Topic: Divizarea liniei 102 (2012-2016)
161 posts, 79747 views
📖 Pagination options
- LArSON
-
Posted:
-
Re: Divizarea liniei 102
LArSON
Amice esti i...responsabil.
Te rog sa ne enumeri, evetual intr-un alt topic, ce functioneaza OK (macar) la RATB azi?
Legat de petitia online de mai sus este frectie la picior de lemn, trebuie ceva scris, semnat si bagat sub nasul directorului RATB.
Amice esti i...responsabil.
Te rog sa ne enumeri, evetual intr-un alt topic, ce functioneaza OK (macar) la RATB azi?
Legat de petitia online de mai sus este frectie la picior de lemn, trebuie ceva scris, semnat si bagat sub nasul directorului RATB.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Divizarea liniei 102
alchimistul
Uitasem...TOTUL e de rahat in tara asta, mea culpa. Ar trebui sa facem concursuri unde sa-l alegem pe cel mai nemultumit si pe cel care injura cel mai mult. In loc sa criticam punctual, acolo unde e cazul, e mai simplu sa punem eticheta "e de c@cat" si am rezolvat totul. La critica generalizata si autocompatimire nu ne intrece nimeni.
Si, ca sa iti raspund punctual la intrebare, eu sunt multumit de transportul public intre casa si serviciu, respectiv intre Giurgiului si 13 Septembrie, drept urmare am ales sa folosesc RATB in loc de masina personala. E incomparabil mai ieftin si cateodata mai rapid. Din punctul meu de vedere e OK, ma intreb acum dupa postarea ta daca nu cumva ar trebui sa am dubii in acest sens...
Uitasem...TOTUL e de rahat in tara asta, mea culpa. Ar trebui sa facem concursuri unde sa-l alegem pe cel mai nemultumit si pe cel care injura cel mai mult. In loc sa criticam punctual, acolo unde e cazul, e mai simplu sa punem eticheta "e de c@cat" si am rezolvat totul. La critica generalizata si autocompatimire nu ne intrece nimeni.
Si, ca sa iti raspund punctual la intrebare, eu sunt multumit de transportul public intre casa si serviciu, respectiv intre Giurgiului si 13 Septembrie, drept urmare am ales sa folosesc RATB in loc de masina personala. E incomparabil mai ieftin si cateodata mai rapid. Din punctul meu de vedere e OK, ma intreb acum dupa postarea ta daca nu cumva ar trebui sa am dubii in acest sens...
- LArSON
-
Posted:
-
Re: Divizarea liniei 102
LArSON
Faptul ca e ieftin comparativ cu masina personala nu neg, dar acesta nu este un aspect "OK" la RATB, e o chestie care tine de normalitate. Si daca ar fi 150 de lei abonamentul ar fi mai ieftin decat cu automobilul, in majoritatea cazurilor.
As vrea sa vorbim strict de deciziile care s-au luat in ultimii 3 ani. S-a facut ceva bine si laudabil in ultimii 3 ani?
Faptul ca e ieftin comparativ cu masina personala nu neg, dar acesta nu este un aspect "OK" la RATB, e o chestie care tine de normalitate. Si daca ar fi 150 de lei abonamentul ar fi mai ieftin decat cu automobilul, in majoritatea cazurilor.
As vrea sa vorbim strict de deciziile care s-au luat in ultimii 3 ani. S-a facut ceva bine si laudabil in ultimii 3 ani?
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Divizarea liniei 102
georgica2704
linia 47 la Piata Unirii
LArSON wrote:
Faptul ca e ieftin comparativ cu masina personala nu neg, dar acesta nu este un aspect "OK" la RATB, e o chestie care tine de normalitate. Si daca ar fi 150 de lei abonamentul ar fi mai ieftin decat cu automobilul, in majoritatea cazurilor.
As vrea sa vorbim strict de deciziile care s-au luat in ultimii 3 ani. S-a facut ceva bine si laudabil in ultimii 3 ani?
linia 47 la Piata Unirii
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Divizarea liniei 102
alchimistul
Un alt aspect pozitiv este si introducerea liniilor de noapte, chiar si cu recentele reduceri de ture.
Un alt aspect pozitiv este si introducerea liniilor de noapte, chiar si cu recentele reduceri de ture.
- Aron
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Divizarea liniei 102
Dominatrix
alch3mist wrote:Mi se pare foarte interesant ca desi transportul in comun - la modul general - este declarat o activitate cvasi-falimentara la noi ("gaura neagra", vorba stiti voi cui), destui se inghesuie sa devina dubari, si aici sunt inclusi si unii bulfi de la RATB. Cred ca ce se incearca este sa se demonstreze ca este necesar impulsul unor operatori privati de transport in Capitala pentru imbunatatirea serviciului in ansamblul lui. Deci nu e vorba daca dubele vor fi "la putere" in oras. Bineinteles ca nu vor fi. Dar capatuirea unora - pe spinarea calatorilor care acum folosesc RATBul - se poate face si in aceste conditii. Slava Domnului, exista exemple asemanatoare si in alte orase din Romania.
Nu exagera, dubele nu vor fi la putere niciodata in Bucuresti, chiar si in conditiile de transport actuale [...] Pe aceasta cale, indemn forumistii sa nu mai bata apropouri la migrarea calatorilor catre dube, nici macar in spiritul ironiei. Pentru mine personal, duba ca si transport in comun in Bucuresti NU EXISTA
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Divizarea liniei 102
Robert24
Bataia de joc cu linia 102 continua.
Dupa ce a fost scindat, de azi in timpul saptamanii are o frecventa un pic mai redusa
Bataia de joc cu linia 102 continua.
Dupa ce a fost scindat, de azi in timpul saptamanii are o frecventa un pic mai redusa
102 bataie de joc.png (156.23 KB; downloaded 6627 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Divizarea liniei 102
Dr2005
Prin urmare, mergând spre Vitan, de la Poşta Vitan nu mai urcă nimeni (mă rog, ei încearcă...). La C.E.T. Sud arată ca în poza de mai jos:
A... să vedeţi distracţie când trage în staţie un 102, apoi şoferul îşi aduce aminte că el e, de fapt, pe 202...
Şi 202 merge la fel de plin... în sensul că de la Bobocica încolo nu mai urcă nimeni (că nu au unde). Frumos e când mai vine câte un acces la CFR Progresu (da, acolo are 202 accesul!), călătorii disperaţi din 202 imobilizat vreo 4 minute din cauza uşilor care nu se închid fiind sfătuiţi să mai coboare şi să ia ,,maşina din spate" ca să se închidă uşile... ei coboară şi şoferul de pe acces nu deschide uşile.
Prin urmare, mergând spre Vitan, de la Poşta Vitan nu mai urcă nimeni (mă rog, ei încearcă...). La C.E.T. Sud arată ca în poza de mai jos:
IMG_1583.jpg (102.03 KB; downloaded 7267 times)
A... să vedeţi distracţie când trage în staţie un 102, apoi şoferul îşi aduce aminte că el e, de fapt, pe 202...
Şi 202 merge la fel de plin... în sensul că de la Bobocica încolo nu mai urcă nimeni (că nu au unde). Frumos e când mai vine câte un acces la CFR Progresu (da, acolo are 202 accesul!), călătorii disperaţi din 202 imobilizat vreo 4 minute din cauza uşilor care nu se închid fiind sfătuiţi să mai coboare şi să ia ,,maşina din spate" ca să se închidă uşile... ei coboară şi şoferul de pe acces nu deschide uşile.
- Lohengrin
-
Posted:
-
Re: Divizarea liniei 102
Lohengrin
Chestia cu "102 la 3 minute dimineata" e doar teapa 100% din partea RATB. Azi-dimineata (ora 8:25) dupa 10 minute de congelat in statia Fizicienilor, am luat-o pe jos pana la metrou. Niciun 102 nu a trecut cat am mers pe jos, dinspre Cora au venit 3. Si nu e prima data cand se intampla. Parerea mea e ca din cele 46 sau 48 de ture ale fostului 102 la ora de varf, acum 102+202 au cel mult 35.
In schimb, dubarii de pe 715 prospera...numarul de dube pare sa fi crescut. Azi-dimineata au trecut doua, care au plecat pline din statie. E un model de succes, demn de a fi extins pe toate liniile din Bucuresti.
Chestia cu "102 la 3 minute dimineata" e doar teapa 100% din partea RATB. Azi-dimineata (ora 8:25) dupa 10 minute de congelat in statia Fizicienilor, am luat-o pe jos pana la metrou. Niciun 102 nu a trecut cat am mers pe jos, dinspre Cora au venit 3. Si nu e prima data cand se intampla. Parerea mea e ca din cele 46 sau 48 de ture ale fostului 102 la ora de varf, acum 102+202 au cel mult 35.
In schimb, dubarii de pe 715 prospera...numarul de dube pare sa fi crescut. Azi-dimineata au trecut doua, care au plecat pline din statie. E un model de succes, demn de a fi extins pe toate liniile din Bucuresti.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Divizarea liniei 102
Dr2005
Auzeam azi prin 102 discuţii de genu' ,,păcat că am pierdut microbuzu', că ăla mă ducea direct". Nu mai zic de bătaia de joc colosală din partea RATB, dar şi a şoferilor... azi un şofer a pus firma pe 102, a umplut maşina, după aia şi-a adus aminte că el e pe 202... şi dă-i şi dă călătorii jos, în timp ce restul poporului (care vroia la 202) se îmbulzea să urce, în speranţa unui loc pe scaun.
Auzeam azi prin 102 discuţii de genu' ,,păcat că am pierdut microbuzu', că ăla mă ducea direct". Nu mai zic de bătaia de joc colosală din partea RATB, dar şi a şoferilor... azi un şofer a pus firma pe 102, a umplut maşina, după aia şi-a adus aminte că el e pe 202... şi dă-i şi dă călătorii jos, în timp ce restul poporului (care vroia la 202) se îmbulzea să urce, în speranţa unui loc pe scaun.
- dany
-
Posted:
-
Re: Divizarea liniei 102
dany
Ideea e ca soferii nu au nici o vina ci conducerea cu schimbarile ei cum o taie capul.Si-au batut joc de 102 si va urma si 335.Pe 102 s-a marit intervalul pentru ca s-a scos o cursa deoarece soferii nu aveau timp nici sa manance,din 8 curse ramanand 7 in cursul saptamanii si 8 jumate in weekend(cred ca e valabil doar pentru unele ture)
P.S: Sa vedeti distractie pe 223 cand pe data de 1 si 2 februarie sa circulat dupa un orar nou cu 3 curse in plus pe toata ziua,injuraturi, jigniri la adresa soferilor deoarece oamenii nu stiau nimic de schimbare si nici soferii,noile intinerarii sosind abia pe 31 seara, iar din data de 3 sa revenit la vechiul program deasemenea soferii incasand injuraturi si jigniri din partea oamenilor care au inceput sa isi manifeste nemultumirea.Ce sa mai, bataie de joc din partea idiotilor si tampitilor care produc aceste schimbari facand doar rau transportului in comun, avand idei care cred ca li se infiripa in minte dimineata pe WC si crezand ca daca fac asemenea schimbari vor fi premiati cu nobelul din transporturi.Repet poate se citeste de catre cine trebuie IDIOTI si TAMPITI cei care fac modificarile.Scuzati limbajul dar nu ma pot abtine sa nu reactionez la asemenea batai de joc,care sunt foarte multe pe toate liniile RATB.
Ideea e ca soferii nu au nici o vina ci conducerea cu schimbarile ei cum o taie capul.Si-au batut joc de 102 si va urma si 335.Pe 102 s-a marit intervalul pentru ca s-a scos o cursa deoarece soferii nu aveau timp nici sa manance,din 8 curse ramanand 7 in cursul saptamanii si 8 jumate in weekend(cred ca e valabil doar pentru unele ture)
P.S: Sa vedeti distractie pe 223 cand pe data de 1 si 2 februarie sa circulat dupa un orar nou cu 3 curse in plus pe toata ziua,injuraturi, jigniri la adresa soferilor deoarece oamenii nu stiau nimic de schimbare si nici soferii,noile intinerarii sosind abia pe 31 seara, iar din data de 3 sa revenit la vechiul program deasemenea soferii incasand injuraturi si jigniri din partea oamenilor care au inceput sa isi manifeste nemultumirea.Ce sa mai, bataie de joc din partea idiotilor si tampitilor care produc aceste schimbari facand doar rau transportului in comun, avand idei care cred ca li se infiripa in minte dimineata pe WC si crezand ca daca fac asemenea schimbari vor fi premiati cu nobelul din transporturi.Repet poate se citeste de catre cine trebuie IDIOTI si TAMPITI cei care fac modificarile.Scuzati limbajul dar nu ma pot abtine sa nu reactionez la asemenea batai de joc,care sunt foarte multe pe toate liniile RATB.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Divizarea liniei 102
Robert24
Hai sa fim seriosi. 6 autobuze pe linia 102, in data de 2 februarie la ora 19:20. Daca s-ar fi plecat la 4 minute, ar fi insemnat sa stea 24 minute. Cred ca timp mai mult decat suficinet de masa... Sa nu mai vorbim ca se sta si la CET Sud. Am vazut de nenumarate ori 3 autobuze pe 102 si acolo
Hai sa fim seriosi. 6 autobuze pe linia 102, in data de 2 februarie la ora 19:20. Daca s-ar fi plecat la 4 minute, ar fi insemnat sa stea 24 minute. Cred ca timp mai mult decat suficinet de masa... Sa nu mai vorbim ca se sta si la CET Sud. Am vazut de nenumarate ori 3 autobuze pe 102 si acolo
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination