Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1397 posts, 338901 views
 
Go to page:  1  ... 66 67 68 69 70 71 72  ... 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Păi de pasajele acelea se vorbește din 1989 încoace...Da, sunt necesare toate cele prezentate.  Înainte de deschiderea Autostrăzii urbane eu ajungeam la aeroport prin Colentina - Pipera, niciodată nu o luam pe la barieră...

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Tom

Am reușit astăzi să cronometrez drumul întors de la serviciu până acasă. După ce am dat la cheie cu mașina în viteză și bateria era cam slabă, m-am trezit întors în timp la 1 Ianuarie, ora 0:00, așa că am avut un cronometru de la plecare la sosire. La minutul ("0:")34, parcursesem aproape 13 km, relativ bine. Următorii 700 de metri (zona Semănătoarea-Ciurel): 20 de minute, după care restul de 6 km în 18 minute. Distantele le-am luat din Google maps. Altfel spus, aproape un sfert din timpul parcurs, l-am pierdut pe o distanță de 700 de metri. Dacă miercuri găsesc loc de parcare, mă opresc la metrou. :twisted:

În privința scenei cu "benveul", oricât de mult "iubesc" această categorie de mașini și de șoferi, e de remarcat că mașina din spate se mișca destul de ușor, deci cu siguranță cine a parcat-o așa, nu o lăsase înviteză sau cu frâna trasă, deci se aștepta ca cineva s'o "manevreze". Dar cine a făcut-o, putea s'o împingă și cu mâna, dar la "benveu" X6 nu "se face".

Un alt aspect negativ introdus recent l-am observat pe Șos. Olteniței, unde sunt una sau două treceri de pietoni care nu se văd datorită gardurilor montate pe mijloc. Practic, este foarte greu pentru șoferi să observe că acolo e o trecere de pietoni. Marcajul e aproape invizibil, iar deschiderea gardului dă impresia că e un loc pe unde să treacă mașinile care ies de pe străzi laterale (iarăși o ciudătenie), pentru că am văzut unii nu virând la stânga printre garduri de pe o stradă laterală, ci de-a dreptul intorcând pe strada principală printr'o astfel de deschizătură. Dacă măcar eu am făcut așa formal un gest de a-mi cere scuze că nu l-am lăsat pe pieton, care oricum stătea ascuns după un segment de gard, m-am uitat în oglindă și toată coloana de mașini din spate, pe două benzi, nu a oprit la acea trecere de pietoni.

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS) George

subway guru wrote:
Si nici nu se va impiedica nimeni de statia asta...
Ca sa nu mai lungim vorba si sa concluzionam, revenirea circulatiei pe vechiul Razoare e provizorie pentru constructia accesului ce subtraverseaza Panduri si doar atat.

Semaforizările sunt complet aiurea! În prima parte a zilei ar trebui să fie mai lungi timpii pt cei care vin prin Răzoare şi deci lungit şi semaforul lor de la intersecţia cu str. Dumitru Bagdasar (acolo semaforul trebuie să aibă un interval mai scurt pentru cei care urcă dinspre Eroilor şi care DIMINEAŢA sunt puţini). Altfel pe noua deviere, foarte scurtă, va fi ambuteiaj şi nu vei mai ieşi practic prin intersecţia de la Răzoare, cozile se vor întinde spre Moghioroş.

DImpotrivă, după-amiaza, semaforul pe de Dumitru Bagdasar trebuie lungit mult, în detrimentul celui de pe Panduri şi a celor care vin dinspre Dr. Taberei/Bd. Timişoara, având în vedere fluxul uriaş centru-vest. Aşa nu vor mai fi cozi de la Eroilor...acum e inexplicabil de scurt, ceea ce unit cu groapa de lângă gâtuirea de trafic pt presupusa subtraversare (apropo, acolo se mişcă ceva?!) face ca ieşirea dinspre Eroilor să fie infernală.

Puţin CREIER, TOVARĂŞI!!!!!!!!!!!!!! HUO!!!!!!!!!!!!!!

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS) orex

Lasa sa functioneze semaforul, asa cum stie EL. ;)  Cand isi baga ”carnaciorii” cei de la ”managementul traficului” e tragedie.
PS
Cati dintre noi n-au tranzitat bd. Titulescu spre pasaj Basarab la inceputul acestei veri? Era dezastru. Semaforul de la intersectia Titulescu colt cu Banu Manta tinea cateva clipe. Coada de autovehicule era dincolo de pasajul Victoria! Vrei si acolo sa iasa prapadul de pe lume? :lol:  :lol:  :lol:
Si din pacate ma vad nevoit sa ma repet.
Nu vezi ca nici pe sens unic nu le iese o semaforizare cum trebuie?
Asta ca sunt diletanti cei de la ”butoane”!

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS) George

Eu am semnalat o problemă clară, concretă şi rezolvabilă: avem un flux clar dimineaţa, care trebuie prioritizat dimineaţa, şi un flux clar în sens invers după-amiaza, cu aceeaşi soluţie.
Restul e filosofie goală, îmi pare rău - cum adică: lasă semaforul să funcţioneze cum ştie el? Nefiind AI, parcă el nu ştie, merge cum e programat de cineva.

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS) aztec

La un moment dat trebuia sa avem semafoare inteligente care sa se adapteze la fluxurile de trafic.
Trebuia.. .

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS) orex

@George
Am subliniat urmatorul fapt. Interventia umana in ceea ce priveste ”managementul traficului”, in Bucuresti, e mai mult o marota nu un lucru salutar/salvator. Tocmai de aceea ti-am dat exemplu sensurile unice care sunt cel mai usor de gestionat din aceasta privinta si nici acolo nu iese nimic. Circuli pe Stirbei Voda? Daca nu fa o proba. Cum dai verde la intersectia cu str. Popa Tatu si apoi se face rosu, peste nici 50 m, la trecerea de pietoni de la Cismigiu si urmatoarele? Asta inseamna normalitate in fluidizarea traficului? Pentru mine nu!
La Academie oricum e o situatie tranzitorie care speram, cu totii, ca n-o sa dureze pana la Jocurile Olimpice de iarna din 2022 sau Campionatul Mondial de Fotbal din acelasi an. ;)
PS
Unde pui ca-n tarile civilizate sunt senzori de trafic, in carosabil, tocmai pentru a-l deflui. La noi, in Bucuresti, instaleaza senzori (or fii?), care sa fie in legatura cu semafoarele si o sa vezi ce iese! Ambuteiaje serioase! Nu degeaba ne aflam pe podiumul mondial ca si capitala cu cel mai congestionat trafic din LUME. (http://www.ziare.com/social/capitala/bu ... ri-1537875).
Numai in 2016, fiecare dintre noi, conducatorii auto, au pierdut 9(noua) zile din viata in traficul citadin. Cine zice? ”Tom Tom!(https://www.libertatea.ro/stiri/bucures ... pa-2046209).
Trist dar adevarat!

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS) Valentin

Eu zic ca problema zilelor pierdute e altundeva, nu la semafoare, alea sunt cea mai mica problema din oras. Problema traficului sta in lipsa transportului alternativ (piste de bicicleta) - lipsa modernizarii infrastructurii pentru tramvaie + lipsa unor vagoane moderne, suficient de multe cat sa asigure o cadenta corespunzatoare - lipsa prioritizarii transportului public (fie el autobuz/troleibuz/tramvai) - lipsa culoarelor de BUS pe toate bulevardele MARI cu minim 3 benzi / sens - lipsa amenzilor pentru parcari necorespunzatoare - lipsa P&R-urilor la fiecare intrare/iesire din oras (cu tot cu statie de metrou) - lipsa taxarii pentru a intra in centru concomitent cu suport pentru achizitii electrice (fie ca e vorba de masina, trotineta, bicicleta) / hibride, etc. Acolo e problema, nu din cauza semafoarelor care nu fac fata la atatea masini care nu au unde sa se duca.

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS) orex

Cum a fost cu culoarul BUS pe DN1, acum cativa ani? HAOS! :lol:  :lol:  :lol:
In rest sunt de acord cu tine in ceea ce priveste taxarea, mai putin P&R (de ce nu se inghesuie nimeni la Straulesti cu 0,50 RON/h sa parcheze si sa foloseasca metroul nu ti-ai pus problema?). Ca vor unii gratis? Trebuie sa dispara aceasta notiune, in aceste circumstante! Si DA cand se va da in folosinta M5.1 Eu unul nu ma mai vad nevoit sa folosesc automobilul. ;)

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS) Valentin

Da, exact cum a fost acela, doar ca extins prin tot orasul. Nu am inteles deloc nemultumirea soferilor de atunci, n-a avut nicio logica si primaria a dat un pas in spate, in loc  de inainte. Pe DN1 trec suficiente linii de autobuz cat sa se justifice prezenta separarii. Dar na, cand te intereseaza strict doar de drumul tau, ce mai conteaza ceilalti zeci de calatori care ar TREBUI sa aiba prioritate in fata unuia care sta singur intr-o masina, ocupand un volum inutil - gol. E absurd! Si eu conduc prin Bucuresti si niciodata nu o sa zic NU prioritizarii transportului public, pentru ca AJUTA mai mult decat sa-mi faca mie inca o banda in plus, pe care sa stau in 3 zile ca si aia e plina.

De ce sa parcheze lumea la Straulesti sa dea 0.5 bani / ora cand poate sa parcheze gratis la botul calului? Eventual si aiurea? Straulesti e prima, dar cel putin intr-o zi in care se va implementa taxarea celor cu norma de poluare mica sau de ce nu interzicerea lor, sa vedem cati vor alege sa-si lase masina acolo. Momentan nu poti sa ceri tuturor soferilor care vin din afara sa parcheze acolo atata timp cat e singura parcare, n-ai abonament special (parcare+ abonament), e mai "lejer" sa cobori la botul calului in mijlocul targului? Odata ce s-ar face la fiecare intrare, eu personal acolo as oprii toate "maxi-urile" - fie ca e vorba de trasportul celor din apropierea Bucurestiului, fie ca e vorba de transport de distanta (Alexandria - Bucuresti / Craiova - Bucuresti) , toate masinile inmatriculate in alta parte decat B-IF, etc.

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS) orex

Crezi TU ca exista o solutie universal valabila la taficul bucurestean? Din pacate nu!
PS
S-a dovedit in experimentul benzii pe DN 1 ca-i un fiasco. De ce s-a renuntat? Ca nu-i inca viabil! Nu avem inca ce ne trebuie! Atatea vehicule de transport care sa ne faca sa renuntam/descotorosim la/de automobile si sa utilizam infrastructura de transport a orasului. Mai mult, conditiile de calatorie sunt asimilabile cu cerintele anului 2019 in Bucuresti? NUUU! Aici trebuie lucrat la greu! :yes:  :yes:  :yes:

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană sss

La banda unica nu s-a renuntat ca nu functiona ci pentru ca, prin definitie, politicianul roman nu are oua! Si in occidentul civilizat, soferii injura stand blocati in trafic, in timp ce autobuzele ii depasec vesel. Ca sa fie si mai rau, pentru multe semafoare se poate comanda verde de catre soferii de autobuz pentru banda lor, ca sa poata sa treaca! Desigur ca trebuie inmultite mijloacele de transport in comun, desigur trebuie semaforizare inteligenta, desigur trebuie intarita respectarea legii in ce priveste oprirea si stationarea, dar trebuie inaintat din toate directiile spre scopul comun, nu putem spune < pana nu se cumpara un milion de autobuze, sa nu se introduca nici un fel de restrictii pentru transportul individual>!

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Captivi în trafic. Film serial într-un infinit de episoade.  :evil:
Acum câteva zile coada de mașini / STB / etc se întindea de la Pod Eroilor la - cu voia voastră ! -Golden Blitz   :mrgreen:
Trotinetele electrice afișau un rânjet de satisfacție ! Și nu erau  puține ! Bine, vreme frumoasă, călduț, condiții ideale de trotinetit.
7.jpg (133.96 KB; downloaded 2782 times)

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană cris_m

Filmul semana izbitor cu "Tanar si nelinistit" :lol:

 


Go to page:  1  ... 66 67 68 69 70 71 72  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435682 posts in 5431 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use