinicu Golescu şi gen. Berthelot cu Berzei, închisă trei luni
Circulaţia în intersecţia străzii Berzei cu bulevardele Dinicu Golescu şi general Berthelot, din Bucureşti, se închide între 11 august şi 11 noiembrie, pentru continuarea lucrărilor ce au loc pe traseul "diametralei nord-sud".
Devierea circulaţiei se va face pe străzile Virgiliu, Ştirbei Vodă, Popa Tatu şi Mircea Vulcănescu, potrivit unui comunicat de miercuri al Primăriei Capitalei.
Hala Matache rămâne pe amplasamentul actual şi nu va fi afectată de lucrările la diametrala Berzei-Buzeşti, iar până la restaurare vor fi luate măsuri de conservare şi punere în siguranţă a monumentului istoric, au decis, în urmă cu o săptămână, reprezentanţii municipalităţii şi cei ai Ministerului Dezvoltării Regionale.
Astfel, în cazul Halei Matache s-a decis păstrarea amplasamentului actual, "fiind dispuse măsuri de conservare şi punere în siguranţă până la demararea unui proces de restaurare a monumentului istoric".
În cazul întocmirii proiectului tehnic de infrastructură se va ţine cont de păstrarea poziţiei căii de rulare pe partea de est a Halei Matache, "prin diminuarea nesemnificativă a benzilor de circulaţie, cu respectarea profilului de patru benzi auto şi două de tramvai".
Proiectarea trotuarului de vest prin porticul Halei va fi făcută în conformitate cu proiectul tehnic final. De asemenea, canalul colector va fi deviat din poziţia actuală sub Hala Matache, în zona circulaţiei auto.
"Se instituie un moratoriu de două luni privind lucrările de construire în zona sensului giratoriu de la intersecţia străzii Mircea Vulcănescu cu strada Berzei, cu excepţia lucrărilor tehnico-edilitare, îndeosebi referitoare la canalul colector şi la linia de tramvai", a precizat municipalitatea.
Lucrările de infrastructură vor continua în baza proiectului iniţial pe segmentele Piaţa Victoriei - Calea Griviţei (inclusiv intersecţia) şi Calea Plevnei - strada Mircea Vulcănescu (exclusiv sensul giratoriu).
Primăria Capitalei, cu sprijinul Ordinului Arhitecţilor din Romania şi al MDRT, va organiza un concurs de soluţii arhitecturale privind reamenajarea zonei Pieţei Matache şi a spaţiilor publice adiacente, inclusiv integrarea Halei. Concursul urmează să fie iniţiat până în 30 octombrie 2011.
MDRT va lansa, în parteneriat cu municipalitatea, un studiu-pilot de regenerare urbană integrată pe întreaga zonă est şi vest, faţă de axul străzii Buzeşti-Berzei, între străzile Occidentului şi Ştirbei Vodă. "În baza studiului pilot se vor fundamenta măsurile necesare în vederea legiferării proiectelor de regenerare urbană integrată", a precizat Primăria Capitalei.
De asemenea, planurile urbanistice zonale în curs de avizare vor fi amendate pentru a institui restricţie temporară de construire pe latura de vest a străzii Buzeşti, între străzile Occidentului şi Ştirbei Vodă.
Primăria Capitalei trebuie să ia măsuri de amenajare ambientală provizorie a zonei (pentru spaţiile reziduale, calcane) şi să creeze un punct de informare privind evoluţia proiectului.
În 15 iulie a avut loc o dezbatere publică pe tema diametralei Buzeşti-Berzei, la care au participat primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, şi ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea.
La dezbateri s-a stabilit că lucrările de construcţie la diametrală vor fi reluate din 16 iulie, cu condiţia să nu afecteze Hala Matache, clădire de patrimoniu.
"Am agreat să se instituie interdicţie temporară de construcţie în zonă şi apoi să se decidă dezvoltarea zonei în vecinătatea diametralei Buzeşti-Berzei. Acest lucru va fi subiectul analizei în perioada următoare. Va fi făcut cadrul legislativ pentru cum se implementează astfel de proiecte, care trebuie să obţină şi acceptul locuitorilor, şi recomandările specialiştilor", declara atunci ministrul Elena Udrea.
