Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2185 posts, 597677 views
📖 Pagination options
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
3mil
ProFM - Alai la Tramvai! Aniversare inedita la 20 de ani - concert LIVE cu Smiley, Alex Velea si Sore intr-un tramvai in miscare!
Acum 20 de ani am deschis radioul... Astazi, iti aducem cadoul!
ProFM este primul radio din Bucuresti care emite de 20 de ani si daca ne gandim numai la tot atatea aniversari ne dam seama ca am ramas la fel de tineri ca in prima zi!
De ziua noastra am facut petreceri pe bloc, am bifat adevarate propagande muzicale cu mii de oameni, am dat live pe tv toptanul de concerte in direct din studio, am umplut cel mai mare mall din Romania de muzica si oameni si am coborat la metrou ca sa facem show. Le-am cam facut pe toate si atunci ne-am zis ca e cazul sa schimbam macazul! La propriu, pentru ca pregatim o super aniversare din nou in miscare, mai exact primul concert LIVE intr-un tramvai in miscare!
La 20 de ani provocarea ProFM se numeste Alai la Tramvai si inseamna ca cei mai cunoscuti artisti se urca in vagoane cu boxe si microfoane si vor sa cante tare, clar si raspicat LA MULTI ANI ProFM, in cel mai tare tramvai!
De ce spunem asta? Pentru ca am ales special pentru aceasta ocazie un tramvai nou nout, 100% romanesc: Bucur LF, tramvai cu alai, produs de Uzina RATB, cu o capacitate mai mare, care ne va plimba in siguranta prin tot Bucurestiul!
Urca-te in vagoane alaturi de Smiley, Alex Velea si Sore, pentru ca avem concert de pomina, care porneste cu tine pe… sine!
Ia-ti biletul de pe profm.ro!
ProFM. Primii 20 de ani cu voi. Legalize Joy!
profm.ro
ProFM - Alai la Tramvai! Aniversare inedita la 20 de ani - concert LIVE cu Smiley, Alex Velea si Sore intr-un tramvai in miscare!
Acum 20 de ani am deschis radioul... Astazi, iti aducem cadoul!
ProFM este primul radio din Bucuresti care emite de 20 de ani si daca ne gandim numai la tot atatea aniversari ne dam seama ca am ramas la fel de tineri ca in prima zi!
De ziua noastra am facut petreceri pe bloc, am bifat adevarate propagande muzicale cu mii de oameni, am dat live pe tv toptanul de concerte in direct din studio, am umplut cel mai mare mall din Romania de muzica si oameni si am coborat la metrou ca sa facem show. Le-am cam facut pe toate si atunci ne-am zis ca e cazul sa schimbam macazul! La propriu, pentru ca pregatim o super aniversare din nou in miscare, mai exact primul concert LIVE intr-un tramvai in miscare!
La 20 de ani provocarea ProFM se numeste Alai la Tramvai si inseamna ca cei mai cunoscuti artisti se urca in vagoane cu boxe si microfoane si vor sa cante tare, clar si raspicat LA MULTI ANI ProFM, in cel mai tare tramvai!
De ce spunem asta? Pentru ca am ales special pentru aceasta ocazie un tramvai nou nout, 100% romanesc: Bucur LF, tramvai cu alai, produs de Uzina RATB, cu o capacitate mai mare, care ne va plimba in siguranta prin tot Bucurestiul!
Urca-te in vagoane alaturi de Smiley, Alex Velea si Sore, pentru ca avem concert de pomina, care porneste cu tine pe… sine!
Ia-ti biletul de pe profm.ro!
ProFM. Primii 20 de ani cu voi. Legalize Joy!
profm.ro
prolf.png (482.71 KB; downloaded 5723 times)
- ionut.iosub
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ionut.iosub
10.000 euro un container de 4mp? Necolaiciuc a devenit director la RATB?
Victor92 wrote:
- achizitionare 40 de cabine RATB - 1,7 milioane lei (circa 10.000 de euro cabina)
10.000 euro un container de 4mp? Necolaiciuc a devenit director la RATB?
