Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1104 posts, 313418 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Puss in Boots
Pai sa introduca faze de-astea peste tot si apoi poate va fi mai bine. Macar dpdv trafic sa fie totul ok-ish + gardurile nu mai raman decat posibilele probleme tehnice ale tramvaielor si cine stie ce dispeceri cu mai putin sau mai mult zel.
Pai sa introduca faze de-astea peste tot si apoi poate va fi mai bine. Macar dpdv trafic sa fie totul ok-ish + gardurile nu mai raman decat posibilele probleme tehnice ale tramvaielor si cine stie ce dispeceri cu mai putin sau mai mult zel.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
andrei11
Intersecția - de altfel nou nouță - de la Humuzachi linia 1 / linia 56 e varză de ceva timp. Calitatea excepțională a oțelului de Galați. Sau cine face liniie STB ? Repet, liniile sunt reabilitate acolo, ambele direcții. La fel și încrucișarea respectivă.
Intersecția - de altfel nou nouță - de la Humuzachi linia 1 / linia 56 e varză de ceva timp. Calitatea excepțională a oțelului de Galați. Sau cine face liniie STB ? Repet, liniile sunt reabilitate acolo, ambele direcții. La fel și încrucișarea respectivă.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
V2A
Câțiva angajați STB curăță chiar acum catadioptrii montați pe gardurile separatoare de pe Calea Văcărești.
Câțiva angajați STB curăță chiar acum catadioptrii montați pe gardurile separatoare de pe Calea Văcărești.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
andreiiul
O veste buna. Sper s-o faca pe toata lungimea traseului. Din pacate trebuie sa le trimiti sesizari ca sa faca ceva.
Ma bucur macar ca au dat curs sesizarii
O veste buna. Sper s-o faca pe toata lungimea traseului. Din pacate trebuie sa le trimiti sesizari ca sa faca ceva.
Ma bucur macar ca au dat curs sesizarii
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Victor92
Folosesc linia 10 (Romprim - Banu Manta - Romprim) de aproape o luna in majoritatea zilelor din cursul saptamanii pe un anumit tronson.
Cateva concluzii:
- tramvaiele vin mereu aglomerate, fluxul mare de calatori fiind la Liberty - cei care coboara din 32 - , 13 Septembrie, Afi Palace Cotronceni, Iuliu Maniu;
- desi intervalul de succedare de pe site-ul STB este de 6-8 minute, in realitate, pe teren, nu prea se respecta; in anumite situatii, se face un gol intre tramvaie si vin cuplate cate doua si nu te poti urca decat in ultimul, pe la usile 4,5;
- peroanele sunt foarte inguste si neincapatoare, generand o deplasare deficita cand sunt suprasolicitate (vezi Afi Palace Cotroceni, Iuliu Maniu/Apaca);
- tramvaiele sunt foarte murdare, iar daca se urca un aurolac, ai toate sansele sa ai o zi parfumata;
- semaforul de la Grozavesti tine foarte mult; daca tramvaiul prinde rosu, pierde 2-3 minute;
- sunt putine tramvaie dotate cu rampa pentru persoana cu dizabilitati - doar 3 ture de la Dudesti (sau cate sunt);
- tramvaiele V3A-93 nu au aer conditionat !!
Poate mai sunt si altele, dar nu imi vin in minte acum.
Legat de acel subiect al gardurilor, intr-adevar, s-au redus timpii de deplasare, dar:
- semafoarele ar trebui modernizate si sincronizate cu trecere tramvaiului - de exemplu, cum e in Germania, Olanda. Se monteaza un senzor, iar cand tramvaiul pleaca din statie / trece pe la un semafor, culoarea se modifica si da prioritate mijlocului de transport;
- peroanele ar trebui martie pe latime;
- tramvaiele ar trebui igienizate mai des;
- ar trebui introduse mai multe ture pe cele doua trasee inelare pentru a avea un interval de 3-5 minute intre 6:30 - 9:30 si 15:30 - 19;
Care mai e situatia macazelor de pe tot traseul?
La Afi vad ca s-au reparat pe ambele sensuri.
Folosesc linia 10 (Romprim - Banu Manta - Romprim) de aproape o luna in majoritatea zilelor din cursul saptamanii pe un anumit tronson.
Cateva concluzii:
- tramvaiele vin mereu aglomerate, fluxul mare de calatori fiind la Liberty - cei care coboara din 32 - , 13 Septembrie, Afi Palace Cotronceni, Iuliu Maniu;
- desi intervalul de succedare de pe site-ul STB este de 6-8 minute, in realitate, pe teren, nu prea se respecta; in anumite situatii, se face un gol intre tramvaie si vin cuplate cate doua si nu te poti urca decat in ultimul, pe la usile 4,5;
- peroanele sunt foarte inguste si neincapatoare, generand o deplasare deficita cand sunt suprasolicitate (vezi Afi Palace Cotroceni, Iuliu Maniu/Apaca);
- tramvaiele sunt foarte murdare, iar daca se urca un aurolac, ai toate sansele sa ai o zi parfumata;
- semaforul de la Grozavesti tine foarte mult; daca tramvaiul prinde rosu, pierde 2-3 minute;
- sunt putine tramvaie dotate cu rampa pentru persoana cu dizabilitati - doar 3 ture de la Dudesti (sau cate sunt);
- tramvaiele V3A-93 nu au aer conditionat !!
Poate mai sunt si altele, dar nu imi vin in minte acum.
Legat de acel subiect al gardurilor, intr-adevar, s-au redus timpii de deplasare, dar:
- semafoarele ar trebui modernizate si sincronizate cu trecere tramvaiului - de exemplu, cum e in Germania, Olanda. Se monteaza un senzor, iar cand tramvaiul pleaca din statie / trece pe la un semafor, culoarea se modifica si da prioritate mijlocului de transport;
- peroanele ar trebui martie pe latime;
- tramvaiele ar trebui igienizate mai des;
- ar trebui introduse mai multe ture pe cele doua trasee inelare pentru a avea un interval de 3-5 minute intre 6:30 - 9:30 si 15:30 - 19;
Care mai e situatia macazelor de pe tot traseul?
La Afi vad ca s-au reparat pe ambele sensuri.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Nenea_titi
Legat de V3A-93 cu A/C, doar zilele trecute a zis directorul că o instalație A/C poate costa mai mult decât tramvaiul. Deci...și tu acuma...
Tramvaie cu rampă pentru persoanele cu dizabilități, aici mai greu. Încă 1/10 le au pe cele mai multe. Sunt linii care nu au nici măcar CA-PPC. Plus multe BLF defecte. Nu mai știu câte sunt apte de traseu, și câte moarte.
Aia cu aurolacii, din păcate nu știu cum poate fi combătută.
Lumea nu folosește rațional. De exemplu dacă merge de la Liberty la Afi, și vin în stație 1, 11, 25, lumea se înghesuie în 1, iar 11 și 25 merg goale. Sau dacă unii merg de la Sura Mare până la Razoare să zicem și în stație este un 11 și un 25, lumea se înghesuie în cel din față, cel din spate mergând mai gol. Și nu doar aici, aceasta se manifestă pe mai multe linii....
Legat de V3A-93 cu A/C, doar zilele trecute a zis directorul că o instalație A/C poate costa mai mult decât tramvaiul. Deci...și tu acuma...
Tramvaie cu rampă pentru persoanele cu dizabilități, aici mai greu. Încă 1/10 le au pe cele mai multe. Sunt linii care nu au nici măcar CA-PPC. Plus multe BLF defecte. Nu mai știu câte sunt apte de traseu, și câte moarte.
Aia cu aurolacii, din păcate nu știu cum poate fi combătută.
Lumea nu folosește rațional. De exemplu dacă merge de la Liberty la Afi, și vin în stație 1, 11, 25, lumea se înghesuie în 1, iar 11 și 25 merg goale. Sau dacă unii merg de la Sura Mare până la Razoare să zicem și în stație este un 11 și un 25, lumea se înghesuie în cel din față, cel din spate mergând mai gol. Și nu doar aici, aceasta se manifestă pe mai multe linii....
- V2A
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
V2A
În ultimele săptămâni s-a stabilizat numărul de tramvaie la câte 20 pe fiecare linie (1/10). După desființarea lui 34 erau, teoretic, 22 de ture. Practic, lipseau zilnic câteva. Situația curentă este următoarea:
linia 1 - 20 de ture Dudești (în anumite zile este împrumutat un tramvai de la dep. Giurgiului);
linia 10 - 14 ture Victoria + 6 ture Dudești.
