Topic: Diverse
120 posts, 47401 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi)
orex
Domnu! Am dat si sursele, da? Credibile sau nu, astea sunt!
Domnu! Am dat si sursele, da? Credibile sau nu, astea sunt!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi)
andrei11
Pe timpul lui Ceașcă Dr. Taberei avea vreo 180.000 locuitori. ( Garantat ) . Prea multe blocuri noi nu s-au făcut de atunci. Or mai și venit, dar s-au și dus să munceasă în străinătate și câțiva din locuitorii din cartier.
Oricum nu prea e important câți locuitori sunt în Dr. Taberei, important este că sunt mulți.
__________
Vezi că această sursă ( la care ai apelat ) indică un total de 340,000 locuitori în tot sectorul 6.
Pe timpul lui Ceașcă Dr. Taberei avea vreo 180.000 locuitori. ( Garantat ) . Prea multe blocuri noi nu s-au făcut de atunci. Or mai și venit, dar s-au și dus să munceasă în străinătate și câțiva din locuitorii din cartier.
Oricum nu prea e important câți locuitori sunt în Dr. Taberei, important este că sunt mulți.
__________
Vezi că această sursă ( la care ai apelat ) indică un total de 340,000 locuitori în tot sectorul 6.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi)
orex
Ai incercat TU sa gasesti nod in papura dar contrazi cifrele de pe https://www.primarie6.ro/sectorul-6/car ... l-taberei/. Eu nu pot, ma confrunt cu realitatea cotidiana, avand in vedere ca deja de la orele 6.30, totul aici se ”anima” mult mai devreme ca deunazi (acum peste 5 ani) si circulatia devine infernala (zacut de cel putin 2 ori la semafor la Moghioros) Fix astazi!
PS
Sunt convins ca exista un numar semnificativ de colegi de forum care au domiciliu in Drumul Taberei. Sa-ti spuna cat progreseaza (ca si distanta) in cartier in intervalul 07.00-09.30. Se misca melcul mai repede de aceea a devenit stringenta PIF M5.1, crede-ma!
Ai incercat TU sa gasesti nod in papura dar contrazi cifrele de pe https://www.primarie6.ro/sectorul-6/car ... l-taberei/. Eu nu pot, ma confrunt cu realitatea cotidiana, avand in vedere ca deja de la orele 6.30, totul aici se ”anima” mult mai devreme ca deunazi (acum peste 5 ani) si circulatia devine infernala (zacut de cel putin 2 ori la semafor la Moghioros) Fix astazi!
PS
Sunt convins ca exista un numar semnificativ de colegi de forum care au domiciliu in Drumul Taberei. Sa-ti spuna cat progreseaza (ca si distanta) in cartier in intervalul 07.00-09.30. Se misca melcul mai repede de aceea a devenit stringenta PIF M5.1, crede-ma!
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi)
Valentin
Orex - bicicleta si trotineta electrica fac parte din categoria "alternativa la trasportul personal" - conexiunea cu Calea Victoriei ar fi adus cu siguranta doritori, mai ales ca s-ar fi facut conexiunea si cu Parcul D.T. Din pacate cand au refacut Parcul nu s-au gandit sa faca si o parcare subterana - loc era (nu cred ca trece vreo magistrala de canalizare sau ceva?) si nici nu ar fi afectat lucrarile la metrou decat poate cu un acces.
Orex - bicicleta si trotineta electrica fac parte din categoria "alternativa la trasportul personal" - conexiunea cu Calea Victoriei ar fi adus cu siguranta doritori, mai ales ca s-ar fi facut conexiunea si cu Parcul D.T. Din pacate cand au refacut Parcul nu s-au gandit sa faca si o parcare subterana - loc era (nu cred ca trece vreo magistrala de canalizare sau ceva?) si nici nu ar fi afectat lucrarile la metrou decat poate cu un acces.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi)
orex
Pentru ”comicariile” astea, da-mi voie sa-ti spun, nu trebuie sugrumata o banda de mers ca pe C. Victoriei! Ar fi un lux mult prea mare pentru Dr. Taberei! Pe C. Victoriei exista alternativa bd. Magheru.
