Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3083 posts, 820625 views
📖 Pagination options
- DAF SB220
-
Posted:
-
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Rathgeber2523
Sa se circule cu iluminatul de avarie (becurile de 24 V)
DAF SB220 wrote:
Care ar fi solutia? cumparam neoane sau ne fura hotii?
Sa se circule cu iluminatul de avarie (becurile de 24 V)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Gabi23
A primit câte 2 neoane pe fiecare secțiune, 199, cel din fotografie. În această seară era puțin mai luminat pe linia 11.
A primit câte 2 neoane pe fiecare secțiune, 199, cel din fotografie. În această seară era puțin mai luminat pe linia 11.
- vl273
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
vl273
Buna dimineața ! Sunt nou pe forum. Va informez ca a revenit la traseu vagonul 296 al depoului Bucurestii Noi , zilele acestea circulând pe linia 45.
Buna dimineața ! Sunt nou pe forum. Va informez ca a revenit la traseu vagonul 296 al depoului Bucurestii Noi , zilele acestea circulând pe linia 45.
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
DAF SB220
Initial, tramvaiele Bucur-LF trebuia sa fi fost in linia "metrouusor" - 41. Nicidecum in linia 1. Sa nu uitam, ca de cand circula LF-uri pe Serban Voda, cel putin doua dintre ele (daca nu ma insel, 404 si 411) au deraiat cu purtatorul. Oare chiar nu se face nimic, daca mai tinem LF-urile cativa ani pe Serban Voda o sa se dezmembreze singure (sau cel putin cand se gandesc si ei sa inlocuieasca linia de-acolo).
PaulIP wrote:
Le-am vazut ieri pe 413 si 406, pe Bd. Sincai spre Timpuri Noi, pe "excelenta" linie Otelul Rosu. 413 deja scotea niste suntete foarte ciudate si neplacute la rulare, iar 406 producea un zanganit foarte asemanator cu clopotul, de parca la fiecare hurducaiala se "declansa" soneria. Oare cei de la Dudesti sunt constienti ca distrug prematur aceste vagoane-fanion ale RATB-ului? Oare de ce nu se lasa prejudecatile la o parte si nu se trimit niste vagoane mai "dure" pe 1, iar LF-urile sa fie putin mai menajate?
Initial, tramvaiele Bucur-LF trebuia sa fi fost in linia "metrouusor" - 41. Nicidecum in linia 1. Sa nu uitam, ca de cand circula LF-uri pe Serban Voda, cel putin doua dintre ele (daca nu ma insel, 404 si 411) au deraiat cu purtatorul. Oare chiar nu se face nimic, daca mai tinem LF-urile cativa ani pe Serban Voda o sa se dezmembreze singure (sau cel putin cand se gandesc si ei sa inlocuieasca linia de-acolo).
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
bercenicity
Ce s-a tot facut - de cativa ani incoace - au fost inlocuiri punctuale (cateva dale) din cand in cand pe bucata Nerva Traian - Sincai - Serban Voda.
Ce s-a tot facut - de cativa ani incoace - au fost inlocuiri punctuale (cateva dale) din cand in cand pe bucata Nerva Traian - Sincai - Serban Voda.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
shoppy
Problema e ca se folosesc invertoare mici, cate unu pentru fiecare neon, si alimentarea lor se intrerupe la fiecare zona neutra, deci neoanele alea au 100 de stingeri/aprinderi pe zi, de aia se strica. Si am inteles ca se strica si invertoarele.
Trebuie schimbata total instalatie electrica, trebuie cumparat un UPS ca sa nu mai apara intreruperi, si apoi trebuie cumparat un singur invertor global (dar de randament ridicat), astfel nici invertorul nu se mai strica nici neoanele nu se mai aprind de 100 de ori pe zi. Apoi trebuie cumparate neoane de calitate, Philips sau Osram, nu cele mai ieftine chinezari.
Se vede ca la metrou se poate, deci trebuie sa se poate si la tramvaie.
Problema e ca se folosesc invertoare mici, cate unu pentru fiecare neon, si alimentarea lor se intrerupe la fiecare zona neutra, deci neoanele alea au 100 de stingeri/aprinderi pe zi, de aia se strica. Si am inteles ca se strica si invertoarele.
Trebuie schimbata total instalatie electrica, trebuie cumparat un UPS ca sa nu mai apara intreruperi, si apoi trebuie cumparat un singur invertor global (dar de randament ridicat), astfel nici invertorul nu se mai strica nici neoanele nu se mai aprind de 100 de ori pe zi. Apoi trebuie cumparate neoane de calitate, Philips sau Osram, nu cele mai ieftine chinezari.
Se vede ca la metrou se poate, deci trebuie sa se poate si la tramvaie.
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Rathgeber2523
4034 a ramas saptamana trecuta fara manșa, vatmanul a ramas cu ea in mana
4034 a ramas saptamana trecuta fara manșa, vatmanul a ramas cu ea in mana
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Gabi23
La Dep. Colentina sunt indisponibile cel puțin vagoanele: 016, 017, 039, 045, 052, 053, 063, 115, 128, 149, 162, 182, 192, 202, 209, 211, 232, 279, 320, 327, 347, 355. În următoarele săptămâni trebuie să sosească de la uzină 128 (așteaptă o piesă la partea electrică), 209 și 279.
La Dep. Colentina sunt indisponibile cel puțin vagoanele: 016, 017, 039, 045, 052, 053, 063, 115, 128, 149, 162, 182, 192, 202, 209, 211, 232, 279, 320, 327, 347, 355. În următoarele săptămâni trebuie să sosească de la uzină 128 (așteaptă o piesă la partea electrică), 209 și 279.
- vl273
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Gabi23
Vagonul 045 a circulat utima dată prin 2011. În ianuarie 2012 a avut RVC la URAC (în aceeași perioadă cu 350), dar nu a apucat să mai circule. În vara anului 2012 era ”rece” și nu foarte descompletat. Anii au trecut însă... Ultimul RK l-a avut în urmă cu 10 ani.
Vagonul 045 a circulat utima dată prin 2011. În ianuarie 2012 a avut RVC la URAC (în aceeași perioadă cu 350), dar nu a apucat să mai circule. În vara anului 2012 era ”rece” și nu foarte descompletat. Anii au trecut însă... Ultimul RK l-a avut în urmă cu 10 ani.
045 - DEP - 21.06.2012.jpg (133.08 KB; downloaded 2757 times)
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
ikarus13
În urmă cu puțin timp, la stația "Copşa mică" nişte călători au distrus validatorul de la uşa 5 al vagonului 093.
În urmă cu puțin timp, la stația "Copşa mică" nişte călători au distrus validatorul de la uşa 5 al vagonului 093.
- ByOnu
-
Posted:
-
- ikarus13
-
Posted:
-
📖 Pagination options