La dezbaterea publică au participat şi reprezentanţii unor ONG-uri, dar şi arhitecţi, care au constituit un "grup de consolidare a încrederii".
La dezbatere s-a stabilit, alături de începerea lucrărilor la diametrală şi de interdicţia temporară a lucrărilor de construcţii în zonă, căutarea unei soluţii pentru Hala Matache, organizarea unui concurs de soluţii pentru zona care a fost demolată şi a unui concurs de idei pentru Calea Victoriei, care ar urma să devină zonă pietonală.
Ministrul Elena Udrea a cerut Inspectoratului de Stat în Construcţii, în luna iunie, să oprească lucrările de construcţie a tronsonului rutier Buzeşti-Berzei, cunoscut ca "diametrala nord-sud", după discuţii cu reprezentanţii unor ONG, care au protestat la sediul MDRT.
Organizaţiile neguvernamentale reuşiseră să anuleze în instanţă planul urbanistic zonal care stă la baza lucrărilor de intervenţie începute de Primăria Capitalei în zonă, precum şi anularea autorizaţiei de construcţie.
Proiectul diametralei Buzeşti-Berzei-Uranus a fost contestat, de la începutul investiţiei, de către mai multe ONG-uri, care au criticat felul în care au fost făcute exproprierile şi au fost date autorizaţii de demolare pentru imobile cu statut de monument istoric sau din zone protejate.
Primarul Capitalei anunţa, în noiembrie 2010, că Bucureştiul va putea fi traversat de la nord la sud în 20 de minute, pe traseul Piaţa Victoriei - Piaţa Coşbuc, în urma lucrărilor la diametrala Buzeşti-Berzei-Uranus, pe care o califica drept "cea mai mare operaţiune urbană din ultimii 20 de ani".
Municipalitatea preciza atunci că valoarea estimată a investiţiei este de aproximativ 330 de milioane de euro.
- Druida
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Druida
Zice tot b365:
http://b365.ro/news/primul- ... primavara/
De curiozitate, ce ar mai fi de lucru la bucata 'Plevnei-Stirbei', ca sa mai dureze o luna? Are cineva idee?
Zice tot b365:
http://b365.ro/news/primul- ... primavara/
De curiozitate, ce ar mai fi de lucru la bucata 'Plevnei-Stirbei', ca sa mai dureze o luna? Are cineva idee?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
subway guru
De mâine se va putea circula din nou între strada Virgiliu şi strada Vasile Pârvan
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 40090.html
5 decembrie 2011, 17:19 | Autor: Adrian Dădârlat
Circulaţia rutieră între strada Virgiliu şi Strada Vasile Pârvan va fi reluată începând de mâine, de la ora 13.00, a anunţat Primăria Capitalei.
Traficul rutier a fost restricţionat în zonă în vederea realizării Diametralei Nord-Sud Buzeşti-Berzei-Uranus.
Sorin Oprescu
Maine, 6 decembrie, la ora 10.30, voi verifica stadiul lucrarilor la obiectivul de investitii „Diametrala nord-sud Buzesti-Berzei-Uranus". De asemenea, va anunt ca incepand de maine, ora 13.00, se va relua circulatia pe tronsonul cuprins intre str.Virgiliu si str.Vasile Parvan.
De mâine se va putea circula din nou între strada Virgiliu şi strada Vasile Pârvan
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 40090.html
5 decembrie 2011, 17:19 | Autor: Adrian Dădârlat
Circulaţia rutieră între strada Virgiliu şi Strada Vasile Pârvan va fi reluată începând de mâine, de la ora 13.00, a anunţat Primăria Capitalei.
Traficul rutier a fost restricţionat în zonă în vederea realizării Diametralei Nord-Sud Buzeşti-Berzei-Uranus.
Sorin Oprescu
Maine, 6 decembrie, la ora 10.30, voi verifica stadiul lucrarilor la obiectivul de investitii „Diametrala nord-sud Buzesti-Berzei-Uranus". De asemenea, va anunt ca incepand de maine, ora 13.00, se va relua circulatia pe tronsonul cuprins intre str.Virgiliu si str.Vasile Parvan.
- Druida
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Druida
Drept care azi, la ora 11, erau politisti in intersectie care... opreau circulatia pe Berzei! Care altfel s-ar fi desfasurat de la sine, ca zilele trecute . Probabil n-ajunsese inca Oprescu sa inspecteze...
