Topic: V3A-2010-CA
1369 posts, 457452 views
📖 Pagination options
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
SirVlady
062 care a avut RK în 2015 și acum e "mort în cort".
062 care a avut RK în 2015 și acum e "mort în cort".
- vl273
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
vl273
....cam de la finalul verii 2018 mai exact , nu imi amintesc sa il fi vazut cu sigla “STB” pe el...
....cam de la finalul verii 2018 mai exact , nu imi amintesc sa il fi vazut cu sigla “STB” pe el...
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
1689
S-a terminat provizia de vopsea verde la astea, sau se pastreaza pentru “racnetul tehnologic” (i.e. CH ) ?
S-a terminat provizia de vopsea verde la astea, sau se pastreaza pentru “racnetul tehnologic” (i.e. CH ) ?
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Stefan28
Vagonul #218 a fost livrat astăzi depoului Bucureștii-Noi, și a efectuat 5 curse de probă între depou și Cartierul Dămăroaia.
De zilele următoare îl vedem la traseu pe linia 41 alături de #044...
Vagonul #218 a fost livrat astăzi depoului Bucureștii-Noi, și a efectuat 5 curse de probă între depou și Cartierul Dămăroaia.
De zilele următoare îl vedem la traseu pe linia 41 alături de #044...
- Mr. Tramvai
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Mr. Tramvai
044 a intrat azi in circulatie, evident pe linia 41
044 a intrat azi in circulatie, evident pe linia 41
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Eficienta, in 5 zile de la decizia predarii vagoanelor la BN ele deja ies la traseu. Colentina a stat vreo 3 luni cu 063 in curte pana sa il scoata.
Eficienta, in 5 zile de la decizia predarii vagoanelor la BN ele deja ies la traseu. Colentina a stat vreo 3 luni cu 063 in curte pana sa il scoata.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Cezar210
044 a făcut acum un mic blocaj, ce a durat undeva la 10-15 de minute. Acum, merge.
044 a făcut acum un mic blocaj, ce a durat undeva la 10-15 de minute. Acum, merge.
- Mr. Tramvai
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Cezar210
4014 de era să ia foc în a doua zi, 044 de crapă în prima zi...
4014 de era să ia foc în a doua zi, 044 de crapă în prima zi...
- Mr. Tramvai
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Mr. Tramvai
218 a intrat azi in circulatie, desigur ca pe linia 41
218 a intrat azi in circulatie, desigur ca pe linia 41
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
044 nu a avut nimic, doar inca mai sunt de facut reglaje la sistemul experimental Bosch.
044 nu a avut nimic, doar inca mai sunt de facut reglaje la sistemul experimental Bosch.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Cezar210
Revine 044 azi la Sch2?
De 273 ce se mai știe? Cat mai au de lucrat la boghiurile motoare?
Revine 044 azi la Sch2?
De 273 ce se mai știe? Cat mai au de lucrat la boghiurile motoare?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Problema nu este cat mai au de lucrat ci daca au cu ce lucra si daca au bani sa cumpere ce au nevoie.
Ar urma sa plece la modernizat pana la finalul anului 075 si 098.
Problema nu este cat mai au de lucrat ci daca au cu ce lucra si daca au bani sa cumpere ce au nevoie.
Ar urma sa plece la modernizat pana la finalul anului 075 si 098.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Cezar210
Sa plece cat mai multe!
Toate rablele enumerate mai sus sa plece la modernizare cat mai repede, pentru ca 41 să aibă parc full PPC.. oricum la anul vin Imperio și, teoretic, ar trebui sa fie scoase toate clasicele din linie.
La 075 și 098 se mai adaugă și 054, 118, 154, 158 cât și clasicul 062 de la BN. Asta înseamnă că BN ar trebui, in viitor, să aibă 10 CA-uri, relativ suficient.
Sa plece cat mai multe!
Toate rablele enumerate mai sus sa plece la modernizare cat mai repede, pentru ca 41 să aibă parc full PPC.. oricum la anul vin Imperio și, teoretic, ar trebui sa fie scoase toate clasicele din linie.
La 075 și 098 se mai adaugă și 054, 118, 154, 158 cât și clasicul 062 de la BN. Asta înseamnă că BN ar trebui, in viitor, să aibă 10 CA-uri, relativ suficient.
📖 Pagination options