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
iliutu
Un container nou ajunge pe la 10.000 EUR, unul second pe la 2.000 EUR, fara a fi echipate cu nimic. Echiparea mai poate insemna 500-2.000 EUR, depinde de ce include.
Un container nou ajunge pe la 10.000 EUR, unul second pe la 2.000 EUR, fara a fi echipate cu nimic. Echiparea mai poate insemna 500-2.000 EUR, depinde de ce include.
- ionut.iosub
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ionut.iosub
Vorbim totuşi de nişte containere făcute din paneluri sandwich (tablă + spumă) şi tâmplărie deloc ieşită din comun. Dacă calculăm materialele, mâna de lucru, cheltuieli adiţionale şi un profit decent al firmei producătoare, un preţ de 3-4k pentru unul nou e mai aproape de realitate decât 10k.
Vorbim totuşi de nişte containere făcute din paneluri sandwich (tablă + spumă) şi tâmplărie deloc ieşită din comun. Dacă calculăm materialele, mâna de lucru, cheltuieli adiţionale şi un profit decent al firmei producătoare, un preţ de 3-4k pentru unul nou e mai aproape de realitate decât 10k.
- florin
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
florin
Daca chioşcurile astea au costat 37.000€, mi se pare că astea ale RATB-ului sunt chiar ieftine.
Daca chioşcurile astea au costat 37.000€, mi se pare că astea ale RATB-ului sunt chiar ieftine.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
bercenicity
ACHIZITIE COVOR DIN P.V.C. PENTRU AUTOVEHICULE DE TRANSPORT URBAN
-gri si galben (pentru zona de la usi)
-minim 6094mp, maxim 7300mp
http://e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=439087
Axel wrote:
...
Bine ca circula macar chiar daca afisajele si linoleum-ul si-au zis cuvantul in multe din ele.
ACHIZITIE COVOR DIN P.V.C. PENTRU AUTOVEHICULE DE TRANSPORT URBAN
-gri si galben (pentru zona de la usi)
-minim 6094mp, maxim 7300mp
http://e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=439087
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ikarus13
Guvernul sesizează DNA pentru nereguli descoperite în activitatea RATB din 2010-2012.
Guvernul va sesiza Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA) asupra unor posibile fapte de natură penală identificate în activitatea Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB) în perioada 2010-2012, identificate de Corpul de Control ăn urma unor verificări efectuate la solicitarea primarului general.
Solicitarea de efectuare a unui control a fost transmisă premierului Victor Ponta în luna noiembrie a anului trecut de către primarul general Sorin Oprescu. În nota de control, finalizată în această săptămână, se arată, printre altele, că reprezentanţii RATB din perioada cercetată au acoperit pierderi de 12,1 milioane lei din fondurile destinate servicului de transport public subvenţionat, prin schimbarea destinaţiei banilor, şi au comis nereguli ăn atribuirea unor contracte de achiziţii, ceea ce poate întruni elementele constitutive ale infracţiunii de abuz în serviciu contra intereselor publice.
RATB, care în 2010 şi 2011 a raportat un profit contabil zero, a efectuat cheltuieli de protocol de 450.967 lei, din care 299.119 lei pentru produse de la cantină, de patiserie, băuturi şi cafea penru conducerea regiei, iar alte 10.530 lei au fost cheltuite pentru 6 stilouri cu peniţe de aur şi platină tip Mont Blanc, la un preţ de circa 1.700-1.300 lei/bucata, pentru membrii Consiliului de Administraţie al RATB. Din subvenţiile locale ca tarif social, RATB a efectuat cheltuieli în beneficiul angajaţilor, membrilor de familie ale acestora şi pensionarilor.
http://www.realitatea.net/dna-control-l ... ign=trkweb
Sau http://www.rtv.net/salarii-nesimtite-si ... 75493.html
Guvernul sesizează DNA pentru nereguli descoperite în activitatea RATB din 2010-2012.