Cat despre marcajele din zona, revin (cind o sa pot sa o incarc!) cu o poza in sectiunea dedicata! Veti vedea o 'zebra' si un indicator 'Trecere pietoni' absolut necesare si vitale .
(Update ora 15:30) Gata, i-au dat drumul! http://b365.ro/news/s-a-des ... ul-viitor/
Drept care azi, la ora 11, erau politisti in intersectie care... opreau circulatia pe Berzei! Care altfel s-ar fi desfasurat de la sine, ca zilele trecute . Probabil n-ajunsese inca Oprescu sa inspecteze...
Cat despre marcajele din zona, revin (cind o sa pot sa o incarc!) cu o poza in sectiunea dedicata! Veti vedea o 'zebra' si un indicator 'Trecere pietoni' absolut necesare si vitale .
(Update ora 15:30) Gata, i-au dat drumul! http://b365.ro/news/s-a-des ... ul-viitor/
- LArSON
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
LArSON
S-a inaugurat primul tronson din Diametrala Buzesti-Berzei-Uranus. Lipsesc benzile de biciclete si parcarile. Oprescu: "El nu era primul ci al cincilea, dar acesta a fost gata primul"
de Catiusa Ivanov HotNews.ro
Marţi, 6 decembrie 2011, 15:59 Actualitate | Esenţial
Primaria Capitalei a inaugurat, marti, primul tronson din Diametrala Buzesti - Berzei - Uranus, respectiv bucata cuprinsa intre Calea Plevnei si Bulevardul Stirbei Voda. Acesta are doua benzi pe sens si linie de tramvai, spatii verzi pe margine, insa lipsesc parcarile pentru riverani si benzile pentru biciclisti. Din prima etapa a proiectului, respectiv segmentul cuprins intre Piata Victoriei si Calea Plevnei, au mai ramas de realizat patru tronsoane, aproximativ 80 la suta. Primarul general, Sorin Oprescu, a promis ca acestea vor fi gata pana in martie 2012.
"Astazi dam drumul la primul tronson. El nu era primul ci al cincilea, dar acesta a fost gata primul, cu toate vicisitudinile financiare si toata rautatea unora. Acest tronson face parte din strapungerea Buzesti-Berzei-Uranus. Este vorba de un bulevard care va avea 11 km cand va fi gata si va face legatura intre Nordul si Sudul orasului, de la Piata Victoriei la Gara Progresu, reprezentand o alternativa la Calea Victoriei si Magheru. Speram ca peste putin timp sa dam drumul si la tronsonul cuprins intre Piata Victoriei si Occidentului, care este realizat in proportie de 85 la suta. Tronsonul Occidentului-Grivitei este si el in lucru. La Piata Virgiliu se lucreaza. Aici a fost putin mai complicat pentru ca sunt de introdus utilitatile, care nu mai sunt refacute de aproape 100 de ani. Dupa ce vom termina prima etapa (segmentul dintre Piata Victoriei si Calea Plevnei), viitoare etapa este patrunderea pe sub dealul parlamentului cu iesirea la Piata de Flori, George Cosbuc. Toata etapa intai speram ca o vom termina in martie. Pe noi ne tine acum doar lipsa autorizatiei pentru bucata din mijloc (Grivitei-Mircea Vulcanescu). Autorizatia de construire nu se poate da pentru ca nu s-a dat aviz de le Ministerul Culturii", a declarat Sorin Oprescu, la inaugurarea arterei.
Tronsonul inaugurat astazi reprezinta 20 la suta din prima etapa a proiectului.
Intrebat unde sunt pistele de biciclete de pe tronsonul proaspat inaugurat si parcarile pentru riverani, care nu vor mai avea unde sa-si lase masinile, fiind interzisa oprirea, primarul general a declarat: "Unde vrei sa fac piste de biciclete aici? Sa lamuresc cum facem cu piata Matache, ca printre coloanele alea nu incap si oameni si biciclete. Nu pot sa strangulez bulevardul. Pe bulevard e parcarea interzisa, iar ei fac o demonstratie de cum e cind e parcarea interzisa, parcand si pe o parte si pe alta a strazii, dupa cum vedeti. Daca ar fi dupa mine as lua masinile si le-as duce sus in apartament, sa poata ajunge direct in casa. Putina rabdare si o sa discutam despre faptul ca Bucurestiul nu are parcari".
