Topic: Știri și articole din presă
2073 posts, 634606 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Adrian Rosca
Noroc ca altii sunt mai destepti decat noi si stiu ce masuri trebuie luate in caz de panica...
mcosmin wrote:
Credeam ca deja s-a lamurit chestia asta, putem sa sarim peste turnicheti daca e nevoie...
Noroc ca altii sunt mai destepti decat noi si stiu ce masuri trebuie luate in caz de panica...
Turnichetii tripod pot fi dotati suplimentar cu brate anti-panica (exclusiv pentru aplicatiile de interior).
Aceste brate anti-panica, prin mecanismul de coborare a barierei, permit accesul liber in cazuri de urgenta, fara a mai fi nevoie de chei sau instrumente speciale suplimentare. In conditiile normale, aceste brate functioneaza similar cu barierele clasice.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
bercenicity
Nu o sa fie turnicheti, o sa fie usi batante. Cum sunt portile de acces special, doar ca cu o singura foaie.
Adrian Rosca wrote:
Daca nu pun turnicheti cu brate colapsabile ca sa poata iesi lumea in caz de incendiu tot degeaba.
Nu o sa fie turnicheti, o sa fie usi batante. Cum sunt portile de acces special, doar ca cu o singura foaie.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
aztec
Am mai spus eu pe aici...
Vreau sa intru la metrou...in Praga.
In 2009.
Cumparasem o cartela d'aia parca de o calatorie x minute(comuna cu transportul la suprafata) de la un automat, cu fise ce dadea si rest.
Dintr-o statie de tramvai banala.
Deci am coborat din tramvai(unde validasem) la metrou.
Un bat in mijlocul drumului.....si o mica cutiuta.
Atata.
Ma uit si eu atent, cautand o ghereta, un paznic ceva(ca la noi) sa il intreb daca am nimerit bine si metroul ala merge unde aveam eu nevoie sau daca am nimerit bine...
Ca nu truncheti, nu porti acces blocate.. ca la noi, sau cum am mai vazut eu la americani de zici ca intri la inchisoare...dar nimic, nu casier, nu paznic...
Si ma gandesc... ba ai dracu cehii....ce civilizati suntem noi si cum sunt ei
Imaginile nu-mi apartin, sunt de pe net...
asa sau asa... cum o sa ajungem>?
Am mai spus eu pe aici...
Vreau sa intru la metrou...in Praga.
In 2009.
Cumparasem o cartela d'aia parca de o calatorie x minute(comuna cu transportul la suprafata) de la un automat, cu fise ce dadea si rest.
Dintr-o statie de tramvai banala.
Deci am coborat din tramvai(unde validasem) la metrou.
Un bat in mijlocul drumului.....si o mica cutiuta.
Atata.
Ma uit si eu atent, cautand o ghereta, un paznic ceva(ca la noi) sa il intreb daca am nimerit bine si metroul ala merge unde aveam eu nevoie sau daca am nimerit bine...
Ca nu truncheti, nu porti acces blocate.. ca la noi, sau cum am mai vazut eu la americani de zici ca intri la inchisoare...dar nimic, nu casier, nu paznic...
Si ma gandesc... ba ai dracu cehii....ce civilizati suntem noi si cum sunt ei
Imaginile nu-mi apartin, sunt de pe net...
asa sau asa... cum o sa ajungem>?
- andrei11
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Cu portile culisante nu mai e probema cu ISU...o simpla apasare de buton si se pun toate 'pe liber', atat cele de intrare cat si cele de iesire...turnichetii?...vor fi de domeniul uitarii...
Uite asa se impaca si lipsa de civilizatie autohtona si cerintele ieuropenesti...
Cu portile culisante nu mai e probema cu ISU...o simpla apasare de buton si se pun toate 'pe liber', atat cele de intrare cat si cele de iesire...turnichetii?...vor fi de domeniul uitarii...
Uite asa se impaca si lipsa de civilizatie autohtona si cerintele ieuropenesti...
- mafteiu
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
mafteiu
http://www.railwaygazette.com/news/news...irmed.html
Am gasit articolul de mai sus pe railwaygazette, stiu ca a fost si la noi in presa.
Nelamurirea mea este: ce se mai modernizeaza la M2? Sinele au fost schimbate, a fost introdus ATC si ATO, trenurile sunt noi. Ce ar mai fi de modernizat?
http://www.railwaygazette.com/news/news...irmed.html
Am gasit articolul de mai sus pe railwaygazette, stiu ca a fost si la noi in presa.
