Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1397 posts, 338875 views
 
Go to page:  1  ... 65 66 67 68 69 70 71  ... 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Costin

1.cremsnit, mesaj sters si avertisment pentru atac la persoana.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană shoppy

Si mai este si politie in Paris care te usuca daca nu faci ce trebuie, intre timp la noi politia e o gluma, semnele sunt pentru fraieri si nu pentur smecheri, care te mai si injura ca nu le faci loc sa treaca pe interzis.


 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit George

Apropo de companiile municipale, miercuri căzuse un stâlp de electricitate lânga Academia Militară fix pe Panduri, 3 benzi erau blocate (probabil de la...caniculă, că nu bătea vântul)  și semaforul de la Răzoare nu funcționa....

Bun venit în era falimentelor municipale....

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit t530

Despre acest stalp vorbeste @george ( https://www.google.ro/maps/@44.4286891, ... 312!8i6656 )
Majoritatea stalpilor din zona Academiei Militare sunt pe punctul de a crea o tragedie. ( Unul este fix in statia RATB https://www.google.ro/maps/@44.428855,2 ... 312!8i6656 )

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit icee

Ala de la Dr. Rainer e inlocuit, cu consolele mutate pe cel nou.
Sunt mai multe așa pe coborarea de la Dr. Rainer ...  :popa:

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit orex

Un update. Semafoarele cu pricina, care ieri n-au functionat, sunt cele din intersectia str. Panduri cu str. Dr. Dumitru Bagdasar. La Razoare n-a fost nicio problema, cel putin pe la orele14.00, cand am trecut prin zona! :)
PS
Poate, pana la reluarea circulatiei troleibuzelor pe vechile trasee, municipalitatea se va preocupa sa inventarieze stalpii care trebuiesc inlocuiti pe tot parcursul dintre Lt. N. Gaina si Eroilor, mai ales ca acestia asigura inclusiv iluminatul stadal.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit Valentin

Eu ma indoiesc ca o sa revina la Razoare orice linie dinspre D.Taberei, cel mai probabil raman asa cum sunt acum (69, 90, 93) , nu stiu de 91 sau 96 daca vor trece pe acolo.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit icee

:applause: E cam aiurea ce zici... înainte avem trei trolee care mă duceau la Universitate/centru/Baicului/Vatra Luminoasa  :roll:

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană misterr

Gestul șocant făcut de un șofer din București, după ce i-a fost blocată mașina

Click pe imagine pentru video:





Un șofer din Capitală, care fusese blocat de o altă mașină, a decis să își „facă loc” împingând autoturismul din spatele său până spre trecerea de pietoni.

Imaginile au fost postate pe Reddit și au strâns numeroase comentarii. Din imagini se poate observa cum șoferul dă cu spatele până când reușește să își facă suficient loc cât să poată pleca cu mașina din locul în care fusese blocat.

Apoi, el coboară din mașină, se uită dacă totul este în regulă, împinge din nou mașina cu autoturismul său, după care își vede de drum.

La un moment dat, chiar, se uită dacă vechiculul care îl încurca a fost zgâriat.

„Mi-am făcut cruce cu tot ce am putut”, a comentat un utilizator.

„Între timp, polițiștii sunt după colt, în mașină”, a scris un altul.

„Ai făcut și tu o faptă bună să lași un bilețel în geamul Passat-ului cu numărul ghiolbanului din X6 sau cu numărul tău de telefon pentru a face rost de filmare?”, a comentat o altă persoană.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană ByOnu

Ala cu VW n-are numar de inmatriculare? De ce n-o fi lasat si el un numar in parbriz, numai el stie.

Oricum, acolo n-ar trebui sa se parcheze at all.

Cat despre BMV, doar cand vad MODELUL ala SPECIFIC stiu ca este un ghiolban. Asa masina hidoasa care tipa din toate incheieturile: ghiolban la volan.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană punmeister

Pentru cocalari bembeul de referinta era X5, dar ma rog.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană misterr

Barierele care pot însemna diferența dintre viață și moarte. Salvatorii, fără soluții

Click pe imagine pentru video:





Trăim în București, dar nu ne ajută prea tare - spun asta, cu inima strânsă, cei care care locuiesc în cartierele aflate dincolo de barierele de cale ferată.