Hala Matache a ramas in aer
Soarta Halei Matache, aflata pe tronsonul Grivitei - Mircea Vulcanescu, ramane in continuare nehotarata. "La Hala Matache discutam deocamdata, acolo suntem opriti. Hala Matache este in pragul colapsului din aceasta cauza. Noi am facut mai multe propuneri pentru hala atunci, dupa care am inceput sa discutam consolidarea, dar este vorba de bani si mai mult decat atat, sub hala se afla o conducta de 85 de ani, conducta pe care, daca am incepe sa sapam pe mijloc, din partea dreapta a halei Matache, ne-am trezi ca se prabusesc toti peretii. Noi am propus translatarea ei, sa o aliniem la celelalte case si sa o refacem asa cum a fost ea. Nu s-a agreat solutia asta, incercam alte solutii, dar nici tramvaiul nu pot sa-l fac sa mearga pe curbura. Pe langa Hala Matache, mai avem obligatia de a reface cele doua cladiri care sunt dupa piata Virgiliu (n.r.-Berzei 81 si Berzei 89), asa este aprobarea data de Ministerul Culturii. Cand o sa avem bani le refacem. Noi am scos toate elementele ornamentale si arhitecturale sub indrumarea arhitectilor si le vom reface", a mai declarat Oprescu.
Ministerul Culturii va hotara in final ce se va intampla cu hala, prin avizul pe care il va da. In baza avizului MC, Primaria Capitalei va elibera autorizatia de construire pentru tronsonul Calea Grivitei-Mircea Vulcanescu.
Potrivit primarului Sorin Oprescu, pana in prezent pe primul tronson al Diametralei Buzesti-Berzei-Uranus s-au executat lucrari de 80 de milioane de lei. Insa, in buget, la inceputul anului au fost prevazute doar 30 milioane lei. La ultima rectificare bugetara facuta de Consiliul General al Municipiului Bucuresti in luna noiembrie au fost taiati si acestia. "Din pacate, fondurile pentru a achita aceste facturi au fost taiate inclusiv la ultima rectificare. O sa reluam bugetul", a declarat Oprescu. Costul integral pentru pentru etapa 1, aprobat de Consiliul General la demararea lucrarii, este de circa 130 milioane lei.
Proiectul dimetralei Buzesti-Berzei-Uranus este impartit in 3 etape:
Etapa 1
Piata Victoriei – Vasile Parvan;
Etapa 2
Vasile Parvan – Piata George Cosbuc
Etapa 3
Piata George Cosbuc- Gara Progresul;
Prima etapa este impartita in 5 tronsoane:
Piata Victoriei –Occidentului
Occidentului - Grivitei
Grivitei – Mircea Vulcanescu
Mircea Vulcanescu – Virgiliu
Virgiliu - Vasile Parvan
Proiectul Diametralei Buzesti - Berzei - Uranus a fost blocat in instanta aproximativ trei luni, in perioada aprilie-iulie 2011, mai multe ONG-uri obtinand in instanta anularea Planului Urbanistic Zonal care sta la baza proiectului si a autorizatiilor de demolare pentru cateva dintre cladirile aflata in calea Diametralei, invocand motive de ilegalitate. Iata litigiile legate de acest proiect:
pe 21.12.2010 Tribunalul Bucuresti a suspendat in dosarul 60056/3/2010 autorizatiile de desfiintare pentru Hotel Marna si Casa Radulescu; Primaria a emis ulterior autorizatii cu acelasi continut. Asociatia Salvati Bucurestiul a depus plangerea penala;
pe 19.01.2011 Tribunalul Bucuresti a suspendat in dosarul 62706/3/2010 autorizatia de desfiintare pentru imobilul din str. Cobalcescu nr. 60; Primaria a continuat demolarea. Asociatia Salvati Bucurestiul a declarat ca a depus plangerea penala;
- pe 12.04.2011 Tribunalul Bucuresti a anulat in dosarul 52450/3/2010 Planul Urbanistic Zonal Buzesti-Berzei. Actiunea a fost declansata de Asociatia Salvati Bucurestiul;
pe 26.04.2011 Tribunalul Cluj a suspendat in dosarul 958/117/2011 Planul Urbanistic Zonal Buzesti-Berzei si autorizatia de construire in baza careia se desfasurau lucrarile;
In plus, pe 7 iunie, Prefectul Capitalei a cerut suspendarea autorizatiilor de construire pe ultimele doua tronsoane ale Diametralei, la care Primaria Capitalei mai lucra:
Autorizatia nr. 38/04.02.2011având ca obiect executarea lucrarilor cuprinse intre Piata Victoriei si Calea Grivitei - Strada Berzei (intre Calea Grivitei si Calea Plevnei)
Autorizatia nr. 633/29.12.2010 având ca obiect executarea lucrarilor pe tronsoanele Piata Victoriei-Str Occidentului si B-dul Dinicu Golescu - Calea Plevnei.
Dupa mai multe runde de negocieri, pentru ca lucrarea era deja inceputa, pe pe 15 iulie, in urma unei dezbateri publice la care au participat reprezentanti ai Ministerului Dezvoltarii, Primariei Capitalei, ONG-uri si ai Inspectoratului de Stat in Constructii, s-a luat decizia reinceperii lucarilor.
S-a inaugurat primul tronson din Diametrala Buzesti-Berzei-Uranus. Lipsesc benzile de biciclete si parcarile. Oprescu: "El nu era primul ci al cincilea, dar acesta a fost gata primul"
de Catiusa Ivanov HotNews.ro
Marţi, 6 decembrie 2011, 15:59 Actualitate | Esenţial
Primaria Capitalei a inaugurat, marti, primul tronson din Diametrala Buzesti - Berzei - Uranus, respectiv bucata cuprinsa intre Calea Plevnei si Bulevardul Stirbei Voda. Acesta are doua benzi pe sens si linie de tramvai, spatii verzi pe margine, insa lipsesc parcarile pentru riverani si benzile pentru biciclisti. Din prima etapa a proiectului, respectiv segmentul cuprins intre Piata Victoriei si Calea Plevnei, au mai ramas de realizat patru tronsoane, aproximativ 80 la suta. Primarul general, Sorin Oprescu, a promis ca acestea vor fi gata pana in martie 2012.
"Astazi dam drumul la primul tronson. El nu era primul ci al cincilea, dar acesta a fost gata primul, cu toate vicisitudinile financiare si toata rautatea unora. Acest tronson face parte din strapungerea Buzesti-Berzei-Uranus. Este vorba de un bulevard care va avea 11 km cand va fi gata si va face legatura intre Nordul si Sudul orasului, de la Piata Victoriei la Gara Progresu, reprezentand o alternativa la Calea Victoriei si Magheru. Speram ca peste putin timp sa dam drumul si la tronsonul cuprins intre Piata Victoriei si Occidentului, care este realizat in proportie de 85 la suta. Tronsonul Occidentului-Grivitei este si el in lucru. La Piata Virgiliu se lucreaza. Aici a fost putin mai complicat pentru ca sunt de introdus utilitatile, care nu mai sunt refacute de aproape 100 de ani. Dupa ce vom termina prima etapa (segmentul dintre Piata Victoriei si Calea Plevnei), viitoare etapa este patrunderea pe sub dealul parlamentului cu iesirea la Piata de Flori, George Cosbuc. Toata etapa intai speram ca o vom termina in martie. Pe noi ne tine acum doar lipsa autorizatiei pentru bucata din mijloc (Grivitei-Mircea Vulcanescu). Autorizatia de construire nu se poate da pentru ca nu s-a dat aviz de le Ministerul Culturii", a declarat Sorin Oprescu, la inaugurarea arterei.
Tronsonul inaugurat astazi reprezinta 20 la suta din prima etapa a proiectului.
Intrebat unde sunt pistele de biciclete de pe tronsonul proaspat inaugurat si parcarile pentru riverani, care nu vor mai avea unde sa-si lase masinile, fiind interzisa oprirea, primarul general a declarat: "Unde vrei sa fac piste de biciclete aici? Sa lamuresc cum facem cu piata Matache, ca printre coloanele alea nu incap si oameni si biciclete. Nu pot sa strangulez bulevardul. Pe bulevard e parcarea interzisa, iar ei fac o demonstratie de cum e cind e parcarea interzisa, parcand si pe o parte si pe alta a strazii, dupa cum vedeti. Daca ar fi dupa mine as lua masinile si le-as duce sus in apartament, sa poata ajunge direct in casa. Putina rabdare si o sa discutam despre faptul ca Bucurestiul nu are parcari".
