Topic: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
1522 posts, 425777 views
📖 Pagination options
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Stefan28
Totuși dacă ar lucra neîntrerupt în următoarele 2 luni, inclusiv când se fac testele dinamice, ar fi sanșe! Acu Dumnezeu cu mila la Metrorex!
Totuși dacă ar lucra neîntrerupt în următoarele 2 luni, inclusiv când se fac testele dinamice, ar fi sanșe! Acu Dumnezeu cu mila la Metrorex!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Nu mai reluăm discuția accesurilor încă de N ori. Sunt stații cu un singur acces care funcționează bine mersi. Incendiul NU ține cont la data la care a fost construită stația respectivă. Normele ISU trebuie aplicate în același mod indiferent de data în care s-a proiectat stația.
Să le mai enumăr încă odată:
Deci stații cu un singur acces care funcționează bine mersi.
M 1:
- Pantelimon ( are prevăzută și al doilea acces, nedat în funcțiune )
- Republica (un acces este închis )
- Costin Georgian
-Izvor
M 2:
- Apărătorii Patriei ( are un al doilea acces nedat în exploatare )
- Constantin Brâncoveanu
- Eroii Revoluției
- Aurel Vlaicu
-Pipera
M 3:
A.S.
În Militari NU cunosc situția reală din teren cu accesuri blocate.
__________________
Repet, normele ISU logicse aplică tuturor stațiilor. Dacă stațiile au fost construite înainte de noile norme ISU ( pentru că norme erau și atunci ) proiectanții trebuie să-și bată capul să facă modificări stațiilor respective ca să se încadreze în norme. Dacă nu, metroul pur și simplu nu are voie să mai oprească în respectivele stații.
Nu mai reluăm discuția accesurilor încă de N ori. Sunt stații cu un singur acces care funcționează bine mersi. Incendiul NU ține cont la data la care a fost construită stația respectivă. Normele ISU trebuie aplicate în același mod indiferent de data în care s-a proiectat stația.
Să le mai enumăr încă odată:
Deci stații cu un singur acces care funcționează bine mersi.
M 1:
- Pantelimon ( are prevăzută și al doilea acces, nedat în funcțiune )
- Republica (un acces este închis )
- Costin Georgian
-Izvor
M 2:
- Apărătorii Patriei ( are un al doilea acces nedat în exploatare )
- Constantin Brâncoveanu
- Eroii Revoluției
- Aurel Vlaicu
-Pipera
M 3:
A.S.
În Militari NU cunosc situția reală din teren cu accesuri blocate.
__________________
Repet, normele ISU logicse aplică tuturor stațiilor. Dacă stațiile au fost construite înainte de noile norme ISU ( pentru că norme erau și atunci ) proiectanții trebuie să-și bată capul să facă modificări stațiilor respective ca să se încadreze în norme. Dacă nu, metroul pur și simplu nu are voie să mai oprească în respectivele stații.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Tocmai pe acolo (si doar pe acolo)se va face la inceput schimbul, momentan trebuie sa uitam de pasajul care ajunge la fiecare peron.
Dupa cum se vede, au ajuns cu finisajele pana acolo, mai sunt stalpii de placat,iar statia E1 ramane cu finisajele din anii 70, adica celebra gresie galbena cu patratele.
andrei11 wrote:
singura poză care ne poate încurca la Eroilor este ultima (20200502_140220(0)).
Tocmai pe acolo (si doar pe acolo)se va face la inceput schimbul, momentan trebuie sa uitam de pasajul care ajunge la fiecare peron.
Dupa cum se vede, au ajuns cu finisajele pana acolo, mai sunt stalpii de placat,iar statia E1 ramane cu finisajele din anii 70, adica celebra gresie galbena cu patratele.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
orex
@andrei11
Cu exceptia ”statiei Pantelimon”, toate sunt datate...inaintea de...!
In alta ordine de idei, ia sa vedem cate blocuri ”comuniste”, construite in cartierele dormitor, corespund actualelor norme ISU?! Cam niciunul!
@andrei11
Cu exceptia ”statiei Pantelimon”, toate sunt datate...inaintea de...!
In alta ordine de idei, ia sa vedem cate blocuri ”comuniste”, construite in cartierele dormitor, corespund actualelor norme ISU?! Cam niciunul!
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
La Pantelimon, chiar daca inaugurarea s-a facut "dupa", proiectul este de "dinainte"...
La proiectele de dupa 1990 s-a respectat regula aceasta, cu minim 2 guri de acces. Chiar si inainte de 1989 nu era greu sa se respecte, dat fiind ca statiile erau in mare parte proiecte standard, cu acces in cele doua capete. Probleme sunt la statiile "atipice" de pe M1 (de ex la Izvor nu s-au putut face accesuri in capete) si la M2 .
La M2 chiar s-a facut o prostie dupa parerea mea, o incercare meschina de "ieconomie". Avem in acest sens si documente "oficiale" aici viewtopic.php?f=415&t=1629&start=84#p54574. Se vede la pct 6 cum multe statii au fost modificate sa aiba un sigur acces in loc de doua, cum prevedea proiectul initial, nu este o intamplare ca avem asa multe statii pe M2 in situatia aceasta.
Singurul caz de dupa 1990 la care am dubiu ca s-a tinut cont la proiectare de aceasta regula cu doua accesuri este "celebra" Gorjului, care s-a inaugurat cu un singur acces. Ceva insa s-a intamplat (poate chiar avizul de la ISU sa fi fost la mijloc...) si s-a facut dupa inaugurare un nou acces la cca 30-40m de celalalt, o ciudatenie . Impresia mea insa este ca, daca se respecta proiectul initial, am fi avut un fel de Izvor bis.
Ce mi se pare ciudat este ca s-a facut de multe ori "risipa" de guri de acces la ce s-a facut dupa 1990, cu doua exceptii notabila. Jiului si Bazilescu, chiar daca teoretic respecta regula si au doua accesuri , sunt statii tipic comuniste, cu accesurile pe o singura parte a bulevardului .
La Pantelimon, chiar daca inaugurarea s-a facut "dupa", proiectul este de "dinainte"...
La proiectele de dupa 1990 s-a respectat regula aceasta, cu minim 2 guri de acces. Chiar si inainte de 1989 nu era greu sa se respecte, dat fiind ca statiile erau in mare parte proiecte standard, cu acces in cele doua capete. Probleme sunt la statiile "atipice" de pe M1 (de ex la Izvor nu s-au putut face accesuri in capete) si la M2 .
La M2 chiar s-a facut o prostie dupa parerea mea, o incercare meschina de "ieconomie". Avem in acest sens si documente "oficiale" aici viewtopic.php?f=415&t=1629&start=84#p54574. Se vede la pct 6 cum multe statii au fost modificate sa aiba un sigur acces in loc de doua, cum prevedea proiectul initial, nu este o intamplare ca avem asa multe statii pe M2 in situatia aceasta.
Singurul caz de dupa 1990 la care am dubiu ca s-a tinut cont la proiectare de aceasta regula cu doua accesuri este "celebra" Gorjului, care s-a inaugurat cu un singur acces. Ceva insa s-a intamplat (poate chiar avizul de la ISU sa fi fost la mijloc...) si s-a facut dupa inaugurare un nou acces la cca 30-40m de celalalt, o ciudatenie . Impresia mea insa este ca, daca se respecta proiectul initial, am fi avut un fel de Izvor bis.
Ce mi se pare ciudat este ca s-a facut de multe ori "risipa" de guri de acces la ce s-a facut dupa 1990, cu doua exceptii notabila. Jiului si Bazilescu, chiar daca teoretic respecta regula si au doua accesuri , sunt statii tipic comuniste, cu accesurile pe o singura parte a bulevardului .
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
subway guru
Izvor are accesuri separate la ambele capete ale vestibulului.
Izvor are accesuri separate la ambele capete ale vestibulului.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
sab
Hmm, pe "derdelusuri" se asterne un strat de pamant ?
Hmm, pe "derdelusuri" se asterne un strat de pamant ?
derdelusuri.jpg (1001.01 KB; downloaded 2098 times)
- andrei11
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
subway guru
Bre Andrei, ma mai lesi cu timpenia asta cu accesuri?
In rest vad ca duceti dorul acoperirilor gen dugheana la accese
subway guru wrote:
Izvor are accesuri separate la ambele capete ale vestibulului.
Bre Andrei, ma mai lesi cu timpenia asta cu accesuri?
In rest vad ca duceti dorul acoperirilor gen dugheana la accese
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
sab
Limba noastra-i o comoara, ce sa facem daca asa este corect ? Accesele sunt alea de furie..
Nu dugheana, dar nici sa macelarim parcul aiurea. Intrebarea este daca pamanul acela...rezista indiferent de vreme, vorba unei reclame...
Limba noastra-i o comoara, ce sa facem daca asa este corect ? Accesele sunt alea de furie..
Nu dugheana, dar nici sa macelarim parcul aiurea. Intrebarea este daca pamanul acela...rezista indiferent de vreme, vorba unei reclame...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
subway guru
Nu e nicio comoara, e o maltratare si o prostie bagata pe gat de unii care habar nu au de constructii si arhitectura.
De ce-ti trebuie plurale diferite pentru acelasi cuvant?
Succesuri!
Nu e nicio comoara, e o maltratare si o prostie bagata pe gat de unii care habar nu au de constructii si arhitectura.
De ce-ti trebuie plurale diferite pentru acelasi cuvant?
Succesuri!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
sab
Ca asa este limba noastra, foloseste acelasi cuvant pentru lucruri diferite. Ca virus/ virusuri si virus/virusi. Sau vise/visuri
Succesuri este "marca inregistrata"..
Revenind, va rezista pamantul ?
Ca asa este limba noastra, foloseste acelasi cuvant pentru lucruri diferite. Ca virus/ virusuri si virus/virusi. Sau vise/visuri
Succesuri este "marca inregistrata"..
Revenind, va rezista pamantul ?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
Costin
Aici esti carcotas. Inierbat ar arata chiar bine - asta imi asum ca e o chestiune strict de gust si poate tie nu iti place. Dar esti carcotas pentru ca ar fi o suprafata betonata in minus intr-un oras care chiar are nevoie de cat mai multe suprafete ne-betonate.
andrei11 wrote:
Ce vrei, arhitecții number one
Aici esti carcotas. Inierbat ar arata chiar bine - asta imi asum ca e o chestiune strict de gust si poate tie nu iti place. Dar esti carcotas pentru ca ar fi o suprafata betonata in minus intr-un oras care chiar are nevoie de cat mai multe suprafete ne-betonate.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
sab
Este betonata....pentru ca asa a vrut arhitectul, sa faca "derdelusuri" care se ridica deasupra solului.
La acces mai merge cum mai merge, dar pasajul de legatura este un monstru inutil de beton , care putea fi 100% ingropat, fara sa "siluesti" parcul. Iar iarba doar mascheaza monstrul de beton. In fine..
Este betonata....pentru ca asa a vrut arhitectul, sa faca "derdelusuri" care se ridica deasupra solului.
La acces mai merge cum mai merge, dar pasajul de legatura este un monstru inutil de beton , care putea fi 100% ingropat, fara sa "siluesti" parcul. Iar iarba doar mascheaza monstrul de beton. In fine..
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination