Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 889336 views
📖 Pagination options
- LArSON
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- IK4
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
IK4
Total neinspirata culoarea albastra, reprezentand Magistrala 2, pe un tren care poate circula pe oricare dintre magistrale (asa cum si BM din prima serie, cu manere albastre, ajung pe M1 si M3). Cred insa ca va ramane la stadiul de proiect. Bani nu prea mai sunt si vad ca tot apar IVE modernizate pe M3.
Total neinspirata culoarea albastra, reprezentand Magistrala 2, pe un tren care poate circula pe oricare dintre magistrale (asa cum si BM din prima serie, cu manere albastre, ajung pe M1 si M3). Cred insa ca va ramane la stadiul de proiect. Bani nu prea mai sunt si vad ca tot apar IVE modernizate pe M3.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
andrei11
Si cand o sa avem cel putin 8 magistrale ( incluzand si Inelara Sud ) cum facem, interzis la cele 8 culori ? Nu cred ca e asa de importanta culoarea trenului, gandindu-ma la culoarea magistralei. Evident ca pot si si alte pareri.
Si cand o sa avem cel putin 8 magistrale ( incluzand si Inelara Sud ) cum facem, interzis la cele 8 culori ? Nu cred ca e asa de importanta culoarea trenului, gandindu-ma la culoarea magistralei. Evident ca pot si si alte pareri.
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
DocOctavius
Totul este să nu vedem iar pe ele întreaga paletă RAL sub formă de "artă urbană".
Totul este să nu vedem iar pe ele întreaga paletă RAL sub formă de "artă urbană".
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
ByOnu
Se lucreaza...
Interesant interior.
Se lucreaza...
Interesant interior.
Sursa FB
894487_3953172887171_1873107028_o - Copy.jpg (529.88 KB; downloaded 6716 times)
906901_3957829563585_969254552_o - Copy.jpg (438.66 KB; downloaded 6709 times)
903053_3954585642489_1540407284_o - Copy.jpg (435.71 KB; downloaded 6708 times)
metrorex.jpg (143.44 KB; downloaded 6711 times)
- IK4
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
IK4
Cum de au reusit sa inghesuie 3 scaune intre usa si burduf? Este mai lung vagonul decat la BM?
Cum de au reusit sa inghesuie 3 scaune intre usa si burduf? Este mai lung vagonul decat la BM?
- misterr
-
Posted:
-
Pixelul albastru
misterr
Nu sînt ramele pentru București, aici trebuie alte cote, cel puțin pentru rețeaua veche (stațiile au alte dimensiuni).
Pozele reprezintă un fals grosolan, rudimentar realizat. Inclusiv emblema Metrorex e aplicată digital. Cu puțină atenție, se observă pixelul albastru...
Nu sînt ramele pentru București, aici trebuie alte cote, cel puțin pentru rețeaua veche (stațiile au alte dimensiuni).
Pozele reprezintă un fals grosolan, rudimentar realizat. Inclusiv emblema Metrorex e aplicată digital. Cu puțină atenție, se observă pixelul albastru...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pixelul albastru
andrei11
misterr wrote:
Nu sînt ramele pentru București, aici trebuie alte cote, cel puțin pentru rețeaua veche (stațiile au alte dimensiuni).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Utilizator anonim
Inafara de prima poza care e din Grivita, celelalte sunt o simulare 3D a produsului realizata de CAF pentru Metrorex.
Inafara de prima poza care e din Grivita, celelalte sunt o simulare 3D a produsului realizata de CAF pentru Metrorex.
- ByOnu
-
Posted:
-
- misterr
-
Posted:
-
Re: Pixelul albastru
misterr
Elemente ajutătoare:
Numărul de scaune (dintre 2 uși) e bătut în cuie (sînt 6), și nu pot fi mai înghesuite decît la BM. De aici rezultează distanța dintre uși (oricum era fixată, vezi situația de la P-ța Romană, dar și din alte stații). Mai departe rezultă lungimea vagonului, care înmulțită cu 6 trebuie să dea lungimea stației.
