Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului

1536 posts, 373622 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 110
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Goldmund

@Utilizator anonim,
nu-mi vine sa cred ca Pasajul Basarab e gata....Am vazut si filmarea din tram. LF 401 si am vazut o circulatie fluenta.

syndic8r scrie:
"Dimineata la 9:30 dinspre Dorobanti, vreo 15 minute de la stopul de la Roma pana la urcarea pe pasaj Basarab (de obicei faceam 3-4 minute). Coada in pasaj la Victoriei de la intrare. Intersectia cu Felix blocata cand trece cate un tramvai. Pe Titulescu eterna poveste cu oameni care ies/intra in parcare, masini pe avarie etc. Pasajul Basarab liber pe sensul spre Grozavesti deci lumea nu venise sa viziteze pasajul   Problema e ca daca vii dinspre Stefan cel Mare, ai acelasi drum si pt Grant si pt Basarab, si se gatuie foarte rau la Victoriei."

Normal ca apar si ambuteiaje sau statul la semafor de mai multe ori in directia Pasaj, pentru ca acest "Primul Inel al Capitalei"(1.IC) a devenit si mai important odata cu intregirea lui(oricum, Stefan cel Mare sau Mihai Bravu au fost  mereu 'artere aglomerate')Abia acum-odata cu Pasajul Basarab- se poate observa in cateva luni de zile care vor fi 'punctele fierbinti' ale 1.IC si ce poate fi facut. Dar asta are si ceva pozitiv : alte artere importante ale Bucurestiului nu vor mai fi tot atat de aglomerate ca pana acum.
Apropo  (circulatia)"se gatuie foarte rau la Victoriei":
Parerea mea este ca Pasajul Subteran Piata Victoria trebuie 'prelungit' pana in 'curba Titulescu' sau chiar dupa acea curba, iar tram-ul ramane la suprafata plus locuri de parcare, plus spatiu verde si mai mult si piste pt.  biciclete...E doar parerea mea.Cert este ca realizarea unor astfel de proiecte va fi si mai greu de facut ACUM, cu circulatia de pe Pasajul Basarab...........

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Dominatrix

sosoro wrote:
VladG wrote:
Pai a scazut traficul pe Grant, caci toti erau pe Basarab.
Pe la 18:30, dinspre Titulescu spre Militari s-a mers excelent tot pasajul, era incantat. Asta doar pana dupa podul peste Dambovita. De acolo incepeau cozile si spre Leu si spre Apaca.
Groaznic, n-am prins niciodata asa aglomeratie spre Apaca, cel mai rau pana acum era coada de la OMV...
Si plin de nesimtiti pe linia de tramvai!
Sper sa faca ceva cu semafoarele de la intersectiile cu Maniu, altfel, daca ramane asa, mai mult pierd din deschiderea pasajului asta

Nesimtiti doar pt. ca tu nu cunosti codul rutier?
Sosoro, ia matale la citit O.U.G. 195/2002 modificata si completata prin H.G. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.195/2002 privind circulatia pe drumurile publice - publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.876/2006, modificată prin Hotararea Guvernului nr. 56/2007, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.64/2007, aici. Prevederea e foarte clara, dar nu o respecta aproape nimeni:
Art. 103. – Pe drumul public cu cel mult două benzi pe sens şi cu o a treia bandă pe care este amplasată linia tramvaiului lângă axul drumului, conducătorii de vehicule pot folosi aceasta bandă, cu obligaţia să lase liberă calea tramvaiului, la apropierea acestuia.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului sosoro

Dominatrix wrote:
sosoro wrote:
VladG wrote:
Pai a scazut traficul pe Grant, caci toti erau pe Basarab.
Pe la 18:30, dinspre Titulescu spre Militari s-a mers excelent tot pasajul, era incantat. Asta doar pana dupa podul peste Dambovita. De acolo incepeau cozile si spre Leu si spre Apaca.
Groaznic, n-am prins niciodata asa aglomeratie spre Apaca, cel mai rau pana acum era coada de la OMV...
Si plin de nesimtiti pe linia de tramvai!
Sper sa faca ceva cu semafoarele de la intersectiile cu Maniu, altfel, daca ramane asa, mai mult pierd din deschiderea pasajului asta

Nesimtiti doar pt. ca tu nu cunosti codul rutier?
Sosoro, ia matale la citit O.U.G. 195/2002 modificata si completata prin H.G. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.195/2002 privind circulatia pe drumurile publice - publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.876/2006, modificată prin Hotararea Guvernului nr. 56/2007, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.64/2007, aici. Prevederea e foarte clara, dar nu o respecta aproape nimeni:
Art. 103. – Pe drumul public cu cel mult două benzi pe sens şi cu o a treia bandă pe care este amplasată linia tramvaiului lângă axul drumului, conducătorii de vehicule pot folosi aceasta bandă, cu obligaţia să lase liberă calea tramvaiului, la apropierea acestuia.


Tocmai, nu este vorba despre Vasile Milea, drum public cu 2 benzi/sens si o banda pe care este amplasata linia de tramvai?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Dominatrix

Ba da, dar am foarte mari dubii ca cei care foloseau linia de tramvai se dadeau la o parte la apropierea tramvaiului. Asta e problema si in asta consta nesimtirea Adevarul e ca nici nu ar fi posibil sa te dai la o parte, din lipsa de spatiu, deci bunul simt spune in acest caz sa NU folosesti linia de tramvai ca banda de circulatie.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului sosoro

Sigur nu la asta se referea, ci la faptul ca unii "stau in trafic, la coada" si nesimtitii folosesc linia de tramvai..