Nelamurirea mea este: ce se mai modernizeaza la M2? Sinele au fost schimbate, a fost introdus ATC si ATO, trenurile sunt noi. Ce ar mai fi de modernizat?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
shoppy
O fi calea de rulare in sine, linie si traverse noi, prindere elastica, segmente de linie sudate, macazuri noi...
O fi calea de rulare in sine, linie si traverse noi, prindere elastica, segmente de linie sudate, macazuri noi...
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
bercenicity
Poate cu ocazia asta o sa creasca viteza pe bucatile:
-C.Brancoveanu-P.Sudului (aprox de la mijlocul distantei pana in statie, fir 2)
-Universitate-P.Romana (idem, fir 1)
si poate desfiinteaza/indulcesc abatuta aia de 30 la ora in care dau trenurile dupa ce ies din P.Victoriei spre Pipera
Poate cu ocazia asta o sa creasca viteza pe bucatile:
-C.Brancoveanu-P.Sudului (aprox de la mijlocul distantei pana in statie, fir 2)
-Universitate-P.Romana (idem, fir 1)
si poate desfiinteaza/indulcesc abatuta aia de 30 la ora in care dau trenurile dupa ce ies din P.Victoriei spre Pipera
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
misterr
Paza la metrou, de 5 milioane de euro pe an, "asigurată" de pe scaune. GALERIE FOTO
În loc să cutreiere trenurile ca să se asigure că în mijloacele de transport în comun din subteran nu se produc infracţiuni, paznicii de la metrou veghează asupra călătorilor direct de pe scaune. Unii ajung să stea pe scaune chiar şi atunci când călătorii nu mai au locuri şi stau în picioare. Această situaţie a fost suprinsă de mai multe ori în imagini de reporterii B365.ro, dar şi de internauţi, care se amuză copios pe marginea acestui subiect. Pentru paza în subteranul bucureştean, Metrorex plăteşte aproape 5 milioane de euro pe an, cu TVA inclus.
Deşi nu asigură paza în condiţii meteo nefavorabile, având în permanenţă un acoperiş deasupra capului, paznicii din trenurile de metrou stau pe scaune şi dincolo de staţiile terminus, chiar dacă trenurile staţionează câteva minute la fiecare capăt de linie, timp în care se pot odihni pentru următoarea cursă. Însă, paznicii din subteranul bucureştean ajung să stea jos şi să vorbească cu colegii în trenuri şi dincolo de staţiile terminus. Acest comportament nu îi sperie deloc pe hoţi sau pe şi, totodată, îi irită pe călătorii care ajung să stea uneori în picioare pentru că locurile sunt ocupate de cei care sunt plătiţi să asigure paza în trenuri.
Uneori, paznicii ajung să stea pe scaune, chiar pe locurile rezervate persoanelor cu dizabilităţi, chiar şi atunci când călătorii nu mai au locuri şi stau în picioare, iar această situaţie a fost suprinsă în imagini de reporterii B365.ro (VEZI GALERIA FOTO), dar şi de internauţi, care se amuză copios pe marginea acestui subiect.
De neatenţia paznicilor profită şi unii cerşetori, care se plimbă prin trenurile de metrou cerând bani călătorilor. În ultima perioadă, aceştia au cântat colinde în trenuri ca să obţină bani din partea călătorilor.
Pentru servicii de pază, monitorizare şi intervenţii la metrou, Metrorex a încheiat la finele lui 2014, cu firma Nei Guard, un acord-cadru în valoare de 55,9 milioane lei (12,4 milioane euro), inclusiv TVA, cu o durată de doi ani şi jumătate. Practic, anual, Metrorex plăteşte circa 4,96 milioane euro pe an pentru paza la metrou. Contractul a fost atribuit la 29 decembrie prin licitaţie deschisă, unde s-au înscris doi ofertanţi, potrivit unui anunţ postat de Metrorex în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP).
Serviciile vizează staţiile, trenurile şi depourile metroului.
"Asigurarea serviciilor de pază, monitorizare şi intervenţie se va face după un program astfel stabilit încât să acopere atât intervalul orar în care staţiile şi trenurile de metrou sunt disponibile (conform orarului/ graficului de circulaţie) accesului publicului pentru efectuarea călătoriei, precum şi pe timpul nopţii, acolo unde analiza de risc la securitate fizică şi planurile de pază impun acest lucru", potrivit caietului de sarcini aferent procedurii de achiziţie.
Durata acordului este de 30 de luni, Metrorex estimând că va încheia minim 3 şi maxim 30 de contracte subsecvente.