Eu, acum folosesc automobilul pentru deplasare la si de la serviciu, nu de alta dar chiar si-n ”Kent-uri” nu-mi vine sa stau, in sir indian, la semafor. Au apus vremurile cand 368 facea pana la Cismigiu 15-20 min, si crede-ma stiu ce vorbesc ca am facut liceul la C.N.S.S. Dupa ce o sa se inaugureze M5.1, cu siguranta voi VREA sa folosesc ”cartita”, in orice anotimp chiar daca, nu sunt pe ipotenuza triunghiului ( cu 41 as fii) si as lua-o pe ambele catete. Dimineata, clar nu as fi castigat, la ora care sunt fortuit sa plec, dar la orele amiezii sigur ca as fi in ”profit” de timp!
Afla ca cel mai mare dusman al nostru e TIMPUL, nimeni nu ni-l redistribuie, nimeni nu ni-l poate reda!
PS
Peisajul ”olandez” nu cred c-o sa-l vezi aievea, din pacate in Bucuresti, in asta viata, chiar daca ai o varsta cu mult mai frageda decat mine! EU, m-am resemnat, poate TU esti ”condamnat” sa nu!
Pentru ”comicariile” astea, da-mi voie sa-ti spun, nu trebuie sugrumata o banda de mers ca pe C. Victoriei! Ar fi un lux mult prea mare pentru Dr. Taberei! Pe C. Victoriei exista alternativa bd. Magheru.
Eu, acum folosesc automobilul pentru deplasare la si de la serviciu, nu de alta dar chiar si-n ”Kent-uri” nu-mi vine sa stau, in sir indian, la semafor. Au apus vremurile cand 368 facea pana la Cismigiu 15-20 min, si crede-ma stiu ce vorbesc ca am facut liceul la C.N.S.S. Dupa ce o sa se inaugureze M5.1, cu siguranta voi VREA sa folosesc ”cartita”, in orice anotimp chiar daca, nu sunt pe ipotenuza triunghiului ( cu 41 as fii) si as lua-o pe ambele catete. Dimineata, clar nu as fi castigat, la ora care sunt fortuit sa plec, dar la orele amiezii sigur ca as fi in ”profit” de timp!
Afla ca cel mai mare dusman al nostru e TIMPUL, nimeni nu ni-l redistribuie, nimeni nu ni-l poate reda!
PS
Peisajul ”olandez” nu cred c-o sa-l vezi aievea, din pacate in Bucuresti, in asta viata, chiar daca ai o varsta cu mult mai frageda decat mine! EU, m-am resemnat, poate TU esti ”condamnat” sa nu!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi)
andrei11
Orex, greșești într-un punct, NU numărul de locuitori a crescut ci numărul de mașini.
Nu știu câți kilometri faci tu cu auto personal prin București, dar eu anual fac vreo 35.000 - 37.000 km. Anual. Numai în București. Schimb uleiul de motor de vreo 6 ori / an.
Orex, greșești într-un punct, NU numărul de locuitori a crescut ci numărul de mașini.
Nu știu câți kilometri faci tu cu auto personal prin București, dar eu anual fac vreo 35.000 - 37.000 km. Anual. Numai în București. Schimb uleiul de motor de vreo 6 ori / an.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi)
orex
Sa-mi fie cu regret dar nr. asta de km, invocati de tine anual, sunt facuti cu masina ”firmei”. Sincer, nu cred altfel! E o parere doar a unuia care, de peste 25 de ani, subjuga volanul pe profil de conducator amator nu de sofer profesionist, da?
PS
Pune si tu un ulei mai bun....decat de ”Floarea Soarelui”
A divagat discutia, dar a meritat pentru cei intereasati. Poate, astazi nu ai curent, sa bagi ”ASPIRATORUL”!
Sa-mi fie cu regret dar nr. asta de km, invocati de tine anual, sunt facuti cu masina ”firmei”. Sincer, nu cred altfel! E o parere doar a unuia care, de peste 25 de ani, subjuga volanul pe profil de conducator amator nu de sofer profesionist, da?
PS
Pune si tu un ulei mai bun....decat de ”Floarea Soarelui”
A divagat discutia, dar a meritat pentru cei intereasati. Poate, astazi nu ai curent, sa bagi ”ASPIRATORUL”!
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi)
aztec
Au crescut si numarul de locuitori prin cresterea tranzitului si "alipirea" catrierelor ca ANL Brancusi, Frigocom, Prelungirea Ghencea....
Nu stiu cu cat, nici nu ma intereseaza...dar inainte era cartier terminus, relativ inchis , acum este si de tranzit.
Asta e...pt asta au facut si metrou..
Parcarile subterane erau pentru numarul de masini de atunci...
Pana la urma, cate cartiere s-au fabricat cu parcari subterane pe vremea aia?
Au crescut si numarul de locuitori prin cresterea tranzitului si "alipirea" catrierelor ca ANL Brancusi, Frigocom, Prelungirea Ghencea....
Nu stiu cu cat, nici nu ma intereseaza...dar inainte era cartier terminus, relativ inchis , acum este si de tranzit.
Asta e...pt asta au facut si metrou..
Parcarile subterane erau pentru numarul de masini de atunci...
Pana la urma, cate cartiere s-au fabricat cu parcari subterane pe vremea aia?
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi)
Cristi N
Ma bag si eu ca musca-n lapte cu vreo cateva idei.
Prima ar fi, ok facem parcari subterane dar cine plateste pentru ele avand in vedere ca un loc de parcare construit subteran costa cam 30k de Euro? La banii astia se adauga si mentenanta parcarilor.
A doua treaba, exista o campanie, presupun a unei fundatii care vrea sa cartografieze calitatea trotuarelor, ma refer aici la gropi, masini care le blocheaza, borduri necoborate la trecerile de pietoni, etc. Eu unul m-am inscris in seara asta desi am aflat de campanie mai demult, sunt curios ce o sa iasa. link 1 link 2
Si in ultimul rand, poate ar trebui sa ne mutam la urbanism pentru ca urmatoarea mea intrebare a mea ar fi: Voi cum vedeti "rezolvarea traficului"?
Ma bag si eu ca musca-n lapte cu vreo cateva idei.
Prima ar fi, ok facem parcari subterane dar cine plateste pentru ele avand in vedere ca un loc de parcare construit subteran costa cam 30k de Euro? La banii astia se adauga si mentenanta parcarilor.
A doua treaba, exista o campanie, presupun a unei fundatii care vrea sa cartografieze calitatea trotuarelor, ma refer aici la gropi, masini care le blocheaza, borduri necoborate la trecerile de pietoni, etc. Eu unul m-am inscris in seara asta desi am aflat de campanie mai demult, sunt curios ce o sa iasa. link 1 link 2
Si in ultimul rand, poate ar trebui sa ne mutam la urbanism pentru ca urmatoarea mea intrebare a mea ar fi: Voi cum vedeti "rezolvarea traficului"?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Diverse
Costin
Andrei, orex, gresiti amandoi ma refer la combatutul cifrelor oficiale. Asta pentru ca nu luati in calcul numarul foarte mare de persoane care locuiesc in Bucuresti fara forme legale (CEL MULT un contract de inchiriere, daca e sa existe, dar viza de flotant in nici un caz; iar acel contract de inchiriere e la randul lui o raritate). Cate apartamente in care figureaza o singura persoana (proprietarul) in evidenta primariei sunt, de fapt, ocupate de 2-3-4 chiriasi?
Un punct la care Andrei nu a gresit e cresterea numarului de masini. Poate ca intr-un apartament stau 3 persoane, fix asa cum apare si in evidenta statului. Dar de la 0 (zero) masini acum 10 ani, cele 3 persoane acum au 4 (patru) masini Dar aceasta situatie NU este mai numeroasa decat cea a chiriasilor fara forme legale.
Andrei, orex, gresiti amandoi ma refer la combatutul cifrelor oficiale. Asta pentru ca nu luati in calcul numarul foarte mare de persoane care locuiesc in Bucuresti fara forme legale (CEL MULT un contract de inchiriere, daca e sa existe, dar viza de flotant in nici un caz; iar acel contract de inchiriere e la randul lui o raritate). Cate apartamente in care figureaza o singura persoana (proprietarul) in evidenta primariei sunt, de fapt, ocupate de 2-3-4 chiriasi?
Un punct la care Andrei nu a gresit e cresterea numarului de masini. Poate ca intr-un apartament stau 3 persoane, fix asa cum apare si in evidenta statului. Dar de la 0 (zero) masini acum 10 ani, cele 3 persoane acum au 4 (patru) masini Dar aceasta situatie NU este mai numeroasa decat cea a chiriasilor fara forme legale.