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului sosoro

O alta problema este la intrarea pe rampa de la Grozavesti, putini merg conform marcajului rutier (drumul fiind in curba), motiv pentru care exista sanse mari de tamponare.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului VladG

Sosoro, daca tot esti expert in Codul Rutier, articolul despre depasirea coloanei oprite la semafor l-ai citit?
Unde se duc cei care depasesc? Stau la miloaga fraierilor care-i lasa sa se bage in fata lor tot pe banda a doua, a.i cei care asteapta IN COLOANA OPRITA LA SEMAFOR, asteapta si mai mult, ca ei n-au treburi prea importante de facut.
Ce zici ca e asta? Iti zic eu, nesimtire pe fata!

Adica, se baga pe linia de tramvai si se bulucesc in varful dealului peste cei care merg pe banda 2. Coada pe linia de tramvai avea si ea zeci de metri, iar tramvaiele se integrau de nevoie in ea.
Ai iesit vreodata din tara cu masina? Ai vazut pe undeva asa ceva?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Dr2005

Şi mai mare nesimţire e în intersecţia de la fosta APACA, unde toată lumea face stânga pe Iuliu Maniu, deşi e interzis  :!:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului sosoro

VladG wrote:
Sosoro, daca tot esti expert in Codul Rutier, articolul despre depasirea coloanei oprite la semafor l-ai citit?
Unde se duc cei care depasesc? Stau la miloaga fraierilor care-i lasa sa se bage in fata lor tot pe banda a doua, a.i cei care asteapta IN COLOANA OPRITA LA SEMAFOR, asteapta si mai mult, ca ei n-au treburi prea importante de facut.
Ce zici ca e asta? Iti zic eu, nesimtire pe fata!


"articolul despre depasirea coloanei oprite la semafor l-ai citit? " doar daca se incalca codul rutier, nu se poate pune problema altfel.

Nu trebuie sa-i judeci pe cei care merg pe linia de tramvai doar din simplul motiv ca tu nu o faci! (in general vorbind, nu fac referire la tine).


"Stau la miloaga fraierilor care-i lasa sa se bage in fata lor tot pe banda a doua"
Nu stau la miloaga lor, se incadreaza dinamic. Dupa gandirea ta trebuie sa mergem pe o singura banda de mers, cu toate ca exista doua, din simplu motiv ca stim ca peste N km sau m drumul se ingusteaza.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Dominatrix

sosoro wrote:
VladG wrote:
Stau la miloaga fraierilor care-i lasa sa se bage in fata lor tot pe banda a doua.

Nu stau la miloaga lor, se incadreaza dinamic.
Incadrare dinamica...my ass.  :roll: Poate doar daca "incadrare dinamica" = luatul fetei sau incadrarea cu "tupeu". Am impresia ca nu vorbim de Bucuresti, ci de alt oras...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ioan

Astazi am fost si eu pe Vasile Milea si bineinteles ca erau o gramada de baieti destepti care veneau pe linia de tramvai.In primul rand e depasire de coloana , in al doilea rand nu se incadrau "dinamic " asa cum spui tu deoarece era COLOANA de masini, si asteptau la mila celor care mergeu regulamentar sa treaca intersectia.Normal ca au blocat si tramvaiul pentru ca nu mergea cu dinamica...Asa ca domnule "sosoro" NESIMTIREA este inca la cote mari in randul soferilor si cocalarilor care se cred mai destepti decat prostii care merg regulamentar....Si linia de tramvai este LINIE de TRAMVAI si nu trebuie sa lasi 100 de oameni sa astepte pentru ca un destept vrea sa fie primul la semafor....

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului sosoro

Dominatrix wrote:
sosoro wrote:
VladG wrote:
Stau la miloaga fraierilor care-i lasa sa se bage in fata lor tot pe banda a doua.

Nu stau la miloaga lor, se incadreaza dinamic.
Incadrare dinamica...my ass.  :roll: Poate doar daca "incadrare dinamica" = luatul fetei sau incadrarea cu "tupeu". Am impresia ca nu vorbim de Bucuresti, ci de alt oras...


Sofatul presupune asumarea de multe lucruri, nu trebuie sa intri in panica atunci cand cineva "iti ia fata" (nu vb. de cazurile periculoase, dar sunt multi conducatori auto care considera ca poti intra in fata lor doar daca exista o distanta de minim 10 m, daca nu, pac flashuri). Ca exemplu, multi intra in coloana si trec pe verde si asta pentru ca cei care stau in coloana dorm, deci cu ce se incurca circulatia?

Concluzionand, este vorba de multe frustrari. Eu nu sunt lasat sa intru in coloana, perfect, astept cat trebuie.


ioan, am dat un exemplu in mesajul anterior. Ramanem pe o banda, chiar daca drumul are 5, doar pentru ca dupa o anumita distanta drumul se ingusteaza??

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului observator

Goldmund wrote:
@Utilizator anonim,
nu-mi vine sa cred ca Pasajul Basarab e gata....Am vazut si filmarea din tram. LF 401 si am vazut o circulatie fluenta.


Parerea mea este ca Pasajul Subteran Piata Victoria trebuie 'prelungit' pana in 'curba Titulescu' sau chiar dupa acea curba, iar tram-ul ramane la suprafata plus locuri de parcare, plus spatiu verde si mai mult si piste pt.  biciclete...E doar parerea mea.Cert este ca realizarea unor astfel de proiecte va fi si mai greu de facut ACUM, cu circulatia de pe Pasajul Basarab...........



Eu zic sa demolam si blocurile... ce pana mea doar masinile trebuie sa treaca, nu?

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului darknight

Urcati cu bicicleta pe pasaj....si cand va ia unu pe capota..va arunca direct in tren......daca nu e pista...biciclistii mai mult incurca circulatia...cand nu e pista ...nu au ce cauta..asa ca plangeti  la oprescu sa va faca piste....

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 110
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433152 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use