Dacă pui alea trei scaune între ușă și burduf, automat fiecare vagon se lungește cu cîțiva metri. E foarte bine că trenul va fi mai lung (încap mai mulți călători), doar că un vagon nu va mai intra în stație (iar ușile nu vor „pica” unde trebuie). N-ar fi o problemă, doar că în loc de „Stimați călători, pentru urcare vă rugăm să folosiți toate ușile de acces ale trenului” va trebui făcut mereu anunțul: „Stimați călători, urcarea și coborîrea se fac numai pe la ușile primelor 5 vagoane. Vă rugăm să evitați coborîrea pe ușile ultimului vagon!”
Singura variantă ar fi ca stațiile de pe M5 să fie mai lungi. Puțin probabil, pentru că se intenționează ca vagoanele să poată fi folosite și pe celelalte magistrale. Ar fi o prostie să fie cumpărate unele incompatibile. Ar fi repetarea prostiei cu profilul de uzură al roților de pe BM, ridicată la altă scară.
#IK4 e singurul care s-a prins pînă acum...
andrei11 wrote:misterr wrote:
(stațiile au alte dimensiuni).
Elemente ajutătoare:
Numărul de scaune (dintre 2 uși) e bătut în cuie (sînt 6), și nu pot fi mai înghesuite decît la BM. De aici rezultează distanța dintre uși (oricum era fixată, vezi situația de la P-ța Romană, dar și din alte stații). Mai departe rezultă lungimea vagonului, care înmulțită cu 6 trebuie să dea lungimea stației.
Dacă pui alea trei scaune între ușă și burduf, automat fiecare vagon se lungește cu cîțiva metri. E foarte bine că trenul va fi mai lung (încap mai mulți călători), doar că un vagon nu va mai intra în stație (iar ușile nu vor „pica” unde trebuie). N-ar fi o problemă, doar că în loc de „Stimați călători, pentru urcare vă rugăm să folosiți toate ușile de acces ale trenului” va trebui făcut mereu anunțul: „Stimați călători, urcarea și coborîrea se fac numai pe la ușile primelor 5 vagoane. Vă rugăm să evitați coborîrea pe ușile ultimului vagon!”
Singura variantă ar fi ca stațiile de pe M5 să fie mai lungi. Puțin probabil, pentru că se intenționează ca vagoanele să poată fi folosite și pe celelalte magistrale. Ar fi o prostie să fie cumpărate unele incompatibile. Ar fi repetarea prostiei cu profilul de uzură al roților de pe BM, ridicată la altă scară.
#IK4 e singurul care s-a prins pînă acum...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
andrei11
Eu spun ca simularile sunt corecte.
Vagoanele sunt mai lungi.
Dar poate sunt numai 5 vagoane / tren !
Daca vagoanele sunt mai lungi, sper ca sunt calculate gabaritele la curbe / la macaze, sa nu ne trezim cu alti pitici.
Imposibil ca asamblul sa fie mai mare de 120 metri, atat au si statiile de pe M 5.
PS : Sau 3 usi / vagon ? Si tot 6 vagoane / tren ?
Eu spun ca simularile sunt corecte.
Vagoanele sunt mai lungi.
Dar poate sunt numai 5 vagoane / tren !
Daca vagoanele sunt mai lungi, sper ca sunt calculate gabaritele la curbe / la macaze, sa nu ne trezim cu alti pitici.
Imposibil ca asamblul sa fie mai mare de 120 metri, atat au si statiile de pe M 5.
PS : Sau 3 usi / vagon ? Si tot 6 vagoane / tren ?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
bercenicity
BM-urile au 112m, CAF-urile au 114.
IVEle au si ele 6x19 = 114m (ignorati inmultirea comunista din desen)
@andrei11: relax, caietul de sarcini zice clar, 6 vagoane, 4x2 usi/vagon
BM-urile au 112m, CAF-urile au 114.
IVEle au si ele 6x19 = 114m (ignorati inmultirea comunista din desen)
@andrei11: relax, caietul de sarcini zice clar, 6 vagoane, 4x2 usi/vagon
IVA-blueprint.jpg (62.9 KB; downloaded 6455 times)
📖 Pagination options