Topic: Astra Imperio Metropolitan
2199 posts, 661387 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Gabi23
Vrem tramvaie noi, condiții moderne, obiceiurile și proasta educație a unora dintre călători rămân indiferent de ce le-ai aduce...
La 3813 s-a tras de bara de susținere până s-a crăpat:
La 3815 azi au pus papornițele cu nămol pe scaune:
Vrem tramvaie noi, condiții moderne, obiceiurile și proasta educație a unora dintre călători rămân indiferent de ce le-ai aduce...
La 3813 s-a tras de bara de susținere până s-a crăpat:
3813 - 41 - 17.01.2023.jpg (165.75 KB; downloaded 3074 times)
La 3815 azi au pus papornițele cu nămol pe scaune:
3815 - 41 - 22.01.2023 (1).jpg (534.22 KB; downloaded 3074 times)
3815 - 41 - 22.01.2023 (2).jpg (475.42 KB; downloaded 3074 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Aceea cu bara nu este normal sa se intample, sper ca doar s-au desfacut piulitele si se rezolva cumva, strangere corecta, piulite anti-desurubare, saibe grover, adeziv de filet sau dublarea piulitelor.
Aceea cu bara nu este normal sa se intample, sper ca doar s-au desfacut piulitele si se rezolva cumva, strangere corecta, piulite anti-desurubare, saibe grover, adeziv de filet sau dublarea piulitelor.
- punmeister
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Pai da, la capat bara are o clema/flansa care era prinsa cu suruburi de structura cutiei, acolo suruburile s-au desfacut si clema/flansa a ajuns sa traga de placaj(sau mai rau, bara este inca prinsa corect insa are un joc destul de mare care apasa pe placaj si in final il crapa).
Pai da, la capat bara are o clema/flansa care era prinsa cu suruburi de structura cutiei, acolo suruburile s-au desfacut si clema/flansa a ajuns sa traga de placaj(sau mai rau, bara este inca prinsa corect insa are un joc destul de mare care apasa pe placaj si in final il crapa).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
ByOnu
Mie nu-mi pare a fi de la papornițe.
Cat despre bara, nu e vina calatorilor.
Gabi23 wrote here:
La 3815 azi au pus papornițele cu nămol pe scaune
Mie nu-mi pare a fi de la papornițe.
Cat despre bara, nu e vina calatorilor.
- Andi_C
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
joker
3818 si 3819 sunt in Depoul Alexandria iar 3820 probabil este la Militari sau in curs de livrare
Andi_C wrote here:
De 3818, 3819 și 3820 se mai știe ceva?
3818 si 3819 sunt in Depoul Alexandria iar 3820 probabil este la Militari sau in curs de livrare
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Gabi23
Aseară personalul de la curățenie din Depoul Alexandria au rezolvat mizeria din 3815
Aseară personalul de la curățenie din Depoul Alexandria au rezolvat mizeria din 3815
3815 - 41 - 23.01.2023.jpg (530.09 KB; downloaded 2426 times)
- idk_vlad
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
ByOnu
http://www.bucurestifm.ro/2023/01/19/noi ... ificate/
http://www.bucurestifm.ro/2023/01/19/noi ... ificate/
Noile tramvaie trebuie modificate?
..... linia 41 este foarte solicitată. Tramvaiele sunt pline aproape pe tot parcursul zilei, iar la orele de vârf – dimineața, când lumea pleacă la serviciu și la școală, și după-amiază, când se întoarce spre casă, tramvaiele sunt chiar aglomerate, în ciuda frecvenței lor.
Ei bine, într-un asemenea tramvai nou aglomerat, atunci când călătorii stau pe scaune, nu mai rămâne suficient loc pe mijloc, pentru circulație.
Scaunele sunt plasate față în față și picioarele celor care stau pe ele ocupă o mare parte din culoarul de pe mijloc.
Dacă ar fi călători numai pe scaune, poate că spațiul rămas ar fi suficient, dar, atunci când sunt călători și în picioare, nu mai rămâne spațiu pentru circulația celor care urcă sau coboară.
București FM l-a interpelat pe primarul general Nicușor Dan în legătură cu această problemă concretă.
Edilul a recunoscut că nu a circulat cu tramvaiele liniei 41 la oră de vârf, dar a declarat că acest tip de tramvaie circulă în alte orașe din țară, cu aceeași configurație a salonului călătorilor.
Dacă este, însă, o problemă, așezarea scaunelor poate fi ușor modificată, susține Nicușor Dan.
București FM: Domnule primar, ați mers cu tramvaiul 41, cu noile tramvaie, la oră de vârf? Deci, la oră de vârf, nu dimineața, pe la zece?
Nicușor Dan: Nu am mers. Nu.
București FM: Faptul că sunt scaunele poziționate față în față face ca oamenii să se întindă cu picioarele până în mijlocul culoarului și, acolo, nu mai rămâne loc pentru circulație.
Nicușor Dan: Bun, o să facem… Nu cunosc problema asta. Dacă este, cu adevărat, o problemă… Eu știu că aceste tramvaie, cu acest design, funcționează în mai multe orașe din România. Și, în mod logic, ele au fost desenate la fel și pentru București. Dacă este o problemă, nu e ceva… Să repoziționezi niște scaune într-un tramvai nu e ceva extraordinar. Dacă-i o problemă.
- cris_m
-
Posted:
-
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
reiny2000
Până la modificarea scaunelor ce-ar fi dacă nu ar mai circula trenuleț și ar veni la intervale regulate? Vin 2-3 tramvaie în 2 minute și după nu mai vine nimic 5-8 minute.
Până la modificarea scaunelor ce-ar fi dacă nu ar mai circula trenuleț și ar veni la intervale regulate? Vin 2-3 tramvaie în 2 minute și după nu mai vine nimic 5-8 minute.
- orex
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
orex
”Dopurile” nu pot, si n-o sa poata, fi evitate la statiile Parcul Drumul Taberei, bd. Timisoara, Uverturii si Crangasi!
”Dopurile” nu pot, si n-o sa poata, fi evitate la statiile Parcul Drumul Taberei, bd. Timisoara, Uverturii si Crangasi!
📖 Pagination options