Hala Matache a ramas in aer
Soarta Halei Matache, aflata pe tronsonul Grivitei - Mircea Vulcanescu, ramane in continuare nehotarata. "La Hala Matache discutam deocamdata, acolo suntem opriti. Hala Matache este in pragul colapsului din aceasta cauza. Noi am facut mai multe propuneri pentru hala atunci, dupa care am inceput sa discutam consolidarea, dar este vorba de bani si mai mult decat atat, sub hala se afla o conducta de 85 de ani, conducta pe care, daca am incepe sa sapam pe mijloc, din partea dreapta a halei Matache, ne-am trezi ca se prabusesc toti peretii. Noi am propus translatarea ei, sa o aliniem la celelalte case si sa o refacem asa cum a fost ea. Nu s-a agreat solutia asta, incercam alte solutii, dar nici tramvaiul nu pot sa-l fac sa mearga pe curbura. Pe langa Hala Matache, mai avem obligatia de a reface cele doua cladiri care sunt dupa piata Virgiliu (n.r.-Berzei 81 si Berzei 89), asa este aprobarea data de Ministerul Culturii. Cand o sa avem bani le refacem. Noi am scos toate elementele ornamentale si arhitecturale sub indrumarea arhitectilor si le vom reface", a mai declarat Oprescu.
Ministerul Culturii va hotara in final ce se va intampla cu hala, prin avizul pe care il va da. In baza avizului MC, Primaria Capitalei va elibera autorizatia de construire pentru tronsonul Calea Grivitei-Mircea Vulcanescu.
Potrivit primarului Sorin Oprescu, pana in prezent pe primul tronson al Diametralei Buzesti-Berzei-Uranus s-au executat lucrari de 80 de milioane de lei. Insa, in buget, la inceputul anului au fost prevazute doar 30 milioane lei. La ultima rectificare bugetara facuta de Consiliul General al Municipiului Bucuresti in luna noiembrie au fost taiati si acestia. "Din pacate, fondurile pentru a achita aceste facturi au fost taiate inclusiv la ultima rectificare. O sa reluam bugetul", a declarat Oprescu. Costul integral pentru pentru etapa 1, aprobat de Consiliul General la demararea lucrarii, este de circa 130 milioane lei.
Proiectul dimetralei Buzesti-Berzei-Uranus este impartit in 3 etape:
Etapa 1
Piata Victoriei – Vasile Parvan;
Etapa 2
Vasile Parvan – Piata George Cosbuc
Etapa 3
Piata George Cosbuc- Gara Progresul;
Prima etapa este impartita in 5 tronsoane:
Piata Victoriei –Occidentului
Occidentului - Grivitei
Grivitei – Mircea Vulcanescu
Mircea Vulcanescu – Virgiliu
Virgiliu - Vasile Parvan
Proiectul Diametralei Buzesti - Berzei - Uranus a fost blocat in instanta aproximativ trei luni, in perioada aprilie-iulie 2011, mai multe ONG-uri obtinand in instanta anularea Planului Urbanistic Zonal care sta la baza proiectului si a autorizatiilor de demolare pentru cateva dintre cladirile aflata in calea Diametralei, invocand motive de ilegalitate. Iata litigiile legate de acest proiect:
pe 21.12.2010 Tribunalul Bucuresti a suspendat in dosarul 60056/3/2010 autorizatiile de desfiintare pentru Hotel Marna si Casa Radulescu; Primaria a emis ulterior autorizatii cu acelasi continut. Asociatia Salvati Bucurestiul a depus plangerea penala;
pe 19.01.2011 Tribunalul Bucuresti a suspendat in dosarul 62706/3/2010 autorizatia de desfiintare pentru imobilul din str. Cobalcescu nr. 60; Primaria a continuat demolarea. Asociatia Salvati Bucurestiul a declarat ca a depus plangerea penala;
- pe 12.04.2011 Tribunalul Bucuresti a anulat in dosarul 52450/3/2010 Planul Urbanistic Zonal Buzesti-Berzei. Actiunea a fost declansata de Asociatia Salvati Bucurestiul;
pe 26.04.2011 Tribunalul Cluj a suspendat in dosarul 958/117/2011 Planul Urbanistic Zonal Buzesti-Berzei si autorizatia de construire in baza careia se desfasurau lucrarile;
In plus, pe 7 iunie, Prefectul Capitalei a cerut suspendarea autorizatiilor de construire pe ultimele doua tronsoane ale Diametralei, la care Primaria Capitalei mai lucra:
Autorizatia nr. 38/04.02.2011având ca obiect executarea lucrarilor cuprinse intre Piata Victoriei si Calea Grivitei - Strada Berzei (intre Calea Grivitei si Calea Plevnei)
Autorizatia nr. 633/29.12.2010 având ca obiect executarea lucrarilor pe tronsoanele Piata Victoriei-Str Occidentului si B-dul Dinicu Golescu - Calea Plevnei.
