Topic: V3A-93M-FAUR
1168 posts, 402392 views
📖 Pagination options
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Cezar210
La Titan au fost aduse acele vagoane Faur in schimbul V2A-urilor trimise la URAC pentru "modernizare" in CH-PPC si pentru 076.
Tot din aceasta cauza a ajuns si 105 la Colentina, in schimb cu 204 trimis la CA-izare.
Sa nu te superi, dar trebuie sa stii ca, daca Depoul Colentina este preferatul tau, asta nu inseamna ca trebuie sa aiba si toate vagoanele pe care le vrei tu.
La Titan au fost aduse acele vagoane Faur in schimbul V2A-urilor trimise la URAC pentru "modernizare" in CH-PPC si pentru 076.
Tot din aceasta cauza a ajuns si 105 la Colentina, in schimb cu 204 trimis la CA-izare.
Sa nu te superi, dar trebuie sa stii ca, daca Depoul Colentina este preferatul tau, asta nu inseamna ca trebuie sa aiba si toate vagoanele pe care le vrei tu.
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
LucaTB
^
Ar trebui să se înțeleagă odată că STB-ul nu se învârte în jurul unor simpli pasionați.
^
Ar trebui să se înțeleagă odată că STB-ul nu se învârte în jurul unor simpli pasionați.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
andrei11
De la moderator citire:
Stb transporting men ţi-am şters ultima postare pentru că nu respectă regulamentul forumului. Citeşte-l te rog şi respectă-l ! Mulţumesc
De la moderator citire:
Stb transporting men ţi-am şters ultima postare pentru că nu respectă regulamentul forumului. Citeşte-l te rog şi respectă-l ! Mulţumesc
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
shoppy
2. Dar de ce trebuie sa-i intrebe cineva daca il accepta sau nu, ce-i acolo, firma cu 50 de directori, unii dispun si altii reufza?
3. De ce?
Mr. Tramvai wrote here:
Doi la mana, nu cred ca le vor accepta acolo.
Trei la mana, trebuie sa fie un "echilibru" la parcul de tramvaie si nu ma refer doar la Depoul Colentina. Prin "echilibru" vreau sa zic ca numărul de vehicule dintr-un depou/autobaza trebuie sa fie aproximativ egal cu un alt număr de vehicule din acelasi depou/aceeasi autobaza.
2. Dar de ce trebuie sa-i intrebe cineva daca il accepta sau nu, ce-i acolo, firma cu 50 de directori, unii dispun si altii reufza?
3. De ce?
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
ADK
Într-un depou/garaj nu e bine să fie vagoane/mașini de toate felurile și unele doar câteva exemplare sau doar un singur exemplar, iar restul să fie împrăștiate pe la alte depouri/garaje. Așa ajung trase pe dreapta deoarece una e să ai 100 de V3A (să zic, nu știu câte avea Colentina înainte) și un singur FAUR, și alta e să ai 50/50 sau nu cu foarte mari diferențe. Când e unul singur, e mai greu cu mentenanța...
Acum poate nu are legătură sau aparent pare absurd, dar de multe ori și eu aleg să scap de lucrurile care rămân un singur exemplar și nu de cele care mai am 10-20 spre exemplu. Așa și cu Dudești când a căutat să scape de toate V3A-urile pe unde erau și alte V3A-uri sau unde era nevoie de ele, dar nu în doar 2-3 exemplare (Militari spre exemplu) pe termen lung, ci și ce mai ieșea de la RK să plece la Militari. Și BLF sunt doar la Dudești. Că una e să vină mașina încărcată cu 50 de cutii de piese pentru 15 vagoane la un singur depou să le descarce pe toate, și alta e să-l facă pe Fan Curieru' și se ducă prin tot orașul cu câteva cutii la fiecare depou, mai mare daraua decât macaua...
Într-un depou/garaj nu e bine să fie vagoane/mașini de toate felurile și unele doar câteva exemplare sau doar un singur exemplar, iar restul să fie împrăștiate pe la alte depouri/garaje. Așa ajung trase pe dreapta deoarece una e să ai 100 de V3A (să zic, nu știu câte avea Colentina înainte) și un singur FAUR, și alta e să ai 50/50 sau nu cu foarte mari diferențe. Când e unul singur, e mai greu cu mentenanța...
Acum poate nu are legătură sau aparent pare absurd, dar de multe ori și eu aleg să scap de lucrurile care rămân un singur exemplar și nu de cele care mai am 10-20 spre exemplu. Așa și cu Dudești când a căutat să scape de toate V3A-urile pe unde erau și alte V3A-uri sau unde era nevoie de ele, dar nu în doar 2-3 exemplare (Militari spre exemplu) pe termen lung, ci și ce mai ieșea de la RK să plece la Militari. Și BLF sunt doar la Dudești. Că una e să vină mașina încărcată cu 50 de cutii de piese pentru 15 vagoane la un singur depou să le descarce pe toate, și alta e să-l facă pe Fan Curieru' și se ducă prin tot orașul cu câteva cutii la fiecare depou, mai mare daraua decât macaua...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
shoppy
Asta da, dar de acolo se intelege ca daca un depou are in parc doar 50 de V3A atunci nu este bine, ca ar trebui sa mai aiba si 50 de altceva.
Asta da, dar de acolo se intelege ca daca un depou are in parc doar 50 de V3A atunci nu este bine, ca ar trebui sa mai aiba si 50 de altceva.
- Mr. Tramvai
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Mr. Tramvai
285 inca ne aduce aminte de vremurile demult apuse
Era evident ca după ce a fost decolantat sa arate asa.
285 inca ne aduce aminte de vremurile demult apuse
Era evident ca după ce a fost decolantat sa arate asa.
20220405_125232.jpg (744.23 KB; downloaded 4255 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Cezar210
Așa arată aproape orice vagon după decolantarea de o reclamă. Inevitabil se rup bucăți de vopsea sau se cojește.
Dar totuși, la RK vagoanele nu primeau o vopsea complet nouă? Cum de pe sub cea normală se vede și cea veche?
Așa arată aproape orice vagon după decolantarea de o reclamă. Inevitabil se rup bucăți de vopsea sau se cojește.
Dar totuși, la RK vagoanele nu primeau o vopsea complet nouă? Cum de pe sub cea normală se vede și cea veche?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
La URAC în 2010 la RK, vagonul 285 a fost curățat de rugină, înlocuită tabla uzată, polizat, chituit, teoretic grunduit și revopsit. Oricum de-a lungul anilor a mai fost revopsit prin depou, în urma unor evenimente.
În vagoane, pe lângă faptul că le cade vopseaua, au geamuri blocate, prezintă uzură mare la podele, trepte, lipsesc și elemente ce țin de siguranța circulației. Un exemplu, la vagonul 231, lipsesc toate manerele de deschidere a ușilor în caz de urgență și mai are doar un singur buton de frână de urgență.
La URAC în 2010 la RK, vagonul 285 a fost curățat de rugină, înlocuită tabla uzată, polizat, chituit, teoretic grunduit și revopsit. Oricum de-a lungul anilor a mai fost revopsit prin depou, în urma unor evenimente.
În vagoane, pe lângă faptul că le cade vopseaua, au geamuri blocate, prezintă uzură mare la podele, trepte, lipsesc și elemente ce țin de siguranța circulației. Un exemplu, la vagonul 231, lipsesc toate manerele de deschidere a ușilor în caz de urgență și mai are doar un singur buton de frână de urgență.
231 - ușa 1 - 05.04.2022.jpg (170.61 KB; downloaded 3946 times)
231 - ușa 2 - 05.04.2022.jpg (145.09 KB; downloaded 3946 times)
231 - ușa 3 - 05.04.2022.jpg (143.39 KB; downloaded 3946 times)
231 - ușa 4 - 05.04.2022.jpg (177.05 KB; downloaded 3946 times)
231 - ușa 5 - 05.04.2022.jpg (156.13 KB; downloaded 3946 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
ADK
Adevărul e că cele 2 FAUR mai diferite, adică 231 și 329 nu au mai beneficiat de reparații de multă vreme. Cât despre butoanele în caz de urgență și ciocănelele lipsă... Sunt scoase de către personalul depoului de când s-au apucat unii (mai ales pe linii ca 32) să le folosească abuziv (în cazul deschiderii), sau să le fure (în cazul ciocănelelor de spart geamul). Ce facem în caz de urgență? ...nu știu, teoretic dăm vina pe STB, practic, pe nesimtiti (până când??).
Adevărul e că cele 2 FAUR mai diferite, adică 231 și 329 nu au mai beneficiat de reparații de multă vreme. Cât despre butoanele în caz de urgență și ciocănelele lipsă... Sunt scoase de către personalul depoului de când s-au apucat unii (mai ales pe linii ca 32) să le folosească abuziv (în cazul deschiderii), sau să le fure (în cazul ciocănelelor de spart geamul). Ce facem în caz de urgență? ...nu știu, teoretic dăm vina pe STB, practic, pe nesimtiti (până când??).
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Cezar210
231 a avut parte de reparație capitală în anul 2015 (ieșind la traseu în aprilie 2015), însă 329 nu a beneficiat de niciun RK încă de la fabricare, doar un RG al boghiurilor în 2010-2011 și o revopsire în depou (a se citi "doar în unele zone") în aprilie 2021.
231 a avut parte de reparație capitală în anul 2015 (ieșind la traseu în aprilie 2015), însă 329 nu a beneficiat de niciun RK încă de la fabricare, doar un RG al boghiurilor în 2010-2011 și o revopsire în depou (a se citi "doar în unele zone") în aprilie 2021.
- joker
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
joker
229 a primit reclama la Cora cu ocaziaSarbatoriiloe Pasacale Sarbatorilor Pascale
[
sursa : https://www.facebook.com/1046222815529329/posts/2192649957553270/?sfnsn=mo
229 a primit reclama la Cora cu ocazia
FB_IMG_1649420974993.jpg (84.64 KB; downloaded 3551 times)
FB_IMG_1649420977691.jpg (84.57 KB; downloaded 3552 times)
FB_IMG_1649420980801.jpg (138.23 KB; downloaded 3552 times)
FB_IMG_1649420982579.jpg (94 KB; downloaded 3551 times)
FB_IMG_1649420984902.jpg (92.38 KB; downloaded 3552 times)
FB_IMG_1649420986610.jpg (93.48 KB; downloaded 3551 times)
FB_IMG_1649420988316.jpg (73.85 KB; downloaded 3552 times)
FB_IMG_1649420990002.jpg (101.79 KB; downloaded 3551 times)
sursa : https://www.facebook.com/1046222815529329/posts/2192649957553270/?sfnsn=mo
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Cezar210
O imagine (și) din partea mea cu 229 - colantat cu o reclamă de Paște.
V3A-93M-FAUR 229 - Pasaj Lujerului - Linia 41
O imagine (și) din partea mea cu 229 - colantat cu o reclamă de Paște.
V3A-93M-FAUR 229 - Pasaj Lujerului - Linia 41
- REDX
-
Posted:
-
📖 Pagination options