MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3208 posts, 889321 views
 
Go to page:  1  ... 66 67 68 69 70 71 72  ... 230
 
 

📖 Pagination options
  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF IK4

Nici mie nu mi-a venit sa cred ca e posibil asa ceva. Toate suna astfel in zona posturilor de conducere si la articulatii. Eu din prima zi am auzit suieratul la Mures undeva la mijloc, dar din cauza zgomotului ventilatiei am crezut c-o fi vorba de ceva normal, de la invertoare. Am mers apoi cu Dunarea cu ventilatia oprita si mi-am dat seama ca e acelasi suierat pe care-l faceau portbagajele de fier improvizate pe Dacii in anii '70.

Probabil ca aceste trenuri au fost facute chiar ca in Botswana. Au venit niste negri si au insailat prototipul, dupa care a aparut un nene cu pix si hartie care a facut si proiectul, ca sa aiba ce da la AFER.

De mai bine de 10 ani exista instrumente software speciale si putere de procesare disponibila pentru a realiza cu precizie modelul virtual al trenului in baza unui proiect initial, supunandu-l apoi virtual la tot felul de probe statice si dinamice. Aceste programe iti dau clar problemele de aerodinamica, rezistenta a structurii, comportare la impact si-ti dau chiar si posibile rezolvari. Mura-n gura fata de ce era acum 40 de ani.

La cum arata capetele vagoanelor la articulatii, cu muchiile si colturile alea, nici n-ar avea cum sa nu fluiere. Problema e, in 20.000 km de probe chiar nu le-a auzit nimeni de la Metrorex? Li s-a administrat vreun "anestezic", pentru scaderea capacitatilor senzoriale? Vorbim aici de trenuri de peste 6 milioane de euro bucata, nu de Dacii.

Initial, vazand reclama si caracteristicile date in articolele din ziare, ma asteptam sa iasa mai ceva ca Siemens-ul C2 din Muenchen nu ca moneda din Botswana, cu care ar trebui platite pentru asa calitate.

Dar ce prostii tot vorbesc eu aici fara sa gandesc... Sa ne bucuram cu totii ca au roti si ca intram si noi in randul lumii civilizate cu ele: Daca unii au Taurus-uri care canta la pornire, sa avem si noi Jaf-uri care fluiera. In stilul mioritic, nu-i asa...

 


Re: Trenurile CAF George

IK4 wrote:
Problema e, in 20.000 km de probe chiar nu le-a auzit nimeni de la Metrorex? Li s-a administrat vreun "anestezic", pentru scaderea capacitatilor senzoriale? Vorbim aici de trenuri de peste 6 milioane de euro bucata, nu de Dacii.


Poate DNA va raspunde la intrebarea asta... :lol:

 


Re: Trenurile CAF Robert24

Din pacate da, asa vor unii - sa ne bucuram ca exista! ...  :evil:

 


Re: Trenurile CAF Cristy

Asa se intampla cand oficialii decid ca pretul este mai important decat calitatea produsului (un produs care va fi utlizat zeci de ani...), si acum nu blamez CAF ca pana la urma ne-au construit trenuri in functie de bugetul alocat dar bag mana in foc ca Bombardier n-ar fi comis astfel de greseli de proiectare si constructie ale trenurilor.

 


Re: Trenurile CAF George

Pretul mic nu poate justifica erori de proiectare si bataia de joc fata de calator. Zgomotele alea din inregistrare sunt inadmisibile si trenurile trebuie modificate.
Daca nu se putea, nu licitau la pretul ala si gata.
Deci cred ca hiba e in proiectarea si/sau executia neglijenta a unor detalii foarte...importante.

 


Re: Trenurile CAF subway guru

Da, da, da...cum zici...bataie de joc ca nu au scaunele tapisate cu piele de crocodil!
Voi sunteti oameni seriosi?

 


Re: Trenurile CAF andrei11

theoslavic wrote:
Astazi, in jurul orei 18:30, in statia Piata Romana, Dunarea a stationat 15 minute, ca apoi sa ne anunte prin statie ca "trenul se retrage din circulatie". Cine stie despre ce a fost vorba?

1) Postul e un bluff si asta e.
2) Postul nu e un bluff si poate ni se dau niste explicatii.
Pe de alta parte, nu mai stiu daca am mai spus, trenurile CAF sunt niste trenuri de metrou cat se poate de banale, nu inteleg de ce trebuie sa le ridicam asa in slavi.
Si pe bune acum, ma asteptam sa traga milimetric lachei, sa-mi iau microscopul sa vad GAP - ul.
Cat priveste cei 7 cm in plus la latime / mm de lungime, nu prea vad cate persoane pot lua in plus, sau cate bicle se pot gara sau cate scaune cu rotile. Oricum ca sa ajungi cu scaunul cu rotile pe chei iti trebuie lift ( in total 4, 2 per statie ), daca vrei sa schimbi chiar 6, si aici miroase usor a ruleta ruseasca. Oricum cel din Piata Iancului functioneaza numai intre orele 6,00 si 22,00. Ca asa e in tenis. Se mai defecteaza, ne mai cerem scuze, puncte puncte.
Apropo de lifturi, nu inteleg de ce se folosesc la urcare in statia Basarab, cand scara rulanta "merge" si persoana respectiva deabia a luat bacul de Braila...

 


Re: Trenurile CAF ByOnu

Azi am mers cu #3 de la Romana la Unviersitate, dupa ce n-am mai incaput in BM-ul anterior. Anuntul vocal cred ca era oprit, nu s-a auzit deloc, nici mecanicul nu a anuntat nimic, si aici vorbesc inclusiv de „Atenție...”, noroc cu luminița roșie. Bara exagerat de înflorită a făcut pentru mine o adevarată aventura traversarea celor 2m de la ușa dreaptă la cea stângă. A trebuit să dau ceva coate... :oops: Plus, din exterior se aude foarte puternic sistemul de ventilatie (cred), ceva gen locomotivele EA.

Dezamăgit total, pentru porcăriile astea tocăm noi IVA? În fine, încerc să mă bucur de BM cât mai am ocazia pe M2.

 


Re: Trenurile CAF andrei11

Tot forumul stie ca ţii cu IVA, postul tau nu se pune.  :lol:  :lol:

 


Re: Trenurile CAF Razvan Mihai

Astazi am avut privilegiul sa merg cu Prut-ul, si la dus si la intors, prima impresie se putea si mai bine, la capitolul spatiu e mai incapator ca un BM, pe durata calatoriei nu am simtit vibratile care le simteam in BM, ce am remarcat e lipsa aerului din tren, cam sufocant dupa mine, si intradevar e ca sistemul de ventilatie se aude foarte tare, cel putin pana sa urc in tren, asta find spuse pe scurt mie unu imi place. :D  :twisted:

 


Re: Trenurile CAF ByOnu

andrei11 wrote:
Tot forumul stie ca ţi cu IVA, postul tau nu se pune.  :lol:  :lol:


Taie ultimul rand atunci, ce contesti? Ca nu s-a auzit anuntul? Ca toata lumea s-a oprit la Romana fix in bara aia prea mare si ca m-am chinut sa cobor la prima pe partea cealalta? Sunetul din exterior care se aude ca la o locomotiva? Ce mai precis?

 


Re: Trenurile CAF subway guru

andrei11 wrote:
Pe de alta parte, nu mai stiu daca am mai spus, trenurile CAF sunt niste trenuri de metrou cat se poate de banale

Perfect adevarat...

 


Re: Trenurile CAF Slasher1985

Toate lumea ba critica suieratul, ba critica zgomotul ventilatiei, ba critica barele inflorate, ba critica instalatia de sonorizare, ba critica "banalitatea" dintre vagoane fara rotunjimi.

Va spun sincer ca pe mine nu m-a deranjat absolut nimic, ba chiar mi-a placut faptul ca sunt mai "furioase". Si va mai spun ceva. Marea majoritate a persoanelor care circula cu metroul zi de zi (ba la munca, ba acasa) nu va observa nimic din ce se observa pe aici (in special suieratul). Metroul funtioneaza? Da. Ajung la destinatie cu el? Da. E cat de cat frumos, estetic, modern? Da. Restul e can-can. ;)

 


Re: Trenurile CAF Cristy

Acel suierat nu poate fi lasat asa. Efectiv zici ca trenul isi ia zborul...
Toata lumea de aici critica diferite aspecte ale trenurilor CAF pentru ca probabil asteptau o evolutie fata de Bombardier. Si ca sa facem o mica comparatie, in Bm-uri suieratul din ultimul vagon se aude foarte incet, incomparabil cu cel al CAF-ului.

 


Go to page:  1  ... 66 67 68 69 70 71 72  ... 230
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use