În ultimele săptămâni s-a stabilizat numărul de tramvaie la câte 20 pe fiecare linie (1/10). După desființarea lui 34 erau, teoretic, 22 de ture. Practic, lipseau zilnic câteva. Situația curentă este următoarea:
linia 1 - 20 de ture Dudești (în anumite zile este împrumutat un tramvai de la dep. Giurgiului);
linia 10 - 14 ture Victoria + 6 ture Dudești.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
andrei11
În acest caz pe inelul exterior intervalul dintre tramvaie va fi mai mare. Sau pe Inelul exterior trebuie să se circule cu viteză mai mare...Pe vremea lui 26 Inelul exterior beneficia de un tramvai mai mult decât inelul interior...E chestie de geometrie elementară de gimnaziu și de fizică de clasa a IX - a...
În acest caz pe inelul exterior intervalul dintre tramvaie va fi mai mare. Sau pe Inelul exterior trebuie să se circule cu viteză mai mare...Pe vremea lui 26 Inelul exterior beneficia de un tramvai mai mult decât inelul interior...E chestie de geometrie elementară de gimnaziu și de fizică de clasa a IX - a...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
TibiV
Merge si asa...
Dar intervalul va creste cu vreo 30 de secunde pe inelul exterior ...
Merge si asa...
Dar intervalul va creste cu vreo 30 de secunde pe inelul exterior ...
- motherplayer
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
motherplayer
Scuze de offtopic, poate fi mutat la club. Andrei, am incerc sa estimez diferenta de lungime a celor doua inele, imi iese o diferenta de (maxim) cateva zeci de metri... Ori gresesc pe undeva, ori chestia cu vechiul 26 e cu totul aberanta.
andrei11 wrote:
În acest caz pe inelul exterior intervalul dintre tramvaie va fi mai mare. Sau pe Inelul exterior trebuie să se circule cu viteză mai mare...Pe vremea lui 26 Inelul exterior beneficia de un tramvai mai mult decât inelul interior...E chestie de geometrie elementară de gimnaziu și de fizică de clasa a IX - a...
Scuze de offtopic, poate fi mutat la club. Andrei, am incerc sa estimez diferenta de lungime a celor doua inele, imi iese o diferenta de (maxim) cateva zeci de metri... Ori gresesc pe undeva, ori chestia cu vechiul 26 e cu totul aberanta.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
andrei11
1) Nu e chiar off topic, și dacă ar fi nu e un lucru prea grav.
2) Hai să facem un mic calcul amândoi.
Aproximăm traseul ca fiind un cerc cu raza de 3,2 km. Distanța între cele 2 linii pe axa mediană 3,6 m.
Mie așa mi-a ieșit. Ești de acord ?
Hai să calculăm amândoi lungimea celor două cercuri. Ok ?
_____________
Da, ai dreptate, mie mi-a dat o diferență de vreo 23 - 25 m.
_______________
Dar numărul de tramvaie pe cele 2 inele așa era, era o diferență de un tramvai pe inelul interior față de cel exterior.
1) Nu e chiar off topic, și dacă ar fi nu e un lucru prea grav.
2) Hai să facem un mic calcul amândoi.
Aproximăm traseul ca fiind un cerc cu raza de 3,2 km. Distanța între cele 2 linii pe axa mediană 3,6 m.
Mie așa mi-a ieșit. Ești de acord ?
Hai să calculăm amândoi lungimea celor două cercuri. Ok ?
_____________
Da, ai dreptate, mie mi-a dat o diferență de vreo 23 - 25 m.
_______________
Dar numărul de tramvaie pe cele 2 inele așa era, era o diferență de un tramvai pe inelul interior față de cel exterior.
- motherplayer
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
motherplayer
Ok, multumesc pentru raspuns, ne-am lamurit ca diferanta de lungime intre cele doua inele e nesemnificativ.
La numarul de ture pe fostul 26 nu ma bag, linia asta a "murit" cu mult inainte de a ma naste eu...
Ok, multumesc pentru raspuns, ne-am lamurit ca diferanta de lungime intre cele doua inele e nesemnificativ.
La numarul de ture pe fostul 26 nu ma bag, linia asta a "murit" cu mult inainte de a ma naste eu...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
TibiV
Presupunand ca tramvaiul are o viteza comerciala de 36 km/h, asta inseamna 36000 metri/3600 secunde = 10 metri/secunda...
Deci durata pe inelul exterior creste cu cam in jur de cca. aprox. 2,5 secunde...
Am fost generos in martie... pentru ca mi-a fost lene sa calculez 3,14159*[D1-(D1-3,6)] ...
(Cand eram student stiam mai multe zecimale pentru PI... Ce face varsta din om!...)
andrei11 wrote:
Da, ai dreptate, mie mi-a dat o diferență de vreo 23 - 25 m.
Presupunand ca tramvaiul are o viteza comerciala de 36 km/h, asta inseamna 36000 metri/3600 secunde = 10 metri/secunda...
Deci durata pe inelul exterior creste cu cam in jur de cca. aprox. 2,5 secunde...
Am fost generos in martie... pentru ca mi-a fost lene sa calculez 3,14159*[D1-(D1-3,6)] ...
(Cand eram student stiam mai multe zecimale pentru PI... Ce face varsta din om!...)
TibiV wrote:
Merge si asa...
Dar intervalul va creste cu vreo 30 de secunde pe inelul exterior ...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
cris_m
Incepand de ieri, avem din nou inelarul "spart" in doua, tramvaiele intorcand in Piata Iancului, respectiv in depoul Dudesti. A fost infiintata linia 610 pentru preluarea calatorilor intre rond Tineretului si Bucur Obor. Astazi am fost pe portiunea afectata sa iau "pulsul" situatiei, iar concluziile nu sunt prea bune.
Totusi, o sa incep cu cele cateva aspecte pozitive:
+ linia 610 opreste in majoritatea statiilor la refugiul tramvaielor (hmm, si oare de ce nu revin 135, 182, 330 + adaugate 311 si 335? Inca este iarna in viziunea STB!)
+ toate autobuzele observate aveau traseul memorat
+ transbordarea facila autobuz-tramvai
+ in toate statiile exista anunturi despre avarie
+ portiunea traseului de tramvai afectat este minima
In ceea ce priveste aspectele negative:
- in statia Baba Novac autobuzele nu opresc la refugiul de tramvai, desi s-ar putea remedia prin scoaterea temporara a catorva garduri inainte de statie (echipa tehnica a STB freaca menta la Gheorghe Petrascu)
Incepand de ieri, avem din nou inelarul "spart" in doua, tramvaiele intorcand in Piata Iancului, respectiv in depoul Dudesti. A fost infiintata linia 610 pentru preluarea calatorilor intre rond Tineretului si Bucur Obor. Astazi am fost pe portiunea afectata sa iau "pulsul" situatiei, iar concluziile nu sunt prea bune.
Totusi, o sa incep cu cele cateva aspecte pozitive:
+ linia 610 opreste in majoritatea statiilor la refugiul tramvaielor (hmm, si oare de ce nu revin 135, 182, 330 + adaugate 311 si 335? Inca este iarna in viziunea STB!)
+ toate autobuzele observate aveau traseul memorat
+ transbordarea facila autobuz-tramvai
20210312_121054-1612x1209.jpg (472.84 KB; downloaded 3862 times)
20210312_131124-1612x1209.jpg (513.59 KB; downloaded 3859 times)
20210312_121715-1612x1209.jpg (487.32 KB; downloaded 3836 times)
20210312_121202-1612x1209.jpg (450.92 KB; downloaded 3862 times)
+ in toate statiile exista anunturi despre avarie
+ portiunea traseului de tramvai afectat este minima
20210312_120628-1209x1612.jpg (346.15 KB; downloaded 3868 times)
20210312_122457-1209x1612.jpg (587.38 KB; downloaded 3862 times)
20210312_131444-1209x1612.jpg (536.64 KB; downloaded 3858 times)
20210312_120631-1209x1612.jpg (317.2 KB; downloaded 3860 times)
In ceea ce priveste aspectele negative:
- in statia Baba Novac autobuzele nu opresc la refugiul de tramvai, desi s-ar putea remedia prin scoaterea temporara a catorva garduri inainte de statie (echipa tehnica a STB freaca menta la Gheorghe Petrascu)
20210312_125332-1612x1209.jpg (497.81 KB; downloaded 3859 times)
20210312_125104(0)-1612x1209.jpg (1017.12 KB; downloaded 3838 times)
📖 Pagination options