Topic: Repartizarea autobuzelor
1254 posts, 367022 views
📖 Pagination options
- joker
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
joker
La fix o saptamana au fost repartizate #7067 si #7065 pe linia N10.
LucaTB wrote here:
O premieră astăzi: pe liniile nocturne de la Autobaza Obregia sunt repartizate autobuze Citaro Hybrid, anume #7052 pe linia N10 și #7067 pe linia N105.
La fix o saptamana au fost repartizate #7067 si #7065 pe linia N10.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
Gabi23
De astăzi au început să circule pe liniile Autobaze Floreasca autobuzele transferate de la Giurgiului: 4638 (linia 143), 4639 (linia 112), 4875 (linia 143), 4991 (linia 381) și 6284 (linia 112).
De astăzi au început să circule pe liniile Autobaze Floreasca autobuzele transferate de la Giurgiului: 4638 (linia 143), 4639 (linia 112), 4875 (linia 143), 4991 (linia 381) și 6284 (linia 112).
- 1689
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
1689
Intebarea este se vor mai intoarce vreodata la Giurgiului ? Si daca da, remorcate ?
Eu tot nu inteleg de ce unele autobaze reusesc sa-si pastreze un CUP cit de cit decent, iar altele nu.
La o adica, penuria de piese e aceeasi - ca doar e un singur departament in *TB care face achizitii…
In ziua de azi pina si cel mai simplu Excel poate sa arate clar citiva indicatori de performanta comparativi intre autobaze / depouri etc.
Si nu trebuie cine stie ce studii de inteligenta artificiala sau mai stiu eu ce sa generezi niste rapoarte (pina si ce se scrie aici ar fi o baza de informatii suficienta sa stii ce vehicul a fost imobilizat de cind pina cind, carei autobaze apartine, care a fost cauza etc.)
Daca as avea timp, zau daca n-as face eu asta …
Intebarea este se vor mai intoarce vreodata la Giurgiului ? Si daca da, remorcate ?
Eu tot nu inteleg de ce unele autobaze reusesc sa-si pastreze un CUP cit de cit decent, iar altele nu.
La o adica, penuria de piese e aceeasi - ca doar e un singur departament in *TB care face achizitii…
In ziua de azi pina si cel mai simplu Excel poate sa arate clar citiva indicatori de performanta comparativi intre autobaze / depouri etc.
Si nu trebuie cine stie ce studii de inteligenta artificiala sau mai stiu eu ce sa generezi niste rapoarte (pina si ce se scrie aici ar fi o baza de informatii suficienta sa stii ce vehicul a fost imobilizat de cind pina cind, carei autobaze apartine, care a fost cauza etc.)
Daca as avea timp, zau daca n-as face eu asta …
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
cris_m
Depinde cat de bine se are seful de autobaza cu superiorii... Asa face rost mai repede si de mai multe piese. Plus ca e vorba de cat de gospodar e: "omul sfinteste locul"...
Depinde cat de bine se are seful de autobaza cu superiorii... Asa face rost mai repede si de mai multe piese. Plus ca e vorba de cat de gospodar e: "omul sfinteste locul"...
- Alex21
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
Alex21
În aceasta seara, avem in premiera Hibridele #7064 și #7120 repartizate în linia N1!
În aceasta seara, avem in premiera Hibridele #7064 și #7120 repartizate în linia N1!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
cris_m
Va rog sa nu transformati acest topic in dispecerat! Sunt suficiente primele mesaje pentru a intelege ca autobaza Obregia a inceput sa exploateze intr-un final Citaro hibrid si pe liniile de noapte, nu e nevoie sa verificati in fiecare seara ce vehicule sunt repartizate...
Va rog sa nu transformati acest topic in dispecerat! Sunt suficiente primele mesaje pentru a intelege ca autobaza Obregia a inceput sa exploateze intr-un final Citaro hibrid si pe liniile de noapte, nu e nevoie sa verificati in fiecare seara ce vehicule sunt repartizate...
- 1689
-
Posted:
-
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
ikarus13
Imi cer scuze poate nu am înțeles bine. Cum adica daca au 3 soferi? Vehiculele marca Otokar care circula și noaptea, au mai mulți sau mai putini soferi?
Exista schimburile 1, 2 și 3.
