Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 316917 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
DAAAA!
1.Niciun paznic nu-ti face rau, ca n-are niciun drept din aceasta perspectiva (din a faca poze)! E domeniul PUBLIC al statului o statie de metrou, nu privat”
2. Placile alea de pe jos, ca sus nu sunt, sunt placaje de delimitare ale limitei peronului pentru persoane cu dizabilitati majore!
sab wrote:
Nu stim nici Obor, nici Iancului pe M5.
Dar, trecand pe asta, aceasta este ?
DAAAA!
Stefan28 wrote:
La Parc Drumul Taberei au înlocuit azi din plăcile de pe jos. Scuzați calitatea pozelor, dar un paznic se plimba prin stație fix unde am pozat eu...
1.Niciun paznic nu-ti face rau, ca n-are niciun drept din aceasta perspectiva (din a faca poze)! E domeniul PUBLIC al statului o statie de metrou, nu privat”
2. Placile alea de pe jos, ca sus nu sunt, sunt placaje de delimitare ale limitei peronului pentru persoane cu dizabilitati majore!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
subway guru
Dar sunt mult mai subtiri decat placile de granit.
Dar sunt mult mai subtiri decat placile de granit.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
Bine ca cineva a observat neconformitatile de rigoare, pentru mirenii de rand indetectabile! E in garantie? Da! Deci stim cine suporta cheltuiala cu ”distractia”!
Bine ca cineva a observat neconformitatile de rigoare, pentru mirenii de rand indetectabile! E in garantie? Da! Deci stim cine suporta cheltuiala cu ”distractia”!
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Stefan28
Vorbeam mai sus despre plăcile înlocuite la Parc... Se pare că le schimbă peste tot, de data asta la Tudor Vladimirescu... Ce să faci, graba strică treaba...
Vorbeam mai sus despre plăcile înlocuite la Parc... Se pare că le schimbă peste tot, de data asta la Tudor Vladimirescu... Ce să faci, graba strică treaba...
Despre plăcile “plantate” unele peste altele în metroul din Drumul Taberei.
Am cerut o explicație neoficială. O sursă sigură din Metrorex mi-a explicat ce s-a întâmplat.
Sursa îmi spune că au fost schimbate câteva plăci ceramice pentru că au fost identificate fisuri în acestea.
Cel mai probabil, în graba de dinaintea punerii în funcțiune, când au evacuat materialele, muncitorilor le-a scăpat un obiect mai greu, iar asta a produs fisuri, spune sursa mea. Acum au fost schimbate. Oricum, era obligația constructorului, lucrarea fiind în garanție.
Așa cum am intuit, plăcile puse deasupra erau pentru protecție. Materialul nu se întărește într-o noapte, mi s-a explicat, aceste situații fiind inevitabile.
Dacă voi avea și o reacție oficială, o voi publica aici.
FB_IMG_1617993570645.jpg (97.74 KB; downloaded 2493 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
S-o faca daca trebuie ca lucrarea e-n garantie!
S-o faca daca trebuie ca lucrarea e-n garantie!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
andrei11
Mă mir dacă scapi un obiect greu pe gresie gresia aia e tot în garanție !
Mă mir dacă scapi un obiect greu pe gresie gresia aia e tot în garanție !
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
rosetti61
S-au apucat de schimbat acum deoarece la inceput au fost puse heirupist, ca se grabea inaugurarea, trecea timpul si Duamna nu mai avea ce sa bifeze pe raboj inainte de terminarea mandatului, sa fie sigura ca "lasa" ceva in urma ei daca nu mai apuca scaunul primariei Se inlocuieste si rigipsul pus provizor, tot ca sa "dea bine". Se intampla si pe la case mai mari cand termenele preseaza si nu se accepta intarzieri sa se foloseasca solutii de compromis, rezolvate ulterior, dupa trecerea comisiei de receptie - vedeti seria cu Aeroportul Dubai de pe NatGeo.
S-au apucat de schimbat acum deoarece la inceput au fost puse heirupist, ca se grabea inaugurarea, trecea timpul si Duamna nu mai avea ce sa bifeze pe raboj inainte de terminarea mandatului, sa fie sigura ca "lasa" ceva in urma ei daca nu mai apuca scaunul primariei Se inlocuieste si rigipsul pus provizor, tot ca sa "dea bine". Se intampla si pe la case mai mari cand termenele preseaza si nu se accepta intarzieri sa se foloseasca solutii de compromis, rezolvate ulterior, dupa trecerea comisiei de receptie - vedeti seria cu Aeroportul Dubai de pe NatGeo.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
Eheee @rosetti61 cat ar fi vrut ”duamna” sa-si aroge si inaugurarea M5.1, dar n-a fost sa fie (a)servita primariei! Pana una alta doar ochelari, biciclete si...multe, multe artificii!
Daca era asa, PMB nu ca intra in insolventa, de facto, ci-n faliment de-a dreptul!
Eheee @rosetti61 cat ar fi vrut ”duamna” sa-si aroge si inaugurarea M5.1, dar n-a fost sa fie (a)servita primariei! Pana una alta doar ochelari, biciclete si...multe, multe artificii!
Daca era asa, PMB nu ca intra in insolventa, de facto, ci-n faliment de-a dreptul!
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
Nu s-a amorezat asa repede lumea de M5.1, dar imi place ca pe zi ce trece e mai animata atmosfera!
Nu s-a amorezat asa repede lumea de M5.1, dar imi place ca pe zi ce trece e mai animata atmosfera!
Crinul, circula azi, pe ruta Eroilor-Raul Doamnei-Eroilor!
20210413_152944.jpg (299.23 KB; downloaded 2328 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
Pavagii lu' nea Adriean se retrageau la ”depou”, din statia Favorit!
Pavagii lu' nea Adriean se retrageau la ”depou”, din statia Favorit!
Au coborat din Camelia la PDT!
20210414_154210.jpg (278.18 KB; downloaded 2226 times)
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Adrian Rosca
Am primit raspuns de la Metrorex la o serie de intrebari referitoare la finalizarea lucrarilor ramase de executat la M5. Raspunsurile referitoare la Eroilor si Academia Militara le voi posta si in topicurile dedicate.
I 1. Care este stadiul actual de realizare a lucrărilor de construcție și montaj împărțit pe lucrări de structură, arhitectură și instalații și data preconizată de finalizare a lucrărilor la accesul ”B” la stația Academia Militară?
R1. · Stadiul de realizare a lucrărilor de la accesul B, stația Academia Militară, este următorul:
Structură - 100%;
Arhitectură - 70%;
Instalații - 20%
· Stadiul de realizare a lucrărilor de la culoarul de legătură dintre accesul A și accesul B (subtraversare Șoseaua Panduri), stația Academia Militară, este următorul:
Structură - 70%;
Arhitectură - 30%;
Instalații - 10%
Termenul estimat de finalizare a lucrărilor aferente accesului B (inclusiv culoarul de legătură A-B) este începutul trimestrului IV 2021.
I2. Care este stadiul actual de realizare a lucrărilor de construcție și montaj împărțit pe lucrări de arhitectură și instalații și data preconizată de finalizare a lucrărilor la pasajul pietonal de legătură dintre stațiile Eroilor 1 și Eroilor 2 și peronul 4 al stației Eroilor 1?
R2. · Stadiul actual de realizare a lucrărilor la pasajul de legătură Eroilor 1- Eroilor 2 și peronul 4 al stației Eroilor 1 este următorul:
Arhitectură = 80%
Instalații = 80%
Data preconizată de finalizare a lucrărilor - iulie 2021
I3. Care este soluția de acoperire a prizelor de aer ale centralelor de ventilație de interstație la nivelul solului și când se preconizează finalizarea acestor lucrări?
R3. În proiectul tehnic aferent lucrărilor de arhitectură și finisaje pentru realizarea prizelor de ventilație pe interstațiile Magistralei 5 de metrou au fost prevăzute închideri ale prizelor de ventilație ce conțin următoarele finisaje:
La soclu – beton amprentat cu matriță elastică tip 2/98 RECKLI
La pereți – pereți cortină din panouri de Al compozit 4 mm grosime, pe schelet metalic, montat la 10 – 30 cm distanță de pereții de beton armat sau zidărie, clasă de reacție la foc A2 – s1 – d0 culoare verde RAL 6011 (pe zonele opace ale pereților laterali închise cu: panouri sandwich de fațadă, pe soclu)
- grile de aerisire din elemente liniare din Al, culoare gri (pe suprafețele laterale ce comunică cu exteriorul din zona prizei de ventilație)
La acoperiș – panouri sandwich de acoperiș și hidroizolație ardeziată 4 mm, culoare verde (în zona prizei de ventilație)
– chepeng metalic din tablă zincată grosime 1mm și articulat cu balamale dimensiuni l = 100 cm, L = 100 cm (în zona de la scările de acces în prizele de ventilație de pe interstații)
Termenul estimat de finalizare a lucrărilor aferente prizelor de aer ale centralelor de ventilație – noiembrie 2021.
Am primit raspuns de la Metrorex la o serie de intrebari referitoare la finalizarea lucrarilor ramase de executat la M5. Raspunsurile referitoare la Eroilor si Academia Militara le voi posta si in topicurile dedicate.
I 1. Care este stadiul actual de realizare a lucrărilor de construcție și montaj împărțit pe lucrări de structură, arhitectură și instalații și data preconizată de finalizare a lucrărilor la accesul ”B” la stația Academia Militară?
R1. · Stadiul de realizare a lucrărilor de la accesul B, stația Academia Militară, este următorul:
Structură - 100%;
Arhitectură - 70%;
Instalații - 20%
· Stadiul de realizare a lucrărilor de la culoarul de legătură dintre accesul A și accesul B (subtraversare Șoseaua Panduri), stația Academia Militară, este următorul:
Structură - 70%;
Arhitectură - 30%;
Instalații - 10%
Termenul estimat de finalizare a lucrărilor aferente accesului B (inclusiv culoarul de legătură A-B) este începutul trimestrului IV 2021.
I2. Care este stadiul actual de realizare a lucrărilor de construcție și montaj împărțit pe lucrări de arhitectură și instalații și data preconizată de finalizare a lucrărilor la pasajul pietonal de legătură dintre stațiile Eroilor 1 și Eroilor 2 și peronul 4 al stației Eroilor 1?
R2. · Stadiul actual de realizare a lucrărilor la pasajul de legătură Eroilor 1- Eroilor 2 și peronul 4 al stației Eroilor 1 este următorul:
Arhitectură = 80%
Instalații = 80%
Data preconizată de finalizare a lucrărilor - iulie 2021
I3. Care este soluția de acoperire a prizelor de aer ale centralelor de ventilație de interstație la nivelul solului și când se preconizează finalizarea acestor lucrări?
R3. În proiectul tehnic aferent lucrărilor de arhitectură și finisaje pentru realizarea prizelor de ventilație pe interstațiile Magistralei 5 de metrou au fost prevăzute închideri ale prizelor de ventilație ce conțin următoarele finisaje:
La soclu – beton amprentat cu matriță elastică tip 2/98 RECKLI
La pereți – pereți cortină din panouri de Al compozit 4 mm grosime, pe schelet metalic, montat la 10 – 30 cm distanță de pereții de beton armat sau zidărie, clasă de reacție la foc A2 – s1 – d0 culoare verde RAL 6011 (pe zonele opace ale pereților laterali închise cu: panouri sandwich de fațadă, pe soclu)
- grile de aerisire din elemente liniare din Al, culoare gri (pe suprafețele laterale ce comunică cu exteriorul din zona prizei de ventilație)
La acoperiș – panouri sandwich de acoperiș și hidroizolație ardeziată 4 mm, culoare verde (în zona prizei de ventilație)
– chepeng metalic din tablă zincată grosime 1mm și articulat cu balamale dimensiuni l = 100 cm, L = 100 cm (în zona de la scările de acces în prizele de ventilație de pe interstații)
Termenul estimat de finalizare a lucrărilor aferente prizelor de aer ale centralelor de ventilație – noiembrie 2021.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
R3
Om trai s-om vedea, daca materialul invocat tie, in raspuns (cu referire la acoperis), va fi si pus in opera!
PS
Oare de ce caile de ventilatie ale super transformatoarelor Mitsubishi (AM, respectiv PDT) nu se inscriu in aceasta cutuma?
R3
Om trai s-om vedea, daca materialul invocat tie, in raspuns (cu referire la acoperis), va fi si pus in opera!
PS
Oare de ce caile de ventilatie ale super transformatoarelor Mitsubishi (AM, respectiv PDT) nu se inscriu in aceasta cutuma?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Bine că sar în sus că stau 15 minute la RD / B / VI dar când se îmbârligă circulația la suprafață la Moghioroș sau la Brașov cu jumătatea de cerc tac mâlc, nu mai scot un cuvințel.
orex wrote:
E o stire, dar programul de circulatie de la V.I. si R.D. e afisat, pe o coala A4, la cabina unde se vand cartele... Faci o poza si-l retii, fix cum a facut subsemnatul!
Bine că sar în sus că stau 15 minute la RD / B / VI dar când se îmbârligă circulația la suprafață la Moghioroș sau la Brașov cu jumătatea de cerc tac mâlc, nu mai scot un cuvințel.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
orex
Lasa-i in pace, ca si pe 1 Mai e coada pana dupa Kaufland, mai cu seama ca s-au schimbat timpii de semaforizare in interesectia de la Tricodava (asa o sa-i spun mereu, nu comicaria aia de Drumul Taberelor)!
Lasa-i in pace, ca si pe 1 Mai e coada pana dupa Kaufland, mai cu seama ca s-au schimbat timpii de semaforizare in interesectia de la Tricodava (asa o sa-i spun mereu, nu comicaria aia de Drumul Taberelor)!
📖 Pagination options