Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022

1658 posts, 443878 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 66 67 68 69 70 71 72  ... 119
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 orex

O sa fie Primaria nevoita sa plateasca alte cheltuieli de judecata si la aceasta instanta, tot din banii nostri, ca nu cred ca se va face vreo cercetare administrativa si sa-i puna-n solidar la plata pe membri comisiei de evaluare! :x

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Rarzet44

Intrebare e cat o vor lungi până vor semna un contract?

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 subway guru

Daca se deschide actiune in justitie totul <ingheata> pana la pronuntarea in tribunal...

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 orex

De urmărit este dosarul 7386/2/2019, înregistrat la CABuc pe 30.12.2019.
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar ... &id_inst=2
Dacă e sa ne luam dupa termenele prevazute in legea nr. 101/2016, art. 32 alin. (4) ”Plângerea este soluţionată de urgenţă şi cu precădere, într-un termen ce nu va depăşi 45 de zile de la data sesizării legale a instanţei, în complete specializate în achiziţii publice, formate din 3 judecători”.
Putin probabil, ca potrivit deciziei Curtii de Justitie a UE nr. (2019/C 156/06) ”Pentru perioada cuprinsă între 1 noiembrie 2019 și 31 octombrie 2020, datele vacanțelor judecătorești în sensul articolului 24 alineatele (2) și (6) din Regulamentul de procedură sunt fixate după cum urmează:
— Crăciun 2019: de luni, 23 decembrie 2019, până duminică, 12 ianuarie 2020 inclusiv;
(...)”
Cu alte cuvinte mai adaugati inca 2 (doua) saptamani la termenul prezumtiv, prevazut de lege, si...poate pe la finele lunii FEBRUARIE 2020 sa existe o Hotarare judecatoreasca a CABuc, asta daca nu sunt aglomerati si...inainte de Martisor...nu va fi nicio decizie!!

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 IK4

Pe bune? Modernul tramvai romanesc Astra Imperio are cabina vatmanului inchisa cu... termopane pentru cladiri? :shock:








Si asta tot licenta Siemens este, sau URAC? Chiar nu putem sa ne rupem de mentalitatea de cotete pe roti stil V3A, VMTP-uri cum le zicea un user?

In timp ce Durmazlarul mult hulit al turcilor, care ar fi avut un pret mai mic decat Astra, arata cam asa




Deci nu e o problema de costuri, ci de mentalitate intepenita undeva inainte de 1989. Degeaba se plimba pe la Innotrans si tot felul de expozitii, ca nu vad nimic, tot asa se intorc :popa:

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Albert

Capetele și închiderea cabinei nu prea contează. Se pot modifica oricând. Am vazut ca Astra tot încearcă diferite designuri pentru Imperio. Cel mai reusit mi se pare acesta:

2F39D5C4-523D-410F-9C4B-E104D1232AF8.jpeg (76.72 KB; downloaded 2573 times)


Sursa: https://clubferoviar.ro/licitatia-pentru-tramvaie-in-bucuresti/

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 CiprianTRB

Cel roșu este prototipul care arată cel mai bine.
Dar nu se mai fabrica așa... :?

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 ticker

Singurul design nou incercat de Astra e cel pt Oradea. Si chiar si asa mi se pare depasit, mai ales cu cabina cu termopane...





Tramvaiul rosu e varianta veche, iar cel verde e mai putin vechi, dar tot vechi.

Un CS facut cu cap, daca tot era sa ia in calcul tramvaie vechi facute in RO, ar fi stipulat cel putin modernizarea si personalizarea designului, macar la suprafata sa arate ca un tramvai din 2020, nu din 2000...

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 don_napoleon

Salut,

Design-ul de la Imperio a evoluat in anumite arii de cand a fost facut prototipul

https://youtu.be/rnrZRIzASu8

http://clagi-coplass.com/products/compl ... mperio-av#

http://clagi-coplass.com/products/compl ... a-vagoane#

http://clagi-coplass.com/products/front ... drive-cab#

Termopan mai putin





Utilizator anonim wrote:
Tramvaiul Imperio produs la fabrica Astra Arad din Bucuresti prezentat la InnoTrans 2012.







http://clagi-coplass.com/products/front ... -drive-cab

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Linia 43

Intr-un interviu dat  in Cotidanul, Blidar spune lucrurilor pe nume ,acuzand implicarea lui Firea in aranjarea licitatiei:

V.B. Șocant. În primul rând că noi, fabricanții din domeniul materialului rulant, ne cunoaștem atât competențele cât și produsele pe care concurența le fabrică. Știam că firma din Turcia nu a fabricat niciodată un tramvai modular care să se încadreze în prevederile Caietului de Sarcini. Mai știam și faptul că Durmazlar nu dispune de Omologare de tip pentru tramvaiul fabricat de acestia obținut într-o țară UE și, în consecință, aceștia nu puteau prezenta decât un prototip, ceea ce era interzis de caietul de sarcini...
V.B. Cred că ați observat și dumneavoastră faptul că în toate explicațiile date de reperezentanții PMB acestia, în exprimările lor, folosesc termeni ca „tramvaiul ofertat” și evită cu grijă să se refere la „tramvaiul fabricat” de Durmazlar și am crezut în primă fază că, poate, comisia de licitație a fost indusă în eroare, confundând cele două exprimări fară să ia în analiză faptul că turcii au ofertat un tramvai pe care nu l-au fabricat niciodată.

Secretizarea de tip turcesc cu care nu ne-am mai întâlnit până acum, deși am participat la licitații pe patru continente, a avut ca scop tocmai faptul că ei au ofertat un prototip.

Rep. Aveți suspiciuni că licitația a fost aranjată?

V.B. La început am crezut că este vorba de erori ale Comisiei de Licitație până la ieșirile extrem de nervoase ale doamnei primar general, mă refer la doamna Firea. Este pentru prima dată în sutele de licitații la care am participat, când achizitorul și-a abandonat rolul de arbitru transformându-se într-un apărător îndârjit al unei părți. Noi în acțiunile noastre am criticat produsul fabricat de Durmazlar și în loc ca firma contestată să-și apere interesul intervine doamna Firea care critică și amenință pe toți cei care își exprimă surprinderea privind câștigătorul licitației.
Nervozitatea doamnei Firea privind această licitație creează mari suspiciuni.

Rep. La ce vă referiți?

V.B. În scurta noastră istorie posdecembrista, și mai ales după intrarea României în UE când Achizițiile Publice trebuie să se efectueze după reguli bine stabilite transparente, au aparut și anumite proceduri de viciere a licitațiilor, cea mai des întâlnită fiind cea de întocmire a Caietelor de Sarcini și orientarea către un anumit produs care, în cele din urmă, devenea câștigător. Acest procedeu a devenit cunoscut și a intrat în atenția organelor cu competențe în domeniu așa că a fost abandonat și înlocuit cu altul care constă în punctare cu un procent mare a termenelor de livrare. Sub motivația că achizitorul are nevoi urgente, acesta justifică procentul mare acordat deși scopul este altul, așa că după declararea câștigătorului, termenul de livrare, de regulă, nu poate fi respectat și, fie că se încheie un Act Adițional de prelungire, fie acesta achită penalități de întârziere, dar scopul a fost atins, adică câștigarea frauduloasă a unei licitații.

Rep. Credeți că la Licitația PMB s-a procedat la fel?

V.B. Da.



În exprimările sale, doamna Primar General a afirmat de mai multe ori, cu ocazia unor apariții televizate, că Domnia-sa nu poate favoriza firma românească că nu îi permite legislația UE ori favorizarea firmei turcești a fost posibilă pentru că Turcia nu este membru UE?

Care sunt parametri superiori ai tramvaiului turcesc care o îndreptățesc să afirme că produsul firmei Durmazlar se situează ca performante și fiabilitate peste cele ale tramvaiului Astra? În punctajul acordat de Comisia de licitație nu am găsit fiind propulsați pe locul întâi de cele 8 puncte aferente Graficului de livrari inclus în documentație, ulterior termenului de depunere a ofertelor în timpul analizei documentelor de licitație ceea ce este ilegal și părtinitor avantajând decisiv firma turcească.

Rep. Dacă mai aveți ceva de adăugat?

V.B. Mă gândesc dacă doamna Firea va reuși să convingă pe cineva că o firmă începătoare în fabricarea materialului rulant care într-o concepție proprie proiectează și produce un tramvai neverificat în timp cum este cel fabricat de Durmazlar poate depăși în performanțe și fiabilitate un tramvai fabricat de o firmă care activează în domeniul materialului rulant de peste 130 de ani dispunând și de o licență Siemens?

Ps. Și o curiozitate. Într-o seara un ziarist mi-a solicitat un interviu pe care l-am acordat la o cafenea din București, lucru pe care nu l-am negat și nici nu a constituit un secret. La ora respectivă, localul era gol. Ulterior, doamna Firea a făcut referire la aceasta întâlnire, iar pe net au aparut și poze cu mine și ziaristul respectiv. Mă întreb dacă doamna Firea are un serviciu propriu de filaj sau o institutie de profil este în serviciul doamnei Firea. Și care era scopul, cumva șantajul?


https://www.cotidianul.ro/interviu-cu-r ... -calatori/

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Nenea_titi

@IK4: Mie exact de VMTPuri îmi e frică. Măcar V3A cu pereții despărțitori originali arată original.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 cris_m

Ati epuizat problemele de la licitatie si acum cautati nod in papura? Serios acum, chiar nu conteaza ce geamuri sunt intre postul de conducere si salon....

 


Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 ByOnu

La fel cum nu conteaza nici daca opteaza pentru chedere in loc de geamuri lipite. Detalii..

Sincer nici nu inteleg rostul geamului din spatele vatmanului (cel mare) care va fi oricum acoperit de o perdeluta in cel mai bun caz, daca nu chiar pagini din Libertatea sau Cancan.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020 Utilizator anonim

Peretele despartitor dintre cabina si salon oricum in scurt timp devine perete pentru toti dezaxatii care deseneaza, se distruge de la lipirea constanta de afise si indicatii, plus traditionalele tunninguri ale personalului.

 


Go to page:  1  ... 66 67 68 69 70 71 72  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2429 forum members have written 434780 posts in 5412 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use