Guvernul va sesiza Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA) asupra unor posibile fapte de natură penală identificate în activitatea Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB) în perioada 2010-2012, identificate de Corpul de Control ăn urma unor verificări efectuate la solicitarea primarului general.
Solicitarea de efectuare a unui control a fost transmisă premierului Victor Ponta în luna noiembrie a anului trecut de către primarul general Sorin Oprescu. În nota de control, finalizată în această săptămână, se arată, printre altele, că reprezentanţii RATB din perioada cercetată au acoperit pierderi de 12,1 milioane lei din fondurile destinate servicului de transport public subvenţionat, prin schimbarea destinaţiei banilor, şi au comis nereguli ăn atribuirea unor contracte de achiziţii, ceea ce poate întruni elementele constitutive ale infracţiunii de abuz în serviciu contra intereselor publice.
RATB, care în 2010 şi 2011 a raportat un profit contabil zero, a efectuat cheltuieli de protocol de 450.967 lei, din care 299.119 lei pentru produse de la cantină, de patiserie, băuturi şi cafea penru conducerea regiei, iar alte 10.530 lei au fost cheltuite pentru 6 stilouri cu peniţe de aur şi platină tip Mont Blanc, la un preţ de circa 1.700-1.300 lei/bucata, pentru membrii Consiliului de Administraţie al RATB. Din subvenţiile locale ca tarif social, RATB a efectuat cheltuieli în beneficiul angajaţilor, membrilor de familie ale acestora şi pensionarilor.
http://www.realitatea.net/dna-control-l ... ign=trkweb
Sau http://www.rtv.net/salarii-nesimtite-si ... 75493.html
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
A iesit misto simularea, am vazut acum la TV. Daca si in realitate ar merge tot asa ar fi perfect.
A iesit misto simularea, am vazut acum la TV. Daca si in realitate ar merge tot asa ar fi perfect.
- serafim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
serafim
Regia Autonoma de Transport Bucuresti a facut publice, luni, salariile directorilor dupa ce in ultimele saptamani primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat ca acestea sunt foarte mari. Mai exact, edilul sef a spus in mai multe randuri ca unul dintre directori avea o leafa de 28.000 lei (280 milioane lei vechi) pe luna. Potrivit informatiilor publicate de RATB, salariile celor sase directori executivi ai Regiei sunt in jurul sumei de 70.000 lei - 1.600 euro/luna, mult mai mici decat ce a declarat primarul general. Directorul general primeste circa 4.400 lei/luna-1.000 de euro.
Potrivit comunicatului emis de RATB, directorul general "beneficiaza de o remuneratie lunara acordata prin contractul de mandat, stabilita in conformitate cu OUG nr. 79/2008, la nivelul indemnizatiei lunare acordate prin lege pentru functia de viceprimar, aceasta fiind in cuantum net de 4.477 lei". Directorii executivi sunt incadrati conform grilei de salarizare din Contractul Colectiv de Munca si au urmatoarele salarii:
Director Infrastructura - 6.724 lei;
Director Resurse Umane - 6.724 lei;
Director Tehnic - 6.898 lei;
Director Exploatare - 6.898 lei;
Director Economic - 6.898 lei;
Director Comercial - 6.898 lei;
Director Uzina RATB - 5.442 lei.
Referitor la cifrele vehiculate de primarul general si publicate in presa, RATB precizeaza ca nu sunt conforme cu realitatea. "De aceea, pentru a elimina confuziile si dezinformarea opiniei publice, subliniem faptul ca acesta suma - 23.000 lei - a fost obtinuta in iulie 2010, de catre Directorul de Resurse Umane, domnul Gheorghe Rebegeanu, atunci cand a iesit la pensie. Aceasta cifra nu reprezinta salariul lunar al fostului director, ci venitul obtinut de acesta, conform Contractului Colectiv de Munca, din cumularea salariului lunar + prima de vacanta (80% din salariul de baza) + 2 salarii de baza acordate angajatilor la pensionare", se mai arata in comunicatul emis de RATB.
"Directorii iau 280 milioane lei (n.r - lei vechi) pe luna. 280 milioane pe luna - director adjunct. Si ce sa fac, domnule? Ma duc si eu si le demonstrez caracterul meu managerial. Asta nu se stie si ei se supara, domnule. Nu vrea nimeni sa-i egalizeze in jos. Dar din 280 milioane din subventia din banii publici, nu cred ca depune un efort. Depune un efort de smecher, de smecherii, ca asa s-a obisnuit... cu firmele care dau uleiul, care dau cauciucuri. Va citez din raportul Corpului de Control al primului ministru. Directorul general nu are atat", a declarat Sorin Oprescu in direct la emisiunea "Jocuri de putere", de la Realitatea TV.
http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... 0-euro.htm
Regia Autonoma de Transport Bucuresti a facut publice, luni, salariile directorilor dupa ce in ultimele saptamani primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat ca acestea sunt foarte mari. Mai exact, edilul sef a spus in mai multe randuri ca unul dintre directori avea o leafa de 28.000 lei (280 milioane lei vechi) pe luna. Potrivit informatiilor publicate de RATB, salariile celor sase directori executivi ai Regiei sunt in jurul sumei de 70.000 lei - 1.600 euro/luna, mult mai mici decat ce a declarat primarul general. Directorul general primeste circa 4.400 lei/luna-1.000 de euro.
Potrivit comunicatului emis de RATB, directorul general "beneficiaza de o remuneratie lunara acordata prin contractul de mandat, stabilita in conformitate cu OUG nr. 79/2008, la nivelul indemnizatiei lunare acordate prin lege pentru functia de viceprimar, aceasta fiind in cuantum net de 4.477 lei". Directorii executivi sunt incadrati conform grilei de salarizare din Contractul Colectiv de Munca si au urmatoarele salarii:
Director Infrastructura - 6.724 lei;
Director Resurse Umane - 6.724 lei;
Director Tehnic - 6.898 lei;
Director Exploatare - 6.898 lei;
Director Economic - 6.898 lei;
Director Comercial - 6.898 lei;
Director Uzina RATB - 5.442 lei.
Referitor la cifrele vehiculate de primarul general si publicate in presa, RATB precizeaza ca nu sunt conforme cu realitatea. "De aceea, pentru a elimina confuziile si dezinformarea opiniei publice, subliniem faptul ca acesta suma - 23.000 lei - a fost obtinuta in iulie 2010, de catre Directorul de Resurse Umane, domnul Gheorghe Rebegeanu, atunci cand a iesit la pensie. Aceasta cifra nu reprezinta salariul lunar al fostului director, ci venitul obtinut de acesta, conform Contractului Colectiv de Munca, din cumularea salariului lunar + prima de vacanta (80% din salariul de baza) + 2 salarii de baza acordate angajatilor la pensionare", se mai arata in comunicatul emis de RATB.
"Directorii iau 280 milioane lei (n.r - lei vechi) pe luna. 280 milioane pe luna - director adjunct. Si ce sa fac, domnule? Ma duc si eu si le demonstrez caracterul meu managerial. Asta nu se stie si ei se supara, domnule. Nu vrea nimeni sa-i egalizeze in jos. Dar din 280 milioane din subventia din banii publici, nu cred ca depune un efort. Depune un efort de smecher, de smecherii, ca asa s-a obisnuit... cu firmele care dau uleiul, care dau cauciucuri. Va citez din raportul Corpului de Control al primului ministru. Directorul general nu are atat", a declarat Sorin Oprescu in direct la emisiunea "Jocuri de putere", de la Realitatea TV.
http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... 0-euro.htm
- andrei11
-
Posted:
-
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ikarus13
RATB intra in colaps? Asta se si vrea!
