MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Modernizarea stațiilor de metrou

1895 posts, 472331 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 64 65 66 67 68 69 70  ... 136
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizarea statiilor de metrou ByOnu

Sab, mi se pare gresit sa mai tinem cont de ordinea deschiderii statiilor, cel putin in cazul PV. La PU s-a nimerit bine, dar aici care este rostul sa tinem cu dintii de o denumire data acum 30 de ani. Il sustin pe Andrei si consider ca Metrorex nu face decat sa prelungeasca aceasta eroare. Noi ca noi, ca ne pricepem, dar lucrul acesta este cu siguranta confuz pentru 90% din calatori. Cel mult inversate numerele si trecute pe placute. Astfel cu timpul se vor obisnui si calatorii, nici pentru straini nu va mai fi confuz, etc.

Oricum, colegii mei din provincie nici nu stiu magistralele dupa numere, ci dupa culori, iar schimbarea magistralelor o fac ca atare. :lol:

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

Să revenim la ale noastre, PV / M 1 are doua accese independente de PV / M 2, adica urmatoarele :
1) Accesul de pe scara fixă ( scara fixă care duce de la vestibul la peron )
2) Accesul de pe scarile rulante ( cele din capul peronului spre Stefan cel Mare ).
2bis) Daca tineti neaparat puteti folosii << balconul >>. In orice caz balconul nu face parte din statia PV / M 2.
_____________________
PV / M 2 are 3 accese, respectiv cele doua din capetele peroanelor si accesul care foloseste vestibulul statiei PV / M 1.
Numai un acces ( cel dinspre Aviatorilor ) duce direct la ambele peroane, celalalte două duc direct la un singur peron. Pentru celalalt peron  trebuie folosit << balconul >>.  :D
____________________
Aici concluzia e clara, au cum sa schimbe turnichetii fara sa faca prea mult deranj. Numai ca se va reactiva balconul pentru anumite directii.
Sau daca nu  vreti balcon va trebui sa intrati in statii prin accesul dinspre Statuia Aviatorilor.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou misterr

Nu neapărat. Se poate folosi fie balconul, fie subtraversarea.

De exemplu, cînd va fi închis accesul B, cine vrea să meargă spre Aviatorilor va intra prin accesul A, va valida la turnicheții M1, iar apoi va avea de ales:

• va merge drept și va folosi balconul pentru a ajuge la peronul spre Aviatorilor
• va coborî scara fixă spre peronul M1, apoi va urca cu scara rulantă nouă pentru a ajunge în capătul peronului M2 spre Aviatorilor

Invers, cînd va fi închis accesul A, cine vrea să meargă spre Ștefan cel Mare va intra prin accesul B, va valida la turnicheții M2, iar apoi va avea de ales:

• va merge drept și va folosi balconul pentru a ajuge la vestibulul M1, de unde va coborî scara fixă pentru a ajunge la peronul M1 spre Ștefan cel Mare
• va coborî scara fixă spre peronul M1, pentru a ajunge la peronul M1 spre Ștefan cel Mare

Mai apare o problemă, care la mine e zilnică:
Cînd vin de la serviciu, trebuie să iau metroul de la Piața Victoriei spre Apărătorii Patriei. Intru pe accesul A, validez la turnicheții M1, apoi merg înainte și ajung la peronul M2 spre Apărătorii Patriei. Astfel, în statisticile Metrorex, apare că eu călătoresc zilnic pe M1 (se umflă artificial numărul de călători transportați pe M1), iar eu de fapt folosesc M2.

Oricum, pe planurile Metrorex nu există două stații (Piața Victoriei 1 și Piața Victoriei 2), ci o singură stație (Piața Victoriei), cu trei accesuri (A, B, C).
Nu luați în considerare marcajele colorate puse de mine, sînt imagini preluate din alte mesaje mai vechi.



















 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

misterr wrote:
...Cînd vin de la serviciu, trebuie să iau metroul de la Piața Victoriei spre Apărătorii Patriei. Intru pe accesul A, validez la turnicheții M1, apoi merg înainte și ajung la peronul M2 spre Apărătorii Patriei. Astfel, în statisticile Metrorex, apare că eu călătoresc zilnic pe M1 (se umflă artificial numărul de călători transportați pe M1), iar eu de fapt folosesc M2.

Da, asta e o prostie marca Metrorex. Eu i-as concedia pe toti care gândesc asemenea ineptii.
Chestiunea se pune si la Dristor precum si la NG / Eroilor / PU / Basarab.
Lăsând la o parte ca desteptii de la Metrorex nu pot sa contabilizeze pe cei care schimba magistralele fara sa iasa la suprafaţă. Dar ne pierdem in fineţuri.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou survola

La Timpuri Noi nu s-a deschis balconul care subtraverseaza intersecția cât a fost închis unul dintre accese.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

De ce s-ar fi deschis ? Intre cele 2 accesuri nu e distanta prea mare, trebuie traversata strada.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou survola

Ăsta cu traversarea e un motiv.
Altul ar fi că lift este doar la unul dintre accese.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

Foarte interesanta aceasta "modernizare" a accesului la metrou. De exemplu la Izvor multi turnicheti care erau pentru iesire in vechiul aranjament, acum sunt pentru intrare.
Parca o cerinta era sa se evacueze mai rapid fluxul de calatori..

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou mcosmin

Pai se evacueaza mult mai usor cu noile porti.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

Sa zicem ca asa este...Iesirea este mai rapida, insa validarea este mai greoaie.
Oricum, vechii turnicheti de iesire de care vorbesc erau chiar langa usi. Acum trebuie sa-i folosesti pe cei care sunt mai departe de usi...Optimizare si vad pentru chioscuri.. :)

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou mcosmin

Oricum, numarul de portilor de iesire se schimba. Se mai si reaseaza. Si la mine erau aiurea puse la inceput, apoi au realizat ca sunt prea putine si amestecate cu cele de intrare.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

La tine unde ?
Daca au  schimbat pozitionarea portilor imediat dupa montare inseamna ca n - au gândit proiectul cu creierul...

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou mcosmin

Pozitionarea portilor de iesire, adica ce porti erau de iesire. Unele au devenit de intrare si altele de intrare au devenit de iesire. Nu s-a schimbat nimic fizic.

Probabil asteapta sa optimizeze in functie de flux. De ce nu fac asa de la inceput nu stiu...oricum, daca aveti portile aiurea, sunt sanse mari sa se schimbe situatia.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

Asta am inteles, dar daca nu  e secret, in ce statie ?

 


Go to page:  1  ... 64 65 66 67 68 69 70  ... 136
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2464 forum members have written 438182 posts in 5487 topics and 524 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use