- orex
-
Posted:
-
Re: Diverse
orex
Sunt solutii, ca de obicei de ”import”. Taxarea, pe areale ale zonelor de tranzit ale capitalei. Platesti X, intri in zona Y, nu...te descurci pe unde poti, daca crezi ca o vei face! Nu inventam noi ”roata” acum!
PS
Adminsitratorii celor ”7 orase”, din Bucuresti, se straduiesc sa dezvolte, realmente, transportul in comun si sa-l faca atractiv. La 1.30 RON e ”pesches” o calatorie de 10-12km, mai cu seama ca, in cea mai mare parte a ei, avem de acum si AC, pe care unii nu-l ”detin” nici cel putin in domiciliu/resedinta. Asta e una dintre ”conditiile” sine qua non in zilele noastre, ca doar suntem contemporani cu timpurile!
Sunt solutii, ca de obicei de ”import”. Taxarea, pe areale ale zonelor de tranzit ale capitalei. Platesti X, intri in zona Y, nu...te descurci pe unde poti, daca crezi ca o vei face! Nu inventam noi ”roata” acum!
PS
Adminsitratorii celor ”7 orase”, din Bucuresti, se straduiesc sa dezvolte, realmente, transportul in comun si sa-l faca atractiv. La 1.30 RON e ”pesches” o calatorie de 10-12km, mai cu seama ca, in cea mai mare parte a ei, avem de acum si AC, pe care unii nu-l ”detin” nici cel putin in domiciliu/resedinta. Asta e una dintre ”conditiile” sine qua non in zilele noastre, ca doar suntem contemporani cu timpurile!
- misterr
-
Posted:
-
Re: Diverse
misterr
Cum se fac bani de pe urma românilor care nu vor să renunțe la lucrurile vechi
Click pe imagine pentru video:
Strângător de felul lui, românul se desparte cu greu de mobila din tinereţe şi de primele televizoare. Doar că apartamentele sunt tot mai mici, iar lucrurile vechi nu mai au loc.
Aşa a apărut o afacere profitabilă cu boxe de depozitare, închiriate cu luna. Preţurile nu sunt deloc mici. Pentru un spaţiu de aproape 20 de metri pătraţi, unii ajung să dea mai mult decât o chirie, la o garsonieră. Iar cei care uită să plătească două luni la rând rămân şi fără spaţiu, şi fără bunuri.
Cu siguranţă, nu găsim în capitala un bloc fără un balcon ticsit cu lucruri vechi. De la biciclete, până la mobilă, rufe şi etajere pline, toate zac în balcoane. Iar din obiceiul românilor de a nu renunţa la nimic, a apărut o nouă afacere, cu depozite de închiriat.
Un container a fost închiriat pentru 100 de euro pe lună de o familie care acum se mută dintr-o locuinţă într-o altă locuinţă, iar toate bunurile nu mai încap în casa cea nouă. Vorbim despre o canapea extensibilă, despre un pătuţ pentru copil, birou, scaune de bucătărie, geamantane, o masă de călcat sau chiar haine din garderobă. Însă gândiţi-vă că într un astfel de container de 14 metri pătraţi încap toate lucrurile demontate dintr-un apartament de 3 camere complet mobilat.
Numai într-un epozit sunt deja 140 de containere de diferite dimensiuni toate pline.
Acest domn este proprietarul unui hotel şi a ales să-şi depoziteze actele firmei. ”Deci nici acasă, nici la firmă nu mai avem loc deloc pentru arhrivă și depozităm la container”, spune bărbatul.
Aceste containere, folosite de obicei la transportul pe mare, sunt protejate împotriva apei. Dacă unul de 14 metri pătraţi costă 100 de euro şi se poate închiria pe minimum 15 zile, unul de 28 de metri pătraţi costă 180 de euro. Cele mai căutate sunt însă aceste boxe de lemn de 4 metri pătraţi, la 25 de euro pe lună.
Alţi doi antreprenori canadieni au ridicat în sectorul 3 al capitalei aceasta hală cu 1000 de boxe metalice. Chiria porneşte de la 15 euro pentru un spaţiu de 1 metru pătrat pentru lucruri mici. Cele mai căutate sunt cele de 2 metri pătraţi care costă peste 40 de euro lunar, plus garanţie 90 de euro. Pentru o suprafaţă mai mare, preţul atinge chiria unei garsoniere.
Asta deşi, conform legii, dezvoltatorii imobiliari sunt obligaţi ca pentru fiecare locuinţă creată să asigure şi un spaţiu de depozitare. Pentru o garsonieră sau un apartament de două camere, spaţiul de depozitare trebuie să fie de 2 metri pătraţi.
Cum se fac bani de pe urma românilor care nu vor să renunțe la lucrurile vechi
Click pe imagine pentru video:
Strângător de felul lui, românul se desparte cu greu de mobila din tinereţe şi de primele televizoare. Doar că apartamentele sunt tot mai mici, iar lucrurile vechi nu mai au loc.
Aşa a apărut o afacere profitabilă cu boxe de depozitare, închiriate cu luna. Preţurile nu sunt deloc mici. Pentru un spaţiu de aproape 20 de metri pătraţi, unii ajung să dea mai mult decât o chirie, la o garsonieră. Iar cei care uită să plătească două luni la rând rămân şi fără spaţiu, şi fără bunuri.
Cu siguranţă, nu găsim în capitala un bloc fără un balcon ticsit cu lucruri vechi. De la biciclete, până la mobilă, rufe şi etajere pline, toate zac în balcoane. Iar din obiceiul românilor de a nu renunţa la nimic, a apărut o nouă afacere, cu depozite de închiriat.
Un container a fost închiriat pentru 100 de euro pe lună de o familie care acum se mută dintr-o locuinţă într-o altă locuinţă, iar toate bunurile nu mai încap în casa cea nouă. Vorbim despre o canapea extensibilă, despre un pătuţ pentru copil, birou, scaune de bucătărie, geamantane, o masă de călcat sau chiar haine din garderobă. Însă gândiţi-vă că într un astfel de container de 14 metri pătraţi încap toate lucrurile demontate dintr-un apartament de 3 camere complet mobilat.
Numai într-un epozit sunt deja 140 de containere de diferite dimensiuni toate pline.
Acest domn este proprietarul unui hotel şi a ales să-şi depoziteze actele firmei. ”Deci nici acasă, nici la firmă nu mai avem loc deloc pentru arhrivă și depozităm la container”, spune bărbatul.
Aceste containere, folosite de obicei la transportul pe mare, sunt protejate împotriva apei. Dacă unul de 14 metri pătraţi costă 100 de euro şi se poate închiria pe minimum 15 zile, unul de 28 de metri pătraţi costă 180 de euro. Cele mai căutate sunt însă aceste boxe de lemn de 4 metri pătraţi, la 25 de euro pe lună.
Alţi doi antreprenori canadieni au ridicat în sectorul 3 al capitalei aceasta hală cu 1000 de boxe metalice. Chiria porneşte de la 15 euro pentru un spaţiu de 1 metru pătrat pentru lucruri mici. Cele mai căutate sunt cele de 2 metri pătraţi care costă peste 40 de euro lunar, plus garanţie 90 de euro. Pentru o suprafaţă mai mare, preţul atinge chiria unei garsoniere.
Asta deşi, conform legii, dezvoltatorii imobiliari sunt obligaţi ca pentru fiecare locuinţă creată să asigure şi un spaţiu de depozitare. Pentru o garsonieră sau un apartament de două camere, spaţiul de depozitare trebuie să fie de 2 metri pătraţi.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Diverse
andrei11
Ce înseamnă << spațiu de depozitare >> ? Și cam ce depozitezi în el ? Sticle și borcane ?
misterr wrote:
Asta deşi, conform legii, dezvoltatorii imobiliari sunt obligaţi ca pentru fiecare locuinţă creată să asigure şi un spaţiu de depozitare. Pentru o garsonieră sau un apartament de două camere, spaţiul de depozitare trebuie să fie de 2 metri pătraţi.
Ce înseamnă << spațiu de depozitare >> ? Și cam ce depozitezi în el ? Sticle și borcane ?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Diverse
Costin
Inseamna o incapere separata (nu 2mp sub pat, de exemplu). Deci camara, debara, cum vrei sa-i spui. Treaba fiecaruia ce depoziteaza acolo, dar e obligatoriu sa fie prevazut in proiect. Prevedere ce nu este respectata...
Inseamna o incapere separata (nu 2mp sub pat, de exemplu). Deci camara, debara, cum vrei sa-i spui. Treaba fiecaruia ce depoziteaza acolo, dar e obligatoriu sa fie prevazut in proiect. Prevedere ce nu este respectata...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București
•
Choose destination