Finanţarea serviciilor de pază la metrou este asigurată din subvenţie de la bugetul de stat şi veniturile proprii ale companiei Metrorex.
Paza la metrou, de 5 milioane de euro pe an, "asigurată" de pe scaune. GALERIE FOTO
În loc să cutreiere trenurile ca să se asigure că în mijloacele de transport în comun din subteran nu se produc infracţiuni, paznicii de la metrou veghează asupra călătorilor direct de pe scaune. Unii ajung să stea pe scaune chiar şi atunci când călătorii nu mai au locuri şi stau în picioare. Această situaţie a fost suprinsă de mai multe ori în imagini de reporterii B365.ro, dar şi de internauţi, care se amuză copios pe marginea acestui subiect. Pentru paza în subteranul bucureştean, Metrorex plăteşte aproape 5 milioane de euro pe an, cu TVA inclus.
Deşi nu asigură paza în condiţii meteo nefavorabile, având în permanenţă un acoperiş deasupra capului, paznicii din trenurile de metrou stau pe scaune şi dincolo de staţiile terminus, chiar dacă trenurile staţionează câteva minute la fiecare capăt de linie, timp în care se pot odihni pentru următoarea cursă. Însă, paznicii din subteranul bucureştean ajung să stea jos şi să vorbească cu colegii în trenuri şi dincolo de staţiile terminus. Acest comportament nu îi sperie deloc pe hoţi sau pe şi, totodată, îi irită pe călătorii care ajung să stea uneori în picioare pentru că locurile sunt ocupate de cei care sunt plătiţi să asigure paza în trenuri.
Uneori, paznicii ajung să stea pe scaune, chiar pe locurile rezervate persoanelor cu dizabilităţi, chiar şi atunci când călătorii nu mai au locuri şi stau în picioare, iar această situaţie a fost suprinsă în imagini de reporterii B365.ro (VEZI GALERIA FOTO), dar şi de internauţi, care se amuză copios pe marginea acestui subiect.
De neatenţia paznicilor profită şi unii cerşetori, care se plimbă prin trenurile de metrou cerând bani călătorilor. În ultima perioadă, aceştia au cântat colinde în trenuri ca să obţină bani din partea călătorilor.
Pentru servicii de pază, monitorizare şi intervenţii la metrou, Metrorex a încheiat la finele lui 2014, cu firma Nei Guard, un acord-cadru în valoare de 55,9 milioane lei (12,4 milioane euro), inclusiv TVA, cu o durată de doi ani şi jumătate. Practic, anual, Metrorex plăteşte circa 4,96 milioane euro pe an pentru paza la metrou. Contractul a fost atribuit la 29 decembrie prin licitaţie deschisă, unde s-au înscris doi ofertanţi, potrivit unui anunţ postat de Metrorex în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP).
Serviciile vizează staţiile, trenurile şi depourile metroului.
"Asigurarea serviciilor de pază, monitorizare şi intervenţie se va face după un program astfel stabilit încât să acopere atât intervalul orar în care staţiile şi trenurile de metrou sunt disponibile (conform orarului/ graficului de circulaţie) accesului publicului pentru efectuarea călătoriei, precum şi pe timpul nopţii, acolo unde analiza de risc la securitate fizică şi planurile de pază impun acest lucru", potrivit caietului de sarcini aferent procedurii de achiziţie.
Durata acordului este de 30 de luni, Metrorex estimând că va încheia minim 3 şi maxim 30 de contracte subsecvente.
Finanţarea serviciilor de pază la metrou este asigurată din subvenţie de la bugetul de stat şi veniturile proprii ale companiei Metrorex.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
misterr
FOTO No Pants Subway Ride: Tinerii din Bucuresti s-au plimbat in lenjerie intima la metrou
Zâmbete, apreciere sau indignare au stârnit, duminică, mai mulţi tineri care au renunţat la pantaloni în favoarea pantalonilor scurţi la metroul bucureştean în scop caritabil.
E pentru a doua oară când este organizat evenimentul 'No Pants Subway Ride' ('Fără pantaloni la metrou'). Zece tineri au atras privirile bucureştenilor care au circulat cu metroul pe ruta Piaţa Unirii - Pipera şi înapoi. Ei şi-au donat pantalonii şi au decis să meargă în boxeri sau pantaloni scurţi pentru a atrage atenţia asupra persoanelor nevoiaşe.
Tinerii au ascultat muzică în metrou, au citit, iar unii dintre ei şi-au făcut selfie.
"Scopul acestei acţiuni este de a face oamenii să zâmbească, să descreţim frunţile, dar şi să strângem ceva haine pe care le vom dona unei case de copii. (...) Majoritatea oamenilor erau amuzaţi, se uitau şi apoi reveneau la rutină. Noi vrem să scoatem lumea din rutină făcând chestii distractive", a declarat co-organizatorul evenimentului Florin Bădiţa.
El a precizat că se aştepta la un număr mai mare de participanţi, iar cei de la Metrorex nu "le-au mai făcut atât de multe probleme ca anul trecut".
Unul dintre participanţi a spus că şi-a donat pantalonii şi va merge în boxeri acasă, adăugând că "nu îl interesează cum îl tratează oamenii din metrou". El a spus că este prima dată când participă la un astfel de eveniment şi a aflat de pe Facebook.
Iniţiativa reprezintă puţină nebunie, dar şi distracţie, a afirmat Sergiu. "Aducem un zâmbet pe feţele oamenilor care merg cu metroul şi totodată aducem şi puţină iritaţie pentru cei mai în vârstă care apreciază gestul ca unul dizgraţios. Dacă ar şti cu adevărat scopul, cu siguranţă ar fi ok", a afirmat tânărul.
Câteva doamne care călătoreau cu metroul se întrebau dacă nu cumva le este frig tinerilor. O tânără făcea poze, ea a spus ca îi place iniţiativa, dar nu ar avea curaj să călătorească cu metroul fără pantaloni. Doi străini au afirmat că au auzit de eveniment la ştiri, dar nu ştiau care este scopul. Ei au spus că este amuzant.
Fiecare face cum vrea, este o ţinută de casă, nu de stradă, a replicat o altă doamnă.
"Nu îmi place să umble în chiloţi sau pantaloni scurţi. Este lenjerie intimă. Nu mă deranjează, dar nu mi se pare ok", a comentat o doamnă mai în vârstă.
În schimb, bodyguardul de la metrou a cerut presei autorizaţie să filmeze indicând regulamentul trenului, care spune că fotografierea şi filmarea sunt interzise la metrou.
"Evenimentul 'No Pants Subway Ride' ('Fără pantaloni la metrou'), care are loc la nivel mondial începând din 2002, s-a desfăşurat pentru a doua oară consecutiv în Bucureşti. Evenimentul urmează să se desfăşoare şi la New York, Amsterdam, Barcelona, Berlin, Boston, Brisbane, Copenhaga, Helsinki, Lisabona, Londra, Los Angeles, Madrid, Miami, Montreal, Paris, Praga, Riga, Roma, San Francisco, Stockholm, Sydney, Toronto, Vancouver şi Washington DC.
FOTO No Pants Subway Ride: Tinerii din Bucuresti s-au plimbat in lenjerie intima la metrou
Zâmbete, apreciere sau indignare au stârnit, duminică, mai mulţi tineri care au renunţat la pantaloni în favoarea pantalonilor scurţi la metroul bucureştean în scop caritabil.
E pentru a doua oară când este organizat evenimentul 'No Pants Subway Ride' ('Fără pantaloni la metrou'). Zece tineri au atras privirile bucureştenilor care au circulat cu metroul pe ruta Piaţa Unirii - Pipera şi înapoi. Ei şi-au donat pantalonii şi au decis să meargă în boxeri sau pantaloni scurţi pentru a atrage atenţia asupra persoanelor nevoiaşe.
Tinerii au ascultat muzică în metrou, au citit, iar unii dintre ei şi-au făcut selfie.
"Scopul acestei acţiuni este de a face oamenii să zâmbească, să descreţim frunţile, dar şi să strângem ceva haine pe care le vom dona unei case de copii. (...) Majoritatea oamenilor erau amuzaţi, se uitau şi apoi reveneau la rutină. Noi vrem să scoatem lumea din rutină făcând chestii distractive", a declarat co-organizatorul evenimentului Florin Bădiţa.
El a precizat că se aştepta la un număr mai mare de participanţi, iar cei de la Metrorex nu "le-au mai făcut atât de multe probleme ca anul trecut".
Unul dintre participanţi a spus că şi-a donat pantalonii şi va merge în boxeri acasă, adăugând că "nu îl interesează cum îl tratează oamenii din metrou". El a spus că este prima dată când participă la un astfel de eveniment şi a aflat de pe Facebook.
Iniţiativa reprezintă puţină nebunie, dar şi distracţie, a afirmat Sergiu. "Aducem un zâmbet pe feţele oamenilor care merg cu metroul şi totodată aducem şi puţină iritaţie pentru cei mai în vârstă care apreciază gestul ca unul dizgraţios. Dacă ar şti cu adevărat scopul, cu siguranţă ar fi ok", a afirmat tânărul.
Câteva doamne care călătoreau cu metroul se întrebau dacă nu cumva le este frig tinerilor. O tânără făcea poze, ea a spus ca îi place iniţiativa, dar nu ar avea curaj să călătorească cu metroul fără pantaloni. Doi străini au afirmat că au auzit de eveniment la ştiri, dar nu ştiau care este scopul. Ei au spus că este amuzant.
Fiecare face cum vrea, este o ţinută de casă, nu de stradă, a replicat o altă doamnă.
"Nu îmi place să umble în chiloţi sau pantaloni scurţi. Este lenjerie intimă. Nu mă deranjează, dar nu mi se pare ok", a comentat o doamnă mai în vârstă.
În schimb, bodyguardul de la metrou a cerut presei autorizaţie să filmeze indicând regulamentul trenului, care spune că fotografierea şi filmarea sunt interzise la metrou.
"Evenimentul 'No Pants Subway Ride' ('Fără pantaloni la metrou'), care are loc la nivel mondial începând din 2002, s-a desfăşurat pentru a doua oară consecutiv în Bucureşti. Evenimentul urmează să se desfăşoare şi la New York, Amsterdam, Barcelona, Berlin, Boston, Brisbane, Copenhaga, Helsinki, Lisabona, Londra, Los Angeles, Madrid, Miami, Montreal, Paris, Praga, Riga, Roma, San Francisco, Stockholm, Sydney, Toronto, Vancouver şi Washington DC.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
ByOnu
Pe mine pur si simplu nu ma intereseaza, DAR am o intrebare. Acestia care merg in chiloti la metrou, se afla in incinta metroului special pentru acest eveniment sau pur si simplu au de ajuns de la Piata Sudului la Parc Bazilescu si au o revelatie "Ah, stai ma ca azi este ziua chilotilor, pac pac."? Daca chiar vrei sa DONEZI, pai DONEAZA OMULE haine si gata, nu o pereche de pataloni proaspat data jos. Vorbesc din punctul de vedere al unei persoane care doneaza de cateva ori pe an saci cu imbracaminte, nu un chilot, doi acolo sa apar la tv ca merg in fundul gol cu metroul.
Repet, n-am nimic cu evenimentul, nu ma deranjeaza, imi este indiferent, DAR sa nu mai bage la inaintare caritatea!
Pe mine pur si simplu nu ma intereseaza, DAR am o intrebare. Acestia care merg in chiloti la metrou, se afla in incinta metroului special pentru acest eveniment sau pur si simplu au de ajuns de la Piata Sudului la Parc Bazilescu si au o revelatie "Ah, stai ma ca azi este ziua chilotilor, pac pac."? Daca chiar vrei sa DONEZI, pai DONEAZA OMULE haine si gata, nu o pereche de pataloni proaspat data jos. Vorbesc din punctul de vedere al unei persoane care doneaza de cateva ori pe an saci cu imbracaminte, nu un chilot, doi acolo sa apar la tv ca merg in fundul gol cu metroul.
Repet, n-am nimic cu evenimentul, nu ma deranjeaza, imi este indiferent, DAR sa nu mai bage la inaintare caritatea!
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
punmeister
O fac special, se plimba in chiloti la metrou si gata. Nu ii vad in stare sa se duca la mall sau altundeva in chiloti.
O fac special, se plimba in chiloti la metrou si gata. Nu ii vad in stare sa se duca la mall sau altundeva in chiloti.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Robert24
Eu nu am 70 de ani, sa fiu indignat, dar pur si simplu nu sunt deloc de acord. N-au de cat sa stea in chiloti acasa la ei sau la strand. Nu vreau sa stau langa unul sau dupa unul care a stat cu oole pe un scaun, despartite doar de un start subtire de ceva. Mai ramane acum sa ne-o tragem in public???
Da-o-n ma-sa! Exista limite de bun simt!
Eu nu am 70 de ani, sa fiu indignat, dar pur si simplu nu sunt deloc de acord. N-au de cat sa stea in chiloti acasa la ei sau la strand. Nu vreau sa stau langa unul sau dupa unul care a stat cu oole pe un scaun, despartite doar de un start subtire de ceva. Mai ramane acum sa ne-o tragem in public???
Da-o-n ma-sa! Exista limite de bun simt!
📖 Pagination options