Directorul RATB: "În condiţiile astea de subfinanţare s-ar putea ca în 2 luni să murim".
http://www.b365.ro/campurean-in-conditi ... 90385.html
RATB intra in colaps? Asta se si vrea!
Directorul RATB: "În condiţiile astea de subfinanţare s-ar putea ca în 2 luni să murim".
http://www.b365.ro/campurean-in-conditi ... 90385.html
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
133 313
RATB da faliment? Am eu o sugestie. Sa trimita controlorii la vandut brichete, elastic, alifie chinezeasca si ciorapi in tramvaie il locul clandestinilor pe care nu doar ca nu ii controleaza ci chiar ii tolereaza sau ignora complet! Mi se pare normal ca oamenii fug de atmosfera de balci din RATB si lasa loc pensionarilor si clandestinilor daca saptamana de saptamana vad aceeasi nesimtire si discriminare din partea organelor de control care in mod normal ar trebui sa conduca la imbunatatirea serviciilor nu la degradarea lor.
La cum se misca Tehnologica chiar mai mult. Teoretic in 18 luni trenuie sa se reafaca de la Iancului pana la pod Pantlimon: carosabil, linii tramvai, trotuare. Banuiesc implicit si iluminat, amenajari spatii verzi, mobilier urban, parcari. Ce s-a facut pana acum?
Poate cel mult niste Citaro, tramvai nu.
RATB da faliment? Am eu o sugestie. Sa trimita controlorii la vandut brichete, elastic, alifie chinezeasca si ciorapi in tramvaie il locul clandestinilor pe care nu doar ca nu ii controleaza ci chiar ii tolereaza sau ignora complet! Mi se pare normal ca oamenii fug de atmosfera de balci din RATB si lasa loc pensionarilor si clandestinilor daca saptamana de saptamana vad aceeasi nesimtire si discriminare din partea organelor de control care in mod normal ar trebui sa conduca la imbunatatirea serviciilor nu la degradarea lor.
Alexx06 wrote:
Am inteles de la tata (sofer in 104) ca s-ar putea sa tina devierea in jur de un an.
La cum se misca Tehnologica chiar mai mult. Teoretic in 18 luni trenuie sa se reafaca de la Iancului pana la pod Pantlimon: carosabil, linii tramvai, trotuare. Banuiesc implicit si iluminat, amenajari spatii verzi, mobilier urban, parcari. Ce s-a facut pana acum?
Axel wrote:
:shock:
Sa fie bagat tramvaiul pana la Lacul Pantelimon cum se aude.
Poate cel mult niste Citaro, tramvai nu.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
133 313
Bine acum RATB a circulat in Ilfov, inclusiv in Pantelimon. Si cred ca stim cu totii de ce nu mai circula. Si nu, nu din cauza concurentei.
Bine acum RATB a circulat in Ilfov, inclusiv in Pantelimon. Si cred ca stim cu totii de ce nu mai circula. Si nu, nu din cauza concurentei.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
rosetti61
Daca e asa, atunci nici STV nu are ce cauta in Bucuresti, ori se opreste la limita lui, ori nu face nici o statie pana la capat, in Tei sau Oncologic sau pe unde mai umbla. Ce idei crete au si astia, adica cum sa tranzitezi o localitate fara sa opresti, ce e conventie. cursa charter preoraseneasca? Daca asemena cazuri se inmultesc - nu stiu daca e asa si cu "perechea" 460/460b, e grav. De la A la B trebuie deservit si intervalul nu numai capetele.
Daca e asa, atunci nici STV nu are ce cauta in Bucuresti, ori se opreste la limita lui, ori nu face nici o statie pana la capat, in Tei sau Oncologic sau pe unde mai umbla. Ce idei crete au si astia, adica cum sa tranzitezi o localitate fara sa opresti, ce e conventie. cursa charter preoraseneasca? Daca asemena cazuri se inmultesc - nu stiu daca e asa si cu "perechea" 460/460b, e grav. De la A la B trebuie deservit si intervalul nu numai capetele.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination