Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: ARHIVĂ: Știri din București (2015-2020)

1780 posts, 837978 views
 
Go to page:  1  ... 62 63 64 65 66 67 68  ... 128
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri din Bucuresti shoppy

In tarile civilizate exista un sistem care, pe langa dispecerat, da informatii fiecarui sofer despre situatia curenta, sistemul are 3 culori: verde - conform programului, galben - inainte de program(prea apropiat fata de vehiculul din fata), rosu - in intarziere fata de program, evident soferul trebuie sa fie mereu pe verde si evident se fac log-uri.

 


Re: Stiri din Bucuresti georgica2704

De pe RATB.ro citire :

Ca urmare a desfășurării unei procesiuni religioase cu ocazia sărbătorii de Sf. Dimitrie cel Nou, pe traseul Platoul Catedralei Patriarhiei, Str. Patriarhiei, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Aleea Dealul Mitropoliei, respectiv Biserica Sf. Spiridon cel Nou, Cal. Şerban Vodă, Str. Bibescu Vodă, Aleea Dealul Mitropoliei, în ziua de 26.10.2017, între orele 17:30 - 18:00, se va restricţiona gradual traficul rutier pe traseele menţionate.

Din această cauză, liniile 7, 23, 27, 32, 47, 117 și 232 vor circula deviat temporar, după cum urmează:

Linia 7 va funcţiona între terminalul „C.F.R. Progresul” şi intersecţia Str. Constantin Istrati/ Str. 11 Iunie/ Bd. Mărăşeşti, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Mărăşeşti, Bd. Octavian Goga, cu întoarcere pe Str. Nerva Traian, Bd. Gheorghe Şincai, Calea Şerban Vodă, Şos. Giurgiului.

Liniile 23 și 27 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele „Faur Poarta 4ˮ, respectiv „Complex RATB Titan” și intersecţia Bd. Mărășești/ Str. Constantin Istrati apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Constantin Istrati, Şos. Viilor, Şos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str. Zeţarilor, până la capătul de linie „Zeţarilorˮ.

Linia 32 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Depoul Alexandriaˮ şi intersecţia Calea Rahovei/ Şos. Progresului, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Şos. Progresului, Calea 13 Septembrie, Bd. Ghencea, până la capătul de linie „Ghencea”.

Linia 47 va funcţiona între terminalele „Ghencea” şi „Zeţarilorˮ pe Bd. Ghencea, Calea 13 Septembrie, Şos. Progresului, Calea Rahovei, Calea Ferentari, Prelungirea Ferentarilor.

Linia 117 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Cartier Confort Urban” şi intersecţia Str. Năsăud/Şos. Viilor, apoi pe un traseu modificat pe Şos. Viilor, Str. Constantin Istrati, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Unirii, Bd. Mircea Vodă, Bd. Corneliu Coposu, cu întoarcere pe Bd. Corneliu Coposu, Piaţa Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. Constantin Istrati, Şos. Viilor, Str. Năsăud, apoi traseul actual.

Linia 232 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Platforma Comercială Arcade Berceni” şi intersecţia Şos. Viilor/Str. Constantin Istrati, apoi pe un traseu modificat pe Str. Constantin Istrati, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, Piaţa Unirii, cu întoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. Constantin Istrati, Şos. Viilor, apoi traseul actual.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=823

RATB reorganizează liniile de tramvai din sudul Bucureștiulu.

Având în vedere modificarea fluxurilor de călători din sudul Capitalei, ca urmare a redeschiderii circulației la Pasajul Piața Sudului, Regia Autonomă de Transport București (RATB) anunță reorganizarea liniilor de tramvai 1, 4, 11, 19 și 34, începând  cu data de 1 noiembrie 2017.

Astfel, ținând cont de solicitările primite de la călători, pentru creșterea capacității de transport în cartierele Zețarilor, Giurgiului, Șincai-Timpuri Noi și Berceni, liniile de tramvai vor fi modificate după cum urmează:

Linia 1 va funcționa pe traseul: „Romprim”, Şos Olteniței, Cal. Văcăreşti, Şos. Mihai Bravu, Şos. Ştefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Şos. Nicolae Titulescu, Pasajul Basarab, Şos. Orhideelor, Bd. G-ral Vasile Milea, Bd. Timişoara, Şos. Progresului, Str. C-tin. Istrate, Şos. Viilor, Piaţa Eroii Revoluției, Şos. Olteniței, „Romprim”.

Tramvaiele vor purta inscripţia de traseu: Romprim - Calea Văcăreşti - Bd. Banu Manta - Sos. Progresului - Romprim.

Va fi înființată Linia 10, care va funcționa pe traseul: „Romprim”, Şos Olteniței, Piața Eroii Revoluției, Şos. Viilor, Str. C-tin. Istrate, Şos.  Progresului, Bd. Timisoara, Bd. G-ral Vasile Milea, Şos. Orhideelor, Pasajul Basarab, Şos. Nicolae Titulescu, Bd. Iancu de Hunedoara, Şos. Ștefan cel Mare, Şos. Mihai Bravu, Cal. Văcăreşti, Şos Olteniței, „Romprim”.

Tramvaiele vor purta inscripția de traseu: Romprim - Şos. Viilor - Bd. Banu Manta – Mihai Bravu - Romprim.

Linia 11 va funcționa între „Cartier 16 Februarie” şi „Zețarilor” pe traseul: Calea Giuleşti, Şos. Orhideelor, Bd. G-ral Vasile Milea, Bd. Timişoara, Şos. Progresului, Str. Dr. Istrati, Şos. Viilor, Piața Eroii Revoluției, Şos Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str. Zețarilor.

Tramvaiele vor purta inscripția de traseu: Cartier 16 Februarie - Şoseaua Progresului - Zețarilor.

Linia 19 va funcționa între „Complex RATB Titan” şi „Şura Mare” pe Bd. Theodor Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Şos. Mihai Bravu, Calea Vitan, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Pod Timpuri Noi, Bd. Gh. Şincai, Calea Şerban Vodă, Piața Eroii Revoluției, Str. Şura Mare.

Tramvaiele vor purta inscripția de traseu: Complex RATB Titan - Calea Vitan - Şura Mare.

Linia 34 va funcționa între „Şura Mare” şi „Bd. Banu Manta” pe Str. Şura Mare, Şos. Giurgiului, Şos. Olteniței, Piața Sudului, Cal. Văcăreşti, Şos. Mihai Bravu, Şos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Şos. Nicolae Titulescu.

Tramvaiele vor purta inscripția de traseu: Şura Mare - Piața Iancului - Bd. Banu Manta.

De la aceeași dată, linia 4 se desființează.
Abonamentele eliberate pentru liniile scurtate, deviate sau desființate vor fi valabile până la expirare pe noile linii, pe traseul valabil la data emiterii abonamentului.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=826

 


Re: Stiri din Bucuresti Chev Celios

Costin wrote:
Pe autobuze avem degeaba iar pe troleibuzee si tramvaie deloc. Spunem ca "avem GPS" cand dispar toti controlorii de la capete de linie si urmarirea vehiculelor in traseu se face dintr-un birou.



Este montat pe toate tramvaiele, troleibuzele si autobuzele RATB. Face parte din celebrul sistem de taxare. Pana si Ikarusurile au avut montat GPS. Ca nu au fost in stare sa il termine de implementat asta e cu totul alceva.
Tehnic sistemul este montat. Totul tine de soft si de modernizarea dispeceratului central si ale celor din garaje si depouri.

 


Re: Stiri din Bucuresti Costin

Nu stiu cat e de util daca e integrat in SAT si nu interactioneaza direct cu soferul printr-un computer de bord sau ceva (da, la V3A-uri... :roll: )

 


Re: Stiri din Bucuresti WT_fan06

Abonamentele de pe 1 vor fi valabile si pe 10 si viceversa?  :geek:

 


Re: Stiri din Bucuresti Costin

Acum nu sunt? :mrgreen:

 


Re: Stiri din Bucuresti WT_fan06

Ba sunt, doar acum (pana la 1 noiembrie) aceasta linie nu e "oficiala". Odata ce va exista fizic linia 10, adica sa o gasesc in lista traseelor de tramvai de pe site-ul RATB  :D , ar fi util de stiut daca are statut diferit de linia 1.

 


Re: Stiri din Bucuresti Puss in Boots

N-ar trebui teoretic, dar e bine de intrebat ;)

 


Re: Stiri din Bucuresti andrei11

Validoarele pot face față  :(  , că doar nu o să iau abonament pentru două linii.

 


Re: Stiri din Bucuresti Chev Celios

Costin wrote:
Nu stiu cat e de util daca e integrat in SAT si nu interactioneaza direct cu soferul printr-un computer de bord sau ceva (da, la V3A-uri... :roll: )


Interactiunea cu soferul este minima. Normal daca tot sistemul ar functiona in consola SAT-ului in loc de acel "+0" ar trebui sa apara decalajul acestuia fata de program sau daca intervalul fata de cel din fata lui este prea mare sau prea mic.

 


Re: Stiri din Bucuresti Costin

Bine dar in continuare vorbesti doar de autobuze. Cu restul ce facem?...

 


Re: Stiri din Bucuresti TibiV

WT_fan06 wrote:
Odata ce va exista fizic linia 10, adica sa o gasesc in lista traseelor de tramvai de pe site-ul RATB  :D , ar fi util de stiut daca are statut diferit de linia 1.

Nu ar fi de mirare...
Daca stai la IRA si ai job la Dristor, nu ar fi de mirare ca abonamentul sa iti impuna sa te intorci acasa pe la Basarab/Trafic greu/Viilor... :D

 


Re: Stiri din Bucuresti rosetti61

Nu mai au legatura - este linia 1 si linia 10, cam cum era mai demult cu 47/48 CET Vest - Cal. 13 Septembrie (unul pe un sens si celalalt pe alt sens. Abonamentul pe linia 1 este valabil si pe linia 10, de la cap la cap (traseu comun).

 


Re: Stiri din Bucuresti alliens

Poate RATB ar trebui sa aduca niste clarificari, logic ar fi sa fie valabil, dar strict tehnic, 1 si 10 au traseu comun doar intre Piata Sudului si Romprim

 


Go to page:  1  ... 62 63 64 65 66 67 68  ... 128
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433618 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use