Din această cauză sunt nevoiți să aștepte uneori și o oră o mână salvatoare, în caz de urgență. Nu există pasaje care să treacă pe deasupra șinelor și nici vreun sistem care să informeze în timp real când vine trenul. În aceste condiții, polițiștii, pompierii și medicii de pe ambulanță pierd minute vitale pe rute ocolitoare.

Șoseaua Andronache, București. 5 minute pierde echipajul de pe ambulanță care este obligat să aștepte trecerea trenului, 5 minute care pot echivala cu viața celui care a cerut ajutor disperat la 112.

Din păcate se întâmplă mereu, spun inclusiv pompierii și cei de la poliție.

Pe lângă șoseaua Andronache, zonele care ridică astfel de probleme sunt: Șoseaua Petricani, Gara Cățelu, Calea Griviței și Giulești Sârbi. Toate în București, capitala României și așa sufocată de un trafic infernal în care serviciile de urgență abia se strecoară.

Bărbat din București: „De la barieră încoace e ținutul uitat de timp. Așa se procedează. Lasă mașina dincolo, chiar dacă vin cu targa și trec. Sunt momente când ține și 40 de minute bariera. O pasarelă, asta ar fi singura soluție.”

Bărbat: „Toți stau la barieră. Depinde cât durează până trece trenul. Se conformează legilor. Nu au cum să treacă peste barieră.”

Salvatorii caută soluții, însă nu au cum să treacă peste lege. Astfel, în loc de 7 minute în cazul pompierilor și 15 minute în cazul ambulanței, timpul de reacție este mult mai mare.

Marian Rotaru, coordonator SABIF: „Pierdem mult timp când sunt barierele lăsate. Nu avem cum să întoarcem, nu avem cum să facem altfel. Pacienți cu stop, trebuie să le dăm ajutor și nu avem cum să găsim drum scurt. Un minut, două, trei, cinci și stăm mult. Dacă s-ar face niște poduri, contează, fac diferența. Noi motivăm pentru ce am întârziat, dar asta nu mai contează nici pentru noi și nici pentru pacient nu mai e de ajutor.”

Bogdan Toma, purtător de cuvânt ISU București: „Avem rute alternative sau în situația în care se întâlnește un astfel de obstacol, se poate trimite un echipaj în sprijin. Totuși, în cazul în care nu avem alternativă se așteaptă la barieră.”

Reporter: „De câte ori așteptați la barieră pe zi?”

Ambulanțier: „De de câte ori e nevoie.”

Cei de la CFR ridică din umeri. Nu există un sistem prin care SMURD,  ambulanța, pompierii și poliția să afle în timp real dacă pe traseul pe care îl urmează coboară o barieră și nici cât va dura blocajul.

Cât despre construcția de pasaje în zonele considerate “sensibile”.

Marius Coajă, consilier Primăria Capitalei: „Primăria Capitalei are trei contracte: Pasaj Andronache-suprateran, subteran-Petricani și Nisipoasa-suprateran. Pe astea Primăria Capitalei le va construi. Restul țin de CFR și de primăriile de sector.”

Cele trei contracte sunt abia în faza de studiu de fezabilitate, ceea ce înseamnă că primăria ar putea să înceapă construcția peste un an sau chiar doi, în cel mai fericit caz. Dar cum de 10 ani se află în același loc proiectele ,spun cei care locuiesc dincolo de bariere, concluzia oamenilor nu lasă loc speranței.

Bărbat din București: „Peste 30 de ani tot aceste bariere le vom găsi de 25 de ani. Nimic nu e schimbat. Salvare, SMURD...mortul sare în sus. Mai bine îl transportăm noi pe brațe, decât să aștepte la calea ferată.”

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Iar s-a aflat ProTv-ul în treabă cu reportaje de 2 bani...iar vocea individului e de-a dreptul enervantă.  :twisted:
Iar ăia de peste linie NU sunt rupți de lume, exagerare tipică televiziunilor ( că toate exagerează, nu numai ProTv-ul )

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Costin

Adevarul e ca e inacceptabil sa ai atatea treceri la nivel in anul 2019, de parca pasajele sunt tehnologii extraterestre... dincolo de tonul apocaliptic specific televiziunilor, reportajul nu e unul rau, problemele alea exista si e doar din cauza ca am fost incapabili sa construim niste pasaje...

 


Go to page:  1  ... 65 66 67 68 69 70 71  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435682 posts in 5431 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use