Dupa mai multe runde de negocieri, pentru ca lucrarea era deja inceputa, pe pe 15 iulie, in urma unei dezbateri publice la care au participat reprezentanti ai Ministerului Dezvoltarii, Primariei Capitalei, ONG-uri si ai Inspectoratului de Stat in Constructii, s-a luat decizia reinceperii lucarilor.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
subway guru
UPDATE: Dorel de Bucureşti: stâlpi în mijlocul străzii în centrul Capitalei
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 39675.html
6 decembrie 2011, 10:10 | Autor: Diana Toea
În loc de bandă despărţitoare, pe mijlocul străzii Buzeşti, la intrarea în Piaţa Victoriei, se află doi stâlpi la o distanţă de doi metri unul faţă de celălalt.
Cele două construcţii sunt situate între prima şi a două bandă a străzii Buzeşti din centrul oraşului şi par desprinse dintr-o reclamă cu Dorel. De fapt, stâlpii fac parte din realitatea cotidiană a locuitorilor Capitalei, care au drum prin zona. Un stâlp este un semafor funcţional, iar celălalt este unul de iluminat stradal, însă nu sunt delimitaţi în niciun fel.
Cum şantieriştii autohtoni nu se pot lăuda cu doar doi stâlpi uitaţi pe mijlocul drumului, la cinci metri se mai află un băt înfipt în şosea care aduce şi el a stâlp de iluminat stradal.
Această gafă este cu atât mai ridicolă cu cât Primarul General, Sorin Oprescu va verifica astăzi, la ora 10.30, stadiul lucrărilor la obiectivul de invetiţii ,,Diametrala nord-sud Buzeşti-Berzei-Uranus’’, iar la ora 13.00 se va relua circulaţia pe tronsonul cuprins între strada Virgiliu şi strada Vasile Pârvan. Practic, inaugurarea va avea loc la celălalt capăt al străzii.
UPDATE 4.09
Ion Dedu, şeful Direcţiei Transporturi, Drumuri şi Sistematizarea Circulaţiei din Primăria Capitalei, a precizat pentru “Adevărul” că stâlpii au rămas pe stradă deoarece aceasta trebuia iniţial să aibă două benzi pe sens, iar ulterior s-a decis lărgirea la trei în acea zonă pentru fluidizarea traficului. Stâlpii vor fi luaţi de acolo după ce vor fi montaţi alţii mai în spate, care să preia cablurile din zonă. Dedu a mai afirmat că situaţii de acest gen sunt “inerente” la astfel de lucrări.
UPDATE: Dorel de Bucureşti: stâlpi în mijlocul străzii în centrul Capitalei
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 39675.html
6 decembrie 2011, 10:10 | Autor: Diana Toea
În loc de bandă despărţitoare, pe mijlocul străzii Buzeşti, la intrarea în Piaţa Victoriei, se află doi stâlpi la o distanţă de doi metri unul faţă de celălalt.
Cele două construcţii sunt situate între prima şi a două bandă a străzii Buzeşti din centrul oraşului şi par desprinse dintr-o reclamă cu Dorel. De fapt, stâlpii fac parte din realitatea cotidiană a locuitorilor Capitalei, care au drum prin zona. Un stâlp este un semafor funcţional, iar celălalt este unul de iluminat stradal, însă nu sunt delimitaţi în niciun fel.
Cum şantieriştii autohtoni nu se pot lăuda cu doar doi stâlpi uitaţi pe mijlocul drumului, la cinci metri se mai află un băt înfipt în şosea care aduce şi el a stâlp de iluminat stradal.
Această gafă este cu atât mai ridicolă cu cât Primarul General, Sorin Oprescu va verifica astăzi, la ora 10.30, stadiul lucrărilor la obiectivul de invetiţii ,,Diametrala nord-sud Buzeşti-Berzei-Uranus’’, iar la ora 13.00 se va relua circulaţia pe tronsonul cuprins între strada Virgiliu şi strada Vasile Pârvan. Practic, inaugurarea va avea loc la celălalt capăt al străzii.
UPDATE 4.09
Ion Dedu, şeful Direcţiei Transporturi, Drumuri şi Sistematizarea Circulaţiei din Primăria Capitalei, a precizat pentru “Adevărul” că stâlpii au rămas pe stradă deoarece aceasta trebuia iniţial să aibă două benzi pe sens, iar ulterior s-a decis lărgirea la trei în acea zonă pentru fluidizarea traficului. Stâlpii vor fi luaţi de acolo după ce vor fi montaţi alţii mai în spate, care să preia cablurile din zonă. Dedu a mai afirmat că situaţii de acest gen sunt “inerente” la astfel de lucrări.
4.jpg (40.89 KB; downloaded 5146 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Dominatrix
@elloyy: Da, din pacate.
Tronsonul Bulevardului Uranus dinspre Piaţa Victoriei nu a fost deschis circulaţiei, precizează Primăria Capitalei
Primăria Capitalei a precizat azi, printr-un comunicat de presă, că pe tronsonul Bulevardului Buzeşti-Berzei-Uranus dintre Piaţa Victoriei şi strada Occidentului nu au fost ridicate restricţiile de circulaţie, iar traficul auto se desfăşoară în condiţii de şantier, această soluţie “fiind agreată pentru a evita crearea de ambuteiaje în zonă”.
Precizările vin în urma unor articole apărute în presă în ultimele zile referitoare la stâlpul din şantierul bulevardului.
“Stâlpul la care se face referire este un stâlp de tragere aferent tuturor cablurilor care au migrat în subteran în cadrul proiectului Netcity, Piaţa Victoriei fiind un nod important pentru reţelele aeriene, acesta fiind şi motivul pentru care stâlpul nu a fost dezafectat până în acest moment. În cel mai scurt timp, stâlpul va fi dezafectat, ca urmare a finalizării reconfigurării reţelelor aeriene din zonă”, se spune în comunicat.
Municipaliatea mai precizează că în acest moment pe tronsonul Piaţa Victoriei-Occidentului se realizează lucrări de turnare a stratului de uzură şi refacere a trotuarelor, precum şi amenajarea peroanelor de tramvai şi sistematizarea şi realizarea marcajelor rutiere.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 39717.html
@elloyy: Da, din pacate.
Tronsonul Bulevardului Uranus dinspre Piaţa Victoriei nu a fost deschis circulaţiei, precizează Primăria Capitalei
Primăria Capitalei a precizat azi, printr-un comunicat de presă, că pe tronsonul Bulevardului Buzeşti-Berzei-Uranus dintre Piaţa Victoriei şi strada Occidentului nu au fost ridicate restricţiile de circulaţie, iar traficul auto se desfăşoară în condiţii de şantier, această soluţie “fiind agreată pentru a evita crearea de ambuteiaje în zonă”.
Precizările vin în urma unor articole apărute în presă în ultimele zile referitoare la stâlpul din şantierul bulevardului.
“Stâlpul la care se face referire este un stâlp de tragere aferent tuturor cablurilor care au migrat în subteran în cadrul proiectului Netcity, Piaţa Victoriei fiind un nod important pentru reţelele aeriene, acesta fiind şi motivul pentru care stâlpul nu a fost dezafectat până în acest moment. În cel mai scurt timp, stâlpul va fi dezafectat, ca urmare a finalizării reconfigurării reţelelor aeriene din zonă”, se spune în comunicat.
Municipaliatea mai precizează că în acest moment pe tronsonul Piaţa Victoriei-Occidentului se realizează lucrări de turnare a stratului de uzură şi refacere a trotuarelor, precum şi amenajarea peroanelor de tramvai şi sistematizarea şi realizarea marcajelor rutiere.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 39717.html
📖 Pagination options