Termenul de "titular" în acte nu mai exista(poate aici ma înșel dar nu cred) dar tot asa o sa numesc mai departe soferul pe care îl vezi 90% din timp pe acelasi vehicul.
La schimbul 3 (pe liniile de noapte) de cele mai multe ori nu sunt titulari. La acest schimb ies pe traseu vehicule care la schimbul 2 s-au retras mai devreme de o anumita ora (de exemplu înainte de 21:30), iar în ziua următoare la schimbul 1 au ieșirea din autobaza mai târziu (sa zicem după ora 5:45-6:00).
Imi cer scuze poate nu am înțeles bine. Cum adica daca au 3 soferi? Vehiculele marca Otokar care circula și noaptea, au mai mulți sau mai putini soferi?
Exista schimburile 1, 2 și 3.
Termenul de "titular" în acte nu mai exista(poate aici ma înșel dar nu cred) dar tot asa o sa numesc mai departe soferul pe care îl vezi 90% din timp pe acelasi vehicul.
La schimbul 3 (pe liniile de noapte) de cele mai multe ori nu sunt titulari. La acest schimb ies pe traseu vehicule care la schimbul 2 s-au retras mai devreme de o anumita ora (de exemplu înainte de 21:30), iar în ziua următoare la schimbul 1 au ieșirea din autobaza mai târziu (sa zicem după ora 5:45-6:00).
- 1689
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
1689
Am inteles. Intrebarea mea era - de fapt - chiar asta, daca Hybridele care fac serviciu de noapte sint operate in trei schimburi sau doar in doua.
Am inteles. Intrebarea mea era - de fapt - chiar asta, daca Hybridele care fac serviciu de noapte sint operate in trei schimburi sau doar in doua.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
Gabi23
Sunt utilizare ziua pe liniile urbane și noaptea pe liniile de noapte, deci în 3 schimburi.
Sunt utilizare ziua pe liniile urbane și noaptea pe liniile de noapte, deci în 3 schimburi.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
V2A
4486 circulă, acum, pe linia 313, împrumutat celor de la dep. Berceni din cauza numărului mare de autobuze indisponibile...
4486 circulă, acum, pe linia 313, împrumutat celor de la dep. Berceni din cauza numărului mare de autobuze indisponibile...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
Gabi23
Începând de luni 23.01.2023 se vor produce următoarele modificări în repartizarea autobuzelor:
- linia 253 (17 ture în zi lucrătoare / 8 ture în weekend) va fi deservită de către Autobaza Titan;
- linia 102 (38 ture în zi lucrătoare / 20 ture în weekend), va fi deservită de către Autobaza Titan (12 ture / 7 ture) șI Autobaza Giurgiului (26 ture / 13 ture);
- linia 135 (14 ture în zi lucrătoare / 6 ture în weekend), va fi deservită de către Autobaza Titan (4 ture / 2 ture), Autobaza Giurgiului (5 ture / 2 ture) și Autobaza Nordului (5 ture / 2 ture).
Începând de luni 23.01.2023 se vor produce următoarele modificări în repartizarea autobuzelor:
- linia 253 (17 ture în zi lucrătoare / 8 ture în weekend) va fi deservită de către Autobaza Titan;
- linia 102 (38 ture în zi lucrătoare / 20 ture în weekend), va fi deservită de către Autobaza Titan (12 ture / 7 ture) șI Autobaza Giurgiului (26 ture / 13 ture);
- linia 135 (14 ture în zi lucrătoare / 6 ture în weekend), va fi deservită de către Autobaza Titan (4 ture / 2 ture), Autobaza Giurgiului (5 ture / 2 ture) și Autobaza Nordului (5 ture / 2 ture).
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
cris_m
Intr-un final au rezolvat tampenia cu 253 la Giurgiului... Insa stau si ma intreb de ce naiba au dat la Giurgiului ture pe 135 in loc sa le dea pe 102...
Intr-un final au rezolvat tampenia cu 253 la Giurgiului... Insa stau si ma intreb de ce naiba au dat la Giurgiului ture pe 135 in loc sa le dea pe 102...
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
idk_vlad
N-ar fi mai bine să fie repartizate pe liniile 484/485 Kent-uri de 10 metri, în locul Kenturilor de 12 metri?
N-ar fi mai bine să fie repartizate pe liniile 484/485 Kent-uri de 10 metri, în locul Kenturilor de 12 